Τα ιδια θα ελεγα κ εγω για σενα
Στην ουσια λεμε τα ιδια πραματα
Εννοειται οτι το clouds, dummy terminals σε συνδυασμο ομως με Vitrualitation
Hδη εργαζομαι σε ενα project οπου dummy terminal συνδεονται πανω σε Vmware Server
Σε πρωτη φαση το υλοποιησα σχετικα ευκολα με mac address
Σε δευτερη φαση βγαινει ενα menu και ο dummy επιλεγει τη μηχανη που θελει (εδω μου πηρε χρονο να μαθω bash script)
Σε τριτη φαση θελω να γινεται αυτο μεσω VPN απομακρυσμενα
Καποτε η Sun ειχε προσπαθησει γι' αυτο αλλα τοτε φαινεται ηταν πολυ νωρις
Μπορεις να τα συνδυασεις κιολας
Για φαντασου πχ εναν Virtual Postfix Mail Proxy (με τα φιλτρα του, ζωνες του κλπ) μπροστα απο Exchange ποσο πιο ευκολη θα εκανε τη ζωη σου..
Συμφωνουμε σχεδον σε ολα εκτος ισως απο τις ελληνικες εταιρειες που αναφερεις
Και ξερω ενα "μαγαζακι στη γειτονεια" που εχει γραψει μια εφαμογη την οποια προσωπικα την θεωρω ανωτερη απ' αυτα που μας πλασαρουν αυτοι που αναφερεις
Το πιο πιθανο ειναι βεβαια οτι αυτα τα παιδια αυριο μπορει να δουλευουν σε καποια εταιρεια απο αυτες
Ισως και να μαι λιγο προκατελειμενος μαζι τους τι να κανω ομως μου προκαλει οργη ο τροπος που τρομοκρατουν τους πελατες δενοντας τους με "Συμβολαια Συντηρησης" (Νταβατζιλικια )
Eπισης δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη σε προιοντα της Microsoft εκτος ισως απο τον 2Κ8R2Core τον οποιο δοκιμαζω και μου αρεσει (Σε Virtual φυσικα [])
Και σιγουρα οταν εισαι μεγαλος οργανισμος εταιρεια, πανεπηστημιο κλπ δεν βαζεις τον Asterisk σε Ubuntu (το οποιο εχει γινει πιο windoze απο τα windozes)
Κλεινοντας θα κανω μια παρακληση προς ολους
Ας δωσουμε ρε παιδια μια ευκαιρια στον -κατα τ' αλλα συμπαθεστατο- Μπαμπη τον σουγια
Στο κατω-κατω αν δεν υπηρχε αυτος να κανει τη "διαφορα" θα επρεπε να τον εφευρουμε (ατακα ευσωμου πολιτικου)
Aν θες να κανεις ενα ιδιωτικο τηλ. κεντρο δε χρειαζεσαι απολυτως τιποτα
Ουτε καν υπολογιστη!!!
Στηνεις μια εικονικη μηχανη (Vmware, Virtual box etc) σε μια μηχανη windoze που εικαζω οτι υπαρχει.
Προσωπικα συστηνω Vmware Server 2 γιατι ειναι Free και τρεχει σαν Service στα windoze
Aκολουθεις τον οδηγο μου που στην ουσια ειναι copy-paste εδω
Τωρα αν θες μπορεις να βαλεις τον αριθμο του ΟΤΕ ευκολα μ' ενα SPA-3102 οπως περιγραφω
Αν δε θες να εχεις SPA-3102 και καλωδια μπορεις να μετατρεψεις τον αριθμο του OTE σε Viva number με παγιο 1euro/μηνα
Ετσι εχεις ενα Pure Voip κεντρο με ανωτερες -οχι παραπλησιες- δυνατοτητες απο Voip κεντρο χιλιαδων ευρω..
Το OpenERP (Odoo) είναι πανισχυρο αρθρωτο ERP το οποιο είναι εξαιρετικα απλο στη χρηση ειδικα για τον τελικο χρηστη που εξοικειώνεται αμεσα.
Εχει τα παντα στη κυριολεξια CRM, Λογιστικη (ενσωματωμενο ελληνικο σχεδιο), Εμπορικη Διαχειρηση, Αποθηκη, Διαχειρηση Στολου Οχηματων, MRP (Βιομηχανιες, διαχειρηση παραγωγης), Μισθοδοσια, Παραγγελιες Γευματος (εστιατορια, καφε), συνδεση με τηλεφωνικο κεντρο, e-shop και πολλα μα πολλα αλλα αναλογα με τις αναγκες και το ειδος κάθε εταιρειας.
Μπορει να συγκριθει ανετα με το κορυφαιο SAP –πολλοι το ονομαζουν “SAP-Killer”- και όχι αδικα.
Φυσικα δεν εχει καμμια σχεση με διαφορα εγχωρια προιοντα οπου ο καθενας πλασαρει μια βαση με ένα προγραμμα σαν ERP.
Με πανω από 2 εκατομμυρια χρηστες και αναμεσα τους εταιρειες κολοσοι όπως Mitsubishi, Hyundai, Daewood, Singer, Danone, WWF κλπ δε βλεπω το λογο να μη δοκιμασετε και εσεις.
Οσο για την υποστηριξη που θα ρωτησουν αρκετοι, υπαρχουν στη χωρα μας πιστοποιημενες εταιρειες που εχουν ηδη υλοποιησει με επιτυχια μεγαλα εργα αλλα και πολύ δυνατο forum οπου χιλιαδες χρηστες είναι προθυμοι να σας επυπηρετησουν οποιαδηποτε ωρα και στιγμη θελετε
Η αιτια που ασχοληθηκα ηταν όταν σε μια εταιρεια χαλασε ο dot-matrix εκτυπωτης που ειχαν μονο και μονο επειδη ηταν ο μονος που συνεργαζοταν με την MS-DOS εφαρμογη που ειχαν και για την οποια πληρωναν και ετησιο συμβολαιο 700€!! Καναμε ερευνα αγορας για κατι πιο συνχρονο
Πριν καταληξουμε στο OpenERP δοκιμασαμε αρκετες λυσεις της αγορας κάθε μια με διαφορετικο περιβαλλον και σχετικη δυσκολια χρησης
Ο λογος που το επελεξαν ηταν η εξαιρετικη ευκολια χρησης
Με τον οδηγο που θα σας παρουσιασω δουλευουν πανω από ένα χρονο χωρις κανενα απολυτως προβλημα
Εκτος από το Ταξιδιωτικο Γραφειο την εφαρμογη την εστησα και τη δουλευουν ηδη
(με βαση παντα τον οδηγο και τις αναλογες προσαρμογες)
Ιατρειο (Ενδροκρινολογικο),
Εταιρεια Εμποριας Ελαστικων,
Μεταφορικη Εταιρεια,
Εταιρεια Θερμανσης κλιματισμου,
Καφετερια.
