Jump to content

Store.exe disk activity


Recommended Posts

Το store.exe είναι η διεργασία που αφορά τον exchange server 2003 που είναι εγκατεστημένος στον SBS που έχεις. Το οτι εχεις "μεγάλο" i/o ειναι λογικό απο την βάση του exchange server.

Link to comment
Share on other sites

Καλά θυμάμαι. Μου έτυχε σε πελάτη να φταίει η χρήση IMAP με mac user. Αν ναι κάνε disable το spotlight του MAC και θα είσαι οκ.

Επίσης το κάνει συγκεκριμένες ώρες? Κάνα maintenace plan εκείνη την ώρα?

Link to comment
Share on other sites

apostole Μην προτρέχουμε [:)] το να κλείνουμε πραγματα δεν ειναι σωστο πιστεύω γιατι και ο χρήστης με το Mac θέλει να πέρνει τα μηνύματα του, αν έβαζες το fast message retrieval μπορει να το έφτιαχνες  [H]

Link to comment
Share on other sites

Θα παίρνει τα μηνύματα του. Αρχικά πρέπει να βρούμε αν είναι αυτό το πρόβλημα του φίλου μας. Εφόσον καταλήξουμε ότι φταίει αυτό, απλά κλείνοντας το και βλέποντας την σωστή συμπεριφορά του συστήματος θα αντιμετωπίσουμε και το πρόβλημα.

Ακόμα είμαστε στο troubleshooting.

Επίσης να αναφέρω ότι το spotlight είναι μια λειτουργία του Mac client για indexing του mailbox. Δεν σταματάμε τον client. Το indexing διακόπτουμε. Αυτό ισχύει και για τα Iphone ειδικά τα 4άρια.

Link to comment
Share on other sites

με βαζεις σε πειρασμο να σε ρωτήσω αν τελικα το εφτιαξες ή απλα εμεινε ο Mac χρηστης χωρις το spotlight  ? [:P] (βγαινουμε εκτος θεματος ομως χεχε)

γενικα το store.exe (Microsoft Exchange Information Store Service)  δημιουργεί αρκετο disk traffic αλλα αν βλεπεις συνέχεια τετοιες τιμές και έχει και Performance προβλήματα πρεπει να ψάξεις παραπάνω [:)]

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις

Έτρεξα το ΒΡΑ και το μόνο που μου έβγαλε είναι το http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa998162%28EXCHG.80%29.aspx που το διόρθωσα

Τρέχοντας το Exchange Monitor αυτη την ώρα δεν βρήκα client connections, αλλά το πρόβλημα παραμένει

 

Τρέχοντας το Exchange Troubleshooting Assistant μου έβγαλε τα παρακάτω μνμ

 

The '\MSExchangeIS\RPC Averaged Latency' is higher than the threshold of 0,05 seconds (50 ms). The measured value is 0,294 seconds (294.157894736842 ms).

 

The server acropolis exhibited a problem with RPC latencies or high RPC requests. High RPC latencies or RPC requests are an indicator that users on this server will experience delays when accessing mail.

 

A potential performance issue was observed from the disk performance counters. One or more disks is exhibiting a performance bottleneck

 

The 'MSExchangeDSAccess Domain Controllers LDAP' performance counters are beyond the recommended threshold

 

The Function Call log (FCL) shows some slow calls to a Virus Scanner

 

Μετά απο όλα τα παραπάνω με παραπέμπει στο troubleshooting exchange perfomance που θα διαβάσω αύριο...

 

Το τελευταίο με έκανε να απενεργοποιήσω το eset antivirus για το exchange και παρόλο που βελτιώθηκε αισθητά η κατάσταση ακόμα το Ι/Ο είναι σε 2-3 ΜΒ/sec

Υπάρχουν καμία 20 mailboxes και πολλά public folder αλλα δεν καταλαβαίων γιατί αυτό δικαιολογεί το υψηλό Ι/Ο χωρίς καθόλου clients πάνω του...

Θα το παρακολουθήσω και αύριο...

 

 

Link to comment
Share on other sites

θα σου πρότεινα να βάλεις ενα Performance Monitor να τρέχει για 24 ώρες και αν θες μου το στέλνεις να δούμε τι γινετε,

πες μου αν θες να σου στείλω ενα Template.

χωρίς users και έχει τοσο i/o μπορείς να δείς τι ώρα κάνει το Online Maintenance στην Public folder Database ?

Link to comment
Share on other sites

Στράτο, μήπως έχεις ενεργοποιημένη την υπηρεσία για το Full Text Indexing; Αν ναι μήπως της έχεις δώσεις high indexing priority; Στο παρελθόν είχα θέματα με αυτή την υπηρεσία.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...