Jump to content

Αδυναμία σύνδεσης με Outlook Mobile Access (ΟΜΑ)


Emmanuil
 Share

Recommended Posts

 Καλησπέρα σας,

 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, προσπαθώ να ενεργοποιήσω την διαδικασία του Outlook Mobile Access για να μπορούν κάποιοι χρήστες να λαμβάνουν τα e-mail μέσω κινητού, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω να λειτουργήσει σωστά.

 

Έχω ένα Exchange 2003 και το μήνυμα λάθους που μου εμφανίζει είναι το : "

function __doPostBack(target, argument){

var theform = document.c0

theform.__EVENTTARGET.value = target

theform.__EVENTARGUMENT.value = argument

theform.submit()

}

// -->

A System error has occurred while processing your request. Please try again. If

the problem persists, contact your administrator".

 

Τα βήματα που έκανα ήταν τα εξής:

1) Ενεργοποίησα κανονικά από το Mobile services properties / Enable Outlook Mobile Access.

2) AD \Users \Name User /  Exchange Feature / Mobile Services --> Enable.

Και

3) Απο το IIS στέκαρα αν λειτουργούν σωστά Application Pool / ExchangeMobileBrowse -- Running.

   και επισής στα Default Web Site / OMA στέκαρα τα security.

 

Είναι κάτι άλλο που δεν εχώ ρυθμίσει σωστά, επίσης έψαξα στο Internet αλλά οι απαντήσεις για το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν με βοήθησαν και τόσο.

 

Σας ευχαριστώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Πάνω από το Server δουλεύει https://server/oma ???

To Active Directory σου έχει ένα όνομα px company.local

By default στον Exchange οι χρήστες  παίρνουν email [email protected] και επιπλέον και το Email που τους δείνεις σαν Default πχ [email protected]

Μήπως για κάποιο λόγο έχεις καταργήσει από την πολιτική το company.local??? και δεν έχουν τέτοιο email οι χρήστες σου? Αν και αυτό που γράφω μπορεί να σου φαίνεται άσχετο, παλιότερα από ότι θυμάμαι είχα θέμα με το oma όταν είχα καταργήσει το company.local και είχε λυθεί ότν το είχα βάλει.

Link to comment
Share on other sites

 

Και πάνω στον Server εμφανίζεται το ίδιο μήνυμα λάθους. "

function __doPostBack(target, argument){

var theform = document.c0

theform.__EVENTTARGET.value = target

theform.__EVENTARGUMENT.value = argument

theform.submit()

}

// -->

A System error has occurred while processing your request. Please try again. If

the problem persists, contact your administrator."

Όσο για το Active Directory, έχει κανονικα όνομα και οι χρήστες μπορούν και παίρνουν e-mai Local αλλά και εξωτερικά μέσω OWA.

Και όσο για το αν  έχω καταργήσει απο την πολιτική το Company, δεν το εχω αφαιρέσει.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κι από εμένα.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Αρχικά  Emmanuil  θα ήθελα να ρωτήσω εάν στον Event Viewer στο Application έχεις το event error Event ID: 1503”.Επίσης έλεγξε το OMA ποιο .Net Framework προσπαθεί να χρησιμοποιήσει.

 

Πιθανή επίλυση που σε εμένα δούλεψε:

***********************************
Πριν προχωρήσω στην ακόλουθη διαδικασία, έκανα Backup την registry.

 

Μέσω «Regedit» διέγραψα το «ExchangeVdir key» àServices\MasSync\Parameters.

Έκανα Save το Exchange Vdir's σε ένα config file.

Δημιούργησα ένα καινούριο key à regedit/services/http/parameters àListenIpOnly και έκανα add την internal IP and xxx.x.x.x

Έκανα «net stop» και start http (driver).

Restart το MsExchangeSA Service.

Δημιούργησα ένα Vdir «Exchange-oma»  χρησιμοποιώντας το config file που είχα δημιουργήσει στο βήμα 2 και το είχα κάνει export.

Έπειτα δημιούργησα ένα «registry key ExchangeVdir» à DStrin à το οποίο έκανε point το /exchange-oma

Restart τον IIS.

Επιβεβαίωσα ότι όλα τα vdir's permissions και settings ήταν σωστά.

Και τέλος προσπάθησα να ελέγξω το OMA εάν λειτουργεί, ένα κλικ και όλα δούλευαν τέλεια.

Ελπίζω να βοήθησα!

 

Catastrophic Failure “JV”[8-|]

 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι?

Γιατί ΟΜΑ και όχι Activesync ?

Η τοπολογια πως έχει ?  και αν μπορείς στειλε events και σιγουρα IIS Logs

Απο εκεί και περά ο φιλος μας ο Petri εχει ενα πολύ καλο αρθρο να σε Help [:)]

http://www.petri.co.il/test_oma_in_exchange_2003.htm

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...