Jump to content
  • entries
    83
  • comments
    41
  • views
    25732

Microsoft Exchange server reported 0x80190194 the operation failed….. OAB


Jordan_Tsafaridis

1083 views

 Share

Λειτουργικό Περιβάλλον : Μετάβαση (Migration) από τον Exchange Server 2003 στον Exchange Server 2010. Το συγκεκριμένο πρόβλημα εμφανίστηκε αμέσως μετά την επιτυχημένη μετάβαση στην έκδοση 2010.

Θέματα : Κατά την διαδικασία του Downloading του offline address book δημιουργείται το παρακάτω λάθος (error) στους outlook clients.

The Microsoft Exchange server reported 0x80190194 the operation failed

image

Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να προχωρήσουμε στους παρακάτω ελέγχους εάν λαμβάνουμε τέτοιας μορφής μηνυμάτα λάθους :

  • Ελέγχουμε τα application logs για να διαπιστώσουμε εάν κάτι σχετίζεται με το ίδιο θέμα.
  • Βρίσκουμε σε ποια database ο χρήστης ή οι χρήστες βρίσκονται καταχωρημένοι (problematic user) και εν συνεχεία ελέγχουμε την PF folder database (Δείχνει τον σωστό διακομιστή).
  • Offline
    address book : Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα καινούριο και το αφήνουμε να κάνει replicate από το υπάρχον και προβληματικό και χρησιμοποιούμε το καινούριο ΟΑΒ στην συγκεκριμένη DB έτσι ώστε να διαπιστώσουμε έαν επιλύεται το πρόβλημα.
  • Πηγαίνουμε στα properties του OAB , και ελέγχουμε εάν είναι τσεκαρισμένα/επιλεγμένα (enabled) τα Version2, και Version 3,
    καθώς και το public folder distribution είναι τσεκαρισμένο/επιλεγμένο (enabled) και ο σωστός PF διακομιστής (server) εμφανίζεται εκεί.

image

Εάν συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε τα ίδια προβλήματα τότε οι ενέργειες οι οποίες πρέπει να λάβουν χώρα είναι οι ακόλουθες :

  • Διαγραφή όλων των αρχείων στον κατάλογο (Directory) : C:\Program Files\Microsoft\Exchange Server\Client Access\OAB
  • Δημιουργία καινούριου OAΒ.
  • Επανεκίννηση του Microsoft Exchange File Distribution Service και επιβεβαιώνουμε ότι το καινούριο OAB έχει δημιουργηθεί στον συγκεκριμένο κατάλογο (directory) ο οποίος έχει αναφερθεί παραπάνω.

Ολοκληρώνοντας για την αποφυγή αλλά και αντιμετώπιση τέτοιων λαθών καλό είναι να παρακολουθούμε τα application logs, ακθώς επίσης θα πρέπει να αυξήσουμε το επίπεδο του diagnostic logon εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο στους CAS servers.

 Share

5 Comments


Recommended Comments

Στο Documentation της Microsoft αναφέρεται ακριβώς ότι το ΟΑΒ πρέπει να γίνει regenerate μετά την μεταφορά. Το error που αναφέρεις είναι προ-ΟΑΒ generation.H οποία γίνεται μετά την μεταφορά των PF.

Link to comment

Όπως προανέφερε και ο pkalog, είναι το γνωστό PDN issue που βγαίνει σε κάθε migration... To registry key λύνει το πρόβλημα (error 9340 & 9360). Το version 4 OAB generation δεν έχει αυτό το πρόβλημα, οπότε αν υπάρχουν Outlook 2003SP2 και μετά clients, μπορούμε απλά να απενεργοποιήσουμε τα άλλα ΟΑΒ.

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...