Jump to content

leas1968

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Reputation Activity

  1. Like
    leas1968 reacted to zakmackraken in Όταν είσαι interim και δεν το ξέρεις.   
    Η ιστορία μας βασίζεται σε αληθινή και πρόσφατη ιστορία, βασικά η ιστορία που θα σας πώ είναι 100% πραγματικά γεγονότα και έχουν να κάνουν με τις εργασιακές σχέσεις. Πάμε λοιπόν στα τέλη Ιουλίου το προηγούμενου χρόνου (7 μήνες πριν και βάλε), είχα αρχίσει την αναζήτηση μου για ένα καινούργιο βήμα στην επαγγελματική καριέρα, επιθυμούσα περισσότερα χρήματα για να μπορέσω να στηρίξω τους οικίους μου, μέσα στην οικονομική κρίση, μια θέση που να διαχειρίζεται και δευτερευόντος να εκτελεί (μην ξεχνάμε είμαστε hands on και το "manager" είναι βρισιά για μηχανικό ή σημάινει οτι ευνουχίστηκε), μια θέση που θα έχει καινούργιες τεχνολογικές προκλήσεις, μια θέση που θα έχει να κάνει με άλλο διαφορετικό κόσμο, και σαν άτομα, γνωριμίες αλλά και ως προς το αντικείμενο.  Όπως είναι φυσικό στην ελληνική αγορά πληροφορικής, δεν είναι εύκολο να βρεί κάποιος τέτοια θέση, έλα ντε που χτύπησε τηλέφωνο και με βρήκε τέτοια θέση.
     
    Το παράξενο ήταν, ότι όταν με πήραν τηλέφωνο για να πάω από εκει για την πρώτη γνωριμία δεν μπορούσα να θυμιθώ και να εντοπίσω την αγγελία που είχαν βγάλει, και αυτό έιχε γίνει διότι η αγγελία είχα διαφορετική περιγραφή τίτλου. Με κάλεσαν για υποδιευθυντή τμήματος πληροφορικής στο κομμάτι τεχνικής υποστήριξης ενώ η αγγελία στην οποιά είχα στήλει απλά ζήταγε μηχανικό. Σημείώστε το αυτό το σημείο διότι έχει σημασία (που να φαντάστώ ότι θα είχε....)
     
    Περνάω 3 προσωπικές συνεντεύξεις, 1 τεστ EQ/IQ, καθώς και ένα τεστ γνωστικού αντικειμένου, ομολογώ ότι δεν θα δεχόμουν τα τεστ αλλά η θέση και οι παροχές για τα δικά μου δεδομένα ήταν δελεαστική, είπα στον εαυτό μου, "καταπιετα και μην μηλάς". Πέφτουν οι υπογραφές και αποχωρώ από την προηγούμενη εργασία μου (ναι το παραδέχομαι, με τιμωρητική κατάσταση γι αυτούς αλλά το άξιζαν μετά από τόσα χρόνια που με είχαν σαν σκουπίδι).
     
    Πρώτη Αυγούστου επίσημα ξεκινώ με τα μπούνια και με πολύ όρεξη για εργασία ( είχα πάει και 5 μέρες πριν να εργαστώ δωρεάν...τι φιλότ..τι μαλάκας που ήμουν). Ευθύς μαθαίνω ότι ο προηγουμενος από εμένα είχε τον τίτλο IT Assistant Manager και ήταν 20 χρόνια στην εταιρεία και είχε στήσει αυτός τα πάντα, servers, domain, firewall, domino server, επικοινωνίες με τράπεζες,  δίκτυα και τηλεφωνία, είχε 2 μηχανικούς μαζί του, ο ένας κομμάντο για helpdesk πράκτωρ ΘΟΥΒΟΥ Και ο άλλος, μπατζανάκης του (δεν κάνω πλάκα ήταν συγγενείς και η σύζυγος του Assistant IT manager ήταν στο ίδιο τμήμα ΙΤ στο "business analysis") ο οποίος είχε αναλάβει τα δίκτυα και την τηλεφωνία (βασικά και αυτά με αγγαρεία τα έκανε). Έφυγε από την εταιρεία μέσα σε μια νύχτα (παραιτήθηκε) διότι απλά ενώ περίμενε να τον ονομάσουν CIO της εταιρείας, του έφαγε την θέση ένας άλλος υποχθόνιος ψευδός χοντρομπαλάς και πλατυπόδης (fact δεν κάνω πλάκα) που προερχόταν από το τμήμα αναλυτών AS400. Έτσι εκεί στην εταιρεία έμειναν με το πουλί στο χέρι από Απρίλιο μέχρι και Άυγουστο.
     
