Jump to content

Πρόβλημα με λήψη email απο συγκεκριμένο αποστολέα


skywalkgr
 Share

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

 

 

Τις τελευταίες ημέρες κάποιος χρήστης στην εταιρία που εργάζομαι ανακάλυψε οτι δεν λαμβάνουμε email απο ένα συγκεκριμένο αποστολέα.

Θα ήθελα πριν συνεχίσω να σας ενημερώσω οτι πριν φτασουν τα μυνηματα στον exchange server μας γινεται έλεγχος απο μια εταιρια (Opal) για ιους , spam κλπ.

 

H email διευθυνση του αποστολεα περιεχει στο πρωτο τμημα της τον χαρακτηρα ' 

Παραδειγμα : Costa.D'[email protected]

 

Συμφωνα με τα RFC2821 και RFC2822 δεν απαγορευται η χρηση του συγκεκριμενου χαρακτηρα. Πολλα ομως site και συγκεριμενα θα δωσω ενα απο αυτα http://www.remote.org/jochen/mail/info/chars.html αναφερουν "Because this character is often used for quoting, chances are it might get lost on the way"

 

Κανενα μυνημα απο το συγκεκριμενο αποστολεα ΔΕΝ φτανει στον exchange , τα μυνηματα παραλαμβανονται απο την Opal η οποια αδυνατει να τα προωθησει με το εξης μυνημα (απο τα Logs) :

 

Transfer to customer inbound relay (xxx.xxx.xxx.xxx ip) For [email protected] Receiving system returned "Service Unavailable"  Status 5.0.0 , "Permanent Failure"

 

 

Μπορει να μου πει καποιος τι πρεπει να κοιταξω;

 

Ευχαριστω!

 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι η απάντηση είναι προφανής έτσι όπως τα λες. Μιλας με την opal και ζητάς εξάιρεση του συγκεκριμένου email απο το κόψιμο. Τι άλλο να κάνεις.

ή φυσικά μπορείς να αλάξεις antispam και antivirus διαδικασία αφού όπως είναι προφανές δεν έχεις τον έλεγχο που επιθυμείς.

 

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα λίγο για την Opal και λέει ότι το anti-spam της είναι πλήρως ελεγχόμενο και παρέχει black-white lists σε επίπεδο single email or email domain. Απλά θα πρέπει να βρεις με ποιό τρόπο σου δίνουν πρόσβαση στην υπηρεσία που σου παρέχουν ( κάποια web σελιδα φαντάζομαι) και να καταχωρήσεις το συγκεκριμένο email στο white list.  Εναλλάκτικα επικοινώνησε μαζί τους με email και ζήτα να σε βοηθήσουν. Θεωρητικά τους πληρώνεις και θα πρέπει να σε υποστηρίξουν.

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα μαζι τους και μου ειπαν οτι email απο το συγκεκριμενο αποστολεα παραλαμβανει το συστημα τους κανονικα, προσπαθει να το στειλει και εκει κατι συμβαινει. Το domain ολοκληρο της συγκεκριμενης εταιριας το εχω σε whitelist απο το web interface της Opal.

 

Τελικα τι ηταν; Ενα μικρο λαθος σε ενα απο τα policy του firewall (watchguard Firebox X750) , διορθωθηκε και ολα ok.

 

Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον παιδια :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...