Jump to content

Ποιοι ΔΕΝ είμαστε...(ή καλύτερα ΔΕΝ θέλουμε να είμαστε)


Recommended Posts

Από τα σχόλια στα πολύ ωραία μαργαριτάρια του φίλου Αντώνη παίρνω το παρακάτω του αγαπητού/ης joannaex (τον οποίο δεν γνωρίζω) και το φέρνω στα πρωτοσέλιδα γιατί μου άρεσε πολύ και νομίζω πως περιγράφει με απόλυτη σαφήνεια τι ΔΕΝ θέλουμε να αντιπροσωπεύουμε εμείς εδώ. Οταν το διάβασα μου ξαναέφερε μπροστά μου τους αντίστοιχους μηχανο..κατι, που έχω συναντήσει, και εν πολλοίς πιστεύω ότι φταίνε για την στρεβλή (ας το παραδεχτούμε) εικόνα που έχει η αγορά για το σινάφι μας.

Δυστυχώς δεν πήρα την άδεια του/της joannex. Αν παρεξηγηθεί θα το κατεβάσω

joannaex έγραψε

Το είδος δεν είναι "IT Pro" γιατί δεν ξέρει αγγλικά.  Είναι "μηχανογράφος".  

Πρόκειται για ειδική κατηγορία ανθρώπου που ξέρει κυρίως να πατάει next, I accept, next, next, finish.  Έχει πάγιες απόψεις για το πως πρέπει να στηθεί ένα PC με Windows 95 και τις έχει διατηρήσει και προσαρμόσει σε όλες του τις εγκαταστάσεις, είτε είναι PC είτε server.  

Ξεκίνησε αρχικά παίζοντας με το δικό του PC, συνέχισε με του γείτονα και μετά άρχισε να στήνει ERP όπως το ΧΧΧΧΧΧΧΧ.  Σιγά σιγά προχωρόντας, οι πελάτες θέλανε και server οπότε άρχισε να κάνει και αυτό.  Πόσο δύσκολο είναι να στήσεις την σήμερον ημέρα Windows;  Βάζει πάντα τα default options, τσεκάρει όλα τα κουτάκια όταν στήνει SBS (ναι είναι 4 users αλλά δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί Sharepoint, WSUS και ISA!) αλλά δεν παραμετροποιεί τον Exchange.  Όλοι έχουν email από την Otenet στον λογαριασμό της DSL που είναι επάνω στο switch και που δεν βλέπουν οι χρήστες εκτός και αν βάλουν με το χέρι το modem σαν gateway.  Αν είναι τυχεροί και το modemακι είναι στο ίδιο subnet με το δίκτυο και όχι στον γάμο του Καραγκιόζη.

Ο ίδιος δεν έχει site, σχεδόν καλά καλά δεν έχει γραφείο.  Έχει όμως επαγγελματική  κάρτα με gmail ή yahoo λογαριασμό για επικοινωνία, που δεν τσεκάρει όταν είναι στο δρόμο γιατί δεν ξέρει πως να βάλει POP στο Nokia των 100 ευρώ χωρίς GPRS πρόσβαση.

Όταν παίρνει τα email δεν απαντάει γιατί δεν ξέρει ποτέ να απαντήσει σε ερωτήσεις τρίτων τεχνικών.  Κάνει υποστήριξη στο ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ(ή το χ, ψ, ERP) αλλά όταν ζητάς κάτι σε παραπέμπει στην αντιπροσωπεία.  Όταν δεν παίζει το SSL VPN του Watchguard που πούλησε αυτός και έφερε άλλον να το στήσει, κάνει 3 μήνες να πάει από εκεί, αφού πρώτα σου λέει ότι όλα παίζουν μια χαρά, γιατί δεν έχει απομακρυσμένη πρόσβαση στον server/router που υποτίθεται ότι υποστηρίζει.

Σε συνέχεια με την χρόνια εμπειρία του σε W95 βάζει anti-spyware σε 2008 R2 με SQL 2008 και κόβει τα μισά services.  Όταν τον ρωτάς τι παίρνει, και πόσα χρόνια έχουν λήξει, θίγεται και σου εξηγεί ότι το κάνει για να προστατεύσει τον server από τους ιους.  Επιμένεις ότι δεν είναι antivirus αλλά anti spyware αυτό που έβαλε γιατί ούτε τη διαφορά ξέρει. Ξέρει όμως ότι οι χρήστες κολλάνε διάφορα όταν ανοίγουν περίεργα sites.  Ρωτάς γιατί να ανοίγει "περίεργα sites" ο χρήστης από τον server και από που και ως που και τι δουλειά έχει ο χρήστης να μπαίνει ή να πλησιάζει τον server σε απόσταση κοντινότερη του ενός χιλιομέτρου;  Εκεί μαθαίνεις ότι ο χρήστης κάνει restart τον server "όταν κολλάει" και ότι ο γιος του αφεντικού βάζει χέρι γιατί "ξέρει από PC".

Και κάπου εκεί που έχει μπλαβιάσει το πρόσωπο σου, έχουν αρχίσει να βγαίνουν αφροί από το στόμα σου, και κοντεύεις να βγεις από την άλλη μεριά της τηλεφωνικής γραμμής ουρλιάζοντας σαν τον θείο Σκρούτζ όταν έχει κάνει πατάτα ο Ντόναλντ, σε αποτελειώνει με την φράση: Έλα τώρα, συνάδελφοι είμαστε... (τη συνέχεια δεν την ακούς γιατί α. Έχεις πάθει εγκεφαλικό/εμφραγμα. β. Έχεις βγεί από την άλλη μεριά της γραμμής με τηλεμεταφορά και τον έχεις στραγγαλίσει.  γ. Οι αφροί έχουν γίνει σάλια και έρχονται οι καλοί κύριοι με τις άσπρες ποδιές να σου φορέσουν ένα στενό κουστουμάκι.)

