Jump to content

klag

Members
  • Posts

    1245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Reputation Activity

  1. Like
    klag got a reaction from vassilis in migrate system disk   
    Με οποιοδήποτε από αυτά τα εργαλεία που αναφέρεις, γίνεται κάτι σαν το παλιό Ghost , δηλαδή μεταφέρεται ολόκληρος ο δίσκος στον νέο, ακριβώς όπως είναι.
    Αν έχεις έναν δίσκο πχ 500GB και κάνεις την διαδικασία μεταφοράς στον νέο δίσκο που έχει χωρητικότητα πχ 1ΤΒ 
    τότε στον νέο δίσκο θα δημιουργηθεί ένα Partition 500 GB και θα έχει ελέυθερο χώρο χωρίς partition τα υπόλοιπα 500GB.
    Σε αυτή την περίπτωση απλά στο disk Management κάνεις δεξί κλικ και επέκταση του χώρου, οπότε και στον νέο δίσκο θα σου εμφανίσει όλο τον διαθέσιμο χώρο του δίσκου.
    Αυτά τα εργαλεία πάιζουν ΑΨΟΓΑ!!! και δεν θα έχεις κανένα θέμα.. Στην πραγματικότητα ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ το δίσκο στον νέο δίσκο... ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ!!!
    Υπάρχει μία πιθανότητα να χρειαστεί να κάνεις και κάτι ακόμη, αν ο original δίσκος σου έχει και ένα Partition (πχ Recovery) μετά το partiton του C:
    Σε αυτή την περίπτωση θα σου εμφανίσει στον νέο δίσκο , το partiton του C: , αμέσως μετά το Partition του Recovery και μετά θα έχει τον ελεύθερο χώρο unpartioned , Οπότε και με δεξί κλι στο Disk Management για να κάνεις επέκταση του C: Partition δεν θα σου το δείνει διαθέσιμο...
    Έτσι πριν την επέκταση , θα πρέπει να μεταφέρεις στο τέλος του νέου δίσκου το recovery partition , πχ με το EaseUS Partiton Manager (Free Edition), ώστε να εμφανιστεί το unpartitioned κομμάτι ακριβώς μετά το C: και να μπορέσεις να κάνεις επέκταση.
  2. Like
    klag got a reaction from alex_agp in Exchange Send Connector MX or SmarHost   
    Ναι πρέπει να προσθέσεις τον SmartHost στο SPF Record. ΑΛΛΑ η λειτουργία θα είναι ίδια., Πρέπει να φύγει τόσες φορές και προς τον Smart Host. Αν βάλεις SmartHost θα δεις ότι στο Queue θα είναι προς τον Smart Host τόσες φορές όσες είναι οι παραλήπτες.
    Πάντα θα φεύγει το Email από εσένα... Δεν υπάρχει τρόπος να το στείλεις μία φορά και αυτό να φύγει σε πολλούς... ΟΣΟ έχεις εσύ τον Mail Server αυτή είναι η συμπεριφορά.
  3. Like
    klag reacted to n.armonis in Exchange Server 2016 CU11 on Windows Server 2019 horror...   
    Dear Autoexec Friends,
    I am writing this post in English since the experience describes an error found in very recent products of Microsoft and it might help other people around the globe with the same issue.
     
    The story begins with a working and healthy installation of Exchange Server 2016 CU3 on a Windows Server 2016. The Exchange was configured with all available roles and it was part of an AD running on a different Windows Server.
     
    After a nice CU11 upgrade which worked like a charm updating the Exchange to the latest version, the virus of upgrading to the Exchange Server 2019 was consuming my head. So, I searched for the prerequisites of Exchange 2019 which was definitely Windows Server 2019.
     
    !!!Before reading further, I advise you to do something I did not!!!
    Please use Windows Backup and get a full VSS backup of your machine running Exchange
     
    After mounting the ISO file, I did an in-place upgrade from Windows Server 2016 to 2019. It took like 1 hour to complete with all restarts and etc keeping all existing files and programs.
     
    The system was running flawlessly and all services were started including the ones from Exchange. By then, I was happy and took the car for a short drive from Athens to Tripolis for a nice portion of Rost Pig!!!
     
    Some hour later, coming back to Athens (with the pig), I checked my emails and found out that there was no new message since I left. Curious, I started searching the root cause ending at Windows Event Viewer which had thousands of new errors repeatedly about Transport Service re-starting after error.
     
    Using the Toolbox, I could see all new messages were routed to the Poison Queue.
     
    Spending a good 10 hour straight trying-to-debug-horror, I found out that there was an "Access Denied" error that was keeping Exchange Transport Service to write on the Registry key:
    Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\AssistantsQuarantine
     
    The issue came up because even though the Transport Service is using the Network Service built-in account, the Registry item and its "children" did not have this account configured with Full Control in their permissions.
     
    After that, even without a restart, just a service restart, emails where flowing like water!
     
    Please share this post to other people so they can leave the horror behind!
     
    Best regards,
    Nickolas Armonis
  4. Like
    klag got a reaction from RpMz in Disk Volume Alert App   
    ένας τρόπος είναι να βρεις στον Event Viewer το Warning και να κάνεις ένα trigger στο Schedduler με Powershell που θα στέλενει Alert Mail. Δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος...
    Δεν έχω εγκαταστήσει κάτι διότι χρησιμοποιώ κεντρικά το Spiceworks. Από ότι κοίταξα στο Internet υπάρχουν διάφορα softwaράκια που κάνουν https://www.gmass.co/blog/windows-disk-space-monitors-suck/ 
    Meerkat https://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/Meerkat.shtml
    Advanced Disk Space Monitor  https://www.diskspacemonitor.com/
    έχει κάποιος χρησιμοποιήσει κάποιο Software που να κάνει αυτό που ζητάει? Αν δοκιμάσεις κάποιο από αυτά και δεις ότι παίζει, πες μας τι λύση βρήκες...
  5. Like
    klag got a reaction from themispaok in Exchange 2010 sp2 size limit problem   
    Πριν τον Exchange 2010 είχες 2003?
    Αν ναι δες  στο άρθρο https://thebackroomtech.com/2010/08/19/configure-message-size-limits-in-exchange-2010/ εκεί που λέει Message size limits during coexistence with Exchange 2003
     
    Σε ένα άρθρο περιγράφει https://thebackroomtech.com/2010/08/19/configure-message-size-limits-in-exchange-2010/ Στο τέλος πρέπει να κάνεις και restart τον Exchange. τον έκανες?
  6. Like
    klag reacted to themispaok in GPO: Δημιουργια καινουριου απο το οποιο απουσιαζουν components   
    Ναι το εκανα κ επαιξε, σε ευχαριστω παρα πολυ.
  7. Like
    klag got a reaction from themispaok in GPO: Δημιουργια καινουριου απο το οποιο απουσιαζουν components   
    https://social.technet.microsoft.com/Forums/windowsserver/en-US/06ff967b-0c6a-4c27-9047-9915e9ec03ef/missing-classic-administrative-templates?forum=winserverGP
  8. Like
    klag got a reaction from nkspeed in Συμβουλές και καλές πρακτικές για την διαχείριση των αρχείων μίας εταιρίας?   
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
    Αν ένας υπολογιστής προσβληθεί από ένα ransomware τότε και στον Server θα κρυπτογραφηθούν τα αρχεία του, αφού είναι Synced.
    Μόνο με previous Version στον Server θα μπορέσεις να τα φέρεις πίσω ΑΛΛΑ κάποια Ransomware σβήνουν τα Previous Versions ΟΠΟΤΕ BackUp Σίγουρα θα χρειαστείς .... ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΛΕΣ τον μισό χώρο...
  9. Like
    klag reacted to Blackman in the user profile service failed to logon. user profile cannot be loaded   
    Είχα αυτό το μήνυμα λάθους σε ένα σύστημα με Windows 7, όπου οι χρήστες που είχαν ήδη προφίλ δούλευαν κανονικά, αλλά όποιος καινούριος χρήστης προσπαθούσε να συνδεθεί, δεν μπορούσε καθώς ουσιαστικά δεν μπορούσε να δημιουργήσει το νέο προφίλ...

