Jump to content









Photo

Watchguard XTM 5 Series - Failed

firewall watchguard xtm

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 petr0s

petr0s

    Junior IT

  • Members
  • PipPip
  • 63 posts

Posted 09 November 2015 - 03:32 PM

Καλησπέρα,

 

αν έχει κάποιος εμπειρία με το παραπάνω firewall αν μπορεί ας μου στείλει με πμ ενα τηλεφωνό να τον καλέσω. Το support τους είναι άθλιο.

 

 

 

Έτσι για την ιστορία... Ξαφνικά Σαββάτο βράδυ χάνουμε το firewall. Δεν ανταποκρινόταν κανένα interface και το μόνο που μπορούσα να δω ήταν από την κοσνόλα πως υπήρχε κάποιο FAULT. Τι και πως ποτέ δεν έμαθα και το support ποτέ δε μου απάντησε. Έγινε RMA και μου ήρθε το νέο firewall. Μόλις το κάνω reset (safe mode για την WG) περάσω το config που είχα δείχνει να παίζει κανονικά. Μόλις κάνω reboot και σηκώνεται σε ας πούμε όχι safe mode χάνω πρόσβαση, πέραν της κονσόλας,.

 

 

και φυσικά περιμένω τηλέφωνο από το support εδώ και περίπου 3 ώρες... το όλο συμβάν μου έχει φάει μέρες.



#2 petr0s

petr0s

    Junior IT

  • Members
  • PipPip
  • 63 posts

Posted 10 November 2015 - 01:59 PM

Καλησπέρα,

 

το support λοιπόν δε φάνηκε ποτέ. ΜΑΥΡΟ ΣΤΗ WATCHGUARD. Δοκίμασα να ξανακάνω import το configuration σφάζοντας μερικά policies και θαύμα. Τα φτιάξαμε εκ νέου με καλύτερη λογική θαρρώ και έπαιξε. Αλλα...

 

Από το Web GUI δε βλέπεις πουθενά στα SNATS, με την management εφαρμογή όμως... τα βλέπεις όλα. dry.png



#3 Billytsik

Billytsik

    Junior IT

  • Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 10 November 2015 - 03:47 PM

Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό που λες.
Να πω μόνο ότι με το Cyberoam που έχω εδώ και 4 μήνες μου έχει πέσει το σαγόνι με το support τους. Έχει τύχει να κάνω live chat 4-5 φορές, μου ζήτησαν public ip, να τους ανοίξω user για να μπουν στο μηχάνημα remotly όπου βλέπουν config - ΚΑΙ κάνουν και ρυθμίσεις.
Εκεί που πραγματικά τους βγάζω το καπέλο είναι όταν δεν μπορούσε να βρει κάποιο πρόβλημα μου ζήτησε να μπεί με teamveiwer στο pc μου ! Του έδωσα πρόσβαση και μου έλυσε το πρόβλημά μου. Τις περισσότερες φορές η επικοινωνία μου δεν ήταν για κάτι που δεν δούλευε αλλά για κάτι που ήθελα να κάνω και δεν ήξερα πως.
Μετά το τέλος κάθε online session μου έστελναν αναλυτικό report με τα βήματα και τις τυχών εντολές που έτρεξαν για να μπορώ στο μέλλον να το κάνω μόνος μου.

Πραγματικά αγαπώ Cyberoam.
 


  • Blackman likes this

#4 fumantsu

fumantsu

    Junior IT

  • Members
  • PipPip
  • 132 posts
  • LocationL.A (Lekanopedio Attikis)

