Offline Address Book Repair.
Στα περιβάλλοντα που εργαζόμαστε οι περισσότεροι έχουμε ρυθμίσει το Outlook να εργάζετε στο λεγόμενο Cached Exchange Mode. Η ενημέρωση του Offline Address Book γίνεται απο default 1 φορά ανά 24 ώρες. Ο συνδυασμός αυτών των 2 λειτουργιών προκαλεί κάποιες φορές 2 σημαντικά προβλήματα:
1) Οι αλλαγές που κάνουμε στο Active Directory δεν εμφανίζονται στους clients
2) Δημιουργούνται Sync Errors ( Sync Issues Folder)
Ποιά είναι λοιπόν η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουμε όταν παρατηρούμε τέτοια συμπεριφορά?.
1) Βεβαιωνόμαστε ότι η GAL (Global Address Book) είναι όντως ενημερωμένη. Αυτό γίνεται στον Exchange 2003 πηγαίνοντας στον Exchange System Manager στον 'Recipients' folder επιλέγοντας 'All Global Address Lists' - 'Default Global Address List' - 'Properties' και πατώντας 'Preview'. Στον Exchange 2007/2010 αυτό θα πρέπει να γίνει χρησιμοποιώντας το OWA.
Σε Outlook 2003, 2007,2010 που δουλεύουν σε cached mode ή με Offline folders χρησιμοποιείται το OAB που γίνεται download απο τον Exchange Server 1 φορά ανά 24 ώρες ή κάθε φορά που ξεκινάει το Outlook. Για να δούμε πως μπορούμε να επηρεάσουμε και να επιταχύνουμε την διαδικασία.
1α. Με το Rebuild του Address Book.
Στον Exchange 2003 αυτό γίνεται απο τον 'Exchange System Manager' στο tab 'Recipients' folder, επιλέγοντας rebuild απο την καρτέλα 'Offline Address Book'.
Στον Exchange 2007/2010 γίνεται με από το 'Exchange Management Shell' με την: get-offlineaddressbook | update-offlineaddressbook
2α. Ξανακατεβάζοντας χειροκίνητα το ΟΑΒ στο Outlook. Αυτό γίνεται από το 'Tools' - 'Send Recieve' - 'Download Address Book'.
2) Μπορούμε να επιταχύνουμε το χρόνο που ο Exchange Server κάνει Update την ΟΑΒ πειράζοντας το 'Update Interval' από το 'Exchange System Manager' – 'Recipients' - 'Offline Address Lists' .
Με την παραπάνω διαδικασία μπορούμε να ξαναδημιουργήσουμε και να ενημερώσουμε την OAB τόσο στον server όσο και στους clients.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.