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ @@@%$@#!^#$@ ΜΟΥ!

Τι να προσθέσω?

Αααα κάτι θυμήθηκα.

Ο παραπάνω επειδή είναι πιο μάγκας απο όλους εσάς εδώ μέσα (και τους 6.014 - αφήνω έναν just in case) έχει τα κονέ στο Ελλαδιστάν, παίρνει τα έργα-υπεργολαβίες απο το ευρύτερο δημόσιο-οργανισμούς-κρατικοδίαιτες εταιρίες και σας δίνει και σας ένα ξεροκόμματο να φάτε, αφού κάνετε ολη την κανονική δουλειά ώστε να μπορείτε να συμμετέχετε σε ερασιτεχνικές προσπάθειες όπως το autoexec.gr. Ναι σε σας μιλάω κορόιδα με τις πιστοποιήσεις.

Τι  ? και σεις παίρνετε έργα? Ρε δεν μιλάω για αυτά που έχουν κανονική δουλειά. Μιλάω για αυτά που έχουν καλά λεφτά με την ελάχιστη δυνατή ή και καθόλου εργασία. Π.χ. μηχανογράφιση της λαογραφικής κληρονομιάς των Κικόνων και Λεστρυγόνων - προυπολογισμός 13.000.000 euro.

Link to comment
Share on other sites

η Ιωαννα ειναι μια αξιολογη συναδελφος αν και δεν θελει να την λεω ετσι εγω την θεωρω συναδελφο με φοβερη επιμονη να μαθαινει το βαθος που υπαρχει πισω απο το καθε τι και που μισει να γραφει απλα εντολες δυστυχως ομως λογο φυσεως της εργασιας ερχεται αντιμετωπη με τετοιες καταστασεις

Link to comment
Share on other sites

αν και από ότι κατάλαβα με συνομιλίες με τρίτους, κάποιοι θεώρησαν ότι τα μαργαρητάρια του Αντώνη έριξαν το επίπεδο του blog του, τόσο γιατί μπορούν να γραφτούν για συζήτηση σε ένα thread στο forum, αλλά και γιατί ο άνθρωπος με τον οποίο μίλησα θεωρεί (λαθεμένα) ότι τον θύγει.

 

απλά ελπίζω να το διαβάσει αυτό και να του ξεκαθαρίσω ότι δεν μιλάμε για επαγγελματίες του χώρου...δεν μιλάμε καν για τον ίδιο που τον ενόχλησε... γιατί είναι αξιόλογος, αλλά παρερμήνευσε για το που κατευθήνετε όλο αυτό.

 

όλοι έχουμε κάνει λάθη...κακές κρίσεις ή και σε κάποιες περιπτώσεις ίσως να έχουμε φερθεί αντίστοιχα η αντιεπαγγελματικά. είτε λόγο ιδιοσυγκρασίας είτε λόγο συγκιριών είτε λόγο κακής κρίσης ή ότι άλλο.

 

Δεν μιλάμε για καλούς IT Pros ή κακούς...μιλάμε για αυτούς που ΔΕΝ είναι IT Pros και λένε ότι είναι. Μιλάμε για Μηχανογράφους που απέχουν πολύ από αυτό το επάγγελμα.

 

Μιλάω για τις κοπέλες που μίλησα από την Μηχανογράφηση μεγάλου νοσοκομείου, που για να βρουν κάτι στο ERP τους (το που αλλάζει το email του προμηθευτή στο ERP) έκαναν συνάντηση πάνω από το τηλέφωνο για να ακούσω ότι θα μιλήσουμε μετά. Για εκείνες που τους είπα ότι έχουν κόψει το reverse lookup και έπρεπε να με ρωτήσουν 5 φορές απλά για να σιγουρευτούν τι τους λέω (φυσικά χωρίς να ξέρουν αν είναι μπακαλιάρος ή γαλαζόπετρα). Και για τον άλλο μηχανογράφο του ίδιου νοσοκομείου που επέμενε ότι τα email τους πάνε σε όλους εκτός από εμάς και τελικά δεν πάνε σε κανένα που έχει ρυθμίσει το spam filtering. Έτσι δεν μίλησα για αυτόν που πουλάει φούμαρα σε πελάτες...αλλά για άτομα που δουλεύουν σε μηχανογράφηση την ίδια ώρα που άτομα με πιστοποιήσεις, πτυχία και μεταπτυχιακά τώρα ψάχνουν δουλειά ή έχουν μία αβέβαιη δουλειά.

 

το ότι κάποιος είναι σε ένα τμήμα μηχανογράφησης ή ασχολείτε με μηχανογραφικά θέματα δεν τον κάνει μηχανογράφο ή ότι άλλο σχετικό. όταν ο φίλος μου που δούλευε για χρόνια σαν διευθυντής μηχανογράφισης σε μεγάλο εκδοτικό οίκο μου είπε ότι όλα τα έχει μάθει εμπειρικά...την ίδια ώρα που διαφωνούσε μαζί μου για συγκεκριμένα πράγματα που αφορούν το Active Directory και εγώ να του λέω ότι απλά μου λέει μπούρδες.

 

Ο ίδιος άνθρωπος δεν εργάζετε πλέον εκεί και τώρα είναι από αυτός που περγράφουμε...ένας κακός επαγγελματίας και όχι IT Pro. Ίσως ένα απλός τεχνικός. Όχι όμως IT Pro. Του το έχω πει και του ίδιου.Αλλά δυχτυχώς οι εταιρίες και άτομα σε αυτές τον 'εμπιστεύονται' γιατί προφανώς τους σέταρε το ασύρματο δίκτυο και τους άλλαξε μνήμη σε 2 PCs με πρόβλημα.

 

Εμπειρικά η καλύτερη συνάντηση που είχα ήταν πριν πάω φαντάρος, ώντας ήδη με πτυχίο και αναμένοντας το μεταπτυχιακό μου, με πιστοποίηση σε NT και 3 χρόνια προυπηρεσία (δούλευα μόλις πήρα το πτυχίο) όντας 24 χρονών...πάω σε πελάτη για να του φτιάξω κάτι στο πρόγραμμα της Logic (θυμάστε το DeFacto) και έχουν φέρει ένα τέτοιο τύπο για να τους φτιάξει το δίκτυο για κάποιο πρόβλημα που είχαν. Πέρνω τηλέφωνο το αφεντικό και του λέω 'εδώ είναι ένας τεχνικός που έχουν φέρει και ταλαιπωριέται με το δίκτυο...να ασχοληθώ; γιατί δεν τον βλέπω να το λύνει"...οπότε μου δίνει το οκ.

 

Και ακολουθεί στοιχομηθία

 

-Θες βοήθεια;

-Όχι...τα καταφέρνω...

-Επειδή τελείωσα αυτό που έπρεπε να κάνω και σε βλέπω ότι έχεις κολλήσει στο θέμα του καλωδίου και της συνδεσμολογίας και αν είδα καλά και στις ρυθμίσεις των δύο υπολογιστών

-Ε; που τα είδες όλα αυτά;

-Μα είναι εμφανή...να το καλώδιο που δοκιμάζεις είναι twisted και δεν πρόκειτε να σου δουλέψει.

-Μπράβο μικρέ (ήταν μεγαλύτερος μου 2-3 χρόνια)...έχεις μάτι

-Και γνώσεις έχω του λέω. Θες να το λύσουμε σε 5 λεπτά; (του τα έλεγα και ψυθυριστά να μην τον εκθέσω)

-Για να σε δω ρε μάγκα...

 

συνδέω τα καλώδια όπως πρέπει...και αντίστοιχα τα PC με τις ρυθμίσεις που έπρεπε να έχουν και σε δύο λεπτά το σύστημα έπαιζε.

 

του λέω ότι είναι όλα οκ και μου λέει

-Μισό να ανοίξω και τον server

-Τον server; Γιατί; Είναι κλειστός;

-Ναι.Το έκλεισα για να μην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα και καεί τίποτα τώρα που θα έπαιζα με τα καλώδια.

- !!!!!!! οκ...

 

τον ανοίγει και έρχετε και μου λέει

 

-Επειδή σε βλέπω και το έχεις το άθλημα...θες να σου δίνω καμία απογευματινή δουλειά να βγάζεις έξτρα χαρτζιλίκι;

-Έχεις πολύ δουλειά;

-Ναι, έχω πολλούς πελάτες και θέλω βοήθεια

 

 

πόσοι ξέρετε που είναι σαν και αυτόν;το παραπάνω έγινε το 2003...

τέτοια άτομα είναι δυστυχώς που όταν έγινε αυτή την 10ετία η μεγάλη έκρηξη του IT και του Internet στην Ελλάδα (γιατί είμαστε και 20 χρόνια πίσω), ο κάθε τύπος σαν και αυτόν χρυσάφιζε

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, αν αυτό σας παρηγορεί, έχω να πω ότι και στο εξωτερικό δεν είναι καλύτερα τα πράγματα με τις εταιρίες πληροφορικής ή τα Software -BUG- Houses. Δυστυχώς και εκεί οι σοβαρές εταιρίες αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα.

Δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια τις φάτσες και τις ατάκες υποτιθέμενων software engineers και installers που ήρθαν εδώ να μάθουν ΠΩΣ δουλεύουν οι εφαρμογές τους και πως θα μπορούσαν να τις βελτιώσουν. Και ω, τι ωραία να ξέρεις ότι τους πληρώνεις και παχυλά maintenance contracts ενώ ΚΑΙ τους εκπαιδεύεις ΚΑΙ τους κάνεις debugging.... Τι να σε κάνω εγώ φίλε μου που είσαι πιστοποιημένος CISCO, MISKO, MCSE, VMWARE κλπ αν δεν ξέρεις που πάνε τα τέσσερα στην πραγματικότητα? Τι να σε κάνω που μου απαγορεύεις να βάλω SP2 και security updates στα Windows 2003 γιατί δεν τα έχεις δοκιμάσει και ΜΠΟΡΕΙ να δημιουργηθεί θέμα με την εφαρμογή σου? Γιατί πρέπει να τα βάζω εγώ στα ... κρυφά και να παρακαλάω την Παναγιά την Κανάλα να μην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα με την εφαρμογή σου γιατί θα μου πεις ότι φταίει το service pack και όχι η τεμπελιά σου που δεν τεστάρεις τα versions σου στα οποία ένα πράγμα φτιάχνεις και δέκα, από αυτά που λειτουργούσαν πριν, χαλάς??? Τι να σε κάνω που για σένα το domain είναι ένα evil δημιούργημα κάποιων που εξαιτίας του ΔΕΝ παίζει η εφαρμογή σου? Τι να κάνω που η άγνοιά σου για το Hyper V και τα Virtual Machines σε κάνει να τα "φοβάσαι" και ΠΑΝΤΑ η απάντησή σου είναι ότι δεν υποστηρίζονται? Είναι καλύτερα δηλαδή που με αναγκάζεις να σου κρύβω ότι τόσο καιρό σε ένα τέτοιο διαβολικό πράγμα τρέχει η εφαρμογή σου?? Για να μην αναφερθώ στους blade servers και τα storage και τα LUN που είναι κάτι ανήκουστο για κάποιες εταιρίες και αρνούνται να κάνουν εγκατάσταση αν ο server δεν είναι η κλασσική φέτα με τους δίσκους του, που τους βλέπεις και είσαι ... ΣΙΓΟΥΡΟΣ!

