Jump to content
Sign in to follow this  
  • entries
    48
  • comments
    124
  • views
    23926

Πετάξτε τα τηλέφωνα από το παράθυρο. Μέρος 1ο

Sign in to follow this  
Akladakis

598 views

Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα, το οποίο είναι το Unified Communications και λέω πως η Microsoft μπήκε πολύ δυνατά στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικά στην τηλεφωνία αφού στο θέμα της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας είναι αρχηγός εδώ και πολύ καιρό. Αυτό έγινε δυνατό με το προϊόν Office Communications Server 2007 R2 (OCS). Η δεύτερη έκδοση του προϊόντος μπορεί να συγκριθεί στα ίσια με όλα τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα-συστήματα και,  τολμώ να πω,  πως τα ξεπερνά σε πολλά σημεία.

image Θα μου πείτε όμως Microsoft τηλεφωνικό κέντρο?  Που πας ρε καραμήτρο? Δεν μπαίνω σε αντιπαράθεση διότι αυτά τα θέματα είναι πολλές φορές συζήτηση Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού. Θα κάνω κάτι καλύτερο, θα αναφέρω χαρακτηριστικά της λύσης του Unified Communications της Microsoft και θα τονίζω πόσο και πως κερδίζει μια επιχείρηση αν υιοθετήσει αυτή τη λύση.

Διότι στις μέρες μας αυτό που μετράει είναι η ΑΜΕΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ και ακριβώς αυτό κάνει ο OCS 2007 R2.

Oι τομείς που ο η Unified Communications λύση της Microsoft προσφέρει άμεση μείωση κόστους αλλά και σημαντικό κέρδος σε χρόνο και άρα Αύξηση της Παραγωγικότητας είναι 5.

image

 

 

1. Unified Messaging

2. Secure Instant Messaging

3. Integrated Presense

4. Web Conference

5. Voip Telephony.

Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τους παραπάνω τομείς και να εξηγήσουμε από που προέρχεται η μείωση του κόστους και η αύξηση της παραγωγικότητας.

1. Unified Messaging.

Ο τομέας αυτός αναφέρεται στην συνεργασία του OCS 2007 R2 και του Exchange 2007 που φέρνουν μία σειρά από δυνατότητες της τηλεφωνίας σε ένα από τα πιο αγαπημένα προγράμματα όπως το Outlook 2007. Στο θέμα της μείωσης κόστους όμως και κέρδους χρόνου, η δυνατότητα της μεταφοράς του Voice Mail στο outlοok είναι κορυφαία. Έτσι ενώ βρισκόμαστε έξω σε πελάτες, σε διάφορες εργασίες τα τηλεφωνικά μηνύματα δεν αποθηκεύονται σε τηλεφωνητές που ακόμη και για να τα ακούσεις πληρώνεις,ή σε διάφορες συσκευές αμφιβόλου ποιότητας αλλά κατευθύνονται στο mailbox μας και μπορούμε να τα χειριστούμε όπως ακριβώς και ένα email και να τα ακούσουμε όποτε επιθυμούμε.

image

2. Secure Instant Messaging

image

Είτε αρέσει στους administrators είτε όχι, όλοι οι χρήστες ανταλλάσσουν μηνύματα με messengers για προσωπικά τους θέματα. Αυτό γίνεται με τρόπους που εγκυμονούν κινδύνους για μολύνσεις μέσω viruses αλλά και για διαρροή επικοινωνιών αφού οι απλοί messengers δεν υποστηρίζουν κρυπτογράφηση. Γιατί λοιπόν αυτή η επικοινωνία να μην γίνεται με ασφαλή τρόπο και κρυπτογραφημένα ακόμη και για εταιρικά θέματα. Αυτό θα γλιτώσει κάποια τηλεφωνικά κόστη αλλά και χρόνο αφού μπορείς κανείς με ένα σύντομο μήνυμα να πάρει μια γρήγορη πληροφορία για ένα θέμα που τον απασχολεί , άμεσα.

Το παραπάνω γίνεται δυνατό από τον βασικό client του OCS 2007 R2, που δεν είναι άλλος από τον Microsoft Office Communicator. Αυτό το τρομερό πρόγραμμα που μοιάζει με έναν οποιοδήποτε messenger, μπορεί να κάνει επικοινωνία οποιασδήποτε μορφής από απλό μήνυμα, email, τηλεφωνική κλήση σε οποιοδήποτε VoIP ή PBX δίκτυο, video-κλήση αλλά και ανταλλαγή αρχείων. Όλα σε ένα , νοικοκυρεμένα (και κρυπτογραφημένα).