    Όταν πήγα στην εταιρεία, βρηκα τα εξής:
     
    Δεν υπηρχε τίποτα απο  documentation ή κάποια οργάνωση σε θέματα password management. Δεν είχαν ticketing σύστημα για τις βλάβες και τα αιτήματα των χρηστών!!!! Δεν υπήρχε λίστα των servers (δηλαδή έπρεπε να ρωτήσω τους πάντες για να συλλέξω τις προσβάσεις για servers) Δεν υπήρχε hardware inventory (PCs, parts, peripherals,  εκτυπωτές, τηλεφωνία-συσκευές κτλ.) Δεν υπήρχε έγγραφο για διαδικασίες backup, disaster recovery Δεν υπήρχε διαδικασία που να περιγράφει όταν έρχεται ένας καινούργιος υπάλληλος στην εταιρεία τι γίνεται από άποψη ΙΤ Βρήκα πεταμένο αχρησιμοποιητο εξοπλισμό χιλίαδων ευρώ να κάθεται και να σκονίζεται σε κούτες Κλειστό εξοπλισμό διότι ήταν EOL...για σφαλιάρες τα άτομα. Οι μηχανικοί μου δεν ήξεραν βασικά πράγματα για την λειτουργία και τον ρόλο servers  μέσα στην εταιρεία. Εξοπλισμός που ήταν στο πάτωμα του Data Center και δεν ήταν της εταιρείας Οι μηχανικοί δεν ειχαν πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων, παρα μόνο οι developers (εδώ γελάμε) Δεν υπήρχαν πουθενα ομαδοποιημένα εξαρτήματα, στα νοτυλάπια έβρισκες όλα ανακατεμένα, vga με ΝΙC, keyboards με φέτες από blade και άλλα τέτοια κουφά. Πήρατε νομίζω την εικόνα...πήγα εκεί για να βρώ το μαυρο κουτί της πληροφορικής.
     
    Λόγο του αντικειμένου της εταιρείας θα έπρεπε να έχουμε κάποια standards  για  data integrity, data και systems security, αμ δε, έκανα το λάθος να τρέξω με accunetix ενάντια στο εταιρεικό site και να βγάλω  report 20 σελίδων με security fixes, με πήρε ο διάολος στην εταιρεία, για μια εβδομάδα με στραβοκοίταζαν όλοι, η απάντηση του επικεφαλής των αναλυτών ήταν ότι δεν έχουμε θέματα διότι ο web server μας είναι σε FreeBSD και δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση οι έξω προς τα back end συστήματα, όταν μου το είπε ήθελα να βάλω τα κλάματα, είχε μουδιάσει το κεφάλι μου. Παώ στον CIO και τρώω πόρτα αναβλητικότητας.."ναι κάποια στιγμή θα το δούμε".
     
    Εν το μεταξύ έτρεχαν projects για trust domain και αποστολή χρηστών με τα κεντρικά στο εξωτερικό και λόγο κάποιον τεχνικών λεπτομερειών έπρεπε να χτίσουμε καινούργιο domain από την αρχή, ο mail server τα είχε φτύσει και είπαμε να πάμε σε office365 και το storage ήταν στα όρια του από θέμα απόδοσης και χωρητικότητας. Έπρεπε επίσης να γίνει επανασχεδιασμός των γραφείων της εταιρείας και να περαστεί καινούργια καλωδίωση με φωλιές στα πατώματα, να αλλάξουμε όλα τα δίκτυα (switches, wifi κτλ) και να έχουμε επιτέλους καλή διαχείριση.Όλα λοιπόν στο κόκκινο, γούσταρα ήταν αυτό ακριβώς που ήθελα, μια τεχνολογική μάχη ενάντια στον θεό Μέρφυ.
     
