Μας δουλεύουν;
Έβαλα φίλο και διευθυντή σε πολύ μεγάλη εταιρεία στην Ελλάδα (θυγατρική πολυεθνικής) να αγοράσει το νέο Smartphone της Toshiba, το G500, γιατί είχε πολύ καλή μπαταρία και φαινόταν στιβαρή κατασκευή. Αυτό που δεν φαινόταν ήταν το ότι αν παρουσιαζόταν πρόβλημα στα ηλεκτρονικά μέσα στις πρώτες μέρες λειτουργίας του, η ελληνική αντιπροσωπεία θα συμπεριφερόταν όπως οι περισσότερες πλέον στον χώρο μας:
"Δεν αντικαθιστούμε συσκευές", "Θα περιμένετε να επισκευαστεί" κλπ.
Συσκευή που έμεινε νεκρή στις πρώτες μέρες της δεν αντικαθίσταται και μετά από ένα μήνα αναμονής ο πελάτης ακούει τα ίδια.
Κρίμα, γιατί όταν άκουσα ότι η Toshiba θα ξαναέμπαινε στον χώρο των Windows Mobile θυμήθηκα τις καταπληκτικές συσκευές που είχαν. Αλλά είχα ξεχάσει ότι χρειάζεται και τοπική υποστήριξη αντάξια τους...
6 Comments
Recommended Comments