Jump to content

Content filtering πρόβλημα


Blackman
 Share

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Πριν από λίγο αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα

Ένας χρήστης από την μία εταιρεία του ομίλου με email τρίτο μου ανέφερε ότι έστειλε email σε κάποιον χρήστη που είναι στον exchange και δεν το έλαβε ποτέ.

 

του ζήτησα τότε να μου στείλει και εμένα και εφόσον είδα ότι δεν το έλαβα πήγα να ελέγξω αρχικά από την πλευρά του χρήστη και είδα μύνημα που απλά ο χρήστης δεν μου ανέφερε και το διέγραφε (κλασικά πράγματα) που του ανέφερε ότι το email του έχει χαρακτηριστεί ως spam και έχει κοπεί από το content filtering.

 

Ρίχνω μία ματιά στο content filtering και έχω βάλει κάποια πράγματα μέσα τύπου viagra κλπ κλπ κλπ. απενεργοποιώ το φίλτρο τελείως και ενημερώνω τον χρήστη να μου στείλει. Το email έρχετε... μία χαρά.

 

Και παρατηρώ ότι είναι ένα attachment και δεν υπάρχει content γιατί ο χρήστης δεν έγραφε. Κοιτάζω πάλι το φίλτρο και δεν μπορώ να καταλάβω τι βλέπει και το κόβει.

Για την ώρα το έχω απενεργοποιημένο, καθώς ότι και να δοκίμασα δεν δούλεψε...

 

καθώς έσβησα όλα τα contents που είχα περάσει...αλλά πάλι τα ίδια.

 

έχετε καμία ιδέα.παίζει καμία σημασία που ενεργοποίησα το φίλτρο για το Here You Are ?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να μου πεις Exchange version? (μαλλον για 2010 μιλάμε ε ? ) να ανεβάσουμε Diangostics logging.

Αν μπορείς πες και τις ρυθμίσεις που έχεις στο content filtering ακριβως

Message tracking τι λεει ?

Link to comment
Share on other sites

ναι είναι 2010

 

δεν ξέρω ακριβώς τι θες από το content filtering...

 

Orgnization Configuration -> Hub Transport -> Anti-Spam->Content Filtering

 

είχα ρυθμίσει custom words τις οποίες μετά έσβησα...

στο action είναι το delete στο 9 και το reject στο 7 που είναι τα μόνα τσεκαρισμένα.

 

βασικά στο message tracking που άνοιξα ένα log γίνεται ένας πανικός...

Link to comment
Share on other sites

στειλε ενα mail στον user και μεσα απο το GUI δες τι θα σου πει στο message tracking (βαλε κριτήρια για να μην σου βγαλει ένα χαμο) .. λογικά θα δείς Agent Fail σαν error.

απο εκει και πέρα πήγαινε στο  C:\Program Files\Microsoft\Exchange Server\V14\TransportRoles\Logs\AgentLog (η όπου έχεις κανει την εγκατάσταση)
και κάνε search μεσα στο logs για το email του χρήστη, εκει θα σου λέει γιατι το έκοψε

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb124795.aspx

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...