Και τι να πω τέλος σε "συναδέλφους" από τις Η.Π.Α. που σε πολύ πρόσφατη συζήτηση ζήτησαν εξηγήσεις και documentation για το τι είναι το CSV (ΟΕΟ???) στα Windows 2008 R2 και τελικά απεφάνθησαν ότι ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ του physical server που μπορείς να έχεις πάνω από 4 επεξεργαστές και το performance (γνωστή πιπίλα αποφυγής virtualization) είναι ΣΙΓΟΥΡΟ και ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ!!! (σα να τους ακούω να λένε μεταξύ τους : "που να μπλέξουμε τώρα με τέτοια??? Άσε καλύτερα, να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο...")

Κι ύστερα σε λένε και περίεργο που όταν βρεις ένα άνθρωπο με τον οποίο μπορείς να συνεννοηθείς. κάνεις το σταυρό σου και 3 μετάνοιες ευχαριστώντας την Παναγία που σε λυπήθηκε και θα έχεις σύστημα και μετά την εγκατάσταση/upgrade.... Είναι περιττό νομίζω να πούμε ότι "Υπάρχει πρόβλημα στον κλάδο.-"

 

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά όλες αυτές οι σοβαρές εταιρίες πληροφορικής ποτέ δεν εκπαιδεύουν το προσωπικό τους. Ελάχιστες είναι αυτές που θα έρθουν να πληρώσουν λεφτά για να ξεστραβωθούν. Όταν κάποτε μίλησα με μια εταιρία πληροφορικής γνωστή στη Θεσσαλονίκη μου απάντησαν ότι "ποτέ δεν θα πάρετε φράγκο από εμάς. Αν θέλει η Microsoft να έχει εκπαιδευμένους τεχνικούς στις εταιρίες, να πληρώσει την εκπαίδευση". Κάποιοι άλλοι μου είχαν πει "τα ξέρουμε εμείς, δεν έχουμε ανάγκη". Όταν είδα εγκαταστάσεις σε πελάτες που είχαν κάνει και κλήθηκα να επέμβω, τραβούσα τα μαλλιά μου.

Το τελευταίο ανέκδοτο είναι ότι όταν χρειάστηκαν ανθρώπους με πιστοποίηση Enterprise Admin στον Server 2008 για να συμμετάσχουν σε έργα όπου η πιστοποίηση ήταν προϋπόθεση, φάγανε πόρτα. Είχαν βλέπετε πιστοποίηση σε Server 2000.... 

Link to comment
Share on other sites

Φταίει οπότε η Microsoft.

Που επιτρέπει σε εμένα να πουλάω το λογισμικό της χωρίς ουσιαστικά να ξέρω τι πουλάω.

Που δεν με εκπαιδεύει έστω να ξέρω τι πουλάω, τουλάχιστον.

 

Φταίει το autoexec.

Γιατί λύνει πολλές απορίες ανθρώπων που πούλησαν χωρίς να ξέρουν τίποτα και τώρα ψάχνουν την λύση.

 

Και φταίτε και όλοι εσείς που δώσατε τα χρήματα και τον χρόνο σας για να μορφωθείτε και ποτέ δεν διαφοροποιήσατε την θέση σας από όλους εμάς.

 

Και γιαυτό εμείς θα σας αποκαλούμε συνάδελφους και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γιαυτό.

 

Ίσως η κρίση που περνάμε όλοι να αποκαταστήσει λίγο τα πράγματα αλλά είναι και η χρυσή ευκαιρία να διορθωθούν τα κακός κείμενα.

Ο λόγος και η λύση είναι στα χέρια σας.

 

Κάντε κάτι γιαυτό. 

 

Link to comment
Share on other sites

Και τι κάνει νομίζεις το autoexec.gr τόσο καιρό;

 

αλλά τι να κάνει κάποιος όταν ουσιαστικά ...δεν θα πω κοροιδεύει...αλλά λέει την μισή αλήθεια στο εκάστοτε πελάτη;

 

φυσικά μην τα ρίχνουμε όλα αυτά σε όσους πουλάνε ελλειπή γνώση ή καμία γνώση...να τα ρίξουμε και στους ίδους τους πελάτες που τους φάνηκαν ακριβά τα 100€ την ώρα από την εταιρία με το πιστοποιημένο προσωπικό και ήθελαν τον Νίκο που παίρνει 50€ την ώρα και δουλεύει από το σπίτι του.

