Jump to content
  • entries
    83
  • comments
    41
  • views
    25786

Error 1638 Κατά την απεγκατάσταση ή την Επανεγκατάσταση ενός Exchange 2010 Server Role


Jordan_Tsafaridis

333 views

 Share

Όταν είναι απαραίτητο να προχωρήσουμε στην απεγκατάσταση ή στην επανεγκατάσταση (remove or reinstall) ενός Exchange Server 2010 server role τότε είναι πολύ πιθανόν να αντιμετωπίσουμε τα παρακάτω λάθος.


remove-ht-role-error.png


The following error was generated when “$error.Clear();

uninstall-MsiPackage -PackagePath ($RoleInstallPath +

“Mailbox\MSFTE.MSI”) -LogFile ($RoleSetupLoggingPath +

“\InstallSearch.msilog”)” was run: “Couldn’t open package ‘C:\Program

Files\Microsoft\Exchange Server\V14\Mailbox\MSFTE.MSI’. Another version

of this product is already installed. Installation of this version

cannot continue. To configure or remove the existing version of this

product, use Add/Remove Programs on the Control Panel. Error code is

1638.”.

Couldn’t open package ‘C:\Program Files\Microsoft\Exchange

Server\V14\Mailbox\MSFTE.MSI’. Another version of this product is

already installed. Installation of this version cannot continue. To

configure or remove the existing version of this product, use Add/Remove

Programs on the Control Panel. Error code is 1638.

Another version of this product is already installed. Installation of

this version cannot continue. To configure or remove the existing

version of this product, use Add/Remove Programs on the Control Panel


Το λάθος αυτό μπορεί να οφείλεται σε μια σειρά από διαφορετικούς λόγους, και συνεπώς για την επίλυσή του μπορεί να υποχρεωθούμε να δοκιμάσουμε περισσότερες της μιας λύσεις.


Η πιο γρήγορη λύση είναι να δοκιμάσουμε να επισκευάσουμε την Microsoft Full Text Indexing Engine for Exchange.  Στο Control Panel -> Uninstall a Program επιλέγουμε-χρωματίζουμε το indexing engine entry και εν συνεχεία κάνουμε κλικ στο Repair button.


indexengine.png

Εφόσον ολοκληρωθεί πλήρως η επισκευή τότε αμέσως μετά δοκιμάζουμε να εγκαταστήσουμε ή να απεγκαταστήσουμε τον συγκεκριμένο Exchange server role ξανά.


Εάν το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται τότε προχωρούμε σε επανεγκατάσταση του πιο τελευταίου/πρόσφατου Update
Rollup το οποίο είχε εγκατασταθεί στον συγκεκριμένο Exchange 2010 server.  Για να διαπιστώσουμε πιο είναι αυτό update επιλέγουμε Control Panel -> Uninstall a Program.  Εν συνεχεία κάνουμε κλικ στο View Installed Updates στο αριστερό action pane.


installedupdates1.png


Σημειώστε εδώ ποιο είναι το συγκεκριμένο Update Rollup (ή το ποιο πρόσφατο εφόσον υπάρχουν περισσότερα του ενός) το οποίο είναι εγκατεστημένο στον Exchange server.



installedupdates21.png

Κάνουμε Download του συγκεκριμένου Update Rollup και το εφαρμόζουμε εκ νέου στον server, και αμέσως μετά κάνουμε restart στον Exchange server.  Εν συνεχεία προσπαθούμε εκ νέου κάνουμε απεγκατάσταση ή επανεγκατάσταση  (remove or reinstall) του Exchange
Server 2010 role. Σε μερικές περιπτώσεις έχει διαπιστωθεί ότι η εφαρμογή για δεύτερη φορά του Update Rollup είναι απολύτως απαραίτητη για την διόρθωση του λάθους.


Εάν και πάλι ο Exchange server role δεν καθίσταται δυνατόν να απεγκατασταθεί τότε τότε κάνουμε απεγκατάσταση (Uninstall) του Update Rollup.


Όταν τελικά το πρόβλημα επιλυθεί τότε ο Exchange server θα περάσει με επιτυχία τα readiness checks και έτσι θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην απεγκατάσταση ή την επανεγκατάσταση των Exchange server roles.


remove-ht-role-success.png

 Share

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...