Forefront Identity Manager 2010 RTM
Δεν υπάρχει μηχανογράφηση που να μη δέχεται αρκετές κλήσεις καθημερινά από χρήστες που ξέχασαν το Password στα Windows ή που κλειδώθηκαν γιατί προσπάθησαν αρκετές φορές με το πληκτρολόγιο γυρισμένο σε λάθος γλώσσα ή έγραφαν κεφαλαία αντί πεζά. Άλλοι μπερδεύονται με τόσα διαφορετικά Password, άλλο στα Windows, άλλο στο Portal, άλλο στη μια εφαρμογή, άλλο στην άλλη. Ένας ακόμη «πονοκέφαλος» στην καθημερινότητα μιας μηχανογράφησης είναι οι προσλήψεις – μετακινήσεις –αποχωρήσεις συναδέλφων. Τις περισσότερες φορές η μηχανογράφηση το μαθαίνει την τελευταία στιγμή που όπως πάντα είναι επείγον γιατί ο χρήστης πρέπει να δουλέψει και χρειάζεται πρόσβαση άμεσα.
Όλα αυτά είναι μερικά από τα προβλήματα που έρχεται να λύσει το Forefront Identity Manager 2010 της Microsoft. Η επόμενη έκδοση του ILM (Identity Lifecycle Manager) 2007 έρχεται να καλύψει σημαντικές ελλείψεις και να βελτιώσει την αποδοτικότητα μιας επιχείρησης, αναλαμβάνοντας πολλές από αυτές τις καθημερινές προκλήσεις, είτε με αυτόματο τρόπο είτε με πιο απλουστευμένο και οργανωμένο τρόπο. Τι εννοώ με αυτό;
FIM 2010 – Τι είναι αυτό;
Τι καινούριο φέρνει;
-
- Εύκολη διαχείριση πολιτικών από μία κονσόλα βασισμένη στο Sharepoint.
- Extensible WS-* APIs and Windows Workflow Foundation workflows που δίνουν τη δυνατότητα στους Developers να προσαρμόσουν το προϊόν ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας.
- Συγχρονισμός των στοιχείων πρόσβασης ενός χρήστη μεταξύ ετερογενών δικτύων
- Διαχείριση πιστοποιητικών ενός δικτύου (CAs) με υποστήριξη 3rd party CA
- Διαχείριση πολλαπλών τύπων credentials
- Self-service password reset (Windows logon και Web-based εργαλείο). Ο χρήστης μπορεί πλέον, μόνος του να καθορίσει νέο κωδικό για τον λογαριασμό του ή ακόμα να τον ξεκλειδώσει με χρήση προκαθορισμένων ερωτοαπαντήσεων.
- Ολοκληρωμένη παροχή Usernames, passwords και πρόσβαση σε resources από την πρώτη κιόλας μέρα.
- Αυτόματη παροχή/κατάργηση δικαιωμάτων
- Self-service διαχείριση του profile
- Office-based self-service εργαλείο διαχείρισης group membership.
- Offline εγκρίσεις μέσα από το Office. Η σύνδεση του FIM 2010 με το Outlook δίνει για παράδειγμα τη δυνατότητα μέσω e-mail να ζητήσει ένας χρήστης να γίνει μέλος ενός group ή διαχειριστεί τις εγκρίσεις αυτών των αιτημάτων ενώ είναι εκτός γραφείου.
- Διαχείριση των groups και distribution lists. Η διαδικασία αυτή μπορεί να αυτοματοποιηθεί με χρήση των πεδίων στην καρτέλα του χρήστη.
Σε τι μας ωφελεί;
- Μείωση κόστους. Όταν οι χρήστες δεν μπορούν να διαχειριστούν μόνοι τους τις προσβάσεις και το Profile τους, αυτό μεταφέρεται στο τμήμα Μηχανογράφησης με αποτέλεσμα να χάνεται πολύτιμος χρόνος όπου θα μπορούσε να αξιοποιηθεί σε εργασίες βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών του τμήματος.
- Μεγαλύτερη ασφάλεια. Έχοντας μια κεντρική κονσόλα διαχείρισης και αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες παραχώρησης δικαιωμάτων, μειώνεται σημαντικά η περίπτωση λάθους ή παράληψης.
- Βελτίωση της αξιοπιστίας. Με τα νέα χαρακτηριστικά διαχείρισης πολιτικών του FIM 2010, ο έλεγχος και η συμμόρφωση των προσβάσεων, σύμφωνα με τις οδηγίες τις εταιρείας.
Που το βρίσκω;
Ήδη είναι διαθέσιμη η Trial έκδοση που μπορεί ο καθένας μας να κατεβάσει από εδώ και να τη δοκιμάσει.
4 Comments
Recommended Comments