Jump to content

4ο Συνέδριο Τεχνολογίας Πληροφορικής - 26/6/08


Recommended Posts

CRM και Project Management: Δύο πρακτικά θέματα που σίγουρα σας έχουν απασχολήσει (ή μήπως όχι ακόμα;)

26 Ιουνίου 2008 Αίγλη Ζαππείου

Στηριζόμενη στην επιτυχία των προηγούμενων Συνεδρίων Τεχνολογίας Πληροφορικής και τηρώντας τη δέσμευση να παρέχει γνώση και ικανότητες ώστε να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στις επιχειρησιακές ανάγκες και τα προσφερόμενα από την τεχνολογία βοηθήματα, προς όφελος των επιχειρήσεων, η KPMG στην Ελλάδα με χαρά ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Συνεδρίου Τεχνολογίας Πληροφορικής, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου 2008 στην Αίγλη Ζαππείου. Το Συνέδριο αυτό αποτελεί, επίσης, μία προσπάθεια της KPMG να απαντήσει στην ανάγκη της κοινότητας Πληροφορικής για επικοινωνία μεταξύ των μελών της.

Στα τρία προηγούμενα Συνέδρια, αγγίξαμε καίρια θέματα και φιλοξενήσαμε εξέχοντες ομιλητές και διακεκριμένους συμμετέχοντες. Πιστεύουμε πως με αυτό τον τρόπο δημιουργήσαμε τον πυρήνα ενός μοναδικού στο είδος του δικτύου στελεχών Πληροφορικής. Το φετινό Συνέδριο περιμένουμε να αποτελέσει ένα νέο σταθμό στην πορεία της διοργάνωσης, λόγω της διαδραστικής και έντονα πρακτικής προσέγγισής του. Την επιλογή αυτή έχουν υπαγορεύσει τα φετινά θέματα, τα οποία προτρέπουν μάλλον στην ανταλλαγή και συζήτηση πρακτικών και εμπειριών παρά στην αναζήτηση της θέσης μιας αυθεντίας. Ωστόσο, δε θα λείψουν οι εμπεριστατωμένες γνώμες φημισμένων ομιλητών, οι οποίες θα θέσουν τη σωστή βάση για διάλογο και αξιολογήσεις με κριτήριο τις "βέλτιστες πρακτικές".

Βασικά θέματα του Συνεδρίου

Η θεματολογία του φετινού Συνεδρίου θα αναπτυχθεί σε δύο άξονες:

  • Ο πρώτος άξονας αφορά στη Διαχείριση Έργων Πληροφορικής (IT Project Management), ένα θέμα που απασχολεί, σε καθημερινή βάση, τα στελέχη ενός οργανισμού και ιδιαίτερα τα στελέχη Πληροφορικής και αναλώνει σημαντικό μέρος του διαθέσιμου χρόνου τους. Εντούτοις, σε πολλές περιπτώσεις η δραστηριότητα αυτή υποτιμάται και παραμελείται, γεγονός που έχει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στα έργα. Στη διάρκεια του Συνεδρίου, η συζήτηση θα επικεντρωθεί στην πρακτική εφαρμογή της θεωρίας Διαχείρισης Έργων και την ανάλυση διαφόρων αντιπροσωπευτικών περιπτώσεων

  • Ο δεύτερος άξονας αφορά στα Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων με Πελάτες (Customer Relationship Management – CRM), τα οποία αποτελούν πλέον αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση η οποία επιθυμεί να απευθυνθεί συγκροτημένα στην αγορά. Στο Συνέδριο θα απαντηθούν σημαντικά ερωτήματα σχετικά με το πως μπορεί μία επιχείρηση να εντοπίσει και να προσδιορίσει την επιχειρηματική ανάγκη και να επιλέξει, εγκαταστήσει και χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά ένα σύστημα CRM.

Το Συνέδριο θα περιλαμβάνει ομιλίες, μελέτες περιπτώσεων και συζητήσεις σε πάνελ, στις οποίες θα συμμετάσχουν, ως (συν)ομιλητές / εισηγητές, διακεκριμένες προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και του επιχειρηματικού κόσμου από μεγάλες ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις.

Λόγοι για συμμετοχή

Με κριτήριο τις ιδιαιτέρως επιτυχημένες έως σήμερα εκδηλώσεις της KPMG στην Ελλάδα (πάνω από 20 μεγάλα συνέδρια τα τελευταία 10 χρόνια) και το αναμφισβήτητο κύρος των διακεκριμένων προσκεκλημένων μας, αναμένουμε τη συμμετοχή πλέον των 200 διευθυντικών στελεχών Πληροφορικής, προερχόμενων από τις μεγαλύτερες ελληνικές και διεθνείς εταιρείες.

