Jump to content

Problem OCS R2 Intergration with EX 2007 SP3 UM


mor
 Share

Recommended Posts

Καλησπερα,

 

Εχω στησει OCS R2 και Exchange UM 2007 και παροτι εχω κανει το integration με βαση το documentation το auto attendant δεν δουλευει. Για να ειμαι πιο λεπτομερης το voice mail δουλευει κανονικα το προβλημα ειναι οτι οταν απανταει το auto attendant και παταω ενα key mapping για να μου περασει την κληση σε ενα εσωτερικο (3ψηφιο) μου απανταει το ιδιο το auto attendant μετα απο μερικα δευτερολεπτα με το μηνυμα "the call cannot be transferred".

 

Να αναφερω μερικες ακομα λεπτομερειες:

1) OCS and UM εχουν ιδιο certificate απο την ιδια internal root certification authority.

2) Location profile of OCS R2 is the fqdn of UM dial plan.

3) Both scripts .\ExchUCUtil.ps1 and OCS script εχουν "τρεξει" επιτυχως.

4) Εχω δημιουργησει ενα normalization rule οπου μετατρεπει τα 3ψηφια σε +30210777xxx (ψευτικα νουμερα οπου αντιστοιχουν σε καποιους χρηστες). Το normalization rule εσωτερικα απο client δουλευει μια χαρα (πληκτρολογεις 101 και το μετατρεπει σε +30210777401).

5) Εχω ελεγξει τα δικαιωματα του RTCService User και εχει Read μεσα στον Exchange. Ποιος αλλος χρηστης πρεπει να εχει δικαιωματα και που (Exchange, OCS)

 

Το gateway μου ειναι ενα Audiocodes 1000.

 

Δεκτη οποιαδηποτε βοηθεια γιατι στερεψα απο ιδεες!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Χαίρομαι για την λεπτομερή αναφορά σου στο πρόβλημα, το οποίο πρέπει να το δείς πιο internal και εδώ φίλε μου ξεκινάνε τα Resource Kit εργαλεία..

Να ρωτήσω εάν έχεις δώσει μέσα απο τον exchange το Extension του OCS στους users. Δές φωτό..

 

vagext.jpg?psid=1

 

Δές το και κάνε μια δοκιμή.

 

Εάν το έχεις ήδη φτιάξει τότε.. κατεβάζεις Resource Kit OCS R2 εκεί θα βρείς θα πολλά εργαλεία..

 

Εκεί θα βρείς το Ent Voice Route Helper

 

Evh.jpg?psid=1

 

Εάν πάλι κάνεις δοκιμές με το Helper και δείς ότι όλα καλά...πάμε για logging...

Στον mediation server σου...

Logging.jpg?psid=1

 

Στο logging Tool ξεκινάς ένα νέο Dedug Session και επιλέγεις το SipStack. Δεξιά βάζεις 2 τυχαία URI και Αριστερά κάτω θα δείς το Start Logging... Μην βάλεις το real time δεν θα προλάβεις να δείς το οτιδήποτε..

Στην Συνέχεια κάνε μια κλήση απο ένα communicator στο auto attendant ώστε να ξαναδημιουργηθέι το φαινόμενο..

Κάνε stop το logging απο το κυκλωμένο Analyze Log Files, επέλεξε το log.

Άνοιξε το και κάπου εκεί προς το τέλος θα δείς το πρόβλημα στο που τελικά μπορεί να οφείλετε.

Σου έδωσα μερικές ιδέες που θα κοίταζα και εγώ..Ώστε να προχωρήσεις το Research.

Ρίξε μια ματιά και εδώ είμαστε..

V

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ξαναεπανερχομαι παλι στο ιδιο προβλημα μετα απο πολυ καιρο γιατι μεν ειχαμε βρει λυση με τα Response Groups αλλα ελα που εμφανιστηκε παλι η αναγκη για να εχουμε UM. Ετρεξα Βαγγελη το logging στο OCS και μεσα απο το Sip Stack βλεπω το παρακατω error:

 

VIA: SIP/2.0/TLS 192.168.0.8:38829;branch=z9hG4bKec456889

ROUTE: <sip:ocs.mydomain.internal:5061;transport=tls;opaque=state:F;lr>

CONTACT: <sip:dialplan.mydomain.internal:5066;ms-fe=DC01.mydomain.internal;transport=Tls;ms-opaque=52fa12c7061a0364>;automata

CONTENT-LENGTH: 0

REFER-TO: <sip:110;[email protected];user=phone>

REFERRED-BY: <sip:[email protected];user=phone>

USER-AGENT: RTCC/3.0.0.0

Message-Body: –

$$end_record

 

TL_ERROR(TF_CONNECTION) [1]03BC.0188::11/18/2010-14:36:50.670.000002b1 (SIPStack,SIPAdminLog::TraceConnectionRecord:SIPAdminLog.cpp(160))$$begin_record

LogType: connection

Severity: error

Text: The peer is not a configured server on this network interface

Peer-IP: 192.168.0.8:38829

Transport: TLS

Result-Code: 0xc3e93d6a SIPPROXY_E_CONNECTION_UNKNOWN_SERVER

Data: fqdn="dialplan.mydomain.internal"

$$end_record

 

Καμια ιδεα.......

 

Link to comment
Share on other sites

Θέλεις να μας πεις λίγο περισσότερα πράγματα για την υπδομή σου;

Θεωρώ πως για να βάζεις κλήσεις προς τον OCS από το Audiocodes, έχεις στήσει mediation server role.

Η διεύθυνση του Peer που εμφανίζεται στο 192.168.0.8 σε τι σύστημα αντιστοιχεί;

Το Audiocodes στέλνει τις κλήσεις στον OCS και αυτός τις μεταφέρει στο ExUM (AA) ή το Audiocodes στέλνει τις κλήσεις στον ExUM (AA) και από εκεί προσπαθείς να τις περάσεις σε OCS extension?

Τέλος, όταν λες πως το Voice mail δουλεύει, ενοείς πως ένας PSTN user, Μπορεί να αφήσει VoiceMail σε έναν OCS user όταν έχει καλέσει απ'έξω ή ότι από ένα OCS extension προς ένα άλλο μπορείς να αφήσεις Voice Mail (εσωτερικά στον οργανισμό σου);

Link to comment
Share on other sites

Ναι εχετε δικαιο με αυτα που γραφω να ρωτατε αν εχω βαλει mediation role αλλα ελα που εχω βαλει τον ρολο....  Η 0.8 ειναι ο UM server μου. Το voice mail δουλευει κανονικα, δηλαδη μπορεις να το καλεσεις εσωτερικα και να διαβασεις τα email σου, το calendar. Επισης ενας PSTN user μπορει να σου αφησει voice mail οταν σε καλει και δεν απαντας. Οι κλησεις ερχονται απο εξω προς το AudioCodes, απανταει το κεφαλικο νουμερο που εχει και το εταιρικο μηνυμα και οταν πατας το 2 για να σε κανει transfer στο εσωτερικο 110 μετα απο λιγα δευτερολεπτα σου απανταει το auto attendant "the call cannot be transfered" και ξαναπαιζει το εταιρικο μηνυμα. Μαλλον θα συνεχισουν να δουλευουν με τα response groups και θα περιμενουμε επισημα να βγει ο LYNC 2010 για να το στησουμε και τοτε ξαναδοκιμαζω το UM.

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...