Πρέπει να φωνάζουμε;
Αφού περιμέναμε υπομονετικά μια σύνδεση HOL για 2 1/2 μήνες βάλαμε τις φωνές και και το κυριότερο ζητήσαμε να μιλήσουμε με τον υπεύθυνο πωλητή για την περιοχή μας. Μέσα στις επόμενες 10 μέρες λύθηκε το πρόβλημα και τώρα έχουμε μια "εταιρική" DSL με χρόνο παράδοσης 3 μήνες όταν στο ίδιο σημείο ο OTE παραδίδει άμεσα. Και κόστος τουλάχιστον όσο του ΟΤΕ αν συμπεριλάβω τα τηλεφωνήματα (και τους χρόνους αναμονής) ενός τεχνικού επί τόσες εβδομάδες. Α, κλειδώνει στα 6 και κάτι downstream και 600 και κάτι upstream. Πολύ καλά...
Είναι δυνατόν να συμπεριφέρονται έτσι στις εταιρείες; Σε εταιρείες πληροφορικής; Σε εταιρεία που είναι "πελάτης" από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της HOL; Σε εταιρεία που ήταν reseller συνδέσεών της; Τρέμω για το το τι κάνουν στον απλό κόσμο. Και δεν μπορεί να φταίει ο ΟΤΕ για ότι κακό συμβαίνει.
Δεν μου πάει να φωνάζω για να γίνει η δουλειά μου. Μήπως πρέπει να αλλάξω χώρα;
6 Comments
Recommended Comments