Guest upmusic Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Ειναι αληθεια οτι το sharepoint 2007 εχει ενσωματομενο functionality για helpdesk support ticket software? Παιζει καλα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akladakis Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Δεν το έχω δει, θα κοιτάξω και θα σας πω, γιατί το sharepoint είναι απο τα αγαπημένα μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest upmusic Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 ρωταω με την εννοια των ετοιμων templates...και μενα μου αρεσει πολυ τουλαχιστον το 2003 που εχω δει Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_ten Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Δεν ξέρω αν έχετε υπόψιν σας κάποια άλλη Helpdesk/Ticketing λύση. Απόσο ξέρω κυκλοφορούν πάρα πολλές χωρίς να ξεχωρίζει κάποια ιδιαίτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackman Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 helpdesk template λειτουργώ σε Sharepoint 2 υπάρχουν αν ψάξεις και είναι εύκολα και βολικά. για sharepoint 2007, φαντάζομαι ότι του κάνουν και του Sharepoint 3, όπως αυτό εδώ http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=CE90D6D7-7B96-47BF-A22F-A7E8C5D40647&displaylang=en δες και εδώ http://objectmix.com/sharepoint/294655-moss-2007-server-admin-template-helpdesk.html πάντως μία άλλη λύση που πέραν αυτών που κάνει δίνει και λύση Helpdesk/ticketing και είναι free, είναι το Spiceworks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackman Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 deleted Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_ten Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Χρησιμοποιώ ήδη το Spiceworks, όχι για Helpdesk και προσωπικά το βρίσκω αρκετά άβολο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkanavos Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Τα application templates του Sharepoint είναι περισσότερο sampler παρά έτοιμες λύσεις. Υπάρχουν αρκετά περίεργα πράγματα τα οποία μπαίνουν π.χ. απλά και μόνο για να δείξουν πως δουλεύει μία λειτουργικότητα, ενώ άλλα δουλεύουν περίεργα εξαιτίας περιορισμών του sample το οποίο πρέπει να παίζει απαραίτητα και στα Windows Sharepoint Services. Για παράδειγμα, οι δυνατότητες reporting είναι πρωτόγονες. Από την άλλη, παίρνεις τσάμπα ένα πολύ δυνατό search. Όσο δε για το escalation .... τί sample να σου βάλουν για escalation χωρίς να προσθέσουν και ένα βαρβάτο workflow? Η επιλογή ενός helpdesk δεν μπορεί να ακολουθήσει εύκολα τυφλοσούρτη επειδή .... ο καθένας θέλει κάτι άλλο. Το "άβολο" ορίζεται διαφορετικά από τον καθένα. "Άβολο" μπορεί να σημαίνει ότι το UI είναι βαρύ ή ότι το UI είναι πολύ απλοϊκό και άσχημο. Μπορεί να σημαίνει ότι δεν μπορείς να ορίσεις όλα τα πεδία που χρειάζεσαι ή ότι πρέπει να γεμίσεις ένα κάρο πεδία που δεν χρειάζεσαι. Πριν επιλέξεις λύση πρέπει να σκεφτείς ποιές είναι οι ανάγκες σου. Πρώτα requirements μετά solution. Αν το helpdesk αφορά customer support site, δεν πειράζει να είναι λίγο πιο βαρύ, φτάνει να είναι ευκολότερος ο χειρισμός του από τους πελάτες. Επίσης δεν είναι απαραίτητο να εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες του πελάτη και το ιστορικό του συμβάντος στο χειριστή με το καλημέρα. Αν όμως αφορά τηλεφωνικό κέντρο, η ταχύτητα και η πληρότητα των πληροφοριών είναι το #1. Όσον αφορά το Sharepoint τώρα, ΜΠΟΡΕΙΣ να το χρησιμιοποιήσεις ως βάση για να φτιάξεις το "δικό σου" helpdesk - εφόσον δεν έχεις απαιτήσεις real-time απόκρισης. Οι "πρώτες ύλες" υπάρχουν στη μορφή των task και issues lists και των document libraries. Απλά θέλει να έχεις γνώσεις για να να το φέρεις στη μορφή που θέλεις εσύ και να αποφύγεις ή να αντιμετωπίσεις τους περιορισμούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThanosZ Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Πιστεύω πως το sharepoint issue/ticketing δεν μπρεί να ανταγωνιστεί ισάξια άλλα ειδικευμένα και εντελώς τσάμπα (otrs) ticket tracking software. Συμφωνω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγω της ευκολίας που παρουσιάζει όσο αφορά την πλατφόρμα στηριξης της εφαρμογής, και στο ότι δεν χρει΄λαζεται να τρεξει άλλη εφαρμογη και σερβερ ειδικα γι αυτο τον λογο. Αν όμως θες κατι σοβαρο με reporting, alerts, SLAs, change, issue τότε ψάξε προς otrs (no inventorying yet) , Ilient Sysaid (εναν χρηστη free και πολλα features ανοιχτά) & Spiceworks το οποίο δεν το προτιμώ λόγω του adware. Web based και εξυπνη ιδεα, but adware.... Επίσης σίγουρα το sourceforge θα μπορεσει να σου βρει ενα, αν αρκεστεις σε mysql apache php (τα περισσοτερα). Να , τελος και κατι που ξεκινησε απο το προαναφερθεν σαιτ και λεγινε πλεον ωριμο προϊον: onerorzero Link to comment Share on other sites More sharing options...
pge0rgi0 Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 Συμφωνώ με τον Παναγιώτη σε ότι αφορά τα templates. Κι εγώ πίστευα ότι θα ήταν καλή λύση να τα χρησιμοποιήσω άλλα θέλουν πολύ ράβε ξήλωνε. Οπότε μελέτησα τις ανάγκες και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα που εμπλέκονται στο help desk έφτιαξα ένα πολύ γρήγορο και εύκολο στη διαχείριση site στο share point. Μετά με εμφανίσιμες φόρμες στο Infopath όλα μοιάζουν απλά και εύκολα στη παραμετροποίηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolos Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Δυστυχώς όσων αφορά τα έτοιμα templates είναι πολύ φτωχά. Υπάρχουν πολύ καλύτερα ticket based είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή. Αν αυτό που θες είναι κάτι απλό ίσως να σε καλύψει. Αλλιώς προχωράς ένα βήμα παραπέρα και πηγαίνεις σε εκτός MS προϊόντα. Αν δε σε καλύπτουν ούτε αυτά τότε η λύση λέγεται Crm. Πάντως στη περίπτωση της δικιάς μου εταιρίας μετά από πολύ κόπο και ιδρώτα για testing γράψαμε ένα δικό μας crm και ησυχάσαμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts