Jump to content

philippe

Members
  • Posts

    160
  • Joined

  • Last visited

About philippe

  • Birthday 04/10/1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://officesmart.wordpress.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kassandra, Halkidiki

philippe's Achievements

Junior IT

Junior IT (1/5)

1

Reputation

  1. Καλή Αρχή Καλησπέρα και ελπίζω να είστε όλοι καλά Όταν δεν έχω κάνει login και είμαι απλώς guest μπορώ και βλέπω τα blogs. Όταν κάνω login σαν Philippe δεν με αφήνει ούτε να δω τα blogs αλλά ούτε και να κάνω αναρτήσεις. Την πρώτη μέρα που συνδέθηκα ήταν όλα καλά. Με εκτίμηση, Φίλιππος Παναγιωτίδης
  2. Άνοιγμα Και Επεξεργασία Αρχείων PDF στο Word 13 Θέλουμε να επεξεργαστούμε ένα αρχείο PDF (Portable Document Format) στο Word και δεν μπορούμε; Τώρα με το Word 2013 έχουμε πλέον τη δυνατότητα. Αυτή η έκδοση του Wordείναι η πρώτη με την οποία μπορούμε πλέον να ανοίξουμε ένα αρχείο PDF και να το επεξεργαστούμε μέσα από το Word. Δεν χρειάζονται πλέον να κατεβάσουμε πρόσθετα ή εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών!!! Σε προηγούμενες εκδόσεις του Word όπως 2007 και 2010, είχαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε αρχεία PDF μέσα από το Word, αλλά τώρα έχουμε τη δυνατότητα και να επεξεργαστούμε αρχεία PDF μέσα στο Word. Για να επεξεργαστούμε ένα αρχείο PDF μέσα στο Word θα πρέπει να ακολουθήσουμε τα παρακάτω βήματα: Πρώτα θα πρέπει να ανοίξουμε το Word 13. Έπειτα θα πρέπει να επιλέξουμε το tab File (Αρχείο) για να περάσουμε σε προβολή backstage και από το πτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται να επιλέξουμε την εντολή Open (Άνοιγμα) όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Εδώ θα πρέπει να εντοπίσουμε τη θέση του αρχείου PDF. Μπορούμε να επιλέξουμε την εντολήBrowse (Αναζήτηση), όπου εμφανίζεται το παράθυρο διαλόγου Open (Άνοιγμα). Σε αυτό το παράθυρο διαλόγου θα πρέπει να εντοπίσουμε τη θέση του αρχείου PDF, να το επιλέξουμε και έπειτα να πατήσουμε στο κουμπί Open (Άνοιγμα) που βρίσκεται στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Ένα παράθυρο διαλόγου πληροφορίας εμφανίζεται, όπου μας πληροφορεί ότι το PDF αρχείο μας θα μετατραπεί σε ένα επεξεργάσιμο έγγραφο του Word και ότι μπορεί η μετατροπή να διαρκέσει κάποιο χρονικό διάστημα. Εάν συμφωνούμε επιλέγουμε το κουμπί ΟΚ και η διαδικασία μετατροπής ξεκινάει. Στην κάτω δεξιά γωνία του Word 13 παρατηρούμε ότι η γραμμή κατάστασης μας πληροφορεί για την πορεία μετατροπής του αρχείου όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Το αρχείο PDF ανοίγει μέσα στο Word 13 έτοιμο για επεξεργασία όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με την διαδικασία ανοίγματος αρχείων PDF μέσα από το Word 13. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below:
  3. Γρήγορη Συμπλήρωση Στο Excel 13 Flash a-ah Savior of the Universe Flash a-ah He’ll save every one of us Οι στίχοι παραπάνω είναι από το soundtrack του έργου Flash Gordon από τους Queen(παρεμπιπτόντως κάτσε καλά τραγούδια) και είναι το πρώτο πράγμα που μου ήρθε μόλις είδα τη λειτουργία Flash Fill (Γρήγορη Συμπλήρωση) στο Excel 13. Φανταστείτε το παρακάτω: Έχουμε όλα τα δεδομένα όπως εμφανίζονται και στην παρακάτω εικόνα, τα οποία όμως δεν είναι σε επεξεργάσιμη μορφή. Τα δεδομένα θα έπρεπε να είναι απλωμένα κατά το μήκος των στηλών έτοιμα για επεξεργασία, αλλά αντίθετα βρίσκονται όλα μέσα σε μία στήλη και κελί. Τι κάνουμε λοιπόν; Χρησιμοποιούμε τις συναρτήσεις Left ή Right ή οποιαδήποτε άλλη συνάρτηση έτσι ώστε τα δεδομένα να εμφανιστούν στην επιθυμητή μορφή; Όχι!!! Εδώ κάνει την εμφάνιση του η λειτουργία Flash Fill (Γρήγορη Συμπλήρωση). Το καινούργιο χαρακτηριστικό στο Excel 13. Η νέα αυτή λειτουργία είναι εδώ για να απλουστεύσει τη ζωή μας. Για να δούμε λοιπόν πώς δουλεύει το Flash Fill (Γρήγορη Συμπλήρωση). Στο κελί Α2 έχουμε όλα τα μικτά δεδομένα μας «Φίλιππος, Κασσάνδρα, 12400, Εισηγητής” όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Στο κελί Β2, Β4, Β5, Β6 και Β7 και κάτω από την στήλη Όνομα θέλουμε να εξάγουμε τα ονόματα των ατόμων. Πρώτα από όλα θα πρέπει να πληκτρολογήσουμε