Jump to content

Ερώτηση για eopen


Blackman
 Share

Recommended Posts

Παίδες μία ερώτηση...

από τότε που άλλαξε η σελίδα του https://eopen.microsoft.com δεν ξέρω πως να προσθέσω τα νέα open licenses που αγοράζω.

 

ξέρει κάποιος πως γίνεται; είναι πολύ χρήσιμο το συγκεκριμένο γιατί έχω πλήρη εικόνα των open licenses...

 

είχε στείλει και email, αλλά η απάντηση που πήρα δεν ήταν κατατοπιστική...

Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα, πριν κανα 2 βδομάδες έφαγα μια μέρα στα τηλέφωνα και τελικα μου δώσαν τηλέφωνο ιρλανδίας για να πω εκεί το πρόβλημά μου.

Από την ιρλανδία η απάντηση ήταν πως ούτε και αυτοί γνωρίζουν γιατί δεν μπορούμε να προσθέσουμε και άλλα Lics. Μου ζήτησαν e-mail και θα επικοινωνούσαν μαζί μου και σε συνεργασία με την αμερική .. και τεσπα χειρότερα απο δημόσιο απάντηση δεν ελαβα.

Link to comment
Share on other sites

εμένα μου απάντησαν στο email που είχα στείλει πριν κανα δυο μήνες, σχετικά άμεσα...και μου έλεγαν ότι το site είναι σε διαδικασία μεταβατική, συνεπώς να δοκιμάσω κάποια στιγμή μετά από κάποιες ημέρες...

φυσικά δεν έχει αλλάξει κάτι από τότε...

 

και πριν πει κάποιος...όχι δεν θέλω να πάρω τηλ στην microsoft για να μου πουν το serial number μου...θέλω να έχω πλήρη εικόνα όλων των Licenses μου και όλων των Keys...

τώρα πχ έχω μέχρι ένα σημείο...και από τότε έχω κάνει και άλλες αγορές με open licensing και ότι έξτρα αναγκάζομαι και τα σημειώνω σε ξεχωριστά μέρη και έχω χάσει λίγο την μπάλα...

Link to comment
Share on other sites

Και όχι μόνο αυτό .. το  να κατεβάζεις τα images από το λογισμικό όποτε τα θέλεις και καμιά φορά και ενημερωμένα (με ενσωματωμένα τα sps) που το πας …

Link to comment
Share on other sites

ναι είναι και αυτό...

απλά στην δική μου περίπτωση αναγκάστικα και κατέβασα αυτό που ήθελα μέσω του δικού μου technet plus.

 

πάντως για το συγκεκριμένο από τότε που άλλαξε έχει πέσει πολύ κράξιμο παγκοσμίως...

 

http://tonymackelworth.wordpress.com/2009/10/29/eopen-replaced-with-volume-license-service-centre-vlsc/

http://planetvm.net/blog/?p=931

Link to comment
Share on other sites

Πως το κατάφερες αυτό ?  Κάποια στιγμή χρειάστηκα να ξαναστήσω ένα server 2003 και είπα καινούργιο hardware δεν τον στήνω 64bit ? από το eopen είχα κλειδί και για x86 και x64. Media όμως πουθενά. Αγγαρεύω ένα φίλο με συνδρομή technet μου δίνει το image αλλά το κλειδί .. δεν… και μάλιστα 2 κλειδιά (ένα που είχα αγοράσει 2003 και ένα που είχα αγοράσει 2003 R2 και είχα κλειδί για downgrade σε 2003 απλό.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν νομίζω ότι κάτι βρήκα. Πηγαίνεις από το μενού επάνω και επιλέγεις  Settings -> Request Permittions  Εκεί συμπληρώνεις το νέο Lic ID και από κάτω  επιλέγεις να είσαι Administrator γι’αυτό το ID. Και απ΄ότι κατάλαβα το συγκεκριμένο αίτημα το ελέγχει κάποιος και στο εμφανίζει στη λίστα.

 

How do I add Licensing IDs to my Relationship Summary?
For each Licensing ID that you would like to be added to your Relationship Summary, you must request that the Licensing Info or Administrator permission role be added to your permission set. To make such a request, please complete and submit the form on the Request Permissions page. All Administrators of the Licensing ID you indicate will be notified by e-mail of your request. As of this latest release of VLSC, this process applies to all Microsoft Volume Licensing programs.

Link to comment
Share on other sites

ναι οκ το έχω κάνει αυτό...

και έχω 2 pending requests...

το ένα το έχω κάνει πριν 1+ μήνα...

 

αλλά σε ποιον; σε εμένα που είμαι ο administrator; κάπου διάβασα έναν που έλεγε ότι πρέπει να δώσω πρόσβαση admin στο reseller που το πήρα και εκείνος με τον τρόπο που περιγράφεις να μου το δώσει...

ναι αλλά...αν εγώ έχω να κάνω με 5 resellers ή αν δεν θέλω να έχουν πρόσβαση στα κλειδιά μου;

 

πάντως και πριν ανοίψω το θέμα είχα κάνει αυτό που έγραψες...μου ήρθε και το email και φυσικά όταν μπαίνω στην κεντρική σελίδα μου λέει ότι δεν έχω pending requests ούτε μου δίνει δυνατότητα accept ή deny...

