ser_jlv Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Καλησπέρα, Το θέμα είχε ξανατεθεί πριν από 2 περίπου χρόνια. Επειδή τα πράγματα αλλάζουν και το λογισμικό ανανεώνεται, είπα να το θέσω ξανά για να δούμε τι γίνετε και να πάρουμε ιδέες με τα σύγχρονα δεδομένα. Χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα για παρακολούθηση των μηχανημάτων (και του ιστορικού τους) και για "αιτήσεις" βοηθείας από τους χρήστες? Προσωπικά, πρώτα είχα δει το Spiceworks το οποίο και άρχισα να το δουλεύω. Είναι δωρεάν. Έχει μεγάλο community. Είναι agentless: Δουλεύει με πληροφορίες που παίρνει από το WMI των Windows. Αυτό είναι θετικό, είναι και αρνητικό διότι δεν έχει γρήγορη ενημέρωση για τις αλλαγές, τα μηχανήματα έχουν ανοιχτές πόρτες για την επικοινωνία τους με τον server.. Συγχρονίζει με Active Directory. Υποστηρίζει παρακολούθηση αγορών. Μπορείς εύκολα να κάνει δικά σου report. Έχει καλό σύστημα ticketing (από πλευράς διαχειριστή). Δεν έχει εύπλαστο user portal για τον τελικό χρήστη. Δύσκολο στον τελικό χρήστη να αναφέρει το πρόβλημά του. Στη συνέχεια, βρήκα το SysAid και το έψαξα λίγο. Είναι δωρεάν για μερικούς χρήστες. Έχει πολύ καλή διαχείριση ticketing. Είναι πολύ εύκολο στον τελικό χρήστη να αναφέρει πρόβλημα (πατώντας F11 και μπορεί και μόνο να βάλει screenshot). Έχει δικό του Client για απομακρυσμένη πρόσβαση υπολογιστή. Επαγγελματικό Interface, καλά οργανωμένο. Τα παραπάνω τα έχει δουλέψει κάποιος? Προτίμησε κάποιο από τα 2? Δεν ξέρω σε πιο πρόγραμμα να "επενδύσω" και να αρχίσω να περνάω δεδομένα, ακόμα ψάχνω...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThanosZ Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Γεια χαρα. Δουλεψα αρκετα με το spiceworks για καποιες εργασιες συγκεντρωσης στοιχειων inventory μα δεν το εβαλα production φοβηθηκα το ad-ware υφος του. Αν εισαι απο τους "τυχερους" και εχεις δυνατότητα upgrade σε win 7 pro+ υπάρχει η συνδρομητική υπηρεσία windows intune που εκτος από software/hardware inventory κανει και windows update management (τερμα ο wsus!) malware protection & license management οσον αφορα τις αδεις χρησης των microsoft products .Για τα αλλα απλω βλεπεις τι εχει ο καθε ΗΥ εγκατεστημένο και επίσης εχει και την δυνατοτητα για on demand remote support από τον client προς τον διαχειριστη του intune ως alert στην κεντρικη του διαχειριστικη κονσόλα. To sysaid ηταν μονιμο εργαλείο μου γι ααρκετο καιρο,ειναι πολύ καλό εργλείο για το helpdesk κομμάτι του και για το price range του, μέχρι που ανακάλυψα πως υπάρχουν προγράμματα εκεί έξω που μπορούν μονα τους να φτιάξουν Inventory απο τους ΗΥ μου χωρίς εγώ να κάθομαι να γράφω με τις ωρες τα soft specs , hardware specs, installed apps, envirmonment variables etc. Κάτι που το spiceworks το κάνει "αβάδιστα" Δες για λίγο το Windows InTune Webpage Link to comment Share on other sites More sharing options...
ser_jlv Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Στην καινούρια έκδοση του Sysaid, είδα ότι κάνει αυτόματο έλεγχο Inventory με έλεγχο υλικού και λογισμικού και μπορώ να πω ότι συγκεντρώνει περισσότερες πληροφορίες για το hardware από το Spiceworks. Όσο για το upgrade σε win7 pro ΚΑΙ συνδρομητική υπηρεσία, είναι ένα όνειρο και ..... θα παραμείνει έτσι!!! Το είχα δει το Intune, και μου άρεσε αρκετά, πιστεύω ότι έλειπε ένα τέτοιο εργαλείο από την Microsoft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akladakis Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 ΕΛπίζω να έχεις δει και τον SCCM που πιστεύω ότι σε καλύπτει απο specs. Οπότε δες και την τιμή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts