Jump to content
  • entries
    91
  • comments
    177
  • views
    3258

Μας δουλεύουν;


atsouch

917 views

 Share

Έβαλα φίλο και διευθυντή σε πολύ μεγάλη εταιρεία στην Ελλάδα (θυγατρική πολυεθνικής) να αγοράσει το νέο Smartphone της Toshiba, το G500, γιατί είχε πολύ καλή μπαταρία και φαινόταν στιβαρή κατασκευή. Αυτό που δεν φαινόταν ήταν το ότι αν παρουσιαζόταν πρόβλημα στα ηλεκτρονικά μέσα στις πρώτες μέρες λειτουργίας του, η ελληνική αντιπροσωπεία θα συμπεριφερόταν όπως οι περισσότερες πλέον στον χώρο μας:

"Δεν αντικαθιστούμε συσκευές", "Θα περιμένετε να επισκευαστεί" κλπ.

Συσκευή που έμεινε νεκρή στις πρώτες μέρες της δεν αντικαθίσταται και μετά από ένα μήνα αναμονής ο πελάτης ακούει τα ίδια.

Κρίμα, γιατί όταν άκουσα ότι η Toshiba θα ξαναέμπαινε στον χώρο των Windows Mobile θυμήθηκα τις καταπληκτικές συσκευές που είχαν. Αλλά είχα ξεχάσει ότι χρειάζεται και τοπική υποστήριξη αντάξια τους...

 Share

6 Comments


Recommended Comments

Τρως μία ήττα απο τον έναν αντιπρόσωπο, πας στον άλλο σε ένδειξη διαμρτυρίας...και τελικά εκεί που πας είναι ίδια, ίσως και χειρότερα !!!

Υπάρχει τιμωρία για το προφανέστατο καρτέλ ανικανότητας?

Link to comment

Πρέπει να υπάρχει νόμος της ΕΕ που ορίζει την αντικατάσταση. Αν τον ψάξει κάποιος ίσως και να τον βρει.

Link to comment

Είχαμε ένα άλλο θέμα με Eizo οθόνη και τον τοπικό αντιπρόσωπο (τους τα έχω και αυτών μαζεμένα). Δεν μπορείς να φανταστείς τι έλεγαν σε πελάτη μας (ο οποίος αντί να πάρει 2,5 οθόνες LG είπε να χώσει βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πάρει ποιότητα και "υποστήριξη").

 

Επικοινωνήσαμε με τον "συνήγορο" του καταναλωτή και ζητήσαμε να μας δώσουν την νομοθεσία για την υποχρεωτική κάλυψη των ηλεκτρονικών συσκευών. Άρχισαν να τα μασάνε (στην γραμματεία προστασίας καταναλωτή) και να τους κάνουμε την καταγγελία για να το δουν αυτοί, εμείς δεν θα μπορούσαμε να βγάλουμε άκρη γιατί είναι νομικά θέματα και κάτι τέτοια. Λες και δεν διαβάζουμε Ελληνικά ή είμαστε ηλίθιοι. Άσε που έχουμε και δικηγόρους στην εταιρεία για να κινήσουμε διαδικασία.

 

Τελικά δεν βγάλαμε άκρη μαζί τους και έψαξα μόνος μου τι υπάρχει. Αυτό που βρήκα είναι να σε βγάζει από τα ρούχα σου: ενώ η ευρωπαϊκή οδηγία είναι σαφής σε ορισμένα ζητήματα, στην ελληνική μετάφραση των επίμαχων σημείων όπως έχουν διατυπωθεί στην ελληνική νομοθεσία έχουν αφαιρέσει τις φράσεις που δηλώνουν την ουσία. Να τους χαιρόμαστε...

 

Δεν το βάζω κάτω πάντως. Μπορεί να είμαστε κολλημένοι με την τεχνολογία αλλά δεν είμαστε βλαμμένοι...

Link to comment

Στην περίπτωση του δικού μου mobile του ETEN X500 μόλισ κυκλοφόρησε στην Ελλάδα απο το Πλαίσιο, όσοι είχαν πρόβλημα και το είχαν λιγότερο απο μήνα τους το αντικαθηστούσε αμέσως. Νόμιζα οτι το έκανε λόγω νομοθεσίας. Το δικό μου χάλασε τον 2ο μήνα, και χρειάστηκε να περιμένω 40 ημέρες να επισκευαστεί κάπου....στο εξωτερικό

Link to comment

Σήμερα έμαθα (πάλι αφορά διευθυντή εταιρίας πελάτη, τι διάολο επιδημία επεσε), ότι HCT cruiser αγορασμένο απο το πλαίσιο, χάλασε την πρώτη εβδομάδα, και ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ αμεσα.

Να μου πεις τι φάση είναι αυτή να χαλάει απο την πρώτη εβδομάδα....αλλά τέλος πάντων

Link to comment

Αξίζει να αναφέρουμε πως και το Toshiba G900 είχε προβλήματα από την αρχή (δεν επανερχόταν απο standby) τα οποία (εξ' όσων γνωρίζω) δεν λύθηκαν ποτέ.

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...