Jump to content

Kοινό Sent Items αλλά και να μην χάσουμε mail...


costasppc
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους

 

Σκέλος Πρώτο:

Έχουμε μια απαίτηση από πελάτη, ο οποίος έχει μόνο μια e-mail address, να βλέπουν όλα του τα μηχανήματα κοινό sent items. Δεν υπάρχει τοπικός mail server. Eκεί που του φιλοξενούν τα mail δεν έχουν δυνατότητα να του δώσουν IMAP. Σκεφτήκαμε να του προτείνουμε Exchange ή κάποιον άλλο εσωτερικό mail server για χρήση του λογαριασμού μέσω public folder ή ΙΜΑP, αλλά για μια e-mail address;

 

Σκέλος Δεύτερο:

Ο πελάτης ζήτησε, σε περίπτωση που στήσουμε mail server, να είναι σίγουρος ότι αν κάποια στιγμή δεν έχει internet τα e-mail που του στέλνουν να τα λάβει κάποια στιγμή αργότερα, και να μην τα χάσει.

 

Ευχαριστώ

 

Κ.Μ.

Link to comment
Share on other sites

Exchange, και τα mail δεν χάνονται, αφού επανέρχονται για ένα χρονικό διάστημα (π.χ. 12 ώρες) ενώ αν τελικά το internet δεν επανέλθει για 2-3 μέρες, οι αποστολείς θα ενημερωθούν οτι δεν έφτασε το email τους και να το ξαναστείλουν.

Αναφορικά με το κοινό send προφανώς και είναι έυκολο να το πετύχεις με χρήση distribution groups και μια σειρά κανόνων και public folders.

Προχώρα, αφού ξέρεις πιο είναι το καλύτερο σύστημα !

Link to comment
Share on other sites

Επίσης για να μην χάνονται τα email ακόμη και όταν είναι κλειστός ο mail server σου για πάνω από 2-3 μέρες

Πρώτος Τρόπος
μπορείς να ζητήσεις από την ΟΤΕΝΕΤ για παράδειγμα backUp mail Server.
Η λειτουργία του έχει ως εξής
Στον real DNS του πελάτη σου ρυθμίζεις δύο ΜΧ Records το πρώτο με priority 10 που έχει την Static IP του Server σου
και το δεύτερο με Priority μεγαλύτερο που έχει την ΙΡ της ΟΤΕΝΕΤ. 
Όταν είναι κλειστός ο mail Server σου τότε τα mail τα παίρνει ο mail server της ΟΤΕΝΕΤ και προσπαθεί ανα τακτά χρονικά διαστήματα να στείλει τα mail στον server σου.
Εφόσον ο server σου ανοίξει τότε η ΟΤΕΝΕΤ σου κάνει forward τα μηνύματα που έχει μαζέψει.

Δεύτερος τρόπος.
έχεις κανονικά το MX Record στην ΟΤΕΝΕΤ (Υπάρχων mail Server) και ο Exchange Server σου με POP3 κατεβάζει ανά ένα τέταρτο για παράδειγμα τα mail (POP3 έχει ενσωματvμένο ο SBS 2003. Σε Exchange STD ή Ent θα πρέπει να βρεις λύση με third Party εργαλείο που κάνει POP3 σε εξωτερικό mail Server), και τα βάζει στο κατάλληλο mail box.

Τρίτος τρόπος.
Υπάρχουν εταιρίες οι οποίες ανοίγουν mail server (Fetch Mail) στον οποίο δεν ανοίγουν καθόλου mailBoxes.
Όλα τα mail πηγαίνουν σε αυτόν τον mail server. Εκεί σκανάρωντε για ιούς καθώς και παιρνούν από antispam φίλτρα.
Ο Mail Server αυτός είναι ρυθμισμένος να κάνει Forward το mail ανά ένα τέταρτο στην Static IP που θες.
Το πλεονέκτημα της λύσης αυτής είναι
Α. περνάνε από ένα αντιβιωτικό έξω από το δίκτυό σου άρα σε εσένα έρχονται όσο το δυνατόν πιο καθαρά
Β. Περνάνε από Antispam φίλτρο αάρα δεν απασχολείς τόσο πολύ τον Mail Server σου με antispam φίλτρα.
Γ. Μπορείς να ρυθμίσεις το firewall να παίρνει email μόνο από την IP που είναι ο Fetch Mail Server (άρα είσαι κλειστός σε επιθέσεις που τυχόν γίνουν στον δικό σου mail server)
Δ. Όταν ο δικό σου mail server είναιο down τα mail μαζεύονται στον Fetch Mail σε queue μέχρι να ανοίξει ο δικό σου mail server (Λύση Back Up)

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 

Δάσκαλε, πως επανέρχονται τα e-mail; Είναι θέμα των mail server που τα στέλνουν, έτσι;

 

Kώστα Λαγ.

ο πελάτης δεν έχει Otenet. Έχει κάποιον που του φιλοξενεί το web site του. Θα του προτείνω να πάει σε provider, αν αυτός δεν μπορεί να του το κάνει.