 

φίλε μου...αν η Microsoft κάνει εκπαίδευση στο τι πουλάει ο Χ,Ψ μεταπωλητής-συνεργάτης τότε το χάσαμε το πλοίο. Φαντάσου δηλαδή το Πλαίσιο άμα είναι να απαιτήσει μαζί με το προιόν να γινεται και εκπαίδευση σε κάθε πωλητή της ή δεν ξέρω τι άλλο.

 

Το autoexec ήρθε εδώ να μαζέψει την κοινότητα του IT Pro και να βάλει τις βάσεις για την σωστή κατεύθηνση...αυτό κάνουμε και θα κάνουμε. Από εδώ δίνει λύσεις, αλλά θα έχεις δει ήδη παααααααρα πολλά threads που απαντάμε σε φίλους που είτε το λένε αμέσως είτε το βλέπουμε στην πορία ότι δεν γνωρίζουν. Θα δεις πολλές περιπτώσεις που προτίνουμε σε ανθρώπους να πάνε να εκπαιδευτούν...να διαβάσουν ή να φέρουν κάποιον που ξέρει το αντικείμενο για να τον βοηθήσει. Κάνουμε...αποδεδειγμένα....

 

Δεν ξέρω γιατί βάζεις τον εαυτό σου από την θέση των άλλων...αλλά αν όντως ήσουν από την άλλη πλευρά πως μπορείς να λες συνάδελφο κάποιον που δεν κάνετε την ίδια δουλειά; γιατί τότε σημαίνει ότι όταν έπαιζα με Labs σπίτι μου σαν φοιτητής επειδή έστησα DC και λοιπά services και επειδή πήρα και 100-200 ευρώ από καμία δύο αντίστοιχες δουλειές, θα πήγαινα στον Κλαδάκη να του πω...'Γεια σου συνάδελφε...Ξέρεις από AD;' (με το ύφος και το στυλ του...Ξέρεις από Βέσπα;).

 

η κρίση δεν περιμένω να αποκαταστήσει τα πράγματα...τα μυαλά αρχικά των πελατών πρέπει να αλλάξουν ώστε να ξεχωρίσουν πλέον ποιος κάνει για την δουλειά.όταν ο πελάτης αποφασίσει ότι εγώ, εσύ και ο Μπάμπης ο Σουγιάς με μαύρο ποντίκι και 7 escape στα κομπιούτερ δεν ξέρουμε και τόσο καλά.Αλλά προφανώς αυτό θα το έχει καταλάβει μετά από τόσο καιρό που έχει καεί...αλλά τώρα βλέπεις όλοι οι καμμένοι φυσάνε και το γιαούρτι και πας από εκεί με όλο σου το βιογραφικό, μετάλια, παράσημα και 7 δημοσιεύσεις στο PC Mag, Technology News, CNET, National Geographic, Το παιδί μου και εγώ...ώστε να πιστεί ότι ναι αυτός που ήρθε τώρα το έχει δει...

πρόσεξε...δεν λένε ότι ξέρει...

αλλά πλέον ότι έχει δει...

 

αλλιώς όταν ο Κλαδάκης με τον Διόγο πηγαίνουν σε πελάτες που καίγονται, θα τους λέγανε (που τους λένε)...τις ρωσίδες θα τις φέρουμε σε 15 λεπτά που θα έχετε τελειώσει. Αλλά ακόμα και με άτομα με τέτοιο επίπεδο γνώσεις, θα δεις ότι οι πελάτες είναι από πάνω ακόμα και αν ο κόσμος καίγεται τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα έγιναν 8 γιατί μπήκε σε αυτά και η εγκατάσταση ελατωματικών updates κλπ

 

Το επίπεδο το ανεβάζω εγώ στην δουλειά μου, όταν για απλά πραγματάκια δίνω μελέτη...όταν έχω κάνει τις ενημερώσεις μου πριν να περιμένω να γκρεμιστεί το σύμπαν...όταν έχω καλυφτεί. Έτσι και οι σωστές εταιρείες τώρα έρχονται με κάποιο σχέδιο.

 

Ακόμα και αυτοί που δεν είχαν γνώσεις τέτοιου επιπέδου (project planning κλπ) διάβασαν για να ανεβάσουν το επίπεδο της υπηρεσίας τους.

 

Ναι λοιπόν...ξαναλέω...είμαστε εδώ γιατι ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...

γιατί πλέον εκεί που δεν ήξερες κανέναν...υπάρχουν ονόματα στον χώρο της πληροφορικής που τα αναγνωρίζεις...όπως γίνεται και στον αθλητισμό. Έχεις βοήθεια...έχεις μπούσουλα...και έχεις και σωστές συμβουλές.

 

Οπότε...όχι φίλε μου ...με αυτό το σκεπτικό μπορεί να είμαστε φίλοι, μπατζανάκηδες, κολλητάρια, συμπαίκτες...

συνάδελφοι δεν είμαστε...και δεν θα είμαστε μέχρι ο Χ,Ψ τεχνικός που ασκεί το επάγγελμα της πληροφορικής ανεβάσει το επίπεδο του και καλύψει τις γνώσεις του ώστε η περιγραφή του επαγγέλματος να καλύπτεται επίσημα από κάποιο εκπαιδευτικό ίδρυμα.

