Jump to content
  • entries
    48
  • comments
    124
  • views
    25683

Τι (δεν) είχες Γιάννη ;


Akladakis

1013 views

 Share

Τις τελευταίες ημέρες, οι αναγνώστες αυτού του site  όπως ανέφεραν, εμφάνιζαν στερητικά  συμπτώματα λόγω της πολυήμερης αποχής μου  από αυτό το Blog. Θωρώ αυτά τα συμπτώματα απολύτως κατανοητά, αλλά αγαπητοί φίλοι δεν θα πιστέψετε τον λόγο που με κράτησε μακριά...

Όλο αυτό το διάστημα.... εχμ, ντρέπομαι να το παραδεχτώ...χμμμ,γκουχ...δεν είχα σύνδεση Internet στο σπίτι. Ναι καλά διαβάσατε, ΔΕΝ ΕΙΧΑ INTERNET....Εγώ που επι 12 και παραπάνω χρόνια κάθε μέρα επισκεπτόμουν το internet από την οικιακή μου σύνδεση, βρέθηκα επί ένα και πλέον μήνα χωρίς πρόσβαση σε αυτό.

Και γιατί συνέβη κάτι τέτοιο; Μήπως γιατί αμέλησα να πληρώσω? μήπως γιατί υπήρχαν τεχνικά προβλήματα στην περιοχή μου ? (μα καλά είστε τρελοί, γίνονται αυτά τα πράγματα?)  Όχι αγαπητοί φίλοι. Τίποτα λογικό δεν ευθύνεται για την απώλεια του internet.

Για όλα φταιει η αλαζονεία μου, η αφέλεια μου και η απληστία μου για ταχύτερη σύνδεση.... Μιλάμε για κανονική θεία τιμωρία. Τρεις τουλάχιστον φορείς, 2 ιδιωτικούς και έναν ημι-δημόσιο επιστράτευσε ο καλός Θεός για να με τιμωρήσει. Τον παλιό μου πάροχο, τον παραλίγο νέο μου πάροχο και τον ΟΤΕ.

Από τον Νοέμβριο, ερχόμενος σε σύγκρουση με την δύσπιστη ιδιοσυγκρασία μου, πείστηκα από μία ανόητη διαφήμιση ότι πολύ σύντομα, μιας και η περιοχή μου καλυπτόταν, θα μπορούσα να αποκτήσω άπειρης ταχύτητας απεριόριστο internet και τηλέφωνο σε εξευτελιστική τιμή σε νέο (για μένα) πάροχο. Αμέσως έκανα όλες τις ενέργειες, συμπλήρωσα αιτήσεις κλπ κλπ, και ανακοίνωσα σε όλους τους φίλους και γνωστούς ότι έκανα το super deal

Οι μέρες περνούσαν, οι μήνες περνούσαν και κατά το Φεβρουάριο 2 μήνες μετά...είπα να πάρω κανένα τηλέφωνο να δω τι γίνεται γιατί δεν είχα λάβει κανένα σημείο ζωής...Η απάντηση ήταν : ΦΤΑΙΕΙ Ο ΟΤΕ, δεν μας δίνει γραμμές αλλά σε 3 τέρμινα (ναι τέρμινα, δηλ. σε απροσδιόριστο διάστημα) θα σας καλύψουμε. Ζητάω τότε λοιπόν να διακοπεί η διαδικασία, σκεπτόμενος απλά να ανανεώσω την παλιά μου σύνδεση στον παλιό μου πάροχο η οποία έληγε εκείνες τις ημέρες.

Με παίρνει τότε ένας μάγκας πωλητής, και μου λέει..δεν φταιμε εμείς ο κακός ΟΤΕ μας εξαπάτησε και ....πάρε τσάμπα τόσους μήνες, και τόσο τηλέφωνο και μία προσωρινή σύνδεση με μικρότερη ταχύτητα, και όχι μην φεύγεις δεν μπορούμε χωρίς εσένα κλπ κλπ και τελικά με πείθει να παραμείνω.

Διακόπτω οριστικά την παλιά σύνδεση και άρα μένω χωρίς internet περιμένοντας την άμεση παροχή της προσωρινής αργής σύνδεσης. Αλλά που....τίποτα, ούτε προσωρινή σύνδεση ούτε τίποτα, τζίφος.  Ακολούθησαν 10δες τηλέφωνα με πραγματικά σπαρταριστούς διαλόγους με όλους τους εμπλεκόμενους, και με τους τηλεφωνητές να δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας για να πείσουν ότι νοιάζονται και ότι με καταλαβαίνουν.

Οι απαντήσεις ? κατά 90% φταιει ο ΟΤΕ, ( η εύκολη λύση). Ο νέος πάροχος έλεγε δεν φταιμε εμείς δεν απαντάει ο οτε, Ο Οτε έλεγε ότι δεν έφυγε ο παλιός πάροχος από τη γραμμή, ο παλιός πάροχος έλεγε δεν ξέρω τίποτα αλλά αφού έφυγες από μας καλά να πάθεις.