    η λύση ήταν να πας στο
    C:\Users\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\SQM\iesqmdata_setup0.sqm

    και να δώσεις δικαιώματα read στους χρήστες (users)

    και μετά είσαι κομπλέ!
  10. Like
    klag got a reaction from afotakel in κοινή χρήση USB stick serial number   
    Υπάρχουν 2, 3 third party softwares που μοιράζουν το USB 
    Search For USB Over Network  
    http://www.usb-over-network.com/ 
    http://www.fabulatech.com/ 
     
    http://www.eltima.com/products/usb-over-ethernet/ 
    http://www.flexihub.com/download.html
    Εγώ χρησιμοποιώ τέτοια software όταν θέλω να μοιράσω ένα hasp σε μία virtual μηχανή που τρέχει σε HyperV.
    Μπορείς να το κατεβάσεις Trial και αν σου κάνει να το πληρώσεις. 
    Δεν θυμάμαι αν το συγκεκριμένο που σου έχω ποιο πάνω μπορεί να μοιράσει σε περισσότερους από έναν ταυτόχρονα. 
    Δηλαδή μπορεί να μοιράσει στο δίκτυο κανονικά, όταν ο πρώτος client συνδεθεί, νομίζω ότι κλειδώνει το Connection πάνω σε αυτόν και δεν αφήνει δεύτερο να συνδεθεί μέχρι να ξεσυνδεθεί ο πρώτος.
    KANE TEST KAI ΔΕΣ...... 
  11. Like
    klag got a reaction from Ioannis Zontos in SBS 2008 - from physical to virtual   
    Και εγώ είμαι Certified. Είχα πάρει και το Back Pack που γράφει επάνω SBS και ακόμη αυτό έχω για το Laptop μου και τα ταξίδια με αεροπλάνο.
    Πρέπει να σου πω ότι ο SBS 2003 ήταν η αφορμή που ασχολήθηκα τόσο πολύ με την Microsoft (Να είναι καλά οΠαναγιώτης Βογιατζής) . Με τον SBS 2003 κατάλαβα το Domain, Exchange ISA και άλλα πολλά καθώς και ήταν η αφορμή να ασχοληθώ με το Sharepoint (Να είναι καλά ο Λευτέρης Βλαδίμηρος) . Χωρίς τον SBS 2003 δεν ξέρω αν θα είχα ποτέ ασχοληθεί τόσο πολύ....
    Θεωρώ ότι ήταν από τα καλύτερα προιόντα που έβγαλε ποτέ η MS. 
    Μεγάλο λάθος κατά την άποψή μου που σταμάτησαν να τον βγάζουν.
  12. Like
    klag got a reaction from nkspeed in upgrade domain from 2003 to 2008 r2   
    Πρέπει να κάνεις τον Πρώτο global catalog. Μπορεί να είναι ταυτόχρονα δύο Servers Global Catalog. Στην συνέχεια καταργείς από global catalog τον δεύτερο server
    όσο αφορά το domain controller holds the last replica of one or more application directory partitions δεν θα το τσεκάρεις όταν θα κάνεις DCPROMO (δλδ demote αυτόν τον server).
  13. Like
    klag got a reaction from fumantsu in Windows SBS 2008 R2 backup and restore Active Directory   
    Καλημέρα και από εμένα.
    Εφόσον ο SBS δουλεύει κανονικά, και δεν έχεις κάποιο πρόβλημα παρά μόνο τον χώρο των δίσκων, εγώ θα πρότεινα κάτι διαφορετικό.
    Να κάνεις P2V τον SBS Server σου. Δηλαδή να μετατρέψεις τον φυσικό server σε virtual.
    Στην συνέχεια να βάλεις του νέους δίσκους στο μηχάνημα.
    Να εγκαταστήσεις Server 2012 R2 STD
    Να σηκώσεις HyperV στον server αυτό.
    Να αντιγράψεις τα αρχεία VHD που έχεις από το P2V στο μηχάνημα αυτό.
    Να σηκώσεις πλέον Virtual τον SBS σου, οπότε και ανά πάσα στιγμή θα μπορείς να αυξήσεις όσο θες τους χώρους των Virtual Δίσκων του SBS.
    Αν σε ενδιαφέρει μία τέτοια λύση, θα μπορούσαμε να σου δώσουμε πληροφορίες για το πως να το κάνεις. Διαφορετικά, οι λύσεις που σου λένε ποιο πάνω είναι πολύ σωστές καθώς και αυτά που γράφεις εσύ είναι πολύ σωστά.
    ΕΓΩ αν ήμουν στην θέση σου πάντος, θα έκανα ΣΙΓΟΥΡΑ Virtual τον SBS μου, ΕΦΟΣΟΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ και δεν έχει προβλήματα.
  14. Like
    klag reacted to eskimo in OpenERP How To   
    Το OpenERP (Odoo) είναι πανισχυρο αρθρωτο ERP το οποιο είναι εξαιρετικα απλο στη χρηση ειδικα για τον τελικο χρηστη που εξοικειώνεται αμεσα.
     
    Εχει τα παντα στη κυριολεξια CRM, Λογιστικη (ενσωματωμενο ελληνικο σχεδιο), Εμπορικη Διαχειρηση, Αποθηκη, Διαχειρηση Στολου Οχηματων, MRP (Βιομηχανιες, διαχειρηση παραγωγης), Μισθοδοσια, Παραγγελιες Γευματος (εστιατορια, καφε), συνδεση με τηλεφωνικο κεντρο, e-shop και πολλα μα πολλα αλλα αναλογα με τις αναγκες και το ειδος κάθε εταιρειας.
     
    Μπορει να συγκριθει ανετα με το κορυφαιο SAP –πολλοι το ονομαζουν “SAP-Killer”- και όχι αδικα.
     
    Φυσικα δεν εχει καμμια σχεση με διαφορα εγχωρια προιοντα οπου ο καθενας πλασαρει μια βαση με ένα προγραμμα σαν ERP.
     
    Με πανω από 2 εκατομμυρια χρηστες και αναμεσα τους εταιρειες κολοσοι όπως Mitsubishi, Hyundai, Daewood, Singer, Danone, WWF κλπ δε βλεπω το λογο να μη δοκιμασετε και εσεις.
     
    Οσο για την υποστηριξη που θα ρωτησουν αρκετοι, υπαρχουν στη χωρα μας πιστοποιημενες εταιρειες που εχουν ηδη υλοποιησει με επιτυχια μεγαλα εργα αλλα και πολύ δυνατο forum οπου χιλιαδες χρηστες είναι προθυμοι να σας επυπηρετησουν οποιαδηποτε ωρα και στιγμη θελετε
     
    Η αιτια που ασχοληθηκα ηταν όταν σε μια εταιρεια χαλασε ο dot-matrix εκτυπωτης που ειχαν μονο και μονο επειδη ηταν ο μονος που συνεργαζοταν με την MS-DOS εφαρμογη που ειχαν και για την οποια πληρωναν και ετησιο συμβολαιο 700€!! Καναμε ερευνα αγορας για κατι πιο συνχρονο
     
    Πριν καταληξουμε στο OpenERP δοκιμασαμε αρκετες λυσεις της αγορας κάθε μια με διαφορετικο περιβαλλον και σχετικη δυσκολια χρησης
    Ο λογος που το επελεξαν ηταν η εξαιρετικη ευκολια χρησης
    Με τον οδηγο που θα σας παρουσιασω δουλευουν πανω από ένα χρονο χωρις κανενα απολυτως προβλημα
     
    Εκτος από το Ταξιδιωτικο Γραφειο την εφαρμογη την εστησα και τη δουλευουν ηδη
    (με βαση παντα τον οδηγο και τις αναλογες προσαρμογες)                
    Ιατρειο (Ενδροκρινολογικο),
    Εταιρεια Εμποριας Ελαστικων,  
    Μεταφορικη Εταιρεια,
    Εταιρεια Θερμανσης κλιματισμου,
    Καφετερια. 
     
    Με τον παρακατω οδηγο ειμαι βεβαιος οτι πολλοι απο εσας θα καταφερετε να προσαρμοσετε την πανισχυρη αυτη εφαρμογη για τις δικες σας εταιρειες,
    Μη ξεχνατε οτι υπαρχουν και πιστοποιημενεες εταιρειες που μπορουν να σας υποστηριξουν
     
    Αρκετα ομως με τη θεωρια ας περασουμε στη πραξη
     
    (Εκανα Attach το αρχειο OpenERP_8.pdf γιατι δε μπορεσα να ανεβασω τις εικονες
    Αν μπορει καποιος διαχειριστης να περασει ολο τον οδηγο με τις εικονες ωστε να ειναι αμεσα αναγνωσιμος χωρις να χρειαζεται να κατεβαζουν συνημμενο)
     
    Πριν από οτιδηποτε θα πρεπει να σχεδιασουμε τι ακριβως θελουμε
    Στο παραδειγμα θα χρησιμοποιησουμε το module  Λογιστικη για  ταξιδιωτικο πρακτορειο
    οπου πουλαει υπηρεσιες (εκδρομες) κοβοντας 2  παραστατικα
    Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων Τιμολογιο Παροχης Υπηρεσιων Θα χρησιμοποιησω την τελευταια εκδοση 8 που υπαρχει σημερα (Αυγ. 2015)
    https://www.odoo.com/page/download
    Θα χρειαστει απλα να κανουμε register με ένα e-mail
    Κατεβασα την εκδοση windoze  για να δοκιμασετε οσο περισσοτερο δυνατον χρηστες
     
    Αφου κατεβει η εφαρμογη γυρω στα 170ΜΒ κανουμε την εγκατασταση η οποια είναι εξειρετικα απλη
     
     
     
     
     
    Oταν τελειωσει μετα από 3-4’ πατωντας Finish τρεχει η εφαρμογη
    To πρωτο πραγμα που μας προτρεπει να κανουμε είναι να δημιουργησουμε μια βαση  
    Κατά τη δημιουργια δινουμε ένα ονομα στη βαση πχ travel επιλεγουμε γλωσσα Greek/Ελληνικά και οριζουμε το ένα pswd
     
    Μας βγαζει την οθονη με τα Modules οπου εμεις θα επιλεξουμε τη Λογιστικη
    Accounting and Finance
     
     
     
    Εχει επιλογη για  Ελληνικο Λογιστικο Σχεδιο -> Greece - Accounting
     
     
     
    Aπο τις Ρυθμισεις επιλεγω  Εταιρειες και από εκει κανω Edit βαζοντας τα στοιχεια της Εταιρειας που θελω, μονο λιγη προσοχη στο Tax Id (AΦΜ) θελει μπροστα από το νουμερα προθεμα EL δηλ. EL123456789
     
    Tωρα ειμαστε ετοιμοι ναξεκινησουμε τη Λογιστικη πατωντας το κουμπι και μετα να αρχισουμε να καταχωρουμε τους πρωτους μας πελατες και να αρχισουμε να τιμολογουμε
     
    Λογιστικη->Πελατες->Δημιουργια  αλλα μια στιγμη λειπουν  πεδια ΔΟΥ και Επάγγελμα
    (ΑΦΜ είναι στην Ετικετα  «Λογιστικη», για να κανει check θελει μπροστα το EL)
     
     
    Θα χρειαστει να κανουμε μια απλη επεμβαση για να περασουμε τα πεδια που θελουμε
    Πατωντας το βελακι τερμα πανω δεξια επιλεγουμε About OpenERP και μετα στη καρτελα που θα εμφανιστει  Activate the Develepment Mode
     
    Μετα Λογιστικη->Πελατες->Δημιουργια  και επιλεγουμε Manage Views->Edit
     
    Βρισκουμε ένα πεδιο οπου κατω απο αυτό θελουμε να προσθεσουμε στο δικο μας παραδειγμα    <field name='title'>              Παταμε «+» και μετα New Field
     
    Mετα στο Ονομα Πεδιου: x_doy
    Ονομα Πεδιου: ΔΟΥ
    Τυπος Πεδιου: char,   Μεγεθος: 32,    Αναζητησημο: Παντα Αναζητησιμο
     
    Αποθηκευση-> Ανανεωση -> Ανανεωση-> Κλεισιμο -> Κλεισιμο
    Με τον ιδιο ακριβως τροπο βαζω και το πεδιο επαγγελμα κατω από το πεδιο που καναμε πριν για τη ΔΟΥ  <field name=’x_doy’>
     
     
     
    Mετα στο Ονομα Πεδιου: x_pro
    Ονομα Πεδιου: Επαγγελμα
    Τυπος Πεδιου: char,   Μεγεθος: 32,    Αναζητησημο: Παντα Αναζητησιμο
     
    Για να καταχωρηθει παταμε Αποθηκευση-> Ανανεωση -> Ανανεωση-> Κλεισιμο ->Κλεισιμο
     
    Με τον τροπο αυτο προσθετουμε ότι πεδιο θελουμε οπου θελουμε
     
    Πηγαινοντας τωρα  Λογιστικη->Πελατες->Create-> βλεπουμε τα 2 νεα πεδια 
    Τα πεδια αυτά υπαρχουν πλεον  και για τους Προμηθευτες
     
    Όλα καλα μεχρι εδώ αλλα θα χρειαστει να δημιουργησουμε τα παραστατικα μας 
    Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων Τιμογιο Παροχης Υπηρεσιων Λογιστικη->Ρυθμισεις->Ημερολογια και επιλεγω το Ημερολόγιο Πωλησεων
     
    Τον ανοιγω και τον κανω Edit
    Αλλαζω το Ονομα Ημερολογιου σε Τιμολογιο Παροχης Υπηρεσιων και τον Κωδικο σε ΤΠΥ
     
     
     
    Παταω Αποθηκευση  για να καταχωρηθει
    Για να τυπωνεται σωστα παταω στην Ιεραρχηση Εγγραφων
     
    Επεξεργασια   εκει αλλαζω  το Ονομα: Τιμολόγιο Παροχης Υπηρεσιών αλλα και εκει που θα τυπωνει πανω στο παραστατικο στο πεδιο Prefix: Τιμολόγιο Παροχης Υπηρεσιών/%(year)s/
     
     
    Το κανω  Αποθηκευση και παω να ετοιμασω το επομενο Παραστατικο (Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων)
    Λογιστικη->Ρυθμισεις->Ημερολογια και επιλεγω το Τιμολογιο Παροχης Υπηρεσιων
    Από το Tab Περισσοτερα επιλεγω Δημιουργια Αντιγραφου
     
    Αλλαζω το Ονομα Ημερολογιου σε Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων και το Κωδικο σε ΑΠΥ
     
    Αφου κανω Αποθηκευση παταω  και εδώ  διπλα στην Ιεραρχηση Εγγραφων
     
    Κανω Edit και αλλαζω το Ονομα του Παραστατικου που θελω να βλεπω και στην εκτυπωση Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών
    Αλλαζω και το  Prefix: Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών/%(year)s/
     Εδώ βλεπουμε στο τελος τα παραστατικα που φτιαξαμε
    Για να φαίνεται στην εκτύπωση το ΑΦΜ αντι  TIN από Παραστατικα πελάτη->Δημιουργια επιλεγω από Debug View->Τεχνικη Μεταφραση βρισκω το TIN και το μεταφραζω ΑΦΜ
     
     
     
    Κανω Αποθηκευση και ειμαι ετοιμος αλλα αν θελω κατά την εκτυπωση του
    παραστατικου να φαινονται η ΔOY και το Επάγγελμα πρεπει να κανω κατι τελευταιο
     
    Παμε Ρυθμισεις->Τεχνικο->Reports και επιλεγουμε Τιμολογια
     
    Παταμε Search associeded QWeb views για να επεξεργαστουμε τα Τιμολογια μας
    Επιλεγουμε για Επεξεργασια το report_invoice_document
     