Με τον παρακατω οδηγο ειμαι βεβαιος οτι πολλοι απο εσας θα καταφερετε να προσαρμοσετε την πανισχυρη αυτη εφαρμογη για τις δικες σας εταιρειες,
Μη ξεχνατε οτι υπαρχουν και πιστοποιημενεες εταιρειες που μπορουν να σας υποστηριξουν
Αρκετα ομως με τη θεωρια ας περασουμε στη πραξη
(Εκανα Attach το αρχειο OpenERP_8.pdf γιατι δε μπορεσα να ανεβασω τις εικονες
Αν μπορει καποιος διαχειριστης να περασει ολο τον οδηγο με τις εικονες ωστε να ειναι αμεσα αναγνωσιμος χωρις να χρειαζεται να κατεβαζουν συνημμενο)
Πριν από οτιδηποτε θα πρεπει να σχεδιασουμε τι ακριβως θελουμε
Στο παραδειγμα θα χρησιμοποιησουμε το module Λογιστικη για ταξιδιωτικο πρακτορειο
οπου πουλαει υπηρεσιες (εκδρομες) κοβοντας 2 παραστατικα
Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων Τιμολογιο Παροχης Υπηρεσιων
Θα χρησιμοποιησω την τελευταια εκδοση 8 που υπαρχει σημερα (Αυγ. 2015)
https://www.odoo.com/page/download
Θα χρειαστει απλα να κανουμε register με ένα e-mail
Κατεβασα την εκδοση windoze για να δοκιμασετε οσο περισσοτερο δυνατον χρηστες
Αφου κατεβει η εφαρμογη γυρω στα 170ΜΒ κανουμε την εγκατασταση η οποια είναι εξειρετικα απλη
Oταν τελειωσει μετα από 3-4’ πατωντας Finish τρεχει η εφαρμογη
To πρωτο πραγμα που μας προτρεπει να κανουμε είναι να δημιουργησουμε μια βαση
Κατά τη δημιουργια δινουμε ένα ονομα στη βαση πχ travel επιλεγουμε γλωσσα Greek/Ελληνικά και οριζουμε το ένα pswd
Μας βγαζει την οθονη με τα Modules οπου εμεις θα επιλεξουμε τη Λογιστικη
Accounting and Finance
Εχει επιλογη για Ελληνικο Λογιστικο Σχεδιο -> Greece - Accounting
Aπο τις Ρυθμισεις επιλεγω Εταιρειες και από εκει κανω Edit βαζοντας τα στοιχεια της Εταιρειας που θελω, μονο λιγη προσοχη στο Tax Id (AΦΜ) θελει μπροστα από το νουμερα προθεμα EL δηλ. EL123456789
Tωρα ειμαστε ετοιμοι ναξεκινησουμε τη Λογιστικη πατωντας το κουμπι και μετα να αρχισουμε να καταχωρουμε τους πρωτους μας πελατες και να αρχισουμε να τιμολογουμε
Λογιστικη->Πελατες->Δημιουργια αλλα μια στιγμη λειπουν πεδια ΔΟΥ και Επάγγελμα
(ΑΦΜ είναι στην Ετικετα «Λογιστικη», για να κανει check θελει μπροστα το EL)
Θα χρειαστει να κανουμε μια απλη επεμβαση για να περασουμε τα πεδια που θελουμε
Πατωντας το βελακι τερμα πανω δεξια επιλεγουμε About OpenERP και μετα στη καρτελα που θα εμφανιστει Activate the Develepment Mode
Μετα Λογιστικη->Πελατες->Δημιουργια και επιλεγουμε Manage Views->Edit
Βρισκουμε ένα πεδιο οπου κατω απο αυτό θελουμε να προσθεσουμε στο δικο μας παραδειγμα <field name='title'> Παταμε «+» και μετα New Field
Αποθηκευση-> Ανανεωση -> Ανανεωση-> Κλεισιμο -> Κλεισιμο
Με τον ιδιο ακριβως τροπο βαζω και το πεδιο επαγγελμα κατω από το πεδιο που καναμε πριν για τη ΔΟΥ <field name=’x_doy’>
Για να καταχωρηθει παταμε Αποθηκευση-> Ανανεωση -> Ανανεωση-> Κλεισιμο ->Κλεισιμο
Με τον τροπο αυτο προσθετουμε ότι πεδιο θελουμε οπου θελουμε
Πηγαινοντας τωρα Λογιστικη->Πελατες->Create-> βλεπουμε τα 2 νεα πεδια
Τα πεδια αυτά υπαρχουν πλεον και για τους Προμηθευτες
Όλα καλα μεχρι εδώ αλλα θα χρειαστει να δημιουργησουμε τα παραστατικα μας
Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων
Τιμογιο Παροχης Υπηρεσιων
Λογιστικη->Ρυθμισεις->Ημερολογια και επιλεγω το Ημερολόγιο Πωλησεων
Τον ανοιγω και τον κανω Edit
Αλλαζω το Ονομα Ημερολογιου σε Τιμολογιο Παροχης Υπηρεσιων και τον Κωδικο σε ΤΠΥ
Παταω Αποθηκευση για να καταχωρηθει
Για να τυπωνεται σωστα παταω στην Ιεραρχηση Εγγραφων
Επεξεργασια εκει αλλαζω το Ονομα: Τιμολόγιο Παροχης Υπηρεσιών αλλα και εκει που θα τυπωνει πανω στο παραστατικο στο πεδιο Prefix: Τιμολόγιο Παροχης Υπηρεσιών/%(year)s/
Το κανω Αποθηκευση και παω να ετοιμασω το επομενο Παραστατικο (Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων)
Λογιστικη->Ρυθμισεις->Ημερολογια και επιλεγω το Τιμολογιο Παροχης Υπηρεσιων
Από το Tab Περισσοτερα επιλεγω Δημιουργια Αντιγραφου
Αλλαζω το Ονομα Ημερολογιου σε Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων και το Κωδικο σε ΑΠΥ
Αφου κανω Αποθηκευση παταω και εδώ διπλα στην Ιεραρχηση Εγγραφων
Κανω Edit και αλλαζω το Ονομα του Παραστατικου που θελω να βλεπω και στην εκτυπωση Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών
Αλλαζω και το Prefix: Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών/%(year)s/
Εδώ βλεπουμε στο τελος τα παραστατικα που φτιαξαμε
Για να φαίνεται στην εκτύπωση το ΑΦΜ αντι TIN από Παραστατικα πελάτη->Δημιουργια επιλεγω από Debug View->Τεχνικη Μεταφραση βρισκω το TIN και το μεταφραζω ΑΦΜ
Κανω Αποθηκευση και ειμαι ετοιμος αλλα αν θελω κατά την εκτυπωση του
παραστατικου να φαινονται η ΔOY και το Επάγγελμα πρεπει να κανω κατι τελευταιο
Παμε Ρυθμισεις->Τεχνικο->Reports και επιλεγουμε Τιμολογια
Παταμε Search associeded QWeb views για να επεξεργαστουμε τα Τιμολογια μας
Επιλεγουμε για Επεξεργασια το report_invoice_document
Αλλαζουμρ το TIN σε ΑΦΜ και πληκτολογουμε 2 γραμμες πανω από αυτή γραμμη
<span t-if="o.partner_id.x_pro">Επάγγελμα: <span t-field="o.partner_id.x_pro"/></span> <br />
<span t-if="o.partner_id.x_doy">ΔΟΥ: <span t-field="o.partner_id.x_doy"/></span> <br />
<span t-if="o.partner_id.vat">ΑΦΜ: <span t-field="o.partner_id.vat"/></span>
Αφου το κανουμε παταμε Αποθηκευση
Ο παραπανω οδηγος χρησιμοποιειται ηδη με επιτυχια στο ταξιδιωτικο γραφειο που αναφερω στο παραδειγμα αλλα τρεχει επισης (με τις απαραιτητες προσαρμογες) σε
Ιατρειο,
Εταιρεια Εμποριας Ελαστικων,
Μεταφορικη Εταιρεια,
Εταιρεια Θερμανσης Κλιματισμου,
Συνεργειο Αυτοκινητων,
Καφετερια.
Η εφαρμογη μπορει να προσαρμοστει και σε πολύ μεγαλυτερες εταιρειες και οργανισμους
Η υποστηριξη είναι αψογη τοσο στο Forum οπου χιλιαδες χρηστες εχουν ηδη τη λυση που χρειαζεστε αλλα και στη χωρα μας υπαρχουν πιστοποιημενες εταιρειες οι οποιες κοβουν και ραβουν την εφαρμογη ακριβως στα μετρα σας σε πολύ λογικο κοστος