Και τελικά ήρθε το κερασάκι.....ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ από τον νέο πάροχο......

Ναι , ναι, ναι, μετά από 3 εβδομάδες χωρίς Internet με χρέωναν για τις υπηρεσίες τους. Καλό?  Όπως καταλαβαίνετε λύγισα, έβαλα τα κλάματα, ζήτησα συγνώμη από τον Θεό για την παράλογη απαίτηση μου να έχω άμεση εξυπηρέτηση, και αφού μάζεψα τα κομμάτια μου έγραψα φαξ διακοπής υπηρεσιών προς όλους τους εμπλεκόμενους που αν απευθύνονταν σε μένα θα έκανα χαρακίρι.

Το συμπέρασμα:

1. Αν στην Ελλάδα έχεις παροχή Internet από κάποιον πάροχο δεν μπορείς να την διακόψεις ποτέ, εκτός κι αν είσαι μαζόχας. Δεν σε αφήνει να φύγεις με τίποτα. Θέλει 12 τέρμινα να σε αφήσει κι άλλα τόσα για να σε μαζέψει ο επόμενος

2. Αν έχεις γραμμή isdn δεν ζητάς να φύγεις από τον ΟΤΕ και να αλλάξεις πάροχο τηλεφωνίας γιατί καταστράφηκες.

3. Δεν πιστεύεις ποτέ τους πωλητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και κυρίως τις χρονικές δεσμεύσεις εξυπηρέτησης .

4. Άμα θέλεις double-triple-play (μη χέσω) είσαι άξιος της μοίρας σου.

Τελικά τι έκανα ? Αφού στην περίπτωση μου ο ΟΤΕ είναι αυτός που κρατάει τους πάντες από τα ....(όχι δεν θα το γράψω) και επειδή ήθελα internet πριν το φθινόπωρο αν και τον θεωρώ υπεύθυνο για το μεγαλύτερο μέρος των δεινών μου, πήγα σε αυτόν. Σε ερώτηση μου γιατί είναι τόσο ακριβός, μου είπαν το αμίμητο..."Εμείς υλοποιούμε αυτά που υποσχόμαστε" χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.....

Τέλος, ακούστε και το καλύτερο...Στον οτε ζήτησα αναβαθμισμένη ταχύτητα, και άμεση εξυπηρέτηση και όντως σε 3 ημέρες από τη στιγμή που τηλεφώνησα χωρίς να έχω λάβει username και password είδα την ένδειξη του DSL να πρασινίζει στον router μου. Αλλά είδα πράσινη και την ...σύνδεση.  Μα λεω πως? χωρίς username είμαι συνδεδεμένος? Ανοίγω τον router και τι να δώ? είμαι ταχύτερος όπως ζήτησα αλλά είμαι συνδεδεμένος με το username του παλιού παρόχου !!!!!!! Απίστευτο κι ομως αληθινό. Ο Οτε ακόμη δεν έχει στείλει εξοπλισμό  ή username αλλά εγώ μπορώ και χρησιμοποιώ username συνδεσης άλλου παρόχου που μου είχαν διακόψει εδώ και τόσο καιρό και βέβαια από αυτή σας γράφω...ΤΡΕΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ

 Share

2 Comments


Recommended Comments

Η τελευταία πρόταση δίνει το στίγμα του πως δουλεύουν οι εταιρείες(?) αυτές εσωτερικά...

 

Πάντως από τη δική μου εμπειρία (και πολλών γνωστών) αν θέλεις αλλαγή παρόχου και αδιάλλειπτη σύνδεση, η μόνη λύση είναι να πάρεις μια δεύτερη γραμμή OTE ή εναλλακτικού (εκεί έχουμε καταντήσει) και να διακόψεις την προηγούμενη γραμμή όταν είσαι σίγουρος ότι όλα παίζουν καλά.

 

Το καίριο ερώτημα είναι: Αν συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες (σε απλούς καταναλωτές αλλά και σε εταιρικούς) μοιράζοντας υποσχέσεις, ψέματα κλπ., πως μπορούμε να τους εμπιστευτούμε για να μεταφέρουμε όλες τις συνδέσεις μας (εννοώ και της τηλεφωνίας) σε αυτούς;

 

Από μικρό παιδί μεγάλωσα με γκρίνια για τον ΟΤΕ (θυμάμαι την εποχή που έκανες αίτηση για τηλέφωνο και η σύνδεση γινόταν μετά από πολλά χρόνια - πραγματικά πολλά) αλλά τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί η κατάσταση πολύ (έχει βελτιωθεί βέβαια και ο λογαριασμός - υπέρ του ΟΤΕ φυσικά) και στην Αττική τουλάχιστον η παροχή internet είναι αρκετά καλή. Είναι δελεαστικές οι προσφορές από τους υπόλοιπους αλλά δε με έχουν πείσει για την υποστήριξη που μπορούν να παρέχουν. Και με έχει κουράσει και η δικαιολογία "είμαστε τέλειοι αλλά φταίει ο ΟΤΕ"...

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...