Jump to content

Υπεύθυνος CRM από την AMD Telecom στη Θεσσαλονίκη


Recommended Posts

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ: Ο/Η κάτοχος της θέσης αναφέρεται στον ΙΤ Director

Κύριες Αρμοδιότητες:

                              Συγκεντρώνει, αναλύει και καταγράφει τις ανάγκες των διαφόρων τμημάτων αναφορικά με το CRM, ορίζει προτεραιότητες και επικοινωνεί με τον Development Manager για να τεθούν προς υλοποίηση,

                              Εγκαθιστά και παραμετροποιεί νέες εφαρμογές και λειτουργίες, ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των εσωτερικών χρηστών εντός του προδιαγεγραμμένου χρονικού πλαισίου και παρακολουθεί την διαδικασία υλοποίησης,

                              Υποστηρίζει, σχεδιάζει και εξάγει από το CRM Reports και εργαλεία αυτοματοποίησης της εργασίας ώστε να εξασφαλίζεται παραγωγικός χρόνος στους χρήστες όλων των τμημάτων της Εταιρίας,

                              Λειτουργεί συμβουλευτικά στους επικεφαλείς των τμημάτων, ανάλογα με τις ανάγκες των θέσεων εργασίας ώστε να δημιουργηθούν νέα εργαλεία εξαγωγής στοιχείων,

                              Υποστηρίζει, παρουσιάζει και εκπαιδεύει συνεχώς τους εσωτερικούς χρήστες του CRM, ώστε να χειρίζονται αποτελεσματικά και ορθά τα εργαλεία του CRM

                              Παρακολούθηση και συντονισμός της εξέλιξης των έργων πληροφορικής της ευθύνης του

                              Παρέχει πλήρη υποστήριξη στους χρήστες καθώς και τεκμηρίωση λειτουργιών.

                              Συνεισφέρει στη συνεργασία και ομαλή λειτουργία του CRM σε σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα της Εταιρίας

                              Διασφαλίζει την απόδοση του συστήματος και διαδικασιών μέσω δεικτών KPIs

                              Παρακολουθεί, βελτιώνει και υποστηρίζει μια αποτελεσματική διαδικασία πωλήσεων.

                              Επιβλέπει την καθημερινή άμεση επικοινωνία με τους πελάτες μέσω του CRM.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

                              Πτυχιούχος κατεύθυνσης Πληροφορικής

                              Αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών

                              Εργασιακή εμπειρία σε υποστήριξη χρηστών (καταγραφή και ανάλυση απαιτήσεων)

                              Αποδεδειγμένη εμπειρία στη σχεδίαση, ανάπτυξη, έλεγχο και υποστήριξη λογισμικών CRM

                              Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό επίπεδο

                              Οργανωτικές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα

                              Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου

                              Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και τήρηση αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων

                              Αίσθημα ευθύνης, συνέπεια και δέσμευση για το αποτέλεσμα

                              Ευχέρεια στη διαχείριση βάσεων δεδομένων και πολύ καλή γνώση SQL.

                              Αυτονομία στην χρήση και διαχείριση εγγράφων και αναφορών excel

                              H γνώση του SugarCRM θα προσμετρήσει ιδιαίτερα

 

               Αποστολή βιογραφικών: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...