maravelias Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Καλησπέρα Έχω εγκαταστήσει στη εταιρεία μου Exchange2010 Ent. και στους client Outlook 2010 ProPlus. Ενεργοποιώ το Archieving σε ένα mailbox και παρατηρώ ότι αυτό είναι ενεργό μόνο στο ΟWA. Στο client δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Υπάρχει καμία ιδιαίτεροι ρύθμιση για αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkalog Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 εαν θυμάμαι καλά πρέπει να κλείσεις και να ανοίξεις το Outlook 2010 για να τα δείς. online ή cached mode το Outlook ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catastrophic Failure Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Καλησπέρα και από εμένα,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> Δοκίμασε αρχικά αυτά που σου ανέφερε ο Παύλος και μετά ρίξε μια ματιά στα ακόλουθα: ü No Access to Online Archive in Outlook 2010 Professional Plus? ü Online Archive in Outlook 2010 ü MSDN and TechNet Subscribers who installed Office Professional Plus 2010 or Visio Professional 2010 before May 1, 2010 may not have all product features enabled ü Email Archiving in Exchange 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts