Jump to content

Ρύθμιση Εxchange για incoming emails


Guest edou123
 Share

Recommended Posts

Guest edou123

Γράφω για να ζητήσω τη βοήθειά σας σε ένα προβληματάκι που έχω σχετικά με τον Exchange στην εταιρεία μου.

Το σενάριο είναι απλό: 1 server που είναι DC & Exchange server, με Server 2003 R2 & Exchange 2003/SP2 (10 mailboxes). Στα εσωτερικά mail της μορφής mycompany.local κανένα πρόβλημα: πάνε κι έρχονται κανονικά. Τα εξωτερικά mail της μορφής mydomain.gr, τα οποία μου τα κάνει push o ΙSP μου, δεν έρχονται. Σίγουρα δεν είναι θέμα firewall γιατί η πόρτα είναι ανοικτή. Σίγουρα υπάρχει λύση χωρίς να απαιτείται κάτι από την μεριά του ISP μου, γιατί πριν μια εβδομάδα (πριν ξαναστήσω δλδ τον server μου) όλα ήταν ΟΚ. Επίσης να σημειώσω οτι στέλνω χωρίς πρόβλημα προς τα έξω.

Οταν είχα και στο προηγούμενο στήσιμο το ίδιο πρόβλημα και είχα καλέσει κάποιον τεχνικό από τον ISP μου, αφού κι αυτός παιδεύτηκε αρκετά με τις ρυθμίσεις του SMTP connector, τελικά, μετά από κάποια τηλεφωνήματα που έκανε, θυμάμαι οτι έλυσε το θέμα ρυθμίζοντας κάποιο policy και μόνον.

Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε με κάτι πιό συγκεκριμένο;

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Αλλά να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Οταν εννοείς γίνονται push τι θες να πεις? Ερχοναι απευθείας στον Exchange μέσω SMTP ή τα κατεβάζεις με άλλο τρόπο.

Πιθανότερο θεωρώ το πρώτο οπότε, παίρνοντας σας δεδομένο ότι τα στοιχειώδη τα έχεις καλύψει δίνω τα παρακατω σενάρια :

1. Πρώτη περίπτωση, τα emails δεν έρχονται καθόλου. Αυτό μπορεί να συμβαίνει γιατί το MX record στον DNS του ISP στέλνει τα email σε public IP, που εσύ μέσω του router σου δεν έχεις ρυθμίσει να πηγαίνει στον Exchange. Ελέγχεις λοιπόν αν κάποιος όταν χτυπάει την public IP του exchange (MX Record) αυτή μεταφράζεται (NAT ή απευθείας) σε private IP που αντιστοιχεί στον Exchange σου.

2. Δευτερη περίπτωση (ισως πιθανότερη). Τα emails έρχονται αλλά δεν δρομολογούνται. Για να γίνει αυτό, στον System Manager του Exchange πάμε στο Recepient Policιes/Default Policy και στο TAB E-Mail Addresses (Policy) και καταχωρούμε στις διευθύνσεις το @mydomain.gr (Προσοχή να υπάρχει το @ μπροστά). Τσεκάρουμε το check box που ρωτάει αν ο Exchnage Organization είναι αποκλειστικά υπεύθυνος for all mail deliveries to this address και όλα είναι οκ.

 

Μετά απο αυτό, τα emails θα πρέπει να φτάνουν στα mailboxes των χρηστών.

Πες μας αν αυτό σε βοήθησε

 

Link to comment
Share on other sites

Guest edou123

Κατ' αρχήν ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

Να διευκρινίσω οτι, όπως πολύ σωστά θεώρησες, τα e-mails ερχονται κατ' ευθείαν στον exchange μέσω SMTP.

Δυστυχώς, αν και επιβεβαίωσα το (1) και ρύθμισα το (2) δεν έχω ακόμα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Θυμίζω ότι εσωτερικά η αλληλογραφία δουλεύει και με τη μορφή [email protected] και με τη μορφή [email protected]

Ποιά διαδικασία συνιστάται για να εντοπίσουμε το πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος ότι υπάρχει ΜΧ record στον DNS server που είναι υπεύθυνος για το domain σου (εννοώ το .gr domain); Επειδή αυτό που ανέφερε ο Νάσος είναι η πιο συνηθισμένη λύση στο πρόβλημα που ανέφερες, το μόνο άλλο που απομένει (αν δε μπούμε σε προβλήματα λάθους σε Exchange configuration) είναι να μην υπάρχει ή να έχει λάθος το ΜΧ record. Έχεις πρόσβαση στο DNS server σου να το κοιτάξεις;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δύσκολα, θα φταίει κάτι άλλο. ΑΥτα που σου λέμε είναι το 99%..., κανε και κανένα restart..

Αν δεν είχες βάλει το mydomain.gr στο recepients policies, αυτή ήταν ΣΙΓΟΥΡΑ μια απο τις αιτίες.

Ειναι ολα τα services του Exchange ανοιχτά? MTA Stacks, routing....

Στο message tracking τι λέει? Ερχονται μηνύματα?

Οταν κάποιος σου στέλνει email παίρνει κάποια απάντηση αποτυχίας?

Στείλε ένα email σε δικό σου λογαριασμό, σε άλλο domain και όταν έρθει δες τα headers του μηνύματος. Απο πού λέει οτι ήρθανε...

Πες μας τι έκανες.

Link to comment
Share on other sites

Guest edou123

Tελικά, όταν συνωμοτεί το σύμπαν, γίνονται πολύ "ενδιαφέροντα" πράγματα: κάπου μεταξύ του πρώτου μου post και της απάντησης του Nάσου, έπεσε η primary ΑDSL μου και έγινε αυτόματα fallback στην backup γραμμή, η οποία προφανώς έχει άλλο static IP. Εγώ, μέσα στο άγχος μου για τα e-mails και τον Exchange άργησα να το καταλάβω...

Η λύση ήταν φυσικά η ρύθμιση στα recipient policies και τώρα που όλα είναι ΟΚ δεν έχω παρά να ξαναευχαριστήσω για την βοήθειά σας.

Να είστε καλά!!!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...