Posted 10 November 2015 - 04:18 PM

Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό που λες.
Να πω μόνο ότι με το Cyberoam που έχω εδώ και 4 μήνες μου έχει πέσει το σαγόνι με το support τους. Έχει τύχει να κάνω live chat 4-5 φορές, μου ζήτησαν public ip, να τους ανοίξω user για να μπουν στο μηχάνημα remotly όπου βλέπουν config - ΚΑΙ κάνουν και ρυθμίσεις.
Εκεί που πραγματικά τους βγάζω το καπέλο είναι όταν δεν μπορούσε να βρει κάποιο πρόβλημα μου ζήτησε να μπεί με teamveiwer στο pc μου ! Του έδωσα πρόσβαση και μου έλυσε το πρόβλημά μου. Τις περισσότερες φορές η επικοινωνία μου δεν ήταν για κάτι που δεν δούλευε αλλά για κάτι που ήθελα να κάνω και δεν ήξερα πως.
Μετά το τέλος κάθε online session μου έστελναν αναλυτικό report με τα βήματα και τις τυχών εντολές που έτρεξαν για να μπορώ στο μέλλον να το κάνω μόνος μου.

Πραγματικά αγαπώ Cyberoam.
 

 

Βγαίνουμε off topic αλλά θα πώ και εγώ την ιστορία μου και για Watchguard αλλά και για Cyberoam.

 

Σε watchguard δεν έβγαλα ποτέ άκρη με το support. Ας είναι καλά το internet και κάποιος φίλος που είναι ξουράφι από δίκτυα. (Είχα πρόβλημα δύο φορές)

 

Σε Cyberoam τους έχω χρειαστεί μέχρι στιγμής 6 φορές. Οι 4 ήταν για κάτι ήθελα να φτιάξω και δεν ήξερα πώς και με βοήθησαν μέσω live chat άμεσα και μου στείλανε με e-mail ολόκληρο report για τις διαδικασίες που γίναν. Απλά respect. 

Τις άλλες 2 φορές ήταν για πρόβλημα που είχα με ένα ipsec. Την πρώτη μίλησα με live chat, μπήκε με teamviewer αλλά δεν βγάλαμε άκρη. Μου ζήτησαν να κρατήσω κάποια logs από drop packets και να τους τα στείλω με e-mail. Logs δεν είχα και ήταν πολύ κουλό το πρόβλημα. 6 μήνες περίπου έκανα troubleshooting γιατί δεν είχε λογική να φταίει το ipsec vpn site 2 site και άρχιζα να κάνω κομμάτι κομμάτι αποκλεισμό άλλα πράγματα. (Διήρκεσε 6 μήνες γιατί παράλληλα τρέχω και άλλα projects αλλά να σας πώ την αλήθεια δεν θα διορθωνόταν όπως αποδείχτηκε διαφορετικά).

Αφού τους έστειλα e-mail μετά από λίγες ώρες με πήραν τηλέφωνο στην εταιρεία. Μπήκαν πάλι με teamviewer και μου είπαν να απενεργοποιήσω το Pass Data In Compressed Format που δυστυχώς δεν έπαιξε. Και αν δεν δουλέψει να κάνω upgrade στο τελευταίο firmware 10.6.3 που είχε βγεί πριν λίγες μέρες.

Αφού έγινε upgrade firmware όλα δούλεψαν ρολόϊ. Τους είπα να το αφήσουμε λίγες μέρες και θα τους απαντήσω αν όλα ήταν οκ.

Πέμπτη απόγευμα μιλήσαμε στο τηλέφωνο τελευταία φορά (Τα αγγλικά τους χειρότερα από τα δικά μου αλλά άκρη βγάλαμε). Δευτέρα μεσημέρι με ξαναπήραν για να μάθουν αν όλα καλά. Τους είπα ότι θα κάνω τελευταίες δοκιμές και θα τους στείλω απάντηση με email την επόμενη και ότι μέχρι στιγμής όλα οκ. Καπάκια πήρα e-mail τους για το incident και ότι θα χαρούν να πάρουν απάντηση μου.

 

Μπορεί να είχε παιδική ασθένεια το ipsec και στην τελική δεν είναι κάτι καινούργιο και έπαιξε μετά από αρκετό καιρό σωστά από την εγκατάσταση. Αλλά το support τους φοβερό όπως και να έχει.



#5 petr0s

petr0s

    Junior IT

  • Members
  • PipPip
  • 63 posts

Posted 10 November 2015 - 07:04 PM

Αυτό μάλιστα! Είναι support!






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users