Jump to content

Can't see user email in Global list - Exchange 2007


monsteras
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλή βδομάδα σε όλους,

έχω το εξής περίεργο φαινόμενο. Έχω δημιουργήσει καινούριο mailbox, σε Exchange 2007, όπου η διεύθυνση του χρήστη δεν φαίνεται στην GAL (global address list). Αν όμως, συνδεθώ στο OWA και ανοίξω από εκεί την GAL μου εμφανίζετε η συγκεκριμένη διεύθυνση. Η διεύθυνση αυτή εμφανίζετε και μέσα στο distribution group όπου ανήκει. 'Εχει κάνει και το sync και τα updates που απαιτείται μετά από κάποιο καινούργιο account.Υποψιάζομαι ότι έχει σχέση με το ΟΑΒ και να έκανα ένα force το regen ,μήπως και λυθεί το προβλημα με αύτο.

 

Κάποια ιδέα κανείς που να έχει ανάλογο πρόβλημα?

 

ευχαριστώ

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν θα βοηθήσω γιατί δεν το έχω κάνει σε ΕΧ2007 αλλά σε ΕΧ2003 έκανα rebuild το Offline Address Book μέσα από την κονσόλα του Exchange System Manager και μετά μέσα από outlook έκανα send/receive--->download address book και μετά ήταν ΟΚ.

 

Link to comment
Share on other sites

 

Καλησπέρα, αν βλέπουν GAL από OWA και όχι από Outlook client τότε ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με DNS...(?)

 

Δες ποιό global catalog (GC) server χρησιμοποιεί το δικό σου Outlook client. Για να το δεις αυτό, ανοίγεις address book και κάνεις right click στο GAL drop down menu και επιλέγεις properties. Εκεί θα δεις το FQDN του server... Αν έχεις Outlook client 2007 δεν θυμάμαι που πας για να το δεις ... είμαι σίγουρη ότι θα το βρεις [:)]

 

Δοκίμασε να αλλάξεις το GC στο Outlook να δεις αν μετά θα μπορείς να βλέπεις GAL κανονικά. Αν θες να αλλάξεις GC server στο Outlook τότε ίσως σε βοηθήσει αυτό: http://support.microsoft.com/kb/319206/EN-US/

 

Δοκίμασε το ... πάντως από τη στιγμή που φαίνεται στο OWA τότε θα έπρεπε να φένεται κανονικά και στο client. Εκτός αν υπάρχει κάποιο θέμα στο GC ή σε DNS.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ για το ενδοιαφέρον σας και αυτά που προτείνατε. Βρήκα μία λύση στο πρόβλημά μου αλλά ενώ δουλεύει δεν είναι βολική.

Αν, μπω τοπικά σε έναν client και πάω στον φάκελο του outlook και διαγράψω το αρχείο utmplts.oab και στην συνέχεια ανοίξω το outllok σαν εφαρμογή και κάνω send/receive έτσι ώστε να ξαναδημιουργηθεί αυτό το αρχείο,τότε η διεύθυνση που θέλω, φαίνεται στην global adress list του συγκεκριμένου υπολογιστή. Βέβαια όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατον να το κάνω αυτό σε καθέ έναν από τους 150 χρήστες του domain μου. Για αυτό λέω ότι δεν είναι βολικό!

Πιστεύετε ότι είναι σωστή η διαδικασία αυτή ή προτείνετε κάτι άλλο; αν τρέξω την εντολή 'set update ....."με το power Shell στον Enchange θα ενημερωθεί το ΟΑΒ για να το στείλει σε όλους τους users?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η εγκατάσταση του 2007 που έχεις ειναι απο Migration ? αν ναι βρές πιος είναι ο OAB Generator Server γιατι υποψιάζομαι οτι δεν γίνετε σωστά Update το OAB και δεν το κατεβάζουν οι Clients :)

Link to comment
Share on other sites

H Εγκατάσταση δεν είναι από Upgrade.

Ήταν καθαρή εγκατάσταση Exchange server 2007 Ent σε λειτουργικό Server 2003 64 bit.

την εγκατάσταση αυτή την είχα κάνει εγώ, ψάχνω να βρω κάτι στα logs αλλά δεν ....

Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει για αυτή τη παράξενη συμπεριφορά.

Πηγαίνεις σβήνεις το αρχείο που είπε και όλα ΟΚ. Κάνεις Receive την Address List και ξανά δεν υπάρχουν όλα τα Contacts της GAL. Καμιά ιδέα κανένας?

Όσο για αυτό που λες OAB Generator Server γράφει "τουλάχιστον" ότι είναι ο εαυτός του.

Link to comment
Share on other sites

Στον server που δημιουργεί το OAB ανέβασε το Diagnostics logging:

Set-EventLogLevel -Identity "MSExchangeSA\OAL Generator" -Level Medium

Και κάνε manually update το OAB. Org Config - Mailbox - Offline Address Book - δεξι click στο Deault (λογικά [;)]) και δες Event Viewer.

 

Link to comment
Share on other sites

Η διαγραφή του .oab αρχείου δεν είναι λύση, γιατί κάθε φορά που θα δημιουργείς έναν καινούργιο χρήστη θα πρέπει να το κάνεις σε όλους του υπολογιστές του δικτύου.

Απ’ όσο ξέρω από τον 2003 όταν το outlook είναι σε cashed mode διαβάζει την ΟΑΒ του server και ενημερώνει το τοπικό .oab αρχείο κάθε 24 ώρες και η OAB του Server ενημερώνεται από default κάθε πρωί στις 04:00 οπότε η μέγιστη καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις 48 ώρες.

Στον 2003 κάνω ακριβώς αυτό που είπε ο Argiris, στον 2007 δυστυχώς δεν ξέρω πως ενημερώνεται μη αυτόματα η OAB.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά εδώ:

 http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa997684.aspx

και εδώ:

http://support.microsoft.com/kb/841273

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον Sakis2007, όσο αφορά ότι για κάθε χρήστη, θα πρέπει να κάνουμε αυτή την διαδικασία!!! Απλά το αναφεράμε σαν μια πρόχειρη ίσως λύση μέχρι να εντοπιστεί το πρόβλημα.

 

Θα ήθελα όμως να σας ενημερώσω για μια εξέλιξη που δημιουργήθηκε σχετικά με το θέμα αυτό! Από οτι παρατηρήσαμε στα άλλα Domain subnet που έχουμε, είδαμε οτι φαίνεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ στο Global Address list o new user που δημιουργήθηκε ALLA δε φαίνεται στον συγκεκριμένο server κ τους χρήστες που ανήκουν εκει! Άρα λογικά κ έτσι πρέπει να είναι,ο EXCHANGE Server δουλευει κανονικά ,κάνει τα updates κ οτι χρειάζεται κανονικά στους άλλους Servers εκτός απο τον συγκεκριμένο Server!!!

 

Αυτό θεωρώ οτι ειναι λίγο παράξενο, με τη λογική οτι υπάρχει επικοινωνία, κ αν κάνεις route print κ στον Exchange k στον Server που έχει το πρόβλημα, όλα φαίνονται ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!!

Επίσης, φαίνεται οτι δουλευει κανονικα ο συγκεκριμενος server κ από άλλες διαδικασίες που κάνει καθημερινά.

 

Έχει κάποιος, κάποια ιδέα για αυτήν την εξέλιξη???

 

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να μας ενημερώσεις για έκδοση Client (Outlook 2003, 2007? ), ποιος Server ειναι CAS (Client Access Server) και πιος έχει Public Folder Stores ?

 

Τελος έχεις τσεκάρει εαν είναι όλα οκ με το Replication του Active Directory ?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...