Jump to content

Content Filtering & spam message


Blackman
 Share

Recommended Posts

Χαιρετώ σας

 

αντιμετωπίζω το εξής θέμα...

 

ένας συνάδελφος από μία εταιρεία του ομίλου στέλνει email μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος κράτησης εισητηρίων, στους σχετικούς παραλήπτες.

 

μετά από λίγο του επιστρέφει μύνημα ότι έχει χαρακτηριστεί ως SPAM και έχει κοπεί από το Content Filtering...

 

πήγα και αφαίρεσα τα πάντα από το content filtering και το πρόβλημα συνέχισε να υφίσταται...

 

δούλεψε μόνο όταν το απενεργοποίησα τελείως.

 

τι προτίνετε να κάνω ώστε να λύσω το συγκεκριμένο θέμα; α...επίσης έχω δοκιμάσει με χρήστες σαν exception που για κάποιο λόγο πάλι δεν δούλεψε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ελεγα και εγώ τωρα οτι κάτι μου θυμίζει η ιστορια αυτη και ελεγα οτι ειχα ξαναμιλήσει για Agent Logs [:)]

στειλε αν μπορεις τα Logs να το δουμε

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...