στο κελί Β2 το όνομα του πρώτου ατόμου το οποίο θέλουμε, όπου για το παράδειγμά μου το όνομα “Φίλιππος” και έπειτα να πατήσουμε το πλήκτρο Enter για να μεταφερθούμε στο κελί Β3. Έπειτα από το tab Home (Κεντρική) πλοηγούμαστε στην περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Editing (Επεξεργασία) και πατάμε στο βέλος δεξιά της εντολής Fill (Συμπλήρωση) για να εμφανιστεί το μενού με τις διαθέσιμες εντολές. Αφού εμφανιστεί το μενού επιλέγουμε την εντολή που βρίσκεται στο κάτω μέρος του και ονομάζεται Flash Fill (Γρήγορη Συμπλήρωση) όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Αφού επιλεχθεί η εντολή Flash Fill (Γρήγορη Συμπλήρωση) όλα τα ονόματα όλων των ατόμων έχουν συμπληρωθεί αυτόματα στα αντίστοιχα κελιά όπως μπορούμε να δούμε και παρακάτω. Τώρα στο κελί C2, έχω πληκτρολογήσει το όνομα της τοποθεσίας το οποίο θέλω να εξάγω και έχω πατήσει το πλήκτρο Enter για να μεταφερθώ στο κελί C3. Τώρα με τη χρήση του Flash Fill(Γρήγορη Συμπλήρωση) θέλω τα ονόματα όλων των άλλων τοποθεσιών να εξαχθούν αυτόματα στα αντίστοιχα κελιά. Ένας άλλος γρήγορος τρόπος για να χρησιμοποιήσουμε τη λειτουργία Flash Fill (Γρήγορη Συμπλήρωση) είναι να πατήσουμε τον συνδυασμό πλήκτρων Ctrl+E. Για μία ακόμα φορά όλα τα ονόματα των τοποθεσιών έχουν εξαχθεί στα αντίστοιχα κελιά όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Η ίδια διαδικασία έχει ακολουθηθεί έτσι ώστε να συμπληρώσουμε αυτόματα όλα τα άλλα δεδομένα για τις στήλες Ποσό και Περιγραφή. Στο κελί D2 πληκτρολόγησα το πρώτο ποσό που θέλω να εξάγω και έχω πατήσει το πλήκτρο Enter για να μεταβώ στο κελί D3 και έπειτα έχω πατήσει τον συνδυασμό πλήκτρων Ctrl+E και όλα τα υπόλοιπα δεδομένα συμπληρώθηκαν αυτόματα στα αντίστοιχα κελιά. Η ίδια διαδικασία έχει ακολουθηθεί για τη στήλη Περιγραφή. Κάθε φορά που χρησιμοποιούμε τη λειτουργία Flash Fill (Γρήγορη Συμπλήρωση) εμφανίζεται το κουμπί Επιλογές Γρήγορης Συμπλήρωσης (Flash Fill Options) όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Εάν πατήσουμε το βέλος στα δεξιά του κουμπιού ελέγχου εμφανίζεται το μενού συντόμευσης με τις επιλογές που μπορούμε να δούμε παρακάτω. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε και το παρακάτω video σχετικά με τη λειτουργία του Flash Fill (Γρήγορη Συμπλήρωση) με αρκετά παραδείγματα. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below:
  4. Θέλετε να ελέγχετε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας από το λογαριασμό σας στο Hotmail στο Outlook 13; Μαζί με τις Επαφές (Contacts) σας και το Ημερολόγιό (Calendar) σας; Δεν θέλετε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε τίποτα γιατί σας φαίνεται πολύπλοκο; Διαδικασία απλή και γρήγορη η οποία περιγράφεται παρακάτω!!! Πρώτα από όλα θα πρέπει να επιλέξουμε το tab File (Αρχείο) για να περάσουμε σε προβολή backstage και έπειτα από το πτυσσόμενο μενού να επιλέξουμε την κατηγορία Info (Πληροφορίες) από τα αριστερά. Έπειτα κάτω από την περιοχή Account Information (Πληροφορίες Λογαριασμού) από τα δεξιά, επιλέγουμε το κουμπί Account Settings (Ρυθμίσεις Λογαριασμού) όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Το παράθυρο Account Settings (Ρυθμίσεις Λογαριασμού) εμφανίζεται και συγκεκριμένα το E-Mail Accounts (Λογαριασμοί E-Mail), βεβαιωνόμαστε ότι το tab E-Mail είναι επιλεγμένο και έπειτα επιλέγουμε την εντολή New (Νέο) όπως εμφανίζεται στην παρακάτω εικόνα. Το παράθυρο Add Account (Προσθήκη Λογαριασμού) εμφανίζεται και συγκεκριμένα η επιλογή Choose Service (Επιλογή Υπηρεσίας), όπου θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι το κουμπί ελέγχου αριστερά της εντολής E-mail Account (Λογαριασμός E-mail) είναι ενεργοποιημένο, και έπειτα επιλέγουμε το κουμπί Next (Επόμενο) που βρίσκεται στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου όπως εμφανίζεται παρακάτω. Από τη στιγμή που επιλέξουμε το κουμπί Next (Επόμενο), μεταβαίνουμε στο δεύτερο βήμα του οδηγού Auto Account Setup (Αυτόματη Εγκατάσταση Λογαριασμού) όπου ενεργοποιούμε το κουμπί ελέγχου στα αριστερά της εντολής Manual Setup or Additional Server Types (Μη Αυτόματη Εγκατάσταση ή Επιπρόσθετοι Τύποι Διακομιστή) και έπειτα