Στον Communicator εμφανίζονται οι επαφές από τον Exchange, οι προσωπικές από το outllok, από τον τηλεφωνικό κατάλογο αλλά ακόμη και από το msn messenger αν το επιλέξουμε. Τέλος αν η εταιρία μας έχει δημιουργήσει Federation (μεταξύ των domains) με άλλη εταιρία είναι δυνατόν να βλέπουμε επαφές και από οποιοδήποτε συνεργάτη μας. ένα δεξί κλικ σε κάθε επαφή μας δίνει όλους τους δυνατούς τρόπους επικοινωνίας με τον επιλεγμένο χρήση και φυσικά….chat.

 

3. Integrated Presense

Όταν παρουσιάζω το χαρακτηριστικό, integrated presense πολλοί βιάζονται να το υποβιβάσουν στα ωραία αλλά άχρηστα features ενός προγράμματος. Δεν νομίζω να είναι έτσι και μπορώ να το εξηγήσω. Το integrated presense αφορά την δυνατότητα εκείνη με την οποία μπορώ να μάθω την διαθεσιμότητα ενός χρήστη. Είναι εκείνα τα πολύχρωμα κυκλάκια, δίπλα από κάθε επαφή. Που είναι το κέρδος από αυτή την δυνατότητα ?  Πρώτον η ενημέρωση για την διαθεσιμότητα γίνεται είτε μετά από επιλογή κάθε χρήστη, αλλά κυρίως αυτόματα αφού λαμβάνεται από το Outlook. Έτσι όταν κάποιος έχει ένα ραντεβού αυτό φαίνεται και δεν τον ενοχλούμε με τηλεφωνήματα αλλά μπορούμε να επιλέξουμε κάποια άλλη μορφή επικοινωνίας όπως μήνυμα. Όμως δεν σταματάμε εδώ…

image

Το presense εμφανίζεται σε όλα τα προγράμματα της Microsoft από ένα email μέχρι ένα word document. Σκεφτείτε να θέλετε να επικοινωνήσετε με τον συντάκτη ενός email ή ενός φύλλου excel επειδή έχετε μία απορία. Τι θα κάνατε μέχρι τώρα? Αναζήτηση σε τηλεφωνικούς καταλόγους και κλήση από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο με κίνδυνο να μην απαντήσει ή να τον ενοχλήσετε στο μέσο μιας σημαντικής συνάντησης. Τώρα αρκεί μια ματιά στο όνομα, όπου εμφανίζεται η διαθεσιμότητα και αν είναι διαθέσιμος με δεξί κλικ επάνω στο presense αναλαμβάνει ο Communicator για τα υπόλοιπα.

Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, VoIP τηλεφωνία, Web Conference αλλά και αλληλεπίδραση με την παραδοσιακή τηλεφωνία, που κατά τη γνώμη μου είναι τα σημαντικότερα θα τα αναλύσουμε στο επόμενο μέρος του post “Πετάξτε τα τηλέφωνα απο το παράθυρο”

Sign in to follow this  


13 Comments


Recommended Comments

Όπως πάντα η παρουσίαση σου είναι περιεκτική και κατατοπιστική.

Μήπως μπορείς να μας δώσεις και μερικές πληροφορίες για Licensing/CALs και κόστος ανά Server;

Share this comment


Link to comment

Κάποια στιγμή πετάξαμε τα ποντίκια στα σκουπίδια σε παλιότερα posts. Τώρα πετάμε τα τηλέφωνα... Προσεχώς θα πετάμε καναπέδες και κομοδίνα από το παράθυρο... Μα ποιοί είμαστε τέλος πάντων;

Share this comment


Link to comment

Σηκωθείτε όλοι απο,

Ντιβάνια, καρέκλες, πολυθρόνες, ντιβάνια,πηδήξτε με αλεξίπτωτο, και πετάξτε τα τηλέφωνα... Βέβαια εγώ έχω ακόμη τις αμφιβολίες μου για να τα πετάξουμε...Αλλά συνδιασμός μαζί με το PBX είναι μια πάρα πολυ καλή ιδέα!!

Share this comment


Link to comment

Αφήστε το Βαγγέλη να πετάξει όσες φορές θέλει από τα ντιβάνια γιατί το δεύτερο είναι Virtual!!!!! (χεχεχε)

Share this comment


Link to comment

GSimo με έχεις καταλάβει!!χεχεχε

Όντως για να μην παρεξηγούμε το 2nd Ντιβάνι είναι

V-Ντιβάνι!χεχεεχ Καλοοοοο

Είναι και αυτό μια νέα τεχνολογία από τις εταιρίες που πουλάνε έπιπλα

Με 1 Ντιβάνι Δώρο το δεύτερο!

V

Share this comment


Link to comment

Ξεκινάμε σήμερα με μια σειρά από άρθρα που έχουν ως σκοπό να παρέχουν τη βασική διαδικασία εγκατάστασης

Share this comment


Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...