Jump to content

Προσθήκη χρήστη σε Exchange Server 2003


Develekos
 Share

Recommended Posts

Συνάδελφοι καλησπέρα,

Όλη μέρα σήμερα προσπαθώ να προσθέσω ένα χρήστη με νέο mailbox σε ένα sbs 2003 χωρίς επιτυχία. Ο χρήστης προστίθεται κανονικά και φτιάχνει και το απαραίτητο mailbox. Αυτός ο server φιλοξενεί καμιά 10αριά domain έτσι μπαίνω μετά στα properties του account και αφαιρώ τα email που έχει φτιάξει το recipient policy για τα άλλα domain. Τέλος προσθέτω το smpt email του χρήστη [email protected]. Τυπική διαδικασία που την κάνω χρόνια. Βέβαια έχω προσθέσει το domain @liakopoulosae.gr στο recipient policy.

Και εκεί αρχίζει το γλέντι. Όταν προσπαθώ να στείλω email στον συγκεκριμένο χρήστη παίρνω το μήνυμα που ακολουθεί παρακάτω και υποδεικνύει ότι δεν υπάρχει ο χρήστης εκτός και αν το μήνυμα είναι παραπλανητικό και η αιτία είναι άλλη. Όλο το πρωί δοκίμασα ότι ήξερα και δεν ήξερα. Προφανώς κάτι μου διαφεύγει. Ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια.

 

Γιάννης

 

The original message was received at Thu, 11 Mar

2010 14:08:49 +0200

from elgreco.otenet.gr [195.170.0.98]

 

 

----- The following addresses had permanent fatal errors -----

<[email protected]>

 

(reason: 550 5.7.1 Unable to relay for [email protected])

 

 

----- Transcript of session follows -----

... while talking to

apollo.microelements.gr.:

>>> DATA

<<< 550 5.7.1

Unable to relay for [email protected]

550 5.1.1

<[email protected]>... User unknown

<<< 554 5.5.2

No valid recipients

 

----- Original message follows -----

 

Return-Path:

<[email protected]>

Received: from elgreco.otenet.gr

(elgreco.otenet.gr [195.170.0.98])

   by kane.otenet.gr

(8.13.8/8.13.8/Debian-3) with ESMTP id o2BC8n3M024601

   for

<[email protected]>; Thu, 11 Mar 2010 14:08:49 +0200

Date:

Thu, 11 Mar 2010 14:08:49 +0200 (EET)

From: DEVELEKOS IOANNHS

<[email protected]>

Reply-To: [email protected]

To:

[email protected]

Message-ID:

<[email protected]>

Subject:

Είναι μία δοκιμή για το domain.

MIME-Version: 1.0

Content-Type:

text/plain; charset="UTF-8"; format=flowed

Content-Transfer-Encoding:

base64

 

zpXOr869zrHOuSDOvM6vzrEgzrTOv866zrnOvM6uIM6zzrnOsSDPhM6/IGRvbWFpbi4NCg0KWWFu

bmlz

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Σύμφωνα με το μήνυμα λάθους που σου δίνει «550 5.7.1 Unable to relay», το θέμα φαίνετε για Relay. Εξ ορισμού ο Exchange 2003 είναι ρυθμισμένος, έτσι ώστε να αποτρέπει το relaying από κάθε IP address (συμπεριλαμβανομένου του intranet σας).
Χρειάζεται λοιπόν να «πείτε» στον
Exchange, ότι κάθε SMTP connections που προέρχεται από την συγκεκριμένη «IP» είναι προσβάσημη «allowed».

 

 

Στην κονσόλα Exchange System Manager μεταβείτε στην επιλογή Recipients objectàRecipient Policies object.

Στην δεξί μέρος του παραθύρου κάντε δεξί κλικ στο Default Policy, και έπειτα επιλέξτε Properties. Επιλέξτε  το E-Mail Addresses tab.

Κάντε κλικ στην επιλογή Add και προσθέστε την νέα SMTP address.

Στο παράθυρο διαλόγου SMTP Address Properties, στο πεδίο Address προσθέστε @ expecteddomain .com όπου @ expecteddomain .com είναι το domain που ο αποστολέας προσπαθεί να στείλει .Επιλέξτε Apply και μετά OK .

Στο παράθυρο διαλόγου Default Policy Properties, επιλέξτε το E-Mail Address tab, και έπειτα κάντε κλικ για να επιλέξετε το check box δίπλα στο SMTP address που δημιουργήσατε.

Επιλέξτε Apply, κάντε κλικ στο OK μόλις λάβετε το ακόλουθο notification:

«The e-mail Addresses of type(s) [smtp] have been modified. Do you want to update all corresponding recipient e-mail addresses to match these new address(es)?»

 

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Λάβε όμως υπόψην σου τα εξής:

Όπως έγραψα παραπάνω έχω ήδη προσθέσει το domain στο recipient policy:

screenshot.jpg

 

Το πρόβλημά μου είναι ότι ενώ φαίνεται να τα έχω κάνει όλα σωστά, παίρνω το μήνυμα λάθους που σας έγραψα όταν προσπαθώ να στείλω στον χρήστη. Είναι σαν να μην τρέχω το update του recipient policy με τη νέα διεύθυνση που καταχωρώ. Προσέξτε ότι λέει ότι δεν υπάρχει ο χρήστης!

Καμιά ιδέα πάνω σε αυτό;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά,

Γιάννης

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι σαν να μην "τρέχει" το update του recipient policy (ήθελα να πω πριν).

 

Παρεμπιπτόντως:

δείτε παράδειγμα...

 

screenshot2.png

 

Όπως βλέπετε ο χρήστης υπάρχει και το email του επίσης. Όμως παίρνω το μήνυμα λάθους ότι δεν υπάρχει (@#$@%) όταν προσπαθώ να του στείλω email:

 

The original message was received at Thu, 11 Mar

2010 16:55:07 +0200

from elgreco.otenet.gr [195.170.0.98]

 

 

----- The following addresses had permanent fatal errors -----

<[email protected]>

 

(reason: 550 5.7.1 Unable to relay for [email protected])

 

 

----- Transcript of session follows -----

... while talking to

apollo.microelements.gr.:

>>> DATA

<<< 550 5.7.1

Unable to relay for [email protected]

550 5.1.1

<[email protected]>... User unknown

<<< 554 5.5.2

No valid recipients

 

Το πιο κουφό που μπορεί όμως να οδηγήσει κάποιον πιο έμπειρο από εμένα στη λύση είναι ότι εάν του στείλω μήνυμα από το δικό μου email που είμαι χρήστης του server ([email protected]) το email το λαμβάνει κανονικά. Εάν του στείλω από το [email protected] δεν φτάνει ποτέ και βγάζει το μήνυμα που σας είπα.

 

ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ!

 

Γιάννης

 

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά και εδώ:

«Exchange Server determines whether the Filter recipients who are not in the Directory check box is selected on the Recipient Filtering tab of the Message Delivery Properties dialog box. If this check box is selected, and if the recipient does not appear in the Active Directory directory service, Exchange Server returns the following error message to the sender: <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

550 5.1.1 User unknown

In this scenario, Exchange Server does not close the connection, and the sender can continue to try to deliver mail to other e-mail addresses.»

ü  How to configure connection filtering to use Realtime Block Lists (RBLs) and how to configure recipient filtering in Exchange 2003

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια...

 

Πραγματικά δεν ξέρω. Ίσως φταίει και η κούραση. Έχω κλείσει 10 ώρες με

το συγκεκριμένο. Δεν βλέπω όμως φως παρ' όλες τις προσπάθειές μας...

 

Λοιπόν, διάβασα με προσοχή όλο το άρθρο και με την ευκαιρία επιβεβαίωσα

τις ρυθμίσεις μου μία προς μία. Αλλά δεν υπήρχε κάτι ιδιαίτερο. Έφτασα

να απενεργοποιήσω όλες τις σχετικές με filtering ρυθμίσεις και πάλι δεν

περνάει το μήνυμα.

 

Δεν είναι περίεργο ότι δεν εμφανίζεται καθόλου το μήνυμα στο message

tracking center;

 

Ρίξτσε μία ματιά σε αυτό:

 

 

 

220 microelements.gr Microsoft ESMTP MAIL Service, Version:

6.0.3790.3959 ready

 

at  Thu, 11 Mar 2010 18:47:29 +0200

 

EHLO eeke.gr

 

250-microelements.gr Hello [94.66.253.243]

 

250-TURN

 

250-SIZE

 

250-ETRN

 

250-PIPELINING

 

250-DSN

 

250-ENHANCEDSTATUSCODES

 

250-8bitmime

 

250-BINARYMIME

 

250-CHUNKING

 

250-VRFY

 

250-X-EXPS GSSAPI NTLM LOGIN

 

250-X-EXPS=LOGIN

 

250-AUTH GSSAPI NTLM LOGIN

 

250-AUTH=LOGIN

 

250-X-LINK2STATE

 

250-XEXCH50

 

250 OK

 

mail from:[email protected]

 

250 2.1.0 [email protected] OK

 

rcpt to:[email protected]

 

550 5.7.1 Unable to relay for

[email protected]

 

ehlo adts.gr

 

250-microelements.gr Hello [94.66.253.243]

 

250-TURN

 

250-SIZE

 

250-ETRN

 

250-PIPELINING

 

250-DSN

 

250-ENHANCEDSTATUSCODES

 

250-8bitmime

 

250-BINARYMIME

 

250-CHUNKING

 

250-VRFY

 

250-X-EXPS GSSAPI NTLM LOGIN

 

250-X-EXPS=LOGIN

 

250-AUTH GSSAPI NTLM LOGIN

 

250-AUTH=LOGIN

 

250-X-LINK2STATE

 

250-XEXCH50

 

250 OK

 

mail from:[email protected]

 

503 5.5.2 Sender already specified

 

rcpt to:[email protected]

 

 

 

Με κόκκινο τα αξιοσημείωτα. Unable to relay είναι το μήνυμα. Σε άλλη

διεύθυνση στον ίδιο server συνδέεται κανονικά. Και στο NDR θυμίζω ότι

γράφει ότι η απάντηση του server είναι:

 

 

 

<<< 550 5.7.1 Unable to relay for

[email protected]

550 5.1.1 <[email protected]>... User

unknown

<<< 554 5.5.2 No valid recipients

 

 

 

Καμιά νέα ιδέα;

 

 

 

Γιάννης

 

Link to comment
Share on other sites

Επιπρόσθετα, βρήκα και αυτό το μήνυμα στο event viewer που προσπαθω να βρω εάν έχει καμία σχέση:

 

Metabase Update failed replication 5 times with error 80070003 (The system cannot find the path specified.). Please change the diagnostic logging level of MSExchangeMU to 'minimum' or greater to find the source of the problem.

 

Εάν γνωρίζει κανείς περισσότερα....

 

Ευχαριστώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την υπόδειξη...

Το είχα διαβάσει αλλά δεν ξέρω πως να κάνω τα βήματα που προτείνει:

 

- Backup the Metabase

 

- Stop the Msexchangesa

 

- Using Metaedit delete the DS2MB key

 

- Using Metaedit delete the SMTPSVC/1/domain key

 

- Restart the Msexchangesa

 

Μπορείς να βοηθήσεις; [:D]

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να τρέξεις το EXBRA και να μου στείλεις το αρχείο?<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Microsoft Exchange Best Practices Analyzer v2.8
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=DBAB201F-4BEE-4943-AC22-E2DDBD258DF3&displaylang=en

Link to comment
Share on other sites

Θα το κάνω αμέσως. Πάντως γίνεται όλο και πιο τρελό. ΠΡΟΣΕΞΕ τι έκανα. Μετά από ένα rebuild στο recipient update service και ένα update now, εμφανίστηκαν ξανά όλα τα email στο λογαριασμό του χρήστη μας:

 

screenshot3.jpg

 

Primary email ήταν ορισμένο το βασικό domain του server [email protected]. Έτσι δοκίμασα πάλι να της στείλω ένα email στο [email protected] και το έλαβε κανονικά (!!!!!!!!!!!!!!!!).

Επιλέγω επιτόπου το [email protected] από τη λίστα και πατάω το Set As Primary. Στέλνω ξανά το email στο [email protected] και αυτή τη φορά παίρνω το μήνυμα:

 

>>> DATA

<<< 550 5.7.1

Requested action not taken: message refused

554 5.0.0 Service

unavailable

 

Ξαναδοκιμάζω να της στείλω στο [email protected] και δεν λάμβανε πια μετά τις αλλαγές στο primary email. Είναι σαφές ότι όταν προσπαθεί να κάνει μία εγγραφή χρήστη στο domain eeke.gr (ή οποιοδήποτε άλλο νέο domain προσθέσω (το έχω επιβεβαιώσει αυτό)). Μόνο για τα παλιά λειτουργεί σωστά.

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που " Μετά από ένα rebuild στο recipient update service και ένα update now, εμφανίστηκαν ξανά όλα τα email στο λογαριασμό του χρήστη μας: " είναι γιατί έχεις αφήσει τσεκαρισμένο το Automatically update e-mail address based on recipient policy. Αν το απενεργοποιήσεις θα κρατήσει ΜΟΝΟ το domain address που θα ορίσεις εσύ.

 

Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη σε ευχαριστώ για την επισήμανση. Είναι κάτι που το γνωρίζω αλλά κάνω διάφορες φαινομενικά άσχετες επιλογές πλέον μήπως και διαπιστώσω ποιο είναι το πρόβλημα. Έτσι αυτό που στάθηκα είναι το ότι μετά το rebuild έλαβε ένα μήνυμα ο χρήστης και μετά τέλος. Όταν ορίσω σαν primary email ένα email με domain name που σήμερα πρόσθεσα στο server τότε δεν λαμβάνει ξανά email. Εάν του ορίσω primary ένα email από domain που έχει προστεθεί παλαιότερους μήνες δουλεύει μία χαρά. Είναι τρελό και με έχει φέρει στα όριά μου σήμερα. Οι γνώσεις που έχω σίγουρα δεν αρκούν για να υποπτευθώ τι φταίει και έχω διαβάσει καμιά εκατοστή σελίδες web με σχετικό περιεχόμενο από το πρωί αλλά τίποτα!

 

Ευχαριστώ και πάλι,

συνεχίζω την προσπάθεια...

 

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να ξέρω το μέγεθος της εγκατάστασης σου, ο exchange με εχει μάθει να έχω υπομονή. Δηλαδή, θέλει λίγο το χρόνο του για να "πάρει" τις αλλαγές . Δεν θέλει βιασύνες για τα αποτελέσματα .....

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 16,5 ώρες συνεχούς προσπάθειας αποσύρομαι. Εάν έχει κάποιος καμιά καλή ιδέα αύριο θα την εκτιμήσω δεόντως όπως αντιλαμβάνεστε.

 

Χαίρετε,

Γιάννης

 

Link to comment
Share on other sites

Θάνο είπα ψέμματα ότι θα κοιμηθώ. Που να με πιάσει ύπνος με αυτό το θέμα.

 

Λαμβάνει κανονικά ο χρήστης από τα εσωτερικά email. Τα εξωτερικά μόνο δεν κάνει relay ο Exchange και αυτό ισχύει μόνο για όσα domain προσθέτω τώρα. Τα παλιά domain που έχουν προστεθεί στο recipient policy δουλεύουν μία χαρά. Σαν να μην αποθηκεύει το recipient policy τις προσθήκες των domain που του κάνω χωρίς μήνυμα λάθους όμως.

 

!!!

 

Ευχαριστώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, αν παίζουν τα εσωτερικά και δεν παίζουν τα εξωτερικά, τότε πιθανότατα τα emails πηγαίνουν αλλού όπου ο χρήστες όντως δεν υπάρχει.

Δλδ υπάρχει αλλο mx record για το εν λόγω domain που κατευθύνει τα emails αλλου εκεί που όντως δεν υπάρχει το mailbox και όχι στον δικό σου exhange server.

Αν πρόκειται για mail που κατεβάζεις μέσω pop3 connector θα πρέπει να φτιάξεις το email και το provider.

Sorry αν αυτά που λέω σου φαίνονται αυτονόητα αλλά οφείλω να τα θυμίσω.

Link to comment
Share on other sites

spacer.gifΚαλημέρα Γιάννη.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Προσπάθησε να απενεργοποιήσεις (uncheck) όλα τα Filter. Αφού ολοκληρώσεις την διαδικασία, κάνε Restart τα Services (SMTP, Information Store και System Attendant). Προσπάθησε πάλι να στείλεις κάποιο mail.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Έπρεπε να ασχοληθώ με προσωπικό πρόβλημα το τελευταίο εικοσιτετράωρο και έτσι δεν ανταποκρίθηκα νωρίτερα.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τη βοήθεια αλλά το πρόβλημα παραμένει και είναι πρωτοφανές. Ιδιαίτερα ευχαριστώ την Ιωάννα που αφιέρωσε αρκετό χρόνο και τον Νάσο για τις οδηγίες. Νάσο και τα αυτονόητα είναι πολύτιμα κάποιες φορές. Ευχαριστώ για τα σημεία που μου υπέδειξες.

Μετά από 3 εικοσιτετράωρα δουλειάς και ελέγχων δεν έχω καταφέρει να προσεγγίσω έστω την αιτία.

ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.

Καταρχήν δείτε τις καρτέλες που μας ενδιαφέρουν:

 

1. Ο χρήστης με τα email που έχω προσθέσει για τις δοκιμές:

 

screenshot10.jpg

 

2. Οι ρυθμίσεις του default policy:

 

screenshot11.jpg

 

3. Εδώ βλέπετε την απάντηση του smtpdiag για το email [email protected]. Ο χρήστης σε αυτό το email λαμβάνει κανονικά:

 

screenshot12.jpg

 

4. Εδώ βλέπετε την απάντηση του smtpdiag για το email

[email protected]. Ο χρήστης σε αυτό το email ΔΕΝ λαμβάνει:

 

 

screenshot13.jpg

 

5. Εδώ βλέπετε ότι ακόμη και για το email [email protected] που δεν το έχω προσθέσει στον χρήστη αλλά υπάρχει στο default policy ο server δεν κάνει reject:

 

screenshot14.jpg

 

Αυτή είναι και η ουσία του προβλήματος. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως! Το πρόβλημα ισχύει μόνο για τα domain name που προσθέτω. Μοιάζει σαν τα domain να μην προστίθενται στην πραγματικότητα παρ' όλο που είναι κανονικά στη λίστα του default policy. Τα domain που προϋπήρχαν από παλαιότερες καταχωρήσεις δεν έχουν πρόβλημα. Βέβαια δεν έχω ιδέα πότε προέκυψε το πρόβλημα ούτε ποια είναι η φύση του.

 

Κάθε βοήθεια εδώ είναι πολύτιμη.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά,

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...