επιλέγουμε το κουμπί Next (Επόμενο) όπως φαίνεται και στην εικόνα παρακάτω. Στο επόμενο βήμα ενεργοποιούμε το κουμπί ελέγχου αριστερά της εντολής Exchange ActiveSync (Connect to a service such as Microsoft Live Hotmail to access email, calendars, contacts, and tasks) και έπειτα πατάμε πάλι στο κουμπί Next (Επόμενο). Στο βήμα του οδηγού Server Settings (Ρυθμίσεις Διακομιστή), θα πρέπει να συμπληρώσουμε όλα τα πλαίσια κειμένου με όλες τις πληροφορίες, όπως Your Name (Όνομα), E-mail Address (Διεύθυνση E-mail). Το πιο σημαντικό μέρος για να συμπληρώσουμε είναι η πληροφορία στο πλαίσιο κειμένου δεξιά της εντολής Mail Server που βρίσκεται κάτω από την περιοχή Server Information (Πληροφορίες Διακομιστή) όπου θα πρέπει να πληκτρολογήσουμε το παρακάτω: m.hotmail.com Αφού έχουμε καταχωρίσει όλες τις πληροφορίες απλώς πατάμε στο κουμπί Next (Επόμενο) για να ολοκληρωθεί η σύνδεση του Outlook με το λογαριασμό μας στο Hotmail όπως μπορούμε να δούμε και παρακάτω. Με αυτά τα απλά βήματα ολοκληρώσαμε τη σύνδεση του λογαριασμού μας στο Hotmail με το Outlook 13 όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω εικόνα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με τη ρύθμιση του Outlook 13 ώστε να συνδεθεί με το λογαριασμό μας στο Hotmail. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Account Settings,Auto Account Setup,Choose Service,Configure Hotmail with Outlook 13,Exchange ActiveSync,Λογαριασμοί E-mail,Προσθήκη Λογαριασμού,Πληρφορίες Λογαριασμού,Ρυθμίσεις Λογαριασμού,Σύνδεση του Outlook με το Hotmail,Microsoft Office 13,Office Smart,Outlook 13,Smart Office
  5. Συνέχιση Ανάγνωσης Στο Word 13 Επεξεργαζόμαστε ένα έγγραφο στο Word αλλά για κάποιο λόγο πρέπει να κλείσουμε το έγγραφο για να συνεχίσουμε την επεξεργασία του αργότερα. Ωραία, Κανένα Πρόβλημα. Αλλά ποιο σημείο του εγγράφου επεξεργαζόμασταν την τελευταία φορά; Δεν θυμόμαστε!!! Το Word 13 το έχει προνοήσει!!! Όταν κλείσουμε το έγγραφό μας στο Microsoft Word 13, την επόμενη φορά που θα το ανοίξουμε εμφανίζεται το Resume Reading (Συνέχιση Ανάγνωσης) στο δεξιό μέρος της οθόνης όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Το Resume Reading (Συνέχιση Ανάγνωσης) μας καλωσορίζει πίσω και μας συμβουλεύει να συνεχίσουμε από εκεί που το αφήσαμε την τελευταία φορά. Αναφέρει τον αριθμό της σελίδας στην οποία δουλεύαμε την τελευταία φορά και το ακριβές σημείο. Επίσης μας αναφέρει και το χρονικό διάστημα που προηγήθηκε πριν την τελευταία επεξεργασία του συγκεκριμένου εγγράφου. Στην παρακάτω εικόνα μας ειδοποιεί ότι δουλεύαμε στη Σελίδα 100 πριν μερικά δευτερόλεπτα. Στην παρακάτω εικόνα έχω κλείσει το έγγραφο και το έχω ξανά ανοίξει αργότερα. Το Resume Reading (Συνέχιση Ανάγνωσης) μας ειδοποιεί και πάλι ότι δουλεύαμε στη Σελίδα 100, πριν απόΈξι (6) λεπτά. Για μία ακόμα φορά στην παρακάτω εικόνα έχω κλείσει και ξανά ανοίξει το έγγραφο αργότερα. Το Resume Reading (Συνέχιση Ανάγνωσης) μας ειδοποιεί και πάλι ότι δουλεύαμε στη Σελίδα 100 πριν από Μία (1) ώρα. Ξανά συνεχίζουμε από εκεί που το είχαμε αφήσει απλά και γρήγορα. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να κάνουμε ένα κλικ πάνω στο Resume Reading (Συνέχιση Ανάγνωσης) και θα μεταφερθούμε στο ακριβές σημείο του εγγράφου. Στην παρακάτω εικόνα το Resume Reading (Συνέχιση Ανάγνωσης) μας πληροφορεί ότι δουλεύαμε στη Σελίδα 100 πριν Τέσσερις (4) ώρες. Εάν ανοίξουμε το έγγραφο και δεν κάνουμε χρήση του Resume Reading (Συνέχιση Ανάγνωσης), αυτό συρρικνώνεται στην μορφή που βλέπουμε στην παρακάτω εικόνα και εάν πλοηγηθούμε από πάνω του ξαναεμφανίζει όλες τις πληροφορίες που έχω περιγράψει παραπάνω. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με το Resume Reading(Συνέχιση Ανάγνωσης) στο Word 13. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below:
