Jump to content
  • entries
    47
  • comments
    3
  • views
    26265

A fix for the interoperability issues between Exchange 2007 and 2010 EMC and IE9 is now available


Ioannis Zontos

757 views

 Share

Το πρόβλημα που υπάρχει στην Exchange Management Console (EMC) στον Microsoft Exchange 2007-2010 με τον Internet Explorer 9 is installed πλέον μπορεί να λυθεί με hot fix που δεν είναι ακόμα διαθέσιμο για public download και αυτό γιατί θα είναι ενσωματωμένο σε επόμενο roll up . Το πρόβλημα εμφανιζόταν με το έξης μήνυμα

Exchange 2007 or 2010 EMC might fail to close with "You must close all dialog boxes before you can close Exchange Management Console"

Για να λυθεί το πρόβλημα

Θα πρέπει πρώτα να εγκαταστήσουμε την released version of IE9 στο μηχάνημα που έχουμε τον Microsoft Exchange 2007-2010 . Στην συνέχεια θα πρέπει να εγκαταστήσουμε

*MS11-081: Cumulative Security Update for Internet Explorer: October 11, 2011

* Αυτό το βρίσκουμε από το Windows Update or – αν θέλουμε να το κατεβάσουμε και να το έχουμε στο local network το πακέτο το βρίσκουμε here.

* Please note that the packages for client and server OSes might be different, depending on what you need. The installation of this package is REQUIRED for proper operation of the EMC hotfix.

* Μπορούμε να καλέσουμε το support της Microsoft και να ζητήσουμε το hotfix , αν ζητήσουμε το hotfix θα πρέπει να ζητήσουμε το KB 2624899.(το όποιο δεν είναι άρθρο που είναι διαθέσιμο publicly )

*

Πως βρίσκω  call support?

Ανάλογα με την Περιοχή που είμαστε θα πάμε here.

Γιατί αυτό το hot fix δεν είναι διαθέσιμο για public download? (από το Exchange Team Blog η απάντηση )

It's planned that this fix will be rolled into a version of Internet Explorer or a fix that will be released at a later time. Due to the amount of feedback we've received about this issue, we wanted to give you a way to resolve this problem right now, if you are impacted by it. Individual hotfix packages such as this one do not go through as extensive testing as our roll-up fixes and therefore we want to have a way to reach out to customers who use it in case there's a problem that is identified with it at a later time.

Finally, I would like to thank the Internet Explorer team for working with us on this interoperability issue and producing this hotfix.



 

 Share

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...