 

πάρε το αυγό και κούρευτο

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Γιώργο,

μετά την αλλαγή του licensing portal πραγματικά δημιοργήθηκαν παγκοσμίως κάποια προβλήματα. Ο λόγος που έγινε η αλλαγή είναι για να δινετε η δυνατότητα μόνο στον τελικό πελάτη να έχει πρόσβαση στις άδειες του και όχι σε resselers κτλ

Οταν κάνεις παραγγελία κάποιες άδειες, ο μεταπωλητής και κατ' επέκταση ο διανομέας, συμπληρώνει μια φόρμα με τα στοιχεία του τελικού πελάτη, δηλαδή την ετιαρεία σου. Σε αυτή την φόρμα υπάρχει το πεδίο contact person+ mail address. Οι άδειες "παντρεύονται" με αυτό το mail address. To portal "περιμένει" αυτό το mail account να κάνει sign in για να εμφανίσει τις άδειες. Αν έχει γίνει κάποιο λάθος σε αυτό το mail account οι άδειες είναι στο αέρα και πρέπει να μιλήσεις με MS για να γίνουν οι άδειες re-assign.

Στο portal στο πεδίο με τα δικαιώματα, στην ουσία ζητάς από τον κάτοχο του mail account που είναι ο administrator να σου δώσει permissions για να έχεις επίπεδο πρόσβασης.

Θα σου πρότεινα, να μιλήσεις με τον μεταπωλήτή σου, να επιβεβαιώσει με τον διανομέα του, ποιό mail account έχουν βάλει και να πράξεις ανάλογα.

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω και ένα update,

από τις 09/04/10, οι πελάτες που θα αγοράζουν άδειες χρήσης ΔΕΝ θα έχουν δικαίωμα να παραγγείλουν και το ανάλογο media kit (cd/dvd) από τον μεταπωλητή τους, αλλά αν επιθυμούν να το παραγγείλουν θα έχουν την δυνατότητα να το κάνουν μέσω του licensing portal.

Πάντως επειδή έχω παρατηρήσει αρκετές ερωτήσεις περί licensing portal και μικροθέματα μετά την αλλαγή έχω ανεβάσει μια παρουσίαση και ένα pdf που πιστεύω οτι λύνει κάποιες απορίες. Θα τα βρείτε εδώ http://cid-6dab02648d7fbfe5.skydrive.live.com/browse.aspx/Public

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...σήμερα έστειλα email με τα στοιχεία μου και όλα τα σχετικά ids από τα licenses που είχα παρει.

Είχαν γίνει bond με άλλο εταιρικό email...με το οποίο έπρεπε να φτιάξω Live id...για να δω τις άδειες από το eopen και από εκεί να πάω στο administration Και να δώσω πρόσβαση στον άλλο λογαριασμό μου ώστε να βλέπω από εκεί όλες τις άδειες...

έκανα την κίνηση...και περιμένω να δω από το δικό μου live id όλες τις άδειες...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

τελικά όλα είναι οκ.

τώρα βλέπω όλα τα licenses από το δικό μου.

 

απλά ότι καινούριο θα πρέπει να πηγαίνω στο live id το εταιρικό που έφτιαξα για να δίνω δικαιώματα και στον εαυτό μου για ότι νέο προστίθεται στην λίστα.

Link to comment
Share on other sites

Σ' εμένα πάντως σε μια εταιρεία που οι άδειες δεν είχαν καταχωρηθεί όλες, τώρα όταν πάω να κάνω request permissions μου λέει ότι δεν είναι valid το license ID :(

Link to comment
Share on other sites

Εϊναι γεγονός πάντως ότι το συγκεκριμένο site/υπηρεσία είναι απαράδεκτο. Πέρα από τις ιδιαιτερότητες που έχει για να κάνεις την δουλειά σου, σέρνεται παντού και πάντα.

Link to comment
Share on other sites

παίδες επικοινωνήστε με την Microsoft και δώστε τα στοιχεία του licensing που έχετε στα χέρια σας και θα σας πουν σε ποιο email είναι δηλωμένα...αν δεν έχει αυτό το email live id τότε είναι στον αέρα...

θα πρέπει να δημιουργήσετε id για το αντίστοιχο email ώστε να τα δείτε και μετά από το administration μπορείτε να τα δηλώσετε στον λογαριασμό σας.

 

όσο για τον φίλο που λέει για την ταχύτητα...το τελευταίο διάστημα που χρησιμοποιώ το νέο...500 κακά μπορώ να σου πω...αλλά στην ταχύτητα δεν παρατήρησα πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

παίδες επικοινωνήστε με την Microsoft και δώστε τα στοιχεία του licensing που έχετε στα χέρια σας και θα σας πουν σε ποιο email είναι δηλωμένα...αν δεν έχει αυτό το email live id τότε είναι στον αέρα...

θα πρέπει να δημιουργήσετε id για το αντίστοιχο email ώστε να τα δείτε και μετά από το administration μπορείτε να τα δηλώσετε στον λογαριασμό σας.

 

όσο για τον φίλο που λέει για την ταχύτητα...το τελευταίο διάστημα που χρησιμοποιώ το νέο...500 κακά μπορώ να σου πω...αλλά στην ταχύτητα δεν παρατήρησα πρόβλημα

Γιώργο και παίδες, υπάρχει και το σενάριο να γυρίσουν οι άδειες σε άλλο mail account, που πιθανόν να έχετε και άλλες άδειες και να έχετε πιο εύκολη διαχείριση. Το "επικοινωνήστε με την Microsoft" βέβαια παραμένει

Εχει συμβεί να δηλώσουν εντελώς άσχετο και ανύπαρκτο mail account και κάναμε αυτή την διαδικασία για να το επιλύσουμε.

Πάντως όπως κάθε αλλαγή έχει κάποιες δυσκολίες αλλά το αποτέλεσμα είναι ασφαλέστερο.

Απο ταχύτητα ούτε εγώ έχω παρατηρήσει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...