  6. Social Network Accounts In Outlook 13 Είσαι τύπος κοινωνικός και έχεις λογαριασμούς σε διάφορα Κοινωνικά Δίκτυα όπως Facebook, LinkedIn, Windows Live Messenger και κάθε φορά πρέπει να συνδέεσαι στα διάφορα δίκτυα για να δεις τις διάφορες ενημερώσεις; Θέλεις να δεις τις ενημερώσεις από κάποιο συγκεκριμένο άτομο και βαριέσαι τη σύνδεση και την αποσύνδεση κάθε φορά; Όλα τώρα γίνονται με ένα κλικ μέσα από το Outlook 13. Δεν χρειάζεται να κατεβάσουμε και να εγκαταστήσουμε κανένα Social Connector!!! Με το Outlook 13, ο τρόπος για να ρυθμίσουμε τις παραμέτρους ώστε να συνδεθούμε σε Κοινωνικά Δίκτυα είναι πολύ απλός. Πρώτα από όλα θα πρέπει να επιλέξουμε το tab File (Αρχείο) για να περάσουμε σε προβολή backstage και από το πτυσσόμενο μενού να επιλέξουμε την κατηγορία Info (Πληροφορίες) όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Έπειτα από το μέσο του παραθύρου και κάτω από την περιοχή Account Information (Πληροφορίες Λογαριασμού) επιλέγουμε το κουμπί Account Settings (Ρυθμίσεις Λογαριασμού) και από το πτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται επιλέγουμε την εντολή Social Network Accounts (Λογαριασμοί Κοινωνικών Δικτύων) όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Αφού επιλέξουμε την εντολή Social Network Accounts (Λογαριασμοί Κοινωνικών Δικτύων) ένα νέο παράθυρο εμφανίζεται πληροφορώντας μας να Connect Office To Your Social Networks (Σύνδεση του Office Με Τα Κοινωνικά Μας Δίκτυα) μαζί με κάποιες άλλες πληροφορίες. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να επιλέξουμε το κουμπί Next (Επόμενο) στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου όπως εμφανίζεται και παρακάτω. Στο δεύτερο βήμα του οδηγού, βλέπουμε όλα τα διαθέσιμα κοινωνικά δίκτυα στα οποία μπορούμε να συνδεθούμε. Οι Social Network Accounts (Λογαριασμοί Κοινωνικών Δικτύων) στα οποία μπορούμε να συνδεθούμε είναι τα παρακάτω: Facebook LinkedIn My Site Windows Live Messenger More (Περισσότερα): Connect to another social network (Συνδεθείτε σε άλλα Κοινωνικά Δίκτυα). Όταν επιλέξουμε αυτήν την επιλογή εμφανίζεται Internet Explorer και μας μεταφέρει στην παρακάτω τοποθεσία ιστού: https://office.microsoft.com/en-us/outlook/outlook-social-connector-partner-listing-FX102921430.aspx Όπου μας πληροφορεί να συνδέσουμε τους λογαριασμούς των κοινωνικών δικτύων χρησιμοποιώντας παρόχους που περιλαμβάνονται στο Office ή να εγκαταστήσουμε επιπρόσθετους παρόχους όταν θα είναι διαθέσιμοι. Τότε επιλέγουμε το Social Network (Κοινωνικό Δίκτυο) που θέλουμε να συνδέσουμε ενεργοποιώντας το κουμπί ελέγχου στα αριστερά του Κοινωνικού Δικτύου. Αφού το επιλέξουμε θα μας ζητηθεί να συμπληρώσουμε το Όνομα Χρήστη (User Name) και τον Κωδικό Πρόσβασης (Password) στα αντίστοιχα πεδία. Αφού συμπληρώσουμε τα απαιτούμενα πεδία, επιλέγουμε το κουμπί Next (Επόμενο) που έχει ενεργοποιηθεί στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου όπως εμφανίζεται και παρακάτω για να μπορέσουμε να συνδεθούμε στο Κοινωνικό Δίκτυο. Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία για να συνδεθούμε και με άλλα Κοινωνικά Δίκτυα που επιθυμούμε. Παρακάτω μπορείτε να δείτε που έχω συνδέσει το Outlook 13 με το LinkedIn, Facebook και Windows Live Messenger. Εάν επιλέξουμε το κουμπί Settings (Ρυθμίσεις) που εμφανίζεται στα δεξιά κάθε συνδεδεμένου Κοινωνικού Δικτύου, το παράθυρο Settings (Ρυθμίσεις) εμφανίζεται για το εκάστοτε επιλεγμένο Κοινωνικό Δίκτυο, με διάφορες ρυθμίσεις που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Αφού έχουμε ολοκληρώσει με τις ρυθμίσεις απλώς επιλέγουμε το κουμπί ΟΚ. Εάν επιλέξουμε το εικονίδιο X που εμφανίζεται δεξιά του συνδεδεμένου Κοινωνικού Δικτύου, ένα προειδοποιητικό πλαίσιο διαλόγου εμφανίζεται, πληροφορώντας μας πώς οι πληροφορίες που μοιράζεται το Office με το Κοινωνικό Δίκτυο δεν θα είναι πια διαθέσιμες. Εξαρτάται από εμάς εάν θα επιλέξουμε Ναι ή Όχι, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πώς δεν μπορούμε να ξανασυνδεθούμε κάποια άλλη στιγμή. Τέλος, αφού έχουμε ολοκληρώσει τη σύνδεση του Office με τα Κοινωνικά Δίκτυα που επιθυμούμε πατάμε απλώς στο κουμπί Finish (Τέλος). Ένα νέο παράθυρο εμφανίζεται συγχαίροντας μας για την επιτυχή σύνδεση του Office με το Κοινωνικό Δίκτυο. Άλλος τρόπος για να συνδεθούμε σε ένα Κοινωνικό Δίκτυο είναι να επιλέξουμε την κατηγορία People (Άτομα) που εμφανίζεται στο κάτω μέρος του παραθύρου του Outlook όπως μπορούμε να δούμε και παρακάτω. Αφού επιλέξουμε την κατηγορία People (Άτομα), στα αριστερά του παραθύρου και κάτω από My Contacts (Οι Επαφές Μου), παρατηρούμε την εντολή Connect To A Social Network (Σύνδεση Σε Κοινωνικό Δίκτυο). Η διαδικασία που ακολουθούμε έπειτα είναι ίδια με αυτή που περιγράφηκε πιο πάνω. Στην παρακάτω εικόνα μπορούμε να δούμε όλες τις ειδοποιήσεις από τα Κοινωνικά Δίκτυα που έχω συνδέσει με το Outlook 13. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με την σύνδεση του Outlook 13 με τα διαθέσιμα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Networks). Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Account Information,Connect Office To Your Social Networks,Κοινωνικά Δίκτυα,Πληροφορίες Λογαριασμού,Σύνδεση του Outlook 13 Με Κοινωνικά Δίκτυα,Microsoft Outlook 13,Office Smart,Outlook 13,Smart Office,Social Connector,Social Network Accounts
  7. Weather in Outlook 13 Τι καιρό θα κάνει σήμερα? Πιστεύω πώς όλοι ελέγχουν το ημερολόγιό τους στο Outlook για να δούνε τι ραντεβού έχουν κανονίσει για την τρέχουσα ημέρα και για τις επόμενες μέρες πριν κάνουν οτιδήποτε άλλο. Ωραία, αλλά με τον παράγοντα Καιρό τι συμβαίνει; Θα είναι βροχερός ή ηλιόλουστος, συννεφιασμένος ή ομιχλώδες, ζεστός ή κρύος; Επηρεάζει τα ραντεβού μας ή όχι? Εδώ κάνει την εμφάνιση του το Outlook 13. Ούτε μικροεφαρμογές, widgets, ή οτιδήποτε άλλο ονομάζονται. Το Outlook 13 είναι η απάντηση. Θέλετε να μάθετε τι καιρό θα κάνει αύριο ή μεθαύριο; Απλώς ανοίξτε το Ημερολόγιο (Calendar) στο Outlook 13. Για να ενεργοποιήσουμε τον Καιρό (Weather) στο Outlook 13, θα πρέπει να επιλέξουμε το tab File (Αρχείο) για να περάσουμε σε προβολή backstage και από το πτυσσόμενο μενού να επιλέξουμε την κατηγορία Options (Επιλογές) από τα δεξιά όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Το παράθυρο διαλόγου Outlook Options (Επιλογές του Outlook) εμφανίζεται, όπου από τα αριστερά του παραθύρου επιλέγουμε την κατηγορία Calendar (Ημερολόγιο). Αφού επιλέξουμε την κατηγορία Calendar (Ημερολόγιο), πλοηγούμαστε στο παράθυρο στα δεξιά μέχρι να εντοπίσουμε την περιοχή Weather (Καιρός). Αφού την εντοπίσουμε ενεργοποιούμε το κουμπί ελέγχου στα αριστερά της εντολής Show Weather On The Calendar (Εμφάνιση Καιρού Στο Ημερολόγιο). Επίσης μπορούμε να επιλέξουμε εάν θέλουμε να εμφανίζεται η θερμοκρασία σε βαθμούς Κελσίου (Celsius) ή Φαρενάιτ (Fahrenheit). Αφού κάνουμε τις ρυθμίσεις που θέλουμε πατάμε στο κουμπί ΟΚ για να επιστρέψουμε στο Outlook. Από εδώ και στο εξής, όταν θα βλέπουμε το Ημερολόγιό (Calendar) μας στο Outlook 13, στο πάνω μέρος θα βλέπουμε την Πρόβλεψη Καιρού (Weather Forecast) για τις επόμενες τρεις ημέρες όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με την ενεργοποίηση του Καιρού (Weather) στο Outlook 13. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Calendar,Calendar in Outlook,File,Αρχείο,Επιλογές του Outlook,Ημερολόγιο Στο Outlook 13,Πρόβλεψη Καιρού,Microsoft Office 13,Office Smart,Options,Outlook 13,Smart Office,Weather Forecast
  8. Presenter View in PowerPoint 13 Ακόμα έχετε ενδοιασμούς για να κάνετε μία Παρουσίαση; Πάντα μπερδεύεστε με το τι βλέπει το κοινό και με το τι βλέπετε εσείς; Εδώ κάνει την εμφάνιση του η Χρήση Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View). Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δούμε την παρουσίασή μας με τις σημειώσεις σε έναν υπολογιστή, καθώς το κοινό παρακολουθεί την παρουσίαση χωρίς τις σημειώσεις μας. Σε προηγούμενες εκδόσεις του PowerPoint έπρεπε να ενεργοποιήσουμε την εντολή Χρήση Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View), καθώς επίσης χρειαζόμασταν περισσότερες από μία οθόνες για το χρησιμοποιήσουμε. Στην καινούργια έκδοση του PowerPoint 13, μπορούμε εύκολα να εξασκηθούμε στην προβολή της παρουσίασης μας με τη χρήση της Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View), χωρίς να έχουμε την ανάγκη μίας επιπλέον οθόνης. Σε αυτήν την έκδοση του PowerPoint η Χρήση Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View) είναι ενεργοποιημένη εξορισμού. Για την χρήση αυτής της δημοσίευσης χρησιμοποιώ μία μόνο οθόνη. Για να εντοπίσουμε που βρίσκεται η εντολή θα πρέπει να επιλέξουμε το tab Προβολή Παρουσίασης (Slide Show) και