filathlos Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Μετά τα ανεπάλληλα κρούσματα με χιλιάδες καταγγελίες για εξαπάτηση από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των τηλεφωνικών πωλήσεων η ΕΕΤΤ θα αρχίσει πλέον να ζητάει αναφορές από τις εν λόγω εταιρίες για το που καλούν κάθε μέρα. Από όσο έχω δει το μόνο αυτοματοποιημένο σύστημα κλήσεων με καταγραφή όλων των συμβάντων είναι τα voip κέντρα. Το elastix με ενσωματωμένο το callcenter και το trixbox cc. Μήπως έχει δει κάποιος άλλη λύση έστω και σε ericsson? Για να μην χάνουμε τσάμπα το χρόνο μας με την ανάπτυξη των παραπάνω αν δεν υπάρχει λόγος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolos Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Όλα τα voip σοβαρά κέντρα το κάνουν. Είτε με κόστος extra είτε χωρίς. Avaya, Alcatel, ericsson κα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filathlos Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 Δεν νομίζω να προγραμματίζονται ώστε να κάνουν κλήσεις τα παραπάνω. Καταγραφή ναι σίγουρα κάνουν. Tην ιδιότητα call center ψάχνω.(Για το 3CX δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolos Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Σε βρίσκο αδιάβαστο. Γενικά αν δε κάνει η avaya ή η alcatel κάτι, τότε δεν το κάνει κανένα τηλεφωνικό κέντρο. Απλά δεν ξερω αν είσαι έτοιμος να δεχθείς το κόστος απο κάτι τέτοιο. http://support.avaya.com/japple/css/japple?PAGE=Area&temp.bucketID=108025 Εδώ μπορείς να δείς όλο το software της Avaya. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gspiliot Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Αν και η ερωτηση είναι λίγο γενική να πω τα ακόλουθα: Το functionality callsenter μπορεί να παντρευτεί με οποιοδήποτε κέντρο διαθέτει TAPI. Είναι θέμα software που θα αξιοποιήσει βάση δεδομένων με τηλέφωνα και δυνατότητες predictive dialing (δες π.χ. altitute software http://www.altitude.com). Τα elastix-trixbox προσφέρουν και κάποιο απλό callserver σύστημα (με power dialer) ή αν θέλει κανένας κάτι καλύτερο σε open source μπορεί να δοκιμάσει το ViciDial (predictive dialing). Link to comment Share on other sites More sharing options...
filathlos Posted June 19, 2009 Author Report Share Posted June 19, 2009 Ωραία, θα το αναπτύξουμε το θέμα γιατί είναι τουλάχιστον 20 φορές φθηνότερο από τις λύσεις που αναφέρετε.(Τιμή εκκίνησης της ericsson 80.000) Οπότε αξίζει. Ήδη φτιάχνω το demo μηχάνημα με 1 isdn και 2 agents. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts