Jump to content

Slow connection between Outlook 2003 and Exchange 2003 inside LAN


stergios
 Share

Recommended Posts

Γεια σας.

 

Από την Τετάρτη 11 Μαρτίου και αφού εγκαταστήσαμε τα security patches για το μήνα Μάρτιο που εξέδωσε η Microsoft, αρχίσαμε να παρατηρούμε μια αλλαγή στην συμπεριφορά του email server Exchange 2003.

 

Τα patch βρίσκονται σε αυτό το link

http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms09-mar.mspx

 

Οι χρήστες χρησιμοποιούνε το Outlook 2003 με πρωτόκολλο POP3 ή IMAP.

 

ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

 

Οταν κάποιος στέλνει ένα μηνύμα με το Outlook 2003 σε πολλούς παραλήπτες (π.χ. 50 - 60) τότε το μήνυμα μένει στο "outbox folder" του Outlook 2003 client για 1 ώρα και μετά από 1 ώρα φθάνει στον outgoing mail server ο οποίος αφού το πάρει τότε το αποστέλνει στους τελικούς παραλήπτες.

 

Δεδομένου ότι ο outoing mail server (Exchange 2003) και το client PC (Outlook 2003) βρίσκονται στο ίδιο LAN δεν θα έπρεπε να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση της μίας ώρας για να ματαφερθεί το μήνυμα από τον Outlook Client στον Outgoing Mail Server. Φαίνεται ότι το Outlook 2003 έχει δυσκολίες να επικοινωνήσει με τον Exchange 2003.

 

Αν χρησιμοποιήσω όμως το Thunderbird τότε δεν υπάρχει πρόβλημα και τα μηνύματα αποστέλλονται στιγμιαία χωρίς καθυστέρηση μέσω του Exchange 2003.

 

Δοκίμασα και με Outlook Express, και Outlook 2007 και το πρόβλημα παραμένει.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω τι μπορεί να επηρρεάζει την επικοινωνία του Outlook με τον Exchange. Γιατί το thunderbird λειτουργεί όχι το Outlook. Τι μπορεί να φταίει;

 

Υ.Γ.

Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά την εγκατάσταση των patch του Μαρτίου.

 

Ευχαριστώ.

 

Στέργιος

Link to comment
Share on other sites

Να πω σε αυτό το σημείο πως το θέμα το έχω δει και εγώ.

Θα πείτε βγάλε τα patch. Τα έβγαλα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.

Θα πείτε γιατί με POP3 και IMAP και όχι σε exchange Mode. Ο πελάτης δεν θέλει.

Τι άλλο μπορεί να φταίει?

Το δίκτυο σε τι κατάσταση είναι ? Ναι γίνεται πανικός!!!!! Αλλά DNS και Wins και Pings παίζουν μία χαρά.

Εγώ είπα στο Στέργιο να κάνει το Post εδώ μπας και κανένας από εμάς σκεφτεί ή έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο θέμα.

Δυστυχώς όμως δεν δείχνει να είναι θέμα δικτύου.

 

Εαν δηλώσω την mailgate.otenet.gr σαν εξερχόμενης φεύγει σφαίρα

 

Αν βάλει client όχι outlook και δηλώσει τον exchange πάλι φεύγει σφαίρα.

 

Τι στο καλό μπορεί να είναι αυτό???

Τι μπορεί να φταίει??? Καμιά ιδέα???

 

Link to comment
Share on other sites

διαγνωστικά, προτείνω να δεις

1. Αν το ζήτημα παρατηρείται και μέσω OWA (πιο πιθανό να μην παρατηρείται)

2. Αν στο outlook φτιάξεις Exchange λογαριασμό (ΟΧΙ ΡΟΡ / ΙΜΑΡ) τί γίνεται; Φεύγουν τα εμαιλ;

εικάζω ότι μπορεί να έχει να κάνει με DNS απλά επειδή το πρόβλημα είναι η καθυστέρηση και όχι η αποτυχία

Link to comment
Share on other sites

Στις ρυθμίσεις του outgoing server στο outlook δεν έχει γραμμένο το DNS όνομα του Exchange αλλά την IP καρφωτά, οπότε λογικά δεν είναι DNS.

 

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι μόνο η εύρεση του exchange που χρειάζεται τον DNS.

Επίσης βλέπω ότι στα πατσάκια του ΜΑρτίου υπάρχει πατσάκι για τον DNS του Σερβερ 2003, πράγμα που ενισχύει την πιθανότητα

https://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms09-mar.mspx

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=6cc42c9e-c34e-4577-8b23-9e07e2369878&displaylang=en

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω λοιπόν εγώ για ποιον λόγο, ενώ έχετε Exchange και Outlook, χρησιμοποιείτε POP3 και IMAP; Η ευκολία του να βλέπουμε τα μηνύματα, ακόμα και τα απεσταλμένα, ακόμα και μέσα από μια σελίδα Web και από οποιονδήποτε υπολογιστή έχει σύνδεση internet, δεν μας αρέσει σαν προοπτική; Γιατί δεν θέλει ο πελάτης; Του εξηγήσαμε σωστά τα πλεονεκτήματα του προϊόντος; 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά του έχω πει τα πλεονεκτήματα του Exchange Mode. Και για εκπαίδευση του έχω πει, αλλά ο πελάτης προς στιγμή δεν θέλει. Τι να πω? Με το ζόρι δεν μπορώ να κάνω κάτι.

ΧΩΡΙΣ SSL. Απλό POP3

Link to comment
Share on other sites

Ναι, μόνο που όταν εγώ πηγαίνω στον γιατρό, δεν του λέω εγώ τι θεραπεία να μου δώσει. Αν ο πελάτης ήταν τόσο ειδικός ώστε να επιλέγει POP3 κλπ ας τα έστηνε μόνος του. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η αιτία του προβλήματος είναι κάπου αλλού, και διάγνωση έτσι δεν μπορεί να γίνει εύκολα.

Απλά είναι κρίμα να μην δουλεύουν τα προιόντα με τον τρόπο που φτιάχτηκαν να δουλεύουν. Γνωρίζει η συγκεκριμένη εταιρία ότι μπορεί να εκπαιδευθεί ΔΩΡΕΑΝ μέσω των προγραμμάτων ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Λάκη παιδί μου, αγόρασε μου μια φεράρι και σε παρακαλώ να πεις στο μάστορα να βάλει κόφτη στο γκάζι, μέχρι 110 χλμ/ώρα να πηγαίνει.

Αυτό κατάλαβα εγώ όσον αφορά την πλεύρα της εταιρίας, όσον αφορά το θέμα πολύ φοβάμαι ότι είναι dns και θα συμφωνήσω με τον Άκη, δοκιμάσατε με το fqdn του server και όχι την IP;

Ο Χρήστος καλά σας τα λέει, εγώ ακούω συχνά αρλούμπες "ειδικών"....

Link to comment
Share on other sites

Ο συγκεκριμένος Server έχει εγκατεστημένο και Symantec Προϊόν για να τσεκάρει για ιούς τα mail.

Από ότι φαίνεται το πρόβλημα λύθηκε αν και είναι λίγο παράδοξο.

Στον symantec είχε δηλωμένο ένα server για spam έλεγχο ο οποίος δεν ισχύει πλέον.

Μόλις βγάλαμε τον server αυτό από την λίστα πήρε "ανάσα" ο SMTP και δεν καθυστερεί πλέον. Α ρε afotakel!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κάτσε τώρα, πως λύθηκε; Στο σφύριξε ο Άκης; Μπήκε στο Server και το είδε; Το βρήκες εσύ; Πες μας να ξέρουμε.

Όσον αφορά τον έλεγχο SPAM μέσω RBL η καλύτερη λίστα είναι αυτή της Barracuda Networks http://www.barracudacentral.org θέλει ένα μικρό registration αλλά δεν σε ενοχλούν καθόλου. Ισα ίσα που η χρήση βασίζεται στην ανταποδοτική συνεργασία, εμείς χρησιμοποιούμε τη λίστα τους και αυτοί μαθαίνουν απο τα μπλοκαρίσματα μας.

Βάλτε την όλοι για να δείτε τι κόβει! Μιλάμε για μεγάλη επιτυχία!

Link to comment
Share on other sites

Κώστα,

Μάλλον δεν έγινε αντιληπτό αυτό που έγραψα, οι κανόνες σ' αυτό το forum λένε ότι πρέπει να τεκμηριώνεται η λύση, επίσης να αναφέρεται η πηγή.

Γι' αυτό το έγραψα και γι' αυτό σταμάτησα να κάνω remote sessions σε κόσμο απο εδω μέσα γιατί δεν δινότανε ουσιαστική απάντηση στο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Τα βήματα ήταν τα εξής:

Δημιουργήθηκε ένας ΡΟΡ3 λογαριασμός στο outlook express και ενεργοποιήθηκε η καταγραφή των εντολών ΡΟΡ3 & SMTP για να δούμε τι παίζει. Από το SMTP αρχείο φάνηκε ότι όποτε δινόταν η εντολή RCPT TO υπήρχε καθυστέρηση 9-10" μέχρι να έρθει το οκ από το σερβερ. Στη συνέχεια έγιναν δοκιμές με σύνδεση κατευθείαν στο port 25 του exchange και φάνηκε ότι το θέμα δεν ήταν από τους clients μας και παρουσιαζόταν και πάλι η ίδια καθυστέρηση είτε για τοπικούς είτε για απομακρυσμένους παραλήτπες. Ένας έλεγχος στο DNS δεν βρήκε κάτι σχετικό οπότε η επόμενη σκέψη ήταν σχετικά με το τι παρεμβάλεται μεταξύ του exchange και του αποστολέα, που προέκυψε να είναι ο αντι-σπαμ της symantec. Λίγη αναζήτηση στο ιντερνετ και βρέθηκε η άκρη.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...