Jump to content

2009 MVP Summit, Live from Seattle Day 1

spanougakis

942 views

Η συνάντηση είχε προγραμματιστεί με τον Βαγγέλη τον Καψαλάκη στις 4 το πρωΐ στον Βενιζέλο για να αναχωρήσουμε για Seattle, με ενδιάμεσο σταθμό τη Φρανκφούρτη. Περάσαμε γρήγορα από τον έλεγχο των εισιτηρίων και ξεκινήσαμε το μακρύ μας ταξίδι για την πατρίδα της Microsoft.

Συνολικά ο χρόνος ταξιδιού μας είναι 16 ώρες και θα προσπαθήσουμε να τον ξοδέψουμε για να περάσουν οι ώρες γρήγορα. Ταινίες από την ατομική μας οθόνη στο αεροπλάνο, μουσική, αλλά και οπωσδήποτε ύπνος για να αντισταθμίσουμε την διαφορά ώρας με την Ελλάδα (10 ώρες πίσω, προσέξτε πότε θα μας παίρνετε τηλέφωνο!).

Φτάνουμε στο αεροδρόμιο του Seattle περίπου στις 12 το μεσημέρι τοπική ώρα και βρίσκουμε αμέσως το λεωφορείο που θα μας πάει στο ξενοδοχείο. Το ευχάριστο είναι ότι καταφέραμε να κοιμηθούμε στη διαδρομή, οπότε δεν έχουμε συμπτώματα νύστας και jet lag.

Φτάνουμε στο Sheraton στο Downtown Seattle και αφού αφήσουμε τα πράγματά μας στο δωμάτιο, φεύγουμε αμέσως έξω για βόλτα. Κάπου μέσα στο ξενοδοχείο βρίσκουμε και έναν παλιό γνωστό μας MVP, τον Andy Malone, ο οποίος προσφέρεται να μας πει δύο λόγια στην κάμερα. Βόλτες με τα πόδια στη πόλη, αλλά η πείνα αρχίζει να εμφανίζεται και κατευθυνόμαστε στο TapHouse Grill για να φάμε κάτι και να πιούμε καμιά μπύρα.

Μια μικρή βόλτα στη πόλη και αποφασίζουμε να πάμε για ύπνο περίπου στις 11 το βράδυ, ώστε να αναπληρώσουμε τις χαμένες ώρες. Ο χώρος του ξενοδοχείου έχει κατακλυστεί από τους περίπου 1400 MVPs που φτάνουν σιγά σιγά από όλα τα μέρη του κόσμου. Πάρτε μια μικρή γεύση από το παρακάτω βίντεο και τα λέμε αύριο:

4 Comments

Recommended Comments

Α ρε απίθανη Αμερική... Right lane MUST turn right και τα φανάρια απέναντι για να τα βλέπεις... Καλά να περάσετε παιδιά!

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.