 

Κ.Μ.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, κάθε mail server έχει μια μέθοδο που το αντιμετωπίζει

π,χ, προσπαθεί κάθε 1 ωρα και στισ 12 σου στέλνει ενημέρωση να μην ανησυχείς και οτι προσπαθει

την άλλη μέρα αν παλι δεν μπορεσε σε ενημερώνει για αποτυχία.

Με τις άλλες μεθόδους, π.χ με τον pop3 Server σε provider, ο αποστολέας κοιμάται ήσυχος οτι το mail έφτασε σε εσένα άσχετα αν ο δικός σου server είναι κάτω μια εβδομάδα.

 

Link to comment
Share on other sites

το ΟΤΕΝΕΤ το χρησιμοποιώ για παράδειγμα Provider για να καταλαβαίνουμε όλοι τι λέμε.

Ενοείτε ότι όπου ΟΤΕΝΕΤ βάζεις τον δικός σου provider αυτόν δηλαδή που έχει αυτή τη στιγμή και διαχειρίζεται το domain του πελάτη σου.

Είναι γεγονός ότι την πρώτη λύση δεν την παρέχουν όλοι οι provider και πολύ περισσότερο την τρίτη.

Την δεύτερη πάντος την παρέχουν οι πάντες.

Εαν κάποιος ενδιαφέρεται για την τρίτη λύση μπορώ να δώσω πληροφορίες για έναν που έχω βρει και σου παρέχει τα παραπάνω με 150 € το χρόνο περίπου.

Link to comment
Share on other sites

Mε ενδιαφέρει η τρίτη λύση (στείλε μου PM αν θέλεις), το μόνο που με ανησυχεί είναι το interval του ενός τετάρτου. Μόνο κάθε τότε τα προωθεί; Αν στείλω δηλ. ένα mail τώρα, το νωρίτερο που θα το πάρω είναι μετά από 15 λεπτά;

 

Φιλικά

 

Κ.Μ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι θα το πάρεις μετά από ένα τέταρτο.

Τα κάνει Forward ανά ένα τέταρτο. Την υπηρεσία την ονομάζει Fetch Mail. (Νομίζω ότι έχει και ρύθμιση ανά πέντε λεπτά το μικρότερο)

Σπάνια μπορεί να κάνει και πάνω από ένα τέταρτο, σε περίπτωση που υπάρχει στο Queue μεγάλος όγκος μηνυμάτων από άλλα domain που εξυπηρετεί.

Η εταιρία λέγετε www.banet.gr και εκτός αυτής της υπηρεσίας μπορείς να έχεις και δυναμική διαχείριση του Real DNS του κάθε πελάτη σου.

Την δυναμική διαχείριση του DNS την παρέχει δωρεάν εφόσον η εταιρία αυτή είναι registar του domain. Εγγραφή μπορείς να κάνεις στο www.godigital.gr καθώς και να αγοράσεις domains ή να διαπιστώσεις την διαθεσιμότητα κάποιου Domain.

Δηλαδή βρίσκεις τον κωδικό του Registar για το domain του πελάτη, το κάνεις μεταφορά σε αυτούς, δηλαδή υπεύθυνοι NS για το domain θα είναι αυτοί, και πλέον μπορείς να διαχειριστείς τους DNS του πελάτη.

Η λύση αυτή (Δυναμικός DNS) με έχει εξυπηρετήσει πάρα πολύ για κάποια domain που έχουν hosting σε εταιρίες όπως ΟΤΕΝΕΤ HOL κλπ και δεν έχουν λύση όπως cpanel κλπ.

Το hosting του site συνεχίζεις να το έχεις στην εταιρία που το φιλοξανούσε μέχρι τώρα. ΑΠΛΑ ΜΟΝΟ το DNS παίρνεις.

Οι server της βρίσκονται μέσα σε Data Center της ΟΤΕΝΕΤ και γενικά παρέχει σε μεγάλο βαθμό ικανοποιητικές υπηρεσίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hρθε η ώρα.

Δάσκαλε βοήθεια... είχες πει "Αναφορικά με το κοινό send προφανώς και είναι έυκολο να το πετύχεις με χρήση distribution groups και μια σειρά κανόνων και public folders."

Πως θα το κάνω; Λάβε υπόψη σου ότι δεν υπάρχουν ΜΑPI clients (όλοι έχουν Mac [:)]). Δεν ξέρω αν το Entourage 2008 υποστηρίζει sharing. Aυτοί θέλουν να έχουν ένα maibox μόνο το οποίο το παρακολουθεί ο manager.

Eυχαριστώ εκ των προτέρων

 

Κ.Μ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, και το Entourage 2004 και το 2008 υποστηρίζουν sharing. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς η απαίτηση είναι να υπάρχει μόνο ΕΝΑ e-mail account, απλά θα στήσω το ίδιο account σε όλους τους χρήστες. Το δοκίμασα και λειτουργεί μια χαρά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...