    Ο CIO απολύει τον μπατζανάκη (για λόγους συμπεριφοράς) αυτού που αντικατέστησα και μένω εγώ και ο πράκτωρ ΘΟΥΒΟΥ, για τους επόμενους 7 μήνες κάθε μέρα κάναμε 12ωρα μαζί με Σαββατοκύριακα ώστε να φέρουμε εις πέρας όλα τα project και να έχουμε και καλό helpdesk. Με 2 άτομα IT και πάνω από 300 χρήστες ο αγώνας ήταν ηρωϊκός. Είχαμε να κάνουμε τα εξής καθημερινά:
     
    server και network monitoring tape backup user helpdesk (Οτι μπορεί να φανταστεί ο νού σου) virtualization management παραγελλίες εξοπλισμού επισκευές, troubleshooting πολύ κουβάλημα Σχεδόν κάθε 2 ΣΚ, είχαμε μετακόμιση στους ορόφους, δηλαδή, αποσύνδεση των γραφείων, μεταφορά εκτυπωτών και PCs σε αποθήκη, αλλαγή switch  στο rack, recabling-patch στο rack, πέρασμα και καλωδίωση σε φωλιές και μεταφορά των πλακών του ψευδοπατώματος σύμφωνα με το αρχιτεκτονικό σχέδιο, βάψιμο τοίχων, εγκατάσταση ελαστικού σοβατεπί, συναρμολόγηση καινούργιών επίπλων και επανεγκατάσταση των  PCs σύμφωνα με τις θέσεις εργασίας. Κοινώς ξεπάτωμα μέχρι τελικής πτώσης. To configuration του switch γινόταν από τον πάροχο που είχαμε κάνει συμφωνία.
     
    Έτσι μετά από 7 μήνες έχουμε τα εξής να λειτουργούν:
     
    Ολοκλήρωση μετακομίσεων (1 όροφος με τους εκτυπωτές έμεινε τελειώνει τώρα) Καινούργιο high perrformance storage με  flash/SSD δίσκου και deduplication back to disk με μηνιαίο tape out. Έτοιμο καινουργιο domain (χρήστες να μπουν μόνο, και να φτιαχθεί καινούργιο VM για fileserver) Έτοιμο το trust με το forest στο εξωτερικό Ολοκλήρωση αλλαγής δικτυακού εξοπλισμού εκτός από  core switch (θα γίνει τέλος του μηνός) Έτοιμος SCCM με το καινούργιο domain μαζι με μήτρες για rollout 3500 tickets με ανοιχτά 37 από αυτά για helpdesk, για το οποίο μου βγήκε η παναγία να πίσω τους εργαζομένους στην εταιρεία να μην παίρνουν τηλέφωνο τον ΘΟΥΒΟΥ. Αρχίσαμε να γράφουμε documentation!!! Και ξέρουμε όλα τα password για όλους τους servers!!! Γιούπιιιι!!! Παρασκευή 20/02/2015 με φωνάζουν πάνω και μου ανακοινώνουν ότι έχει πέσει η απόδοση μου και ότι έχω θέματα επικοινωνίας γι αυτό και  διακόπτεται η συνεργασία μας. Πρόσεξε χωρίς προειδοποήση πριν, χωρίς να έχει παιχτεί κάποια χριστοπαναγία, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα και χωρίς να έχουμε ζητήσει ποτέ δεδουλευμένα.  Τους είπα ότι δυστυχώς η μέρα έχει 24 ώρες, τις 12 τις βγάζω στην εταιρεία σε χαρακώματα, πράγματι δεν είμαι αρκετός.  Φαντάσου δηλαδή να μην ήμουν και hands on, τελικά μάλλον είμαι interim.
     
    Σκέψου το, αντι να πάρουν έναν ορισμένου χρόνου για να τους βγάλει τα project, πήραν έναν αορίστου που τους έβγαινε πιο φτηνά και δεν θα είχε και αποζημίσωση αφού δεν συμπλήρωσε χρόνο, μέχρι να φέρουν στην θέση (και αφου έχουν ολοκληρωθεί τα χοντρά) κάποιον δικό  τους ή πιο συγκεκριμένα κάποιον του CIO...κατάλαβες τώρα γιατί η θέση ήταν για μηχανικό στην αγγελία...Μόνο και μόνο που ο προηγούμενος έφυγε κακήν κακός έπρεπε να με βάλει σε σκέψεις. Παραγματικά κουράστηκα. Το θετικό είναι ότι αυτά είναι μαθήματα ζωής και αποκτάς εμπειρία.
     
     
    Καλή σαρακοστή from you interim.
     
    noun noun: interim; plural noun: interims   the intervening time.    
     
×
×
  • Create New...