     
    Αλλαζουμρ το TIN σε ΑΦΜ και πληκτολογουμε 2 γραμμες πανω από αυτή  γραμμη
                             <span t-if="o.partner_id.x_pro">Επάγγελμα: <span t-field="o.partner_id.x_pro"/></span> <br />
                                     <span t-if="o.partner_id.x_doy">ΔΟΥ: <span t-field="o.partner_id.x_doy"/></span> <br />
                                     <span t-if="o.partner_id.vat">ΑΦΜ: <span t-field="o.partner_id.vat"/></span>
    Αφου το κανουμε παταμε Αποθηκευση
     
     
    Ο παραπανω οδηγος χρησιμοποιειται ηδη με επιτυχια στο ταξιδιωτικο γραφειο που αναφερω στο παραδειγμα αλλα τρεχει  επισης (με τις απαραιτητες προσαρμογες) σε
    Ιατρειο,
     Εταιρεια Εμποριας Ελαστικων,  
    Μεταφορικη Εταιρεια,
    Εταιρεια Θερμανσης Κλιματισμου,
    Συνεργειο Αυτοκινητων,
    Καφετερια.
     
    Η εφαρμογη μπορει να προσαρμοστει και σε πολύ μεγαλυτερες εταιρειες και οργανισμους
    Η υποστηριξη είναι αψογη τοσο στο Forum οπου χιλιαδες χρηστες εχουν ηδη τη λυση που χρειαζεστε αλλα και στη χωρα μας υπαρχουν πιστοποιημενες εταιρειες οι οποιες κοβουν και ραβουν την εφαρμογη ακριβως στα μετρα σας σε πολύ λογικο κοστος
  15. Like
    klag reacted to spanougakis in Πρόσκληση σε online εκδήλωση: Nano Server: The Future of Windows Server is here!   
    Το βίντεο της παρουσίασης είναι διαθέσιμο εδώ: http://www.systemplus.gr/nanoserver.html
     
    Λίγο πριν κατεβάσουμε τους διακόπτες για λίγη ξεκούραση, ας δούμε μαζί, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την νέα έκδοση του Windows Server 16 με την κωδική ονομασία "Nano Server". Πρόκειται για μια εντελώς καινούρια μορφή λειτουργικού, πάνω στην οποία οι μηχανικοί της Microsoft δούλευαν τα τελευταία 10 χρόνια.
    Σε αυτή την online παρουσίαση θα δούμε τα χαρακτηριστικά της έκδοσης, την εγκατάστασή της, αλλά και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φιλοξενήσει τις υπηρεσίες που θέλουμε να παρέχουμε στο δίκτυο της εταιρίας μας, αλλά και στο cloud.
     
    Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν, αλλά απαιτείται εγγραφή. Μπορείτε να εγγραφείτε εδώ: http://nanoserver1.eventbrite.com .
     
    Παρουσίαση: Χρήστος Σπανουγάκης MSc, MCT, MVP Directory Services
    Ο Χρήστος είναι εκπαιδευτής με πάνω από 15.000 ώρες εκπαίδευσης μέχρι σήμερα και IT Consultant σε μεγάλα έργα πληροφορικής σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό. Σίγουρα θα τον έχετε γνωρίσει στα επίσημα events της Microsoft Hellas, σε πολλά από τα οποία είναι κύριος ομιλητής. Ταξιδεύει συχνά και συμμετέχει σε εκδηλώσεις της Microsoft σε όλη την Ευρώπη, κάτι που του επιτρέπει να μεταφέρει αυτή την γνώση στους εκπαιδευόμενους. Έχει συμμετάσχει ως ομιλητής στην Microsoft TechEd Europe 2010 και έχει στο παρελθόν εκλεγεί γραμματέας του MCT Europe, του ευρωπαϊκού συλλόγου των Microsoft Certified Trainers. Το blog του μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.
  16. Like
    klag got a reaction from giotis in Windows Server 2012 R2 Foundation   
    Χρήστο έτσι καταλαβαίνω και εγώ.... Γενικά δεν προτείνεται αλλά σύμφωνα με αυτά που λέει ο Παναγιώτης, στο τέλος στήνεται. (Βέβαια για να αποφύγεις το μανίκι πρέπει να τον κάνεις Domain Controller).
    Η καλύτερη λύση είναι Windows 2012 STD οπότε σηκώνεις HyperV και δύο Virtual Servers.
    Τον έναν τον κάνεις Domain Controller (DNS, DHCP, αντε και File Server) και στον άλλο σηκώνεις RDS αφού πρώτα τον βάλεις στο Domain και θα δουλεύουν και τα RemoteApps και όλα τα καλούδια του RDS.
     
    Οπότε με ένα Server 2012 R2 STD και μία 5άδα RDS cals (Per User) θα συνδέονται νόμιμα 5 χρήστες με "terminal services" πάνω στον "Terminal Server" (RDS) Server σου.
     
    Πόσο πιο ακριβός μπορεί να είναι ο STD από τον Foundation. Και τελικά αν για 300€(περισσότερα ή λιγότερα)  ένας πελάτης δεν θέλει να πληρώσει αξίζει να τον έχουμε πελάτη? Καθώς και ΜΗΠΩΣ εμείς οι ίδιοι τον οδηγήσαμε να πάρει τον Foundation απλά για να πάρουμε την δουλειά?
    Οι ερωτήσεις σου όμως είναι αυτές που τελικά σε οδηγούν στην σωστή Presale λύση αλλά και την σωστή εγκατάσταση του πελάτη ο οποίος στο τέλος θα είναι ευχαριστημένος από την δουλειά που του κάναμε. 
  17. Like
    klag got a reaction from fumantsu in Υπεύθυνος Μηχανογράφησης από Εταιρία   
    ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ???? Πολύ ηγετική εταιρία.... ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ όχι ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι αλλά... είναι δυνατόν να ζητά 2 ERP, SQL και MySQL, Crystal reports και διασύνδεση με άλλες δομές (δηλαδή με τι ?) και να γνωρίζει και C++ , NET, Java, να κάνει δλδ και το site ή το b2n b2c της Ηγετικής εταιρίας. 
     
    Μήπως πρέπει Να γνωρίζει και Δίκτυα, Servers, Τηλεφωνικά κέντρα, Φωτοτυπικά, εκτυπωτές, Ασύρματα, Sharepoint, Exchange, Firewalls, Switches, Cisco Routers, και καλό να έχει και δίπλωμα από μηχανάκι....  έ αν ξέρει και Oracle θα τον πάρουμε σίγουρα...
     
  18. Like
    klag got a reaction from sliv2 in DOMAIN CONTROLLER   
    Κατά την γνώμη μου το πιο σωστό είναι να κάνεις το εξής.
    Να μεταφέρεις οποιονδήποτε ρόλο από τον 2000 στον 2003.
    Να ξηλώσεις τον 2000 από το Domain σου σαν domain controller.
    Να σηκώσεις το Functional level του domain σου σε 2003 ή 2003 R2 ανάλογα τι έχεις.
    Να βάλεις τον 2008R2 στο domain όπου πλέον δεν θα έχεις αυτό το δίλημμα ...
    Τώρα για να απαντήσω στην ερώτησή σου αν σε αφήνει (δεν θυμάμαι αν μπορείς να πας από 2000 σε 2008R2), όπου και να κάνεις το adprep /forestprep είναι το ίδιο. (Στο DVD του 2008R2 εχει δύο adprep ένα 32bit και ένα 64 bit, ανάλογα τι λειτουργικό έχει ο 2000 σου ή 2003 σου, θα τρέξεις το κατάλληλο πρόγραμμα) 
    Το Active directory είναι μία βάση , η οποία πρέπει να κάνει upgrade το σχήμα της με τα νέα αντικείμενα που έχει ο 2008R2.
    είτε λοιπόν το κάνεις στον ένα είτε στον άλλο είναι το ίδιο και το αυτό, και θα κάνει Replication μεταξύ τους.
    Εγώ πάντος θα ακολουθούσα την πρώτη διαδικασία που σου περιγράφω και θα σήκωνα το Domain Functional Level στο μεγαλύτερο που θα μπορούσα.
×
×
  • Create New...