 

Link to comment
Share on other sites

Φταίει οπότε η Microsoft.
Που επιτρέπει σε εμένα να πουλάω το λογισμικό της χωρίς ουσιαστικά να ξέρω τι πουλάω.
Που δεν με εκπαιδεύει έστω να ξέρω τι πουλάω, τουλάχιστον.

....
Κάντε κάτι γιαυτό. 

Την έχουμε ξανακάνει την συζήτηση αυτή. Ο πωλητής δεν έχει λόγο να εκπαιδεύεται σε τίποτα παραπάνω απο το να πουλάει. Δλδ να ξέρει τα χαρακτηριστικά τα βασικά. Και αυτό είναι και προσωπική ευθύνη. Σκεφτείτε να πήγαινα στον φαρμακείο και να ζητούσα φάρμακο για τη διάροια και να μου έδεινε για την περίοδο.

Αν τώρα εκτός απο πωλητής θέλει κάποιος να γίνει και μηχανικός που να κάνει τα προιόντα να δουλεύουν, αυτό είναι άλλο θέμα.

Αλλά δεν είναι θέμα του κατασκευαστή να εκπαιδεύει με το ζόρι όσους πουλάνε τα προιόντα του ούτε καν ακόμη τους μηχανικούς. Η δυνατότητα υπάρχει, σε ελεύθερη κοινωνία ζούμε (μάλλον) ο καθένας επιλέγει. Και όποιος θέλει μια υπηρεσία (ο πελάτης)  έχει ευθύνη να απαιτεί, να ζητά προσωπικό κατάλληλο εκπαιδευμένο για να την εκτελέσει. Καναλια υπάρχουν για να ελέγξει αν κάποιος πληρεί τις προδιαγραφές, και όχι μόνο σε επίπεδο εταιρίας αλλά και ατόμου που εκτελεί το έργο.

Τέλος εδώ στο autoexec προσπαθούμε να κοντρολάρουμε τις...τραγικές περιπτώσεις και να μην βασανιζόμαστε με κάποια παιδιά που δεν κατέχουν τα βασικά. Το ...moto είναι μονότονο : εκπαίδευση, διάβασμα, μάθε τα βασικά και ξαναέλα.

Τέλος να σημειώσω για τους ...παλιούς. Το διάβασμα δεν τελειώνει ποτέ αν θες να κρατάς τον τίτλο του μηχανικού. Συνεχής ενημέρωση, αλλιώς γίνεσαι πιο επικίνδυνος απο τον άσχετο. Γιατί έχεις και κάτι πιο επικίνδυνο απο την αμάθεια...έχεις εγωισμό. Στους πελάτες που βλέπω τώρα, υπάρχουν αμαθείς, υπάρχουν ημιμαθείς, υπάρχουν άσχετοι. Αλλά οι χειρότεροι είναι αυτοί που κάποτε υπήρξαν καλοί και τώρα απλά ...επιμένουν με μανία στην ...παπαριά. Αυτός είναι και ο μεγαλύτερος προσωπικός μου φόβος.

 

Link to comment
Share on other sites

εαν η καταγραφη συμβαντων που μου εχουν τυχει στα 22 χρονια που ειμαι επαγγελματιας στο χωρο αυτο η εχω την τυχη να ακουω απο αξιολογους συναδελφους ριχνει ρην ποιοτητα του blog μου τοτε μαλλον θα πρεπει να αλλαξω επαγγελμα Ποτε δεν προσωποποιησα τις καταστασεις που αναφερω μιας και θεωρω οτι ειναι ευθυμες νοτες Με την ιδια λογικη θα επρεπε να τον θιγουν και οι ιστοριες του Ζαχαρια στο dnz και ισως και Αριστοφνικες κωμωδιες Οπως και να εχει σκοπος μου ειναι να συνεχισω να γραφω μαργαριταρια μιας και τα θεωρω οπως προειπα ευθυμη νοτα οσο και αν αυτο ριχνει την ποιοτητα οπως λεει ο αγαπητος Blackman

Link to comment
Share on other sites

Αντώνη δεν είπα εγώ αυτό...εγώ απλά μετέφερα το σχόλιο από κάποιον που λέει ότι σε διαβάζει συχνά. Εγώ φυσικά ξέρω για ποιο λόγο τα γράφεις και που αποσκοπεί όλο αυτό και φυσικά στηρίζω αυτό που κάνεις.

Μετά από συζήτηση ακόμα και το ατόμο που μου το σχολίασε, κατάλαβε την οπτική γωνία που το λες, γιατί απλά το εξέλαβε διαφορετικά από την πραγματική του υπόσταση.

Συνέχισε με αυτό το ρυθμό

Link to comment
Share on other sites

εαν η καταγραφη συμβαντων που μου εχουν τυχει στα 22 χρονια που ειμαι επαγγελματιας στο χωρο αυτο η εχω την τυχη να ακουω απο αξιολογους συναδελφους ριχνει ρην ποιοτητα του blog μου τοτε μαλλον θα πρεπει να αλλαξω επαγγελμα Ποτε δεν προσωποποιησα τις καταστασεις που αναφερω μιας και θεωρω οτι ειναι ευθυμες νοτες Με την ιδια λογικη θα επρεπε να τον θιγουν και οι ιστοριες του Ζαχαρια στο dnz και ισως και Αριστοφνικες κωμωδιες Οπως και να εχει σκοπος μου ειναι να συνεχισω να γραφω μαργαριταρια μιας και τα θεωρω οπως προειπα ευθυμη νοτα οσο και αν αυτο ριχνει την ποιοτητα οπως λεει ο αγαπητος Blackman

μαργαριτάρι νο 432 : Ο Μπαρμπά Αντώνης που δεν έχει στήλει sms με πάνω απο 12 χαρακτήρες έκατσε και έγραψε ελληνικό ποστ απο το κινητό.

Μπράβο Αντώνη σε θαυμάζω, δεν θα το έκανα ακόμη κι αν καιγόταν το autoexec.[:D]

 

Link to comment
Share on other sites

Αν ο πωλητής πουλάει ένα προιόν με τα βασικά και καλύπτουν τον πελάτη τότε δεν χρειάζεται να πάει παρακάτω ο πελάτης γιατί απλά το πήρε για να του κάνει τα βασικά.

 

Προσωπικά ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, μόνο που για να μπορώ να ξέρω τι πουλάω πήρα την βοήθεια του Χρήστου και των Γιώργηδων που μπορώ να πω ότι με ξεστράβωσε.

Η μόνη διαφορά μου με το υπόλοιπο συναπάντημα είναι ότι στον πελάτη λέω τι μπορεί να κάνει ένα προιόν, τι μπορώ να κάνω εγώ στην ανάπτυξη αυτού του προιόντος, που σταματάω λόγω γνώσεων αλλά και ποιός είναι αυτός που θα συνεχίσει μετά.

Με όνομα και κόστος.

 

Η Microsoft ίσως να μην μπορεί να εκπαιδεύσει τόσο κόσμο αλλά σίγουρα μπορεί να πει Επώνυμα ποιός μπορεί να το εγκαταστήσει.

Και το απόλυτο θα ήταν αν υποχρέωνε το χψ κατάστημα να αγοράσει από αυτόν που ξέρει να το εγκαταστήσει.Τότε να δεις κόσμο για πιστοποιήσεις, και πόσο γρήγορα θα έστρωνε η αγορά.

 

Δεν γίνεται να πουλάς κάτι αν δεν μπορείς να το υποστηρίξεις.

 

Σ. τα 100 είναι τεράστιο ποσό.Και όπως και εσύ παραδέχεσαι κάποτε το έκανες με 50 και από το σπίτι, οπότε ανήκεις ή τουλάχιστον ανήκες στην κατηγορία των Ταλιμπάν.Blackman.Κατά την γνώμη μου δεν μπορείς να αναθεματίζεις κάτι που και εσύ έκανες γιατί απλά δεν ξέρεις την εξέλιξη που θα ακολουθήσει ο καθένας.

 

 

Ο πελάτης δεν ξέρει τίποτα.Αν ήξερε τότε δεν θα είχαμε δουλειά.

 

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, Οταν λές να μπορεί η Microsoft να πει επώνυμα κλπ τι εννοείς? Να το λέει με την ντελάλη έξω απο κάθε μαγαζί?

Υπάρχει site με τους πιστοποιημένους συνεργάτες, τι άλλο θα μπορούσε να κάνει? να διαθέτει υπάλληλο ανά κατάστημα? Μην είμαστε υπερβολικοί. Μάλιστα σε αυτό το site που το βρίσκεις με κάθε search machine αναφέρονται και οι ειδικότητες.

Αναφορικά με τους πελάτες, προφανώς μιλάμε για διαφορετικούς. Η μάνα μου δεν ξέρει τίποτα και αν έρθει στο μαγαζί σου δεν θα χρειάζεται server αλλά ποντίκι.  Αν της πουλήσεις και πληκτρολόγιο είσαι οκ. Μόνο αυτή δικαιείται να μην ξέρει. Αν της πουλήσεις SBS είσαι εγκληματίας.

Η εταιρία με 25+άτομα οφείλει να ξέρει, οφείλει να μπορεί να συμβουλευτεί κάποιον που εμπιστεύεται, οφείλει να βρίσκει τον καλύτερο για τα πάντα, από το καζανάκι και τον καθαρισμό τζαμιών μέχρι τον server. Αλλιώς ανήκει σε αυτές που δουλεύουν καταλάθος και κλίνουν κατα 100δες καθημερινά. Ισως δεν θα πρέπει να έρθει σε σένα καθόλου, κι αν έρθει να την στείλεις αλλού. 

Τώρα έχουμε ένα κενό απο 1 έως 25, ε για αυτές υπάρχουν πολλές δυνατότητες για να είναι πιο παραγωγικές και για σένα να εκπαιδευτείς να τους παρέχεις την καλύτερη λύση με 2-3 ψιλοσεμινάρια και 1-2 roadshow του Σπανουγάκη.

Αλλωστε όπως λές με λίγο ψάξιμο βρήκες τους...συμβούλους σου. Τελευταία φορά που κοίταξα ο Χρήστος και οι Γιώργηδες δεν ήταν κρυμένοι  σε σπηλιά.

Αρα δεν νομίζω να επιμείνεις στο ότι ο καθένας δεν μπορεί να βρει του πιστοποιημένους, τουλάχιστον για την MS.

Οι παρακάτω φράσεις:

Δεν γίνεται να πουλάς κάτι αν δεν μπορείς να το υποστηρίξεις. Ο πελάτης δεν ξέρει τίποτα.Αν ήξερε τότε δεν θα είχαμε δουλειά.

