Jump to content

Exchange Error Maximum Objects


klag
 Share

Recommended Posts

Σε έναν Exchange ενός SBS εμφανίζεται το παρκάτω error ανα τακτά χρονικά διαστήματα.

Mapi session "/o=DOMAIN/ou=first administrative group/cn=Recipients/cn=USER1" exceeded the maximum of 700 objects of type "objtFolderView"
και αμέσως μετά
Mapi session "/o=DOMAIN/ou=first administrative group/cn=Recipients/cn=USER2" exceeded the maximum of 700 objects of type "objtFolderView"

Οι Clients είναι VISTA και Outlook 2007 σε Exchange Mode. Και όταν γίνεται αυτό παγώνουν στο Outlook και μετά από λίγο επανέρωντε από μόνα τους.
Αυτό μπορί να το κάνει και 1 φορά την ώρα ή και περισσότερο. Δεν έχει κάποια αιτία που μπορώ να καταλάβω.
Το μόνο που κάνουν οι χρήστες είναι ότι εκτός από τον λογαριασμό τους βλέπουν και τον λογαριασμό του info (User),  που είναι σαν δεύτερο MailBox μέσα στο Outlook τους (Δεν τους βόλευε ούτε forward ούτε public Folder  κλπ οπότε αναγκαστικά το ρύθμισα με αυτόν τον τρόπο)
Έχετε καμιά ιδεα τι μπορεί να προκαλεί αυτό το πράγμα και ποια είναι η λύση του?
Το Maximum το έκανα και 700 και 1000 και 1500 κλπ και πάλι το ίδιο. Πόσο να το φτάσω δηλαδή? Αυτή τη στιγμή όπως φαίνεται το έχω αφήσει 700.
Σχετικά άρθρα που έχω δει είναι
http://support.microsoft.com/kb/830829
http://www.tek-tips.com/viewthread.cfm?qid=1096934&page=8
http://groups.google.com/group/microsoft.public.exchange.misc/browse_thread/thread/e8e52a115d6f240e
http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb676486.aspx
http://community.exchangeprovip.com/forums/thread/29340.aspx
Καμιά ιδέα πως μπορεί να λυθεί τι πρόβλημα? Είμαι αναγκασμένος τον info να τον δουλεύω με αυτόν τον τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Κώστα,

αρχικά θα ήθελα να διερευνήσεις την συμπεριφορά των clients και να δεις γιατί συμβαίνει αυτό. Δηλαδή δεν θα έπρεπε οι MAPI Clients να ανοίγουν τόσα πολλά objects.

μεγαλώνοντας το όριο δεν κερδίζεις κάτι, αν η συμπεριφορά των clients είναι προβληματική.

παρακάτω παραθέτω μια μέθοδο περιορισμού των συνδέσεων αυτών μέσω registry.

To add a registry key that limits the maximum number of resources that a MAPI client can use at the same time, follow these steps:


























1. Click Start, click run, type regedit , and then click OK.
2. Expand the following registry subkey:
\\HKEY_LOCAL_MACHINE \SYSTEM\CurrentControlSet\Services\MSExchangeIS\ParametersSystem
3. Right-click ParametersSystem, point to New, and then click Key.
4. Type MaxObjsPerMapiSession , and then press ENTER to name the new subkey.
5. Right-click MaxObjsPerMapiSession, click New, and then click DWORD Value.
6. Type Object_type , and then press ENTER to name the object.

Note Object_type is the name of the object type in the error message that is mentioned in the "Symptoms" section. For example, type objtMessage , and then press ENTER.
7. Right-click Object_type , and then click Modify.
8. In the Value data box, type the number of objects that you want to limit this entry to, and then click OK. For example, type 350 to increase the value for the objtMessage object. The default value is 250.

Τι Service Pack έχει ο SBS?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς έχω κάνει (σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο) και έχω κάνει το όριο 700 , 1000 κλπ Οσο μεγάλο και αν το κάνω συνεχίζει το Error απλά με διαφορετικό αριθμό στο MAx Object.

Από ότι διάβασα "δεν κάνει" να το βάζεις και πολύ μεγάλο διότι τρώει αρκετούς πόρους από το Server. Εγώ το έφτασα μέχρι 1500 και συνέχισε να το κάνει, πλέον το έχω κάνει 700. 

O SBS ήταν εντελώς απατσάριστος και το παρουσίαζε. έκανα full update, προχθές, αλλά πάλι το πρόβλημα υπάρχει. Πλέον έχει SP2 και είναι Full Updated.

Σκέφτομαι να κάνω αυτό τον info με Imap μήπως και δεν υπάρχει το πρόβλημα αλλά είναι κάτι που δεν θέλουν.

Επίσης πραγματικά έχω έρθει σε αδιέξοδο για τον τρόπο που μπορώ να χειριστώ τον info account.

Δεν μπορώ να τον έχω Public Folder διότι θέλουν να βλέπουν τα απεσταλμένα του.

Δεν μπορώ να τον κάνω Forward γιατί θέλουν να έχουν συνολική εικόνα όλοι οι εργαζόμενοι.

Δεν μπορώ να κάνω Login όλους τους εργαζόμενους με info και να ησυχάσω γιατί χρησιμοποιούν CRM 3 και θέλουν να υπάρχει ιστορικότητα για το ποιος κάνει τι στο CRM.

έχω φτάσει σε ψιλο αδιέξοδο. Ισως με IMAP να έχω πάλι την εικόνα που θέλουν αυτοί αλλά και να σταματήσει το πρόβλημα.

Επίσης Κάτι ακόμη που έχω σαν θέμα με τον υπάρχων τρόπο λειτουργίας είναι ότι και το αφεντικό (με Laptop) βλέπει και αυτός τον info κατά τον ίδιο τρόπο.

όταν όμως είναι εκτός δεν μπορεί να δει τον info μιας και δεν γίνεται caching (παρά μόνο το προσωπικό του account μπορεί να γίνει cache)

Δεν υπάρχει τρόπoς να γίνεται Caching και ο info παράλληλα με τον προσωπικό λογαριασμό?

Αυτό το λέω διότι νομίζω ότι αν υπήρχε τρόπος να ρυθμίσω να κάνει cashing και τον info, θεωρώ ότι δεν θα έκανε τόσα connections με αποτέλεσμα να λυνόταν το πρόβλημα.

Αυτή τη στιγμή (για να μην ξεχνιώμαστε) ο info είναι ρυθμισμένος σαν addtional mailbox μέσα στις ρυθμίσεις του MailBox του κάθε χρήστη, στο Outlook του κάθε χρήστη.

Καμιά καλή ιδέα???

Link to comment
Share on other sites

H public folder ή journaling. Αυτές είναι οι λύσεις, και νομίζω θα καλυφθούνε αν τους εξηγήσεις ότι σε λίγο το σύστημα θα διαλυθεί.

Στο public folder, το πρόβλημα είναι τα send, οπότε φτιάχνεις rule  στο outlook(σε κάθε χρήστη) ώστε όσα mail φεύγουν From info να πηγαίνουν στο public folder "Info Send Items". Για τα received δεν υπάρχει πρόβλημα όπως ξέρεις,

Τέλος το journaling δεν ξέρω αν τους καλύπτει , αλλά με αυτό ενημερώνεις όσους θέλεις για την κίνηση κάποιου mailbox , διάβασε εδώ .

Αν δεν τους αρέσει άρχισε τους στα χαστούκια.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...