Jump to content

Καινούριο customer & partner Experience Site απο την Microsoft. Ευκαιρία για ...παράπονα


Recommended Posts

Καινούριο customer & partner Experience Site…Μόνο για εσάς!!! Οποιος έχει παράπονα από την Microsoft και θέλει να τα ...χώσει, ή θέλει να δει αν περνάει ο λόγος  του σε παρατηρήσεις που έχει κάνει κατά καιρούς, τώρα μπορεί να το κάνει και επίσημα

Η Microsoft για ένα... περίεργο λόγο, ενδιαφέρεται πάρα πολύ για την γνώμη όλων ημών των επαγγελματιών της πληροφορικής είτε είμαστε απλοί καταναλωτές είτε συνεργάτες της που προωθούμε τα προϊόντα της και θέλει να βελτιώσει όσο είναι δυνατόν την εμπειρία που έχουμε χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της.

 Έτσι έχει δημιουργηθεί ένα site που απευθύνεται αποκλειστικά στους Έλληνες IT Pros και καταναλωτές των προϊόντων της MS με έμφαση στην ενημέρωση για τις εξελίξεις στην τεχνολογίας, τις προσφορές που ανακοινώνονται κατά καιρούς και τα προϊόντα της εταιρίας.

Όπως λέει και η ίδια η ομάδα που έφτιαξε αυτό το site (που ομολογουμένως είναι πολύ καλή και αποτελείται αποκλειστικά από Έλληνες έμπειρους επαγγελματίες)

"Η νέα μας ιστοσελίδα είναι έτοιμη! Επισκεφτείτε την παρακάτω διεύθυνση και ενημερωθείτε για όλα όσα κάνουμε, με βάση τα όσα μας έχετε πει. Δείτε επιπλέον τις καινοτομίες στις οποίες έχουμε προχωρήσει, γνωρίστε τα προϊόντα μας και μάθετε ακόμα περισσότερα για τις παροχές της Microsoft."

Δείτε τη τώρα!

Link to post
Share on other sites

Τρέχει ήδη το γενικό ερωτηματολόγιο - δώστε μερικά λεπτά από τον χρόνο σας και απαντήστε το. Κάποιοι το διαβάζουν προσεκτικά. Αν δεν μιλήσουμε κατευθείαν πως περιμένουμε να βελτιώσουμε τα πράγματα; Γκρινιάζοντας σε fora μεταξύ μας δεν οδηγεί πουθενά...

Α, και φυσικά να αναφέρουμε τι μας αρέσει για να σιγουρέψουμε ότι θα το έχουμε και στο μέλλον. Το πρόβλημα συνήθως είναι ότι "επικοινωνούμε" μόνο τα προβλήματα και ποτέ αυτά που δουλεύουν σωστά και βολικά και οι άνθρωποι που φτιάχνουν τα προϊόντα δεν παίρνουν ποτέ feedback για αυτά που μας κάνουν την ζωή εύκολη. Δεν πρέπει να έχουν μια συνολική εικόνα;

Link to post
Share on other sites

Το γενικό ερωτηματολόγιο είναι πολύ απλό και απαντιέται σε ένα λεπτό (3 ερωτήσεις είναι όλες κι'όλες!), για αρχή καλό είναι. Δε νομίζω ότι γκρίνιαξα, πάντως...

 

Το ότι δεν γράφει κάποιος για κάποιο πρόβλημα, δε σημαίνει ότι έχει κιόλας. Εγώ π.χ ενημερώθηκα απ΄τη συγκεκριμένη σελίδα σχετικά με τους τρόπους επικοινωνίας και αδειοδότησης που ισχύουν για τα προϊόντα και υπηρεσίες της Microsoft στην Ελλάδα, τι feedback - τι περισσότερο δηλ. - να δώσω πίσω; Έγραψα ότι είναι όμορφα στημένο και κατατοπιστικό και ότι προσδοκούμε στο μέλλον περισσότερο περιεχόμενο.

 

Δεν έγραψα κάτι κακό.

 

Link to post
Share on other sites

Δεν σχολίασα το δικό σου post. Don't be upset... Ήταν μια γενική διαπίστωση με την ευκαιρία του νέου site για την Ελλάδα. Απλά είναι γεγονός ότι οι έλληνες δεν απαντούν σε ερωτηματολόγια (όχι μόνο για την πληροφορική - δεν ξέρω γιατί) και αν απαντήσουν, είναι συνήθως μόνο για κάποιο πρόβλημα που έχουν (αυτό ισχύει και για τον υπόλοιπο κόσμο). Σπάνια βλέπουμε θετικό feedback με την έννοια του "ναι, όλα δουλεύουν" ή "θα ήθελα να βελτιωθεί κάτι που ίσως σηκώνει βελτίωση". Με τις παρατηρήσεις μας θα αλλάξει η κατάσταση.

Link to post
Share on other sites

Σας διαβεβαιώνω οτι κάποιοι λαμβάνουν πάρα μα πάρα πολύ σοβαρά το feedback και το αρνητικό αλλά και το θετικό. Κυρίως όταν αφορά προτάσεις βελτίωσης.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...