Ένα μοναδικό γεγονός που δεν πρέπει να χάσει κανένας επαγγελματίας του χώρου που θέλει να:

  • Ενημερωθεί για τα πιο επίκαιρα θέματα πληροφορικής, τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο αυτό

  • Γνωρίσει δοκιμασμένες λύσεις από καταξιωμένους οργανισμούς που έχουν αναπτύξει καινοτόμες πρακτικές στον ευρύτερο χώρο της πληροφορικής

  • Εντοπίσει τις πιθανές αδυναμίες των πρακτικών του καθώς και τρόπους να βελτιωθεί στα σημεία αυτά

  • Διευρύνει τον κύκλο των επαφών του συναντώντας επιτυχημένους επαγγελματίες και υψηλόβαθμα στελέχη και να ωφεληθεί από την γνώση τους.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την κ. Δήμητρα Παπαχρήστου (210 - 60 62 219) ή στείλτε e-mail στο [email protected]

Αίτηση Συμμετοχής

Πρόγραμμα:

CRM και Project Management: Δύο πρακτικά θέματα που σίγουρα σας έχουν απασχολήσει (ή μήπως όχι ακόμα;)

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

09:00 - 09:30 Προσέλευση – Εγγραφές

09:30 - 10:00 Χαιρετισμοί – Εισαγωγή

10:00 - 11:00 «Γιατί το μέλλον του CRM θα είναι πολύ διαφορετικό από το παρελθόν»

  • Ed Thompson, Διακεκριμένος Αναλυτής και Αντιπρόεδρος, Gartner

11:00 - 11:30 Διάλειμμα – Καφές

11:30 - 13:00 «Γεφυρώνοντας τις επιχειρηματικές απαιτήσεις με το τί προσφέρει η τεχνολογία» - Συζήτηση σε πάνελ

Πάνελ ανώτατων στελεχών

  • Βασίλης Δημακάκος, Head of Delivery Management, ΙΤ, Vodafone

  • Παναγιώτης Ηλιόπουλος, Διευθυντής Πληροφορικής, DSGI South East Europe, Dixon UK

  • Γιώργος Παπασταματίου, Γενικός Διευθυντής, Mellon Οικονομικές Υπηρεσίες

  • Γιάννης Παπίδης, Διευθυντής Λειτουργίας Εφαρμογών Πληροφορικής, Γενική Διεύθυνση Τεχνολογιών Πληροφορικής, ΟΤΕ

  • Αλέξανδρος Παραγυιός, Βοηθός Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής Τομέα Group Business Technology, Eurobank EFG 

  • Κωνσταντίνος Φρυδάκης, Manager, Customer Experience Management Group, Μονάδα Επιχειρησιακής Υποστήριξης Λιανικής Τραπεζικής, Γενική Διεύθυνση Λιανικής Τραπεζικής, Τράπεζα Πειραιώς

Συντονιστής Βιργίλιος Τουινέας, Γενικός Διευθυντής, Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στον τομέα Πληροφορικής, KPMG

13:00 - 14:30 Γεύμα

14:30 - 15:30 «Αντιμετώπιση προβλημάτων και ανάπτυξη ικανοτήτων για την επιτυχή διοίκηση έργων»

  • Steve Barron, Director, MSc Project Management, Lancaster University

15:30 - 16:00 «Διαχείριση μεγάλων έργων»

  • Κωνσταντίνος Δούκας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Κοινωνία της Πληροφορίας

16:00 - 17:30 «To Project Management στην πράξη» – Μελέτες περιπτώσεων

  • Μιχάλης Αγρανίτης, Υποδιευθυντής Διεύθυνσης Οργάνωσης, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος

  • Λεωνίδας Δαραβέλης, Διευθυντής, Εν ενεργεία Επικεφαλής Επιχειρηματικής Μονάδας Πληροφοριακών Συστημάτων και Τηλεπικοινωνιών, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»

  • Κωνσταντίνος Χολέβας, Διευθυντής Πληροφορικής & Διαδικασιών, ΑΓΕΤ Ηρακλής

Συντοντίστρια Έφη Κατσούλη, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια, Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στον τομέα Πληροφορικής, KPMG


 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...