Jump to content
  • entries
    91
  • comments
    177
  • views
    3251

Πρέπει να φωνάζουμε;


atsouch

940 views

 Share

 

Αφού περιμέναμε υπομονετικά μια σύνδεση HOL για 2 1/2 μήνες βάλαμε τις φωνές και και το κυριότερο ζητήσαμε να μιλήσουμε με τον υπεύθυνο πωλητή για την περιοχή μας. Μέσα στις επόμενες 10 μέρες λύθηκε το πρόβλημα και τώρα έχουμε μια "εταιρική" DSL με χρόνο παράδοσης 3 μήνες όταν στο ίδιο σημείο ο OTE παραδίδει άμεσα. Και κόστος τουλάχιστον όσο του ΟΤΕ αν συμπεριλάβω τα τηλεφωνήματα (και τους χρόνους αναμονής) ενός τεχνικού επί τόσες εβδομάδες. Α, κλειδώνει στα 6 και κάτι downstream και 600 και κάτι upstream. Πολύ καλά...

Είναι δυνατόν να συμπεριφέρονται έτσι στις εταιρείες; Σε εταιρείες πληροφορικής; Σε εταιρεία που είναι "πελάτης" από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της HOL; Σε εταιρεία που ήταν reseller συνδέσεών της; Τρέμω για το το τι κάνουν στον απλό κόσμο. Και δεν μπορεί να φταίει ο ΟΤΕ για ότι κακό συμβαίνει.

Δεν μου πάει να φωνάζω για να γίνει η δουλειά μου. Μήπως πρέπει να αλλάξω χώρα;

 Share

6 Comments


Recommended Comments

Προφανώς και πρέπει να φωνάζουμε.

Αλλα πραγματικά αν σκύψουμε στο θέμα, οι άνθρωποι κάνουν κάτι πολύυυυυυ λάθος.

Δεν ξέρω τι φταίει επενδύουν μόνο σε πωλητές και όχι σε τεχνικούς και υποδομές...πραγματικά δεν ξέρω και είμαι πολύ απογοητευμένος. Κάθε μέρα έχω τέτοια προβλήματα με όλους τους παρόχους. Αρχίζω και επιστρέφω στον ΟΤΕ με την ουρά κάτω απο τα σκέλια.

Να μην πώ για την άλλη γνωστή εταιρία, που πουλάει εταιρικά πακέτα, και ακόμη δεν είναι έτοιμη να κάνει web hosting. Abyss

Link to comment

Όλοι οι εναλλακτικοί πάροχοι τα έχουν παίξει από τον πολύ κόσμο. Μου έλεγε φίλος ότι η HOL στον Βόλο έχει σε εκρεμμότητα 30.000 αιτήσεις. Τον ΟΤΕ που βρίζαμε, αρχίζουμε να τον προτιμούμε ξανά.

Link to comment

Δεν μπορεί να έχουν 30.000 αιτήσεις στον Βόλο. 3.000 ίσως. Αλλά ακόμη και 3.000 να είναι τα νούμερα είναι μεγάλα για τις υποδομές που (δεν) έχουν όλοι αυτοί οι "εναλλακτικοί".

Link to comment

Πριν ένα χρόνο περίπου είχαμε ζητήσει ένα 16άρι subnet στατικών ΙPs από την ΗΟL. Μας ήλθε το mail ότι έχει ενεργοποιηθεί μαζί με το range των ΙPs. Tα βάζαμε και δεν δούλευαν. Φάγαμε ένα Σαββατοκύριακο να προσπαθούμε να υλοποιήσουμε αυτό που θέλαμε (SBS/Exchange) και από το τηλέφωνο μας έλεγαν ότι κάτι συμβαίνει με τον router/server/switch/μυαλό μας. Καλέσαμε το Corporate support και τελικά μας είπαν ότι το range δεν έχει ενεργοποιηθεί. Ενημερώσαμε σαμε στον διευθυντή μας ο οποίος κάλεσε έναν φίλο του, ο οποίος ήξερε κάποιον υψηλά ιστάμενο στην HOL.

Σε 10 λεπτάκια είχε ενεργοποιηθεί το range.

Link to comment

Έχω κι εγώ γραμμή ΗΟL εδώ και 2 χρόνια και η άλήθεια είναι ότι αν δεν είχα άτομο γνωστό μέσα, δεν θα έβγαζα άκρη. Καμία απάντηση στα τηλέφωνα. Απαράδεκτοι. Η δεύτερη γραμμή μου στο γραφείο θα είναι σίγουρα Οτενετ 24αρα, κι ας πληρώσω κάτι παραπάνω. Θέλω την ψυχική μου ειρήνη και ισορροπία.

Link to comment

Αφού περιμέναμε υπομονετικά μια σύνδεση HOL για 2 1/2 μήνες βάλαμε τις φωνές και και το κυριότερο ζητήσαμε

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...