Εϊναι πολύ γενικές και ελπίζω να τις ...κλόνισα μερικώς με όσα έγραψα. Αναφορικά δε με την πρώτη, νομίζω ότι εδώ και δεκαετίες δουλεύει το σύστημα, σημείο λιανικής - αντιπροσωπεία για service. Γιατί να μην παίζει και στην πληροφορική? Νομίζω ότι παίζει αν αποφασίσεις τι είσαι, μάστορας ή πωλητής.

 

 

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου ...δεν παραδέχτηκα κάτι...παράδειγμα ήταν απλά χρησιμοποίησα πρώτο πρόσωπο...καθότι αρκετοί φοιτητές το έκαναν και το κάνουν.

 

καθώς όταν εγώ ήμουν φοιτητής τα labs στα ΝΤ τότε ήταν όλα Live Και όχι virtual machines...και είχαμε δραχμούλες ακόμα.

και δεν χρειάστηκε να μπω σε αυτή την διαδικασία γιατί δούλευα σε εταιρεία part time από το 2ο έτος του Bachelor, λόγω αντίστοιχης εργασίας που έκανα... απλά μετά τους έκανα και με κράτησαν για δύο χρόνια μετά το 3ο έτος.΄

Με τον Κλαδάκη θα συμφωνήσω απόλυτα σε ότι λέει...και φυσικά να φέρω και το παράδειγμα του εργοδότη μου πριν πάω φαντάρος, όπου όταν έφυγα εγώ και δύο άλλα παιδιά...έβαζε τον γιο του, μαθητή λυκείου να πηγαίνει και να δίνει λύσεις και να λύνει προβλήματα σε πελάτες. Μαζί με την αλλαγή με τους φορολογικούς μηχανισμούς το καλοκαίρι του 2003, έκαναν την 'μπάζα΄τους από τα bonus που έδεινε η κάθε εταιρία για κάθε εγκατάσταση του μηχανισμού της... και 2 χρόνια μετά το κλείσανε το μαγαζί...εφόσον μάζεψαν ότι μάζεψαν

Και το ότι ο πελάτης δεν ξέρει...μου θυμίζει της διαδικασία του Hacking... ότι βρήκαμε ένα vulnerability & we exploit it... το πόσο ηθικός είναι ο hacker τόσο λιγότερο ή καθόλου κακό θα κάνει στο σύστημα με την 'τρύπα'. σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να το ξεζουμίσει...

Φυσικά δεν αναθεματίζω όσους δεν έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση και κάνουν αυτή την δουλειά...αρκεί να το κάνουν ηθικά...να ξέρουν να λένε στον πελάτη...ότι αυτό δεν το ξέρω...αυτό που θες είναι λάθος...αυτό μπορω να στο εγκαταστήσω αλλά δεν μπορώ να στο υποστηρίξω...

αλλά όπως καταλαβαίνεις αυτό το thread έχει αυτή την ύπαρξη γιατί πολύ απλά οι άνθρωποι αυτοί έχουν κάνει κακό σε εμένα...σε εσένα και σε πολλούς άλλους...οπότε μία ήπια μορφής αντίδραση είναι αυτό που γράφουμε τώρα...

και χαίρομαι πολύ που διαβάζουμε διάφορες οπτικές γωνίες του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

.....

Ο παραπάνω επειδή είναι πιο μάγκας απο όλους εσάς εδώ μέσα (και τους 6.014 - αφήνω έναν just in case) έχει τα κονέ στο Ελλαδιστάν, παίρνει τα έργα-υπεργολαβίες απο το ευρύτερο δημόσιο-οργανισμούς-κρατικοδίαιτες εταιρίες και σας δίνει και σας ένα ξεροκόμματο να φάτε, αφού κάνετε ολη την κανονική δουλειά ώστε να μπορείτε να συμμετέχετε σε ερασιτεχνικές προσπάθειες όπως το autoexec.gr. Ναι σε σας μιλάω κορόιδα με τις πιστοποιήσεις.

Τι  ? και σεις παίρνετε έργα? Ρε δεν μιλάω για αυτά που έχουν κανονική δουλειά. Μιλάω για αυτά που έχουν καλά λεφτά με την ελάχιστη δυνατή ή και καθόλου εργασία. Π.χ. μηχανογράφιση της λαογραφικής κληρονομιάς των Κικόνων και Λεστρυγόνων - προυπολογισμός 13.000.000 euro.

Οταν θα σταματησουμε να μαστε δέσμιοι "τέτοιων καταστάσεων" και όταν η ματαιοδοξία μας δεν εισβάλει στον επαγγελματισμό μας σε τέτοιο βαθμό , θα φύγει ο παραπάνω.

Μα , έχρι τότε , υπομονή. Εγώ , σε - αρκετες - ανάλογες καταστάσεις "φορώ" το χαμόγελο της συμπόνιας όταν ο "πελάτης" του παραπάνω εκμυστηρεύεται τον πόνο του και του υπόσχομαι την προσπάθεια επίλυσης. Ο "αυτός" τα πήρε τα 13εκ, μα εγω μάλλον έχω άλλον έναν πελάτη στο βιογραφικό μου. Και επειδη είμαι και πολύ δον κιχωτης , δεν θέλω τετοια 13εκ. Προτιμω το βιογραφικό... Είναι πάντως θεία δίκη  πως όσο γρήγορα "τα βγάζουν" τόσο γρήγορα "τους φεύγουν".

Καλημέρα σας και καλή εργασία!

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...