Jump to content

Άγνωστο error στο sync & server failures..


giorgosh
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα σας.. Δέχομαι το παρακάτω Log στο φάκελο 'θέματα συγχρονισμού' του client MS Outlook:

 

8:33:33 Έκδοση λειτουργίας συγχρονισμού 11.0.6555

8:33:33 Συγχρονισμός του γραμματοκιβωτίου "xxxxxxx" σε εξέλιξη

8:33:33 Συγχρονισμός ιεραρχίας σε εξέλιξη

8:33:37 Συγχρονισμός αλλαγών διακομιστή στο φάκελο 'Εισερχόμενα'

8:33:37 Λήψη από το διακομιστή 'server.xxxxx.local'

8:33:42     Υπήρξε σφάλμα στο ακόλουθο μήνυμα και ο συγχρονισμός του μηνύματος παρακάμφθηκε (0x80f00008):

8:33:42         "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

8:33:42     Υπήρξε σφάλμα στο ακόλουθο μήνυμα και ο συγχρονισμός του μηνύματος παρακάμφθηκε (0x80f00008):

8:33:42         "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

 

Και συνεχίζει με όλα τα emails. Αποτέλεσμα να μην έχω κανένα στα εισερχόμενα και όλα βρίσκονται στο φάκελο 'Αποτυχίες Δακομιστή'

Πως γίνεται να αποφεύγω το παραπάνω? Ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει γιατί δεν βρίσκω τίποτα με αυτό το error code. Επίσης πως μπορώ να μεταφέρω τα failed στο inbox μου αυτόματα (όχι με drag n drop δηλαδή).

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

 

P.S. O Exchange είναι 2003 πάνω σε SBS2003 με SQL Server & F-Secure Antivirus Suite

 

 

Link to comment
Share on other sites

Από άλλο pc ή με OWA δοκίμασες να πάρεις τα mail σου?

Αλλοι χρήστες έχουν το ίδιο πρόβλημα?

Μηπως έχεις κάποιο firewall στο pc σου?

Απάντησε στα παραπάνω και τα λεμε

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με το Νάσο, σε όσες εγκαταστάσεις με περίεργα προβλήματα Exchange είχε τύχει να δω, σχεδόν πάντα το server A/V έκανε τη "δουλειά". Δοκίμασε να δεις χωρίς να επεμβαίνουν τα "απανταχού" antivirus. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, έστω και καθυστερημένα. Το πρόβλημα τελικά ήταν ότι 'έπεφτε' ο content scanner του F-Secure με αποτέλεσμα να κολλάει το distribution των emails. Έτσι κανένας δεν έπαιρνε mails. Λύση δεν έχω βρει ακόμα και από το support μου λένε πως είναι θέμα χαμηλών resources του server και πως απαιτεί upgrade..

 

Το θέμα προσωρινά το λύνω μπαίνοντας στο Management του F-Secure και σηκώνοντας τον. Το πρόβλημα είναι πως όταν μείνει πολύ ώρα 'κάτω' η υπηρεσία πάρα πολλά emails πάνε στις "Διενέξεις" του web outlook, με αποτέλεσμα να μην φτάνουν ποτέ στους χρήστες εκτός αν μπείς με web outlook και τα διαβάσεις.

 

Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορεί κάθε χρήστης, αφού έχει το Outlook στο PC και ελέγχει και εάν έχει μείνει κάποιο Mail στο "Τοπικές αποτυχίες", με αποτέλεσμα να μένουν αδιάβαστα πολλά μυνήμτα.. Κάποια λύση έχετε να προτείνετε? Το θέμα με το "Θέματα συγχρονισμού -> Τοπικές Αποτυχίες ή Διενέξεις" το έχετε ξαναδεί?

 

Ευχαριστώ &καλημέρα!

 

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο καλημέρα.

Καταρχάς η λύση είναι μία. Αλλαξε anti-virus. Απορώ πως το ανέχεσαι αυτό το πράγμα. Ειναι αδιανόητο να λειτουργεί εταιρία με τέτοιο πρόβλημα τόσο καιρό.

Υπάρχουν δεκάδες εξειδικευμένα anti-virus εκεί έξω για Exchange. Εγώ βάζω το antigen αλλά υπάρχουν πολλά.

Τώρα στο θέμα μας, αφού δεν έχουν πάθει νευρικό κλωνισμό οι χρήστες, και αντέχουν να βλέπεουν τα μηνύπατα στις διενέξεις, σου υπενθυμίζω οτι αυτές εμφανίζονται ΚΑΙ στο microsoft outlook αρκεί να επιλέξεις (κάτω αριστερά) την view "folders" αυτή με το κίτρινο φακελάκι, αντί απλά το mailbox. Οτι δείχνει στο OWA δείχνει και στο outllok (φυσικά εννοώ outlook 2003 τουλάχιστον με caches mode ενεργοποιημένο).

Ναι φυσικά και έχουμε ξαναδει διενέξεις...

Αυτά. Αλλαξε τοοοοοοοο

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα λοιπόν και ευχαριστώ για την απάντηση σου. Το ότι πρέπει να αλλάξω AV είναι γνωστό.. Δεν νοείται έτσι κι αλλιώς AV να θέλει στους clients μόνο 180Mbytes μνήμη (Ναι ναι το F-Secure είναι αυτό και κλαίω τις συνδρομές όταν βλέπω το NOD32 στο λαπτοπ μου να θέλει 10-12!)

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως και κάτω να είναι η υπηρεσία του AV κανονικά δεν θα έπρεπε να λαμβάνει ο σέρβερ κανονικά τα mails και να τα μοιράζει όταν με το καλό δουλεύει η υπηρεσία?

 

Πάλι συνεργάτες που προσπαθούσαν να μου στείλουν, λάμβαναν bounces (Delivery to the following recipients failed. mspop3connector. [email protected]). Και αυτό είναι που με ανησυχεί περισσότερο!  Anyway, η ουσία είναι ότι πρέπει με κάποιο τρόπο να διασφαλίσω ότι τα mails θα παραλαμβάνονται απο τον σέρβερ και δεν θα γυρίζουν πίσω.. Γίνεται αυτό?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 σου υπενθυμίζω οτι αυτές εμφανίζονται ΚΑΙ στο microsoft outlook αρκεί να επιλέξεις (κάτω αριστερά) την view "folders" αυτή με το κίτρινο φακελάκι, αντί απλά το mailbox. Οτι δείχνει στο OWA δείχνει και στο outllok (φυσικά εννοώ outlook 2003 τουλάχιστον με caches mode ενεργοποιημένο).

 

Πάντως τώρα που έλεγξα και τους άλλους χρήστες, ενώ στο δικό μου Outlook υπάρχει μια χάρα ο παραπάνω φάκελος (Στους φακέλους αρχειοθέτησεις), στους υπόλοιπους δεν υπάρχει δυστυχώς πουθενά.. Υπάρχει κάποια επιλογή γι' αυτό?

 

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, καλημέρα

Ξαναλέω, σε όλους τους χρήστες υπάρχει αλλα είναι θέμα view

Αν έχουν outlook 2003 στο αριστερό και κάτω μέρος (κάτω κάτω), υπάρχει ένα σύμβολο που απεικονίζει το folder. Αν πατήσεις αυτό το εικονίδιο τότε η δενδρική μορφή του maιlbox θα γίνει πιο πλούσια και στο κάτω μέρος θα εμφανίσει το επίμαχο φακελάκι. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗΣ αλλά κάτω απο το mailbox-username.

Επείδη μπορεί να είναι κρυμένο υπάρχει ένα μαυρο βελακι που δειχνει τις κρυμμένες επιλογές. Αυτά.

Ελπίζω να το βρεις. (Sync Issues)

Link to comment
Share on other sites

Το βρήκα επιτέλους! Σε ευχαριστώ πολύ.. Ξέρεις πως μπορώ να το βάλω και να εμφανίζεται σαν default εκέι, κάτω από τα εισερχόμενα?

 

Επίσης όλα τα μυνήματα που συμπεριλαμβάνονται στο αρχείο καταγραφής συγχρονισμού με κόκκινα γράμματα και λέει πως υπήρχε πρόβλημα στο συγχρονισμό, μένουν απλά στον υποφάκελο ή υπάρχει περίπτωση να χάνονται κάποια?

 

Ευχαριστώ παρά πολύ για τη βοήθεια!

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...