Jump to content

InHouse Exchange ή Hosted Exchange?


ser_jlv
 Share

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

Η εταιρεία στην οποία εργάζομαι αυτή τη χρονική περίοδο χρησιμοποιεί μία δωρεάν υπηρεσία corporate email hosting (pop3) από τον ISP της.

 

Αυτό όπως είναι λογικό, προκαλεί πολλά προβλήματα εκ των οποίων κάποια τα αντιλαμβάνονται οι χρήστες και η διοίκηση και άλλα όχι.

 

Ψάχνω λύσεις για να περάσουμε σε Exchange Server με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Βλέποντας τις διαθέσιμες λύσεις, κατέληξα ότι έχουμε:

 

InHouse λύση: Αγορά Server, Αγορά Exchange, Αγορά Email-Spam Filter. Προβλήματα: Οι συνδέσεις Internet. Η εταιρεία επεκτείνεται σε 3 διαφορετικά σημεία και οι συνέσεις Internet στις περιοχές αυτές δεν είναι αξιόπιστες (κατά την άποψή μου) για την φιλοξενία email server.

 

Hosted Exchange: Πληρωμή ανά χρήστη ανά μήνα με κόστος από 4,5€ μέχρι και τα 12€.Με την προσθήκη και επιλογών Archiving μπορεί να φτάσει και τα 15€. Με την επιλογή αυτή οι χρήστες σίγουρα θα έχουν καλύτερες ταχύτητες όπου και εάν βρίσκονται, ο server σίγουρα θα είναι σε καλύτερη κατάσταση (από ό,τι εάν τον διαχειριζόμουν εγώ με περιορισμένες γνώσεις). Προβλήματα αυτής της λύσης: Τα email είναι σε κάποιον τρίτο ο οποίος δε μου δίνει την δυνατότητα να τα έχω replicated (για λόγους ασφαλείας) στον χώρο μου και επιπλέον δε μου δίνει δυνατότητα και επιλογές για λήψη των δεδομένων και των ρυθμίσεων στην περίπτωση που θελήσω να φύγω από αυτόν. Με λίγα λόγια στον πάροχο που θα επιλέξουμε, θα κλειδώσουμε κιόλας.

 

Από εταιρείες Hosted Exchange έχω βρει αξιόπιστες την Microsoft και την Rackspace (η οποία και προσφέρει και υβριδική λύση με συνδιασμό Exchange και Rackspace email).

 

Οι ανάγκες της εταιρείας για email: 42

εκ των οποίων:

Κύρια mailbox που χρειάζονται Exchange υπηρεσίες έχουμε 22.

Ανάγκες για Mobile πρόσβαση με Blackberry έχουμε 13.

Mailbox που δεν χρειάζονται Exchange υπηρεσίες 20.

 

Ποια η άποψή σας? Συμφέρει Hosted Exchange ή InHouse ?

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Θα αρχίσω την συζήτηση με βασική παράμετρο το κόστος όπως το έθεσες πολύ ωραία και εσύ.

Για τον παραπάνω λόγο θα αποκλείσω την On Premises (in House) λύση μιας και το κόστος  για 42 mailboxes είναι μεγάλο (μιλάμε για το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) και όχι μόνο αγοράς software και hardware)

Άρα μπορείς να πας στο Cloud όλα τα Mailboxes  με εύκολη διαχείριση , μπορείς αν θες να κρατάς τα δεδομένα σου σε PST (να και υπάρχει backup και  retention policy στις υπηρεσίες του Cloud) και ανα πάσα στιγμή μπορείς να πάρεις τα mailbox Και να μεταφερθείς είτε On Premises είτε σε άλλο πάροχο cloud services, δεν είσαι «κλειδωμένος». (υπάρχουν και αντίστοιχα εργαλεία για τέτοιες εργασίες)

Προσωπικά για ένα τόσο μικρό αριθμό mailboxes θα ήταν μονόδρομος το Cloud Και από άποψη κόστους και από άποψη διαχείρισης.  Να μην ξεχάσουμε και την παράμετρο τον απομακρυσμένων σημείων στα οποία το Cloud προσφέρει μεγάλη ευελιξία .

Εδώ να αναφέρω για το Office 365 που με κόστος περίπου 6€ per user/month έχεις το e-mail αλλα και άλλα καλούδια όπως  IM (Lync Online) και Sharepoint Online

http://office365.microsoft.com/en-US/online-services.aspx

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι πρέπει να πας στο cloud και δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα.

Μόνο ένα θέμα με προβληματίζει... BlackBerry συσκευές???

Παιδιά τι γίνεται με αυτές στο cloud?

Αν έστεινε inHouse έναν exchange θα έπρεπε να στήσει και έναν blackBerry server για να τις υποστηρίξει.

Στο cloud τι γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι πρέπει να πας στο cloud και δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα.

Μόνο ένα θέμα με προβληματίζει... BlackBerry συσκευές???

Παιδιά τι γίνεται με αυτές στο cloud?

Αν έστεινε inHouse έναν exchange θα έπρεπε να στήσει και έναν blackBerry server για να τις υποστηρίξει.

Στο cloud τι γίνεται?

 

Πλέον έχουν ενεργοποιηθεί και τα blackberry services στο cloud και παίζουν μια χαρά

 

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ προς την λύση, Cloud καταλήγω (αρκεί να πείσω και το αφεντικό).

 

Από την Microsoft έβλεπα τις υπηρεσίες BPOS και μετά από επικοινωνία μου ανέφεραν τις τιμές:

 

- Microsoft Exchange Online costing,

0-249 - 4,26 Euro per user

 

- Hosted Blackberry costing:

0-249 - 8,52 Euro per user

 

Οι τιμές αυτές (για μένα είναι καλές). Βέβαια, καλύτερη είναι η τιμή 9€ per user που είδα για το Office 365 αλλά δεν κατάλαβα πλήρως τις υπηρεσίες που προσφέρει:

Μέσα στο ενημερωτικό Docx που έχει το site, αναφέρει:

 

Example for Existing BPOS Customers:

 

Existing customers of Microsoft’s

Business Productivity Online Suite receive the same services with new

enhancements.

 

List Price: $10 (USD) / €9 /

¥1000 / $11.75 (CAD) / £6.50 per user per month.  

 

Includes:

 

·        

Exchange

Online for email,

mobile access, calendar, discovery, anti-virus, anti-spam

 

·        

SharePoint

Online for advanced portals for collaboration

 

·        

Lync Online

for IM and online meetings

 

·        

24/7

IT-level phone support

 

·        

On-premises

licenses

 

·        

Control and

management features

 

New enhancements

 

·        

Single sign

on

 

·        

New Outlook

Web App

 

·        

Email

archiving, retention and cross mailbox search

 

·        

View

documents using Office Web Apps

 

·        

Increased

SharePoint storage

 

·        

My Sites and

other new team sites

 

·        

Site search

capabilities

 

Δεν διευκρινίζει τι γίνεται άμα ΔΕΝ είσαι BPOS πελάτης, δεν αναφέρει κάτι για πρόσβαση από κινητά Blackberry.

 

Link to comment
Share on other sites

Η υποστήριξη που προσφέρει το Small Business για Blackberry είναι μέσω Push και όχι κανονική επικοινωνίας. Έχω επικοινωνήσει για τιμές με την Microsoft, μόλις μάθω θα σας ενημερώσω!

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...