Jump to content

Τι...?Cisco router..? Πεταμένα λεφτά...!


karkalis
 Share

Recommended Posts

 

"Μα είναι

δυνατόν? πετάξαμε 600€ για μία συσκευή που δεν κάνει τίποτα το σπουδαίο ενώ με

25-30€ θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα. Μου το είπε άνθρωπος που γνωρίζει από αυτά

και τον εμπιστεύομαι. Είναι της αγοράς ο άνθρωπος." μου ανέφερε ο κατά τα

άλλα συμπαθέστατος πελάτης μου.

 

Τάδε έφη, σοβαρός

πελάτης της εταιρείας στην οποία εργάζομαι. Δεν το πίστεψα στην αρχή...Νόμισα

ότι με έκανε πλάκα, ότι το είπε έτσι για αστείο ρε συ...Αλλά φευ...Μιλούσε όμως σοβαρά ο

πελάτης!

Tο εν λόγω Cisco router το είχε πουλήσει άλλος συνάδελφος πληροφορικής (όχι η εταιρεία στην

οποία εργάζομαι) και προσπάθησα να επιχειρηματολογήσω υπέρ της συγκεκριμένης

αγοράς κτλ.... Αλλά εις μάτην η προσπάθεια μου! Ανένδοτος ο πελάτης. Τα πετάξαμε τα λεφτά μας! Αφού ολοκλήρωσα την επίσκεψη μου έφυγα όλιγον αποσβολωμένος και...νευριασμένος από τον πελάτη.

Στο δρόμο της επιστροφής για το γραφείο προσπαθούσα να καταλάβω ποιός έχει δίκιο. Ο πελάτης (που κλαίει τα λεφτά του ακόμη και κατηγορεί τον συνάδελφο-πωλητή του Cisco), ο συνάδελφος-πωλητής του Cisco (που τον έπιασε κορόϊδο τον πελάτη ή του πούλησε κάτι αξιόπιστο?), o τεχνικός (που ξέρει από αυτά - πως τον έπεισε ο μπαγάσας) που πήγε για το internet και έκανε την διαπίστωση των πεταμένων χρημάτων....?

 

Δεν υπάρχουν

επιχειρήματα (μάλλον) όταν μπαίνει ο παράγων χρήμα (τώρα με την κρίση ακόμα χειρότερα)...Τελεία και παύλα. Όπως επίσης και η

ημιμάθεια κάποιων εξ ημών που προσπαθούν να κάνουν τι....??? Να πείσουν ότι

γνωρίζουν καλύτερα από κάποιους άλλους συναδέλφους...? Ότι κάνουν το καλύτερο

για τους τελικούς πελάτες μας/τους...?

 

Δεν θα αναφέρω περισσότερα

επί του θέματος (γιατί εγκαταστάθηκε το Cisco, ανάγκες του πελάτη κτλ)

 

Θα ήθελα όμως κάποιες

απόψεις - σχόλια από συναδέλφους επ' αυτού.

 

Σας ευχαριστώ

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τις περιπτώσεις που μπορείς λόγω εμπειρίας από πρώτο χέρι, η ευθύνη πιστεύω μοιράζεται μεταξύ όλων.

Φταίει ίσως περισσότερο ο πωλητής που δεν κατάλαβε τις ανάγκες του πελάτη ως όφειλε.

Μερίδιο πιθανόν να φέρει και ο ίδιος ο πελάτης εφόσον δεν ήταν σαφής (π.χ. δεν εξήγησε τον προϋπολογισμό του), άλλαξε γνώμη στα μέσα της υλοποίησης ή απλα δεν ήταν συνεργάσιμος.

Ο τεχνικός φέρει ίσως τη λιγότερη ευθύνη μιας και είναι ο μόνος ίσως που είδε με τα μάτια του το περιβάλλον αλλά ωστόσο ενδέχεται και να κάνει λάθος καθότι εκφράστηκε απόλυτα χωρίς όμως να είναι παρών στη συζήτηση πελάτη-πωλητή. Διότι μπορεί ο πελάτης να είχε 5 πισιά αλλά όταν πήγε στον πωλητή να του είπε κάτι σαν "έχω 5 πισιά σήμερα αλλα΄θέλω να πάρω κάτι που θα μου κάνει τη δουλειά και για αύριο-μεθαύριο που θα έχω 45 πισιά και δε με ενδιαφέρει το κόστος".

Συμπερασματικά: Μπορείς εύκολα να έχουμε γνώμη και να κρίνουμε όντας απ'έξω και μη γνωρίζωντας το τι έχει ειπωθεί και τι προσδοκίες είχε ο καθένας.

Link to comment
Share on other sites

"Μα είναι δυνατόν? πετάξαμε 600€ για μία συσκευή που δεν κάνει τίποτα το σπουδαίο ενώ με 25-30€ θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα. 