από την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Οθόνες (Monitors), παρατηρούμε την εντολή Χρήση Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View), που ήδη είναι ενεργοποιημένο. Τότε θα πρέπει να ξεκινήσουμε την Προβολή Παρουσίασης (Slide Show), είτε επιλέγοντας τις αντίστοιχες εντολές είτε πατώντας το πλήκτρο F5. Από την στιγμή που θα ξεκινήσει η Προβολή Παρουσίασης (Slide Show) κάνουμε ένα δεξί κλικ οπουδήποτε και από το μενού συντόμευσης που εμφανίζεται επιλέγουμε την εντολή Show Presenter View (Προβολή Παρουσιαστή) όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Στην επόμενη εικόνα μπορούμε να δούμε ότι η Προβολή Παρουσιαστή (Presenter View) έχει ξεκινήσει. Η Προβολή Παρουσιαστή (Presenter View) χωρίζεται σε πέντε (5) διαφορετικά μέρη. Ας εξερευνήσουμε αυτά τα μέρη ένα προς ένα. Στην επάνω αριστερή γωνία της Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View) μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις εξής εντολές: Show Taskbar (Εμφάνιση Γραμμής Εργασιών) Display Settings (Ρυθμίσεις Οθόνης): Όπου μπορούμε αν εναλλαχθούμε μεταξύ της Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View) και της Προβολής Παρουσίασης (Slide Show) όπως επίσης και να Αναπαράγουμε την Προβολή Παρουσίασης (Duplicate Slide Show). End Slide Show (Τέλος Προβολής Παρουσίασης) Ακριβώς από κάτω έχουμε μία μεγάλη προεπισκόπηση της τρέχουσας διαφάνειας που παρακολουθούμε. Στο πάνω ακριβώς μέρος αυτής της περιοχής μπορούμε να δούμε το Χρονόμετρο (Timer), να το κάνουμε Παύση (Pause), ή να Επανεκκινήσουμε (Restart It). Στην δεξιά γωνία της περιοχή βλέπουμε την τρέχουσα ώρα. Στο κάτω μέρος της Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View) έχουμε τις εξής επιλογές: Pen And Laser Pointer Tools (Εργαλεία Ελέγχου Πένας και Λέιζερ): Μπορούμε να καταδείξουμε ή να γράψουμε στις διαφάνειες μας με τη χρήση αυτών των εντολών. See All Slides (Προβολή Όλων Των Διαφανειών): Με τη χρήση αυτής της εντολής μπορούμε να προεπισκοπήσουμε σε μικρογραφίες όλες τις διαφάνειές μας, κάνοντάς έτσι εύκολα την πλοήγησή τους αναμεταξύ τους. Αφού έχουμε κάνει χρήση της εντολής See All Slides (Προβολή Όλων Των Διαφανειών) μπορούμε να πατήσουμε στο βέλος στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης για να επιστρέψουμε στην Προβολή Παρουσιαστή (Presenter View) όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Zoom Into Slide (Ζουμ Μέσα Σε Διαφάνεια): Μπορούμε να επιλέξουμε αυτήν την εντολή για να μεγεθύνουμε λεπτομέρειες στη διαφάνεια μας, Επιλέγουμε την εντολή και έπειτα κάνουμε ένα κλικ πάνω στο σημείο που θέλουμε να δούμε από κοντά. Black or Unblack Slide Show (Επικάλυψη Οθόνης Με Μαύρο ή Όχι): Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την εντολή για να κρύψουμε ή να επανεμφανίσουμε την τρέχουσα διαφάνεια της παρουσίασης. More Slide Show Options (Περισσότερες Επιλογές Προβολής Παρουσίασης): Επιλέγοντας αυτήν την εντολή έχουμε περισσότερες επιλογές να χρησιμοποιήσουμε όπως, Last Viewed (Τελευταία Προβολή), Custom Show (Προσαρμοσμένη Προβολή), Hide Presenter View (Απόκρυψη Προβολής Παρουσιαστή), Screen (Οθόνη), Help (Βοήθεια), Pause (Παύση), και End Show (Τέλος Προβολής). Στο κάτω μέρος του παραθύρου μπορούμε να δούμε τα κουμπιά Previous (Προηγούμενο) ή Next (Επόμενο), ώστε να μπορούμε να μετακινηθούμε ανάμεσα στις διαφάνειες. Στα δεξιά της Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View), μπορούμε να δούμε την επόμενη διαφάνεια που θα ακολουθήσει ή κίνηση σε μία μικρότερη προεπισκόπηση. Ακριβώς από κάτω μπορούμε να δούμε τις Σημειώσεις (Comments) της τρέχουσας διαφάνειας και ακριβώς στο κάτω μέρος μπορούμε να αυξομειώσουμε το μέγεθος των γραμματοσειρών για τις σημειώσεις μας χρησιμοποιώντας τις αντίστοιχες εντολές. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με τη χρήση Προβολής Παρουσιαστή (Presenter View) στο PowerPoint 13. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Προβολή Παρουσίασης,Προβολή Παρουσιαστή,Χρήση Προβολής Παρουσιαστή,Microsoft Office 13,Microsoft Office System,Office Smart,PowerPoint 13,Presenter View,Slide Show,Smart Office,Use Presenter View.
  9. Variant Themes In PowerPoint 13 Μόλις έχουμε βρει το πιο κατάλληλο Πρότυπο (Template) για να χρησιμοποιήσουμε στην Παρουσίασή μας και αναρωτιόμαστε εάν υπάρχει κάποιο άλλο χρώμα διαθέσιμο για το συγκεκριμένο Πρότυπο (Template). Δηλαδή, θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το συγκεκριμένο Πρότυπο (Template) αλλά να χρησιμοποιηθεί διαφορετικός συνδυασμός Χρώμα Θεμάτων (Color Theme). Τι μπορούμε να κάνουμε; Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε, γιατί στο PowerPoint 13 το έχουν ήδη προβλέψει. Για να δούμε πώς μπορούμε να το επιτύχουμε παρακάτω: Πρώτα θα πρέπει να διαλέξουμε το tab Αρχείο (File) για να περάσουμε σε προβολή backstage, και τότε από το πτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται να επιλέξουμε την κατηγορία Δημιουργία (New) από τα αριστερά του μενού. Από εδώ μπορούμε να δημιουργήσουμε μία Κενή Παρουσίαση ή να πλοηγηθούμε ανάμεσα στις διαθέσιμες κατηγορίες Προτύπων. Για χάρη του post πλοηγούμαστε ανάμεσα στις διαθέσιμες κατηγορίες και αφού εντοπίσουμε αυτό που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε κάνουμε ένα κλικ πάνω του. Αφού έχουμε κάνει ένα κλικ πάνω στο πρότυπο που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε, έχουμε μία μεγαλύτερη προεπισκόπηση του προτύπου όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα, που μας εμφανίζει τη Διάταξη (Layout) της Διαφάνειας Τίτλου (Title Slide). Στην κάτω περιοχή του παραθύρου προεπισκόπησης μπορούμε να επιλέξουμε το αριστερό και δεξιό βέλος που βρίσκονται δίπλα της εντολή More Images (Περισσότερες Εικόνες) για να μπορέσουμε να ελέγξουμε και τις διατάξεις των υπολοίπων διαφανειών. Στην πάνω δεξιά γωνία του παραθύρου και κάτω από το όνομα του τρέχοντος Προτύπου (Template), μπορούμε να ελέγξουμε τις διαθέσιμες Variants In This Theme (Παραλλαγές Σε Αυτό Το Θέμα) για χρήση όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να κάνουμε ένα κλικ σε μία μικρογραφία στα δεξιά του παραθύρου και η συγκεκριμένη Variant (Παραλλαγή) του θέματος θα εμφανιστεί σε μεγαλύτερη προεπισκόπηση. Όταν αποφασίσουμε ποια Variant (Παραλλαγή) θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε επιλέγουμε το κουμπί Create (Δημιουργία) και το πρότυπο είναι διαθέσιμο για χρήση στην παρουσίασή μας. Εάν ωστόσο αποφασίσουμε να αλλάξουμε την Variant (Παραλλαγή) παρόλο που την έχουμε κατεβάσει, το μόνο που θα πρέπει να κάνουμε είναι να επιλέξουμε το tab Design (Σχεδίαση) και να πλοηγηθούμε στα δεξιά της κορδέλας και στην περιοχή που αναγράφει Variants (Παραλλαγές) και να επιλέξουμε την Variant (Παραλλαγή) που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα κάνοντας ένα κλικ πάνω του. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video που περιγράφει πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εντολή Variant (Παραλλαγή) στο PowerPoint 13. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Design,Πρότυπο,Παραλλαγή Θεμάτων,Παρουσίαση,Microsoft Office 13,Office Smart,PowerPoint 13,Smart Office,Templates,Variant Themes. Θέματα,Σχεδίαση
  10. New Chart Formatting Tools In Excel 13 Έχετε ποτέ μπερδευτεί και χαθεί κάθε φορά που προσπαθείτε να μορφοποιήσετε το Γράφημά σας στο Excel με τη χρήση του tab Εργαλεία Γραφήματος (Chart Tools); Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε πια, γιατί με τη νέα έκδοση του Excel μπορούμε να τελειοποιήσουμε τα γραφήματά μας γρήγορα και εύκολα. Μερικά μόνο κλικ χρειάζονται για να αλλάξουμε τον Τίτλο (Title), Διάταξη (Layout) και άλλα στοιχεία του γραφήματος. Αφού έχουμε δημιουργήσει ένα γράφημα στο Excel 13, και από τη στιγμή που είναι επιλεγμένο, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να επιλέξουμε ένα από τα τρία εικονίδια που εμφανίζονται στο πάνω δεξιό μέρος του γραφήματος όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Ας δούμε αναλυτικά τι μπορούν να μας προσφέρουν αυτά τα εργαλεία μορφοποίησης γραφήματος: 1. Chart Elements – (Στοιχεία Γραφήματος) Όταν επιλέξουμε το πρώτο εικονίδιο (σύμβολο πρόσθεσης), έχουμε τον έλεγχο σε Chart Elements (Στοιχεία Γραφήματος), όπως Chart Title (Τίτλο Γραφήματος), Data Labels (Ετικέτες Δεδομένων) και το Legend (Υπόμνημα). a. Chart Title – (Τίτλος Γραφήματος) Μπορούμε να καθορίσουμε που θέλουμε να εμφανίζεται ο Chart Title (Τίτλο Γραφήματος), όπως Above Chart (Πάνω από το Γράφημα), Centered Overlay (Επικαλυμμένο στο Κέντρο) και More Options (Περισσότερες Επιλογές). Εάν δεν θέλουμε να εμφανίζεται κάνουμε κλικ στο κουμπί ελέγχου στα αριστερά για να το από-επιλέξουμε. Αφού επιλέξουμε την εντολή More Options (Περισσότερες Επιλογές) εμφανίζεται το παράθυρο εργασιών στα δεξιά της οθόνης μας, προσφέροντάς μας περισσότερες επιλογές που έχουν να κάνουμε με την μορφοποίηση του τίτλου του γραφήματος. Όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε οποιαδήποτε από τις δύο καρτέλες θέλουμε για να μορφοποιήσουμε τον τίτλο του γραφήματος. *Title Options – Επιλογές Τίτλου *Text Options – (Επιλογές Κειμένου) b. Data Labels – (Ετικέτες Δεδομένων) Μπορούμε να καθορίσουμε που θέλουμε τις ετικέτες δεδομένων να εμφανίζονται στο γράφημα μας, όπως Center (Κέντρο), Inside End (Εσωτερικά), Outside End (Εξωτερικά), Best Fit (Βέλτιστη Προσαρμογή), Data Callout (Επεξήγηση Με Δεδομένα) και More Options (Περισσότερες Επιλογές). Εάν δεν θέλουμε να εμφανίζεται κάνουμε κλικ στο κουμπί ελέγχου στα αριστερά για να το από-επιλέξουμε. Πάλι, εάν διαλέξουμε την επιλογή More Options (Περισσότερες Επιλογές), εμφανίζεται το παράθυρο εργασιών στα δεξιά προσφέροντάς μας περισσότερες επιλογές για την μορφοποίηση των Data Labels (Ετικέτες Δεδομένων). Όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα μπορούμε να επιλέξουμε είτε την επιλογή Label Options (Επιλογές Ετικετών) είτε την επιλογή Text Options (Επιλογές Κειμένου) για την μορφοποίηση των ετικετών. c. Legend – (Υπόμνημα) Μπορούμε να καθορίσουμε που θέλουμε να εμφανίζεται το Legend (Υπόμνημα) στο γράφημά μας, όπως Right (Δεξιά), Top (Επάνω), Left (Αριστερά), Bottom (Κάτω) και More Options (Περισσότερες Επιλογές). Εάν δεν θέλουμε να εμφανίζεται κάνουμε κλικ στο κουμπί ελέγχου στα αριστερά για να το από-επιλέξουμε. Εάν επιλέξουμε και πάλι την επιλογή More Options (Περισσότερες Επιλογές) το παράθυρο εργασιών εμφανίζεται στα δεξιά του παραθύρου με περισσότερες επιλογές σχετικά με την μορφοποίηση του υπομνήματος. Όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα μπορούμε να επιλέξουμε είτε την επιλογή Legend Options (Επιλογές Υπομνήματος) είτε την επιλογή Text Options (Επιλογές Κειμένου) για να μορφοποιήσουμε το υπόμνημά μας. 2. Style – Color (Στυλ – Χρώμα) Όταν επιλέξουμε το δεύτερο εικονίδιο (πινέλο), έχουμε τον έλεγχο για το Style (Στυλ) και Color (Χρώμα) του γραφήματος. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την γραμμή κύλισης για να πλοηγηθούμε μέχρι να επιλέξουμε το πιο κατάλληλο Style (Στυλ) και Color (Χρώμα) του γραφήματος. a. Style (Στυλ) b. Color (Χρώμα) 3. Values-Names (Τιμές – Ονόματα) Όταν επιλέξουμε το τρίτο εικονίδιο (φίλτρο), έχουμε τον έλεγχο στις Values (Τιμές) και Names (Ονόματα) του γραφήματός μας. a. Values (Τιμές) Μπορούμε να φιλτράρουμε τα δεδομένα του γραφήματος μας είτε επιλέγοντας ή από-επιλέγοντας τις Series (Σειρές) ή Categories (Κατηγορίες) που χρειαζόμαστε. Αφού τελειώσουμε επιλέγουμε το κουμπί Apply (Εφαρμογή) που βρίσκεται στο κάτω αριστερό μέρος για να εφαρμοστούν οι αλλαγές. Μπορούμε να επιλέξουμε και την εντολή Select Data (Επιλογή Δεδομένων) για να επιλέξουμε τα δεδομένα που μας είναι απαραίτητα για να ξαναδημιουργήσουμε το γράφημά μας. b. Names (Ονόματα) Μπορούμε να καθορίσουμε εάν θέλουμε να εμφανίζονται οι ονομασίες των Series (Σειρών) ή Categories (Κατηγοριών) στο γράφημά μας με την επιλογή των αντίστοιχων κουμπιών. Όλες αυτές τις εντολές μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε βεβαίως και από το tab Chart Tools (Εργαλεία Γραφήματος), και συγκεκριμένα από τα tab Design (Σχεδίαση) και Format (Μορφοποίηση) όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Εγώ προσωπικά προτιμώ τα κουμπιά μορφοποίησης που εμφανίζονται κάθε φορά που επιλέγουμε το γράφημα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video που περιγράφει πώς μπορείτε να μορφοποιήσετε ένα γράφημα στο Excel 13 χρησιμοποιώντας τα νέα Στοιχεία Ελέγχου Μορφοποίηση Γραφήματος. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Chart Elements,Chart Formatting Tools,Chart Title,Charts In Excel,Color,Data Labels,Excel 13,Format Chart,Γράφημα,Διάταξη Γραφήματος,Εργαλεία Γραφήματος,Ετικέτες Δεδομένων,Στοιχεία Γραφήματος,