Stratos Develekos Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Σε ένα SBS 2003 έχω πολύ υψηλό disk activity απο το store.exe τo οποίο γράφει 5-8ΜΒ/sec ασταμάτητα! Πως μπορώ να δω ποιος client ή κάποια άλλη διαδικασία προκαλεί αυτό το activity? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catastrophic Failure Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Καλησπέρα Strato,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> Έχεις κάποιο error στο Event Viewer? Exchange Best Practices Analyzer έτρεξες? Έλεγξε αυτά και ενημέρωσε μας.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkalog Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 κανε ενα έλεγχο με το User Monitor να δεις τι ακριβώς συμβάινει, μπορει να είναι και καποιο backup ή maintenance (ίσως και κάποιο Public folder με πολλά data) http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyId=9A49C22E-E0C7-4B7C-ACEF-729D48AF7BC9&displaylang=en Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolos Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 To store.exe δεν είναι του exchange? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkouris Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Το store.exe είναι η διεργασία που αφορά τον exchange server 2003 που είναι εγκατεστημένος στον SBS που έχεις. Το οτι εχεις "μεγάλο" i/o ειναι λογικό απο την βάση του exchange server. Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolos Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Καλά θυμάμαι. Μου έτυχε σε πελάτη να φταίει η χρήση IMAP με mac user. Αν ναι κάνε disable το spotlight του MAC και θα είσαι οκ. Επίσης το κάνει συγκεκριμένες ώρες? Κάνα maintenace plan εκείνη την ώρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkalog Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 apostole Μην προτρέχουμε [] το να κλείνουμε πραγματα δεν ειναι σωστο πιστεύω γιατι και ο χρήστης με το Mac θέλει να πέρνει τα μηνύματα του, αν έβαζες το fast message retrieval μπορει να το έφτιαχνες [H] Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolos Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Θα παίρνει τα μηνύματα του. Αρχικά πρέπει να βρούμε αν είναι αυτό το πρόβλημα του φίλου μας. Εφόσον καταλήξουμε ότι φταίει αυτό, απλά κλείνοντας το και βλέποντας την σωστή συμπεριφορά του συστήματος θα αντιμετωπίσουμε και το πρόβλημα. Ακόμα είμαστε στο troubleshooting. Επίσης να αναφέρω ότι το spotlight είναι μια λειτουργία του Mac client για indexing του mailbox. Δεν σταματάμε τον client. Το indexing διακόπτουμε. Αυτό ισχύει και για τα Iphone ειδικά τα 4άρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkalog Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 με βαζεις σε πειρασμο να σε ρωτήσω αν τελικα το εφτιαξες ή απλα εμεινε ο Mac χρηστης χωρις το spotlight ? [] (βγαινουμε εκτος θεματος ομως χεχε) γενικα το store.exe (Microsoft Exchange Information Store Service) δημιουργεί αρκετο disk traffic αλλα αν βλεπεις συνέχεια τετοιες τιμές και έχει και Performance προβλήματα πρεπει να ψάξεις παραπάνω [] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Develekos Posted March 3, 2011 Author Report Share Posted March 3, 2011 Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις Έτρεξα το ΒΡΑ και το μόνο που μου έβγαλε είναι το http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa998162%28EXCHG.80%29.aspx που το διόρθωσα Τρέχοντας το Exchange Monitor αυτη την ώρα δεν βρήκα client connections, αλλά το πρόβλημα παραμένει Τρέχοντας το Exchange Troubleshooting Assistant μου έβγαλε τα παρακάτω μνμ The '\MSExchangeIS\RPC Averaged Latency' is higher than the threshold of 0,05 seconds (50 ms). The measured value is 0,294 seconds (294.157894736842 ms). The server acropolis exhibited a problem with RPC latencies or high RPC requests. High RPC latencies or RPC requests are an indicator that users on this server will experience delays when accessing mail. A potential performance issue was observed from the disk performance counters. One or more disks is exhibiting a performance bottleneck The 'MSExchangeDSAccess Domain Controllers LDAP' performance counters are beyond the recommended threshold The Function Call log (FCL) shows some slow calls to a Virus Scanner Μετά απο όλα τα παραπάνω με παραπέμπει στο troubleshooting exchange perfomance που θα διαβάσω αύριο... Το τελευταίο με έκανε να απενεργοποιήσω το eset antivirus για το exchange και παρόλο που βελτιώθηκε αισθητά η κατάσταση ακόμα το Ι/Ο είναι σε 2-3 ΜΒ/sec Υπάρχουν καμία 20 mailboxes και πολλά public folder αλλα δεν καταλαβαίων γιατί αυτό δικαιολογεί το υψηλό Ι/Ο χωρίς καθόλου clients πάνω του... Θα το παρακολουθήσω και αύριο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkalog Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 θα σου πρότεινα να βάλεις ενα Performance Monitor να τρέχει για 24 ώρες και αν θες μου το στέλνεις να δούμε τι γινετε, πες μου αν θες να σου στείλω ενα Template. χωρίς users και έχει τοσο i/o μπορείς να δείς τι ώρα κάνει το Online Maintenance στην Public folder Database ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Develekos Posted March 4, 2011 Author Report Share Posted March 4, 2011 Τα έχω κοιτάξει και για τα δύο store το maintenance γίνεται τα ξημερώματα Στείλε μου τo template Link to comment Share on other sites More sharing options...
GSimos Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Στράτο, μήπως έχεις ενεργοποιημένη την υπηρεσία για το Full Text Indexing; Αν ναι μήπως της έχεις δώσεις high indexing priority; Στο παρελθόν είχα θέματα με αυτή την υπηρεσία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Develekos Posted March 11, 2011 Author Report Share Posted March 11, 2011 Καλή ιδέα το κοίταξα, αλλά δεν ηταν αυτό Επειδή δεν βλέπω να βγάζω άκρη θα χρησ. τα incident που έχουμε στην Microsoft και θα σας ενημερώσω για τα νεώτερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts