Jump to content

Μα πριν από λίγο δεν δούλευε...


Thestria
 Share

Recommended Posts

Πόσες φορές σας έτυχε να σας καλεί ένας χρήστης Η/Υ και να σας λέει ότι δεν δουλεύει το σύστημά του. Πηγαίνοντας εσείς στο χώρο του και λέγοντας του να ξανακάνει την εργασία από την αρχή, ως διά μαγείας όλα πάνε καλά. Τότε με ένα ένοχο αλλά και χαζό ύφος απαντάει: "Μα πριν δεν δούλευε". Και άντε να σας το ζητήσει ευγενικά. Αν είναι "άγριος" και "καίγεται", τότε τι του απαντάς...;

Αυτό πάντως που μάθαινα στους χρήστες ήταν σε περιπτώσεις "δυσλειτουργίας" να κάνουν μία επανεκίνηση. Φοβερή ανακάλυψη. Τα περισσότερα προβλήματα λυνόταν αμέσως...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Βρές ένα T-Shirt με το λογότυπο "No, I will not fix your computer" και ένα "I read your email". Σε τυχόν παρόμοια περιστατικά, φρόντισε να αντιμετωπίζεις τους χρήστες με το στυλάκι του Bastard Operator from Hell (και πάντα με μια γερή δόση χιούμορ)

http://en.wikipedia.org/wiki/BOFH

http://bofh.ntk.net/Bastard.html

enjoy :-)

 

EDIT:

Χαχα, το content filter του site έκοψε την λέξη <B_a_s_t_a_r_d> οπότε όπου *** παραπάνω αντικαταστήστε το για να δείτε την σελίδα :-p

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Καλα δεν ξερεις οτι εμας μας φοβουνται οι η/υ και επιλυνονται ολα αμεσως...?


Εκτος αυτου συμβαινει και το να σου λενε μια βλαβη και οταν πας εκει να μην εχει καμια σχεση και εσυ να μενεις μετα μ*****......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

 

 

Όλα αυτά μου έχουν τύχη στο παρελθών όπως και περιστατικά

που η περίπτωση ήταν τέτοια και δεν έλεγε να λυθεί το πρόβλημα και με το που

τον πήγαινα στο εργαστήριο λυνόντουσαν όλα δια μαγείας (χωρίς το προηγούμενο παίδεμα

εννοώ) άβυσσος τα κυκλώματα του Η/Υ! LOL

 

[:D]

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

'τι έγινε;ήρθες και φοβήθηκε;απίστευτο...'

'μα πραγματικά...μόλις πριν λίγο δοκίμασα πάλι και δεν δούλευε'

 

αλλά υπάρχει και η αντίθετη πλευρά...τουλάχιστον στην εταιρία μου.

-Γιώργο έχω πρόβλημα με το Outlook που έχει κολήσει και δεν μπορώ να κάνω ούτε επανεκκίνηση

-Οκ, τελειώνω αυτό που κάνω και θα το κοιτάξω΄

...λίγη ώρα μετά...

-Έλα Γιώργο, σε ευχαριστώ. Δουλεύει κανονικά τώρα

-Εμ...δεν έκανα τίποτα

-Τι έννοεις...πως δουλεύει τώρα;

-Δεν έχω τελειώσει με την δουλειά που σου είπα...δεν το έχω ακουμπήσει το PC σου ακόμα, για αυτό σου έχω πει να περιμένεις λίγο μήπως ξεκολήσει ή να κάνεις επανεκκίνηση.

-Καλά, όπως και να έχει δουλευει...μάλλον τρόμαξε που σε άκουσε.

 

lol...παίζουμε και τον ρόλο του μπαμπούλα χεχεχε

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο είναι αυτό:...

Χτυπάει το τηλέφωνο, ριιιιιινγκ, ριιιιινκ

Το σηκώνω: "Παρακαλώ?"

Πελάτης: Θάναση έχω ένα πάρα πολύ τρομερό πρόβλη.... Οχι οχι λύθηκε, ευχαριστώ πολύ !

Θανασης: Για άλλη μια φορά η εταιρία μας έδωσε λύση !!!

Αυτό θα πεί ο πελάτης πρώτα να σε παίρνει τηλέφωνο και μετά να σκέφτετε...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα πεί ο πελάτης πρώτα να σε παίρνει τηλέφωνο και μετά να σκέφτετε...

 

Γι' αυτο ενας καλος κανονας στο support ειναι οταν σε καλουν για κατι σχετικα απλο να δινεις λιγο χρονο πριν πας, (Ερχομαι σε 10 λεπτακια) το 90% λυνουν μονοι το προβλημα τους και καταλαβαινουν τελικα οτι δεν ειναι και τοσο τρομερο να ερθεις αντιμετωπος με τον υπολογιστη σου.

 

 

ΝΚ

 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι μου έλειψε η εποχή που εκτελούσα και χρέη internet helpdesk. Πραγματικά, άνετα θα το ξανάκανα και μάλιστα με μεγάλη ευχαρίστηση. Η γνωριμία και επαφή με τους συναδέλφους στην εταιρεία ήταν πολύ πιο σημαντική από οποιαδήποτε ψιλοπροβληματάκια (δλδ, περίεργοι χρήστες) εμφανίζονταν κατά καιρούς.

 

Δεν θυμάμαι πολλά συγκεκριμένα περιστατικά από εκείνο τον καιρό. Ένα από αυτά που θυμάμαι είναι η πίεση προς εμένα από συνάδελφο να "επαναφέρω" τη γραμμή του internet που είχε "πέσει". Μιλάμε για τέλη του 90, 64άρα μισθωμένη γραμμή από Forthnet και υπάλληλος σε μια μεγάλη εταιρεία του χώρου. Η γραμμή είχε ξηλωθεί από μπουλντόζα και δεν υπήρχε internet για καμια-δυο μέρες. Δε μπορούσα να κάνω τίποτα παραπάνω από το να δηλώσω τη βλάβη (ΟΤΕ) και να κάνω συνεχή τηλεφωνήματα για να μου πουν πότε θα αποκατασταθεί.

Ο εν λόγω συνάδελφος, λοιπόν, αγωνιούσε να έρθει η γραμμή για να μη χάσει το μπόνους του, αφού αν δεν έκανε αναφορά πωλήσεων του μήνα μέσω internet στον οίκο του οποίου ήταν product manager, αυτό και θα συνέβαινε. Το θέμα είναι ότι ο συνάδελφος αυτός ήταν πολύ καλός γνώστης του θέματος internet αφού α) ήταν product manager οίκου με διαδικτυακές συσκευές και β) ήταν από τα άτομα που έστησαν τότε μια από τις πρωτοπόρες εταιρείες διαδικτυακής πρόσβασης στην Ελλάδα και γ) παλιός συμφοιτητης σε σχετικό με τον κλάδο τμήμα (αν και δεν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις). Με χάλασε τόσο το γεγονός του αγωνιώδους κυνηγιού του χρήματος, όσο και το φταίξιμο που έριξε σε μένα για κάτι για το οποίο δε μπορούσα να κάνω απολύτως τίποτα (κυρίως το πρώτο). Επιπλέον, ήταν ένα άτομο στο οποίο έτρεφα ιδιαίτερη εκτίμηση λόγω του παρελθόντος του στον κλάδο. Σήμερα, απ' ότι μαθαίνω, ο συγκεκριμένος είναι συν-ιδιοκτήτης εταιρείας διανομής προϊόντων πληροφορικήες στην Αττική (όχι μεγάλου μεγέθους, αλλά σχετικά γνωστή στους "δικτυάδες").

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...