Από τέτοια, άλλο τίποτα. Βέβαια, αν η συγκεκριμένη αγορά δεν έχει ROI, δεν έχει 100% άδικο...

Μου το είπε άνθρωπος που γνωρίζει από αυτά και τον εμπιστεύομαι. Είναι της αγοράς ο άνθρωπος.

Και από τέτοια επίσης.

Κ.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα να χώσει και δύο firewalls να ουμε !!! ένα μπροστά και ένα πίσω απο το Cisco,να είναι και στανταράκι το δικτυάκι!!!

Πέρα απο την πλάκα ,

α) Ο πελάτης δεν είναι επαγγελματίας,αφού βρέθηκε ο αγοράνθρωπος να τον ενημερώνει για το τι είναι σωστό και τι όχι.Φαντάζομαι τα ίδια λέει για όλα τα πάγιά του.

β)Aν ο πελάτης δεν έχει καμια ανάγκη για κάτι τέτοιο και θα μπορούσε να κανει την δουλίτσα του και με κάτι πιο απλό,ο 'προηγούμενος' δεν έχει ιδέα απο sizing.

γ)Ο 'επόμενος' με τις ασυναρτησιες για καθαρά κινήσεις εντυπωσιασμού και 'βαθύτατης τεχνικής γνώσης εκ της αγοράς εκπορευόμενης' που λέει ,σύντομα θα αλλάξει επάγγελμα.

Είμαι σίγουρος πως η πραγματική άγνοια τον έφερε σε αυτή τη θέση,παιχνίδι της μοίρας,που τον κάλεσε η εταιρεία να κάνει κάνα port forwarding και δεν ήξερε να το κάνει.

Για αυτό το λόγο ,πρότεινε και αυτό που μπορούσε. Το έχω ξαναδεί το έργο με Servers επώνυμους πανάκριβους και πεταμένα λεφτά σε άμεση σύγκριση με  Whiteboxes με C2d CPU και psu 'της αγοράς,που περπατάει πολύ'.

 

ΥΣ1:Ελπίζω να μην έβαλες τίποτα σε τριψήφιο κόστος διοτι την βλέπω την κατάρα να έρχεται.Έχεις και μηχανάκι πανάθεμά σε.!!!

ΥΣ2:Ζω και υπάρχω για την μέρα που θα γνωρίσω τον αγοράνθρωπο και γω να κλέψω λίγο απο την αστείρευτη γνώση του.

ΥΣ:Τώρα αμέσως στέλνω πίσω στο Amazon την παλέτα με τα βιβλία!!!Εμένα να δεις πως με 'δαγκώσανε'!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είσαι θύμα των καταστάσεων. Αν δεν θέλει να καταλάβει πως αυτό που έγινε ήταν για καλύτερο, τότε:

Μία Σολομώντεια λύση είναι η εξής:

1. Προτείνεις την αγορά του σίσκο  από τον πελάτη ώς μεταχειρισμένου.

2. Βάζεις τον "τεχνικό"  που "ανακάλυψε" τα πεταμένα λεφτά να προτείνει συσκευές.

3. Τις τοποθετείς και τις ρυθμιζεις σύμφωνα με τα όποια manuals

4. Εξοπλίζεσαι με έγγραφη βεβαίωση πως δεν φέρεις ευθύνη και πως θα τον χρεώσεις τον @@##$ αν πέσει το τούνελ

5. Περιμένεις άνετος & σταυροπόδι να ακούσεις τον ήχο που κάνει το κεφάλι του πελάτη σου στο γραφείο του όταν "σκασει" η "χρσυή" συσκευή του τεχνικού.

5α. Ετσι για να γελάσουμε, ξεκινάς καταγραφές χρόνου για οποιοδήποτε πρόβλημα του συγκεκριμένου, και το επικοινωνείς στον πελάτη.

6. Του πουλάς ,τέλος, τον μεταχειρισμένο σίσκο που αγόρασες απο αυτόν και του κατσικώνεις και την υπηρεσία, και του τραβάς ελαφρά τ αυτάκι να μην το ξανασκεφτεί αυτό το "πεταμένα λεφτα".

7. Ζητάς τον "τεχνικό" να είναι παρών στην απεγκατάσταση , μόνο και μόνο για κάνει τα όποια σχόλια (προσωπικά το βρίσκω πολύ .... εκπαιδευτικό).

6β. Τους "φέρνεις"  κατα δώ "κατα λάθος" για να δούν τις απαντήσεις σ αυτο το thread.

6γ. Είσαι ψύχραιμος, δεν φταις εσύ, αμα κρατάς ευτυχισμένο τον σίσκο δεν θα πεθανει ποτέ.

 

Έχω κι άλλα μα, εντάξει , πιστεύω να κατάλαβες[;)]

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...