Jump to content

Διαχείριση Inventory, IT tickets: Spiceworks v.5.0 vs SysAid vs ???


ser_jlv
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Το θέμα είχε ξανατεθεί πριν από 2 περίπου χρόνια. Επειδή τα πράγματα αλλάζουν και το λογισμικό ανανεώνεται, είπα να το θέσω ξανά για να δούμε τι γίνετε και να πάρουμε ιδέες με τα σύγχρονα δεδομένα.

Χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα για παρακολούθηση των μηχανημάτων (και του ιστορικού τους) και για "αιτήσεις" βοηθείας από τους χρήστες?

 

Προσωπικά, πρώτα είχα δει το Spiceworks το οποίο και άρχισα να το δουλεύω.

  • Είναι δωρεάν.
  • Έχει μεγάλο community.
  • Είναι agentless: Δουλεύει με πληροφορίες που παίρνει από το WMI των Windows. Αυτό είναι θετικό, είναι και αρνητικό διότι δεν έχει γρήγορη ενημέρωση για τις αλλαγές, τα μηχανήματα έχουν ανοιχτές πόρτες για την επικοινωνία τους με τον server..
  • Συγχρονίζει με Active Directory.
  • Υποστηρίζει παρακολούθηση αγορών.
  • Μπορείς εύκολα να κάνει δικά σου report.
  • Έχει καλό σύστημα ticketing (από πλευράς διαχειριστή).
  • Δεν έχει εύπλαστο user portal για τον τελικό χρήστη.
  • Δύσκολο στον τελικό χρήστη να αναφέρει το πρόβλημά του.

Στη συνέχεια, βρήκα το SysAid και το έψαξα λίγο.

  • Είναι δωρεάν για μερικούς χρήστες.
  • Έχει πολύ καλή διαχείριση ticketing.
  • Είναι πολύ εύκολο στον τελικό χρήστη να αναφέρει πρόβλημα (πατώντας F11 και μπορεί και μόνο να βάλει screenshot).
  • Έχει δικό του Client για απομακρυσμένη πρόσβαση υπολογιστή.
  • Επαγγελματικό Interface, καλά οργανωμένο.

Τα παραπάνω τα έχει δουλέψει κάποιος? Προτίμησε κάποιο από τα 2?

 

Δεν ξέρω σε πιο πρόγραμμα να "επενδύσω" και να αρχίσω να περνάω δεδομένα, ακόμα ψάχνω...!

 

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα.

Δουλεψα αρκετα με το spiceworks για καποιες εργασιες συγκεντρωσης στοιχειων inventory μα δεν το εβαλα production φοβηθηκα το ad-ware υφος του.

Αν εισαι απο τους "τυχερους" και εχεις δυνατότητα upgrade σε win 7 pro+ υπάρχει η συνδρομητική υπηρεσία windows intune που εκτος από software/hardware inventory κανει και windows update management (τερμα ο wsus!) malware protection & license management οσον αφορα τις αδεις χρησης των microsoft products .Για τα αλλα απλω βλεπεις τι εχει ο καθε ΗΥ εγκατεστημένο και επίσης  εχει και την δυνατοτητα για on demand remote support από τον client προς τον διαχειριστη του intune ως alert στην κεντρικη του διαχειριστικη κονσόλα.

To sysaid ηταν μονιμο εργαλείο μου γι ααρκετο καιρο,ειναι πολύ καλό εργλείο για το helpdesk κομμάτι του και για το  price range του, μέχρι που ανακάλυψα πως υπάρχουν  προγράμματα εκεί έξω που μπορούν μονα τους να φτιάξουν Inventory απο τους  ΗΥ μου  χωρίς εγώ να  κάθομαι να γράφω με τις ωρες τα soft specs , hardware specs, installed apps, envirmonment variables etc. Κάτι που το spiceworks το κάνει "αβάδιστα"

Δες για λίγο το Windows InTune Webpage

 

Link to comment
Share on other sites

Στην καινούρια έκδοση του Sysaid, είδα ότι κάνει αυτόματο έλεγχο Inventory με έλεγχο υλικού και λογισμικού και μπορώ να πω ότι συγκεντρώνει περισσότερες πληροφορίες για το hardware από το Spiceworks.

 

Όσο για το upgrade σε win7 pro ΚΑΙ συνδρομητική υπηρεσία, είναι ένα όνειρο και ..... θα παραμείνει έτσι!!!

 

Το είχα δει το Intune, και μου άρεσε αρκετά, πιστεύω ότι έλειπε ένα τέτοιο εργαλείο από την Microsoft.

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...