Jump to content

Πρόβλημα με forward email


merlinios
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Σε exchange 2007 έχω εδώ και αρκετό καιρό σε 2 users να προωθούνται τα mail τους σε 2 gmail accounts. Ξαφνικά εδώ και 10 μέρες περίπου δεν προωθείται τίποτα χωρίς εμφανή λόγο. Κοίταξα στα Logs να δω μήπως μου αναφέρει κάτι άλλα τίποτα. Επίσης κοίταξα μήπως ξαφνικά έμπαιναν σαν spam απο το gmail άλλα πάλι τίποτα. Μερικές φορές κάνει κάποιες αναλαμπές και 1 στα 10 μαιλ ίσως να έρθει. Το ίδιο ισχύει και στα 2 accounts. Καμιά ιδέα μήπως ?

Ευχαριστώ

 

 

Link to comment
Share on other sites

To message tracking μου βγάζει στο EventID FAIL , με source AGENT για κάθε φορά που πάει να κάνει προώθηση κάποιο mail.

Δοκιμάζω τώρα να αλλάξω και την address σε κάποια άλλη και θα επανέλθω

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Επανέρχομαι  μετά απο ατελείωτο σκάψιμο στο ιντερνετ για πιθανές λύσεις άλλα τίποτα δυστυχώς...Βλέπω αυτό στο message logs..Τι μπορεί να συμβαίνει ? Έχω δοκιμάσει να κάνω το forward και σε κάποια άλλα mail άλλα το ίδιο πράγμα γίνεται.

 

 

capturewgx.png

 

Να θυμίσω ότι έχω φτιάξει ένα contact όπου κάνω εκεί forward ότι έρχεται σε ένα user του domain . Ενώ παλιά δούλευε..ξαφνικά σταμάτησε.

 

Ευχαριστώ

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Χρήστου και με αυτό εδώ http://autoexec.gr/blogs/i-away/archive/2010/05/05/domain-keys-exchange-server.aspx

το πρόβλημα φαίνεται να είναι τα Domain Keys. Κάτω κάτω υπάρχει και ένα σχόλιο που επιβεβαιώνει το πρόβλημα . 

 

Link to comment
Share on other sites

To έχω προσέξει και εγώ αυτό...

 

Έστειλα ένα δοκιμαστικό μαιλ απο [email protected]  στο εταιρικό account που θέλω να προωθεί τα mail στο [email protected]

 

Τώρα αυτό για κάποιο λόγο εμφανίζει εκεί ότι το [email protected] φαίνεται σαν sender. Είναι σωστό ? Είναι λάθος ? Δεν ξέρω...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Οτιδήποτε εταιρικό email το κάνει forward προς τα έξω (gmail) κανονικά. Οτιδήποτε άλλο για κάποιον λόγο όχι....Άρα το πρόβλημα με τα domain keys ίσως και να μην υφίσταται...Μπερδεύτηκα... [H]
Link to comment
Share on other sites

σε lab τεστ λειτουργησε κανονικά,

ειναι σχεδόν σιγουρο οτι το κόβει καποιο anti-spam Που έχεις, τρεξε ενα get-transportpipeline στον HUB σου  να το δούμε

 

Link to comment
Share on other sites

αρα αν το κανουν οι Agents του Exchange θα πας στον Hub Server σου και στο folder

C:\Program Files\Microsoft\Exchange Server\TransportRoles\Logs\AgentLogs (ή οπου έχεις κανει την εγκατάσταση)

και θα κανεις search μέσα στα Logs για το email που σου κόβει [:)]

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...