Μια από τις ερωτήσεις που δέχομαι (ως MVP του Remote Desktop ή του νέου Enterprise Mobility) είναι το τι γίνεται αν έχω Office 365 και θέλω να το τρέξω σε ένα Remote Desktop περιβάλλον.
Σημαντικό είναι το subscription που έχουμε να έχει δικαιώματα για χρήση σε Remote Desktop. Μπορείτε να δείτε τις διαφορετικές εκδόσεις και το τι συμπεριλαμβάνει η κάθε μια σε αυτόν το σύνδεσμο.
Καταρχήν , για να παίξει το Office 365 (ή 366 αν είναι δίσεκτο ,επειδή το κινέζικο είναι λίγο πιο μπερδεμένο ακολουθήστε αυτό το link ) σε ένα RDS Server χρειάζεται το shared activation.
Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή , φτιάχνουμε ένα φάκελο στο C:\ του Server που θέλουμε να κάνουμε activation και μέσα στο φάκελο φτιάχνουμε ένα αρχείο που το ονομάζουμε configuration.xml. Αυτό το αρχείο το κάνουμε edit με το Notepad και προσθέτουμε τα παρακάτω
Αποθηκεύουμε το αρχείο και κατεβάζουμε από τα παρακάτω links τα αρχεία εγκατάστασης
Office Deployment Tool (Office 2013 version)
Office Deployment Tool (Office 2016 version)
Ανάλογα πάντα με τη version που θέλουμε.
Κάνουμε Extract τα αρχεία στο φάκελο. Μέσα στο φάκελο μας λοιπόν θα βρούμε το αρχείο Setup.exe με το οποίο θα κατεβάσουμε καταρχήν τα αρχεία του office.
Βγαίνουμε λοιπόν σε ένα command line και τρέχουμε setup.exe /download configuration.xml (η διαδικασία θα αργήσει λίγο να κατεβάσει τα αρχεία μέσω του internet ) και μόλις τελειώσει τρέχουμε
Setup.exe /configuration configuration.xml
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το setup μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και στο TechNet
Εφόσον δεν έχεις πρόβλημα με εταιρικές πολιτικές, θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις τον Thunderbird σε portable μορφή, οπότε το προφίλ θα παραμένει για όλους ίδιο.
Προσοχή. Δε θα πρέπει να κρατάς αντίγραφο στον server τα e-mail. Γιατί για κάθε προφίλ θα στα ξανακατεβάζει από τον server και θα έχεις το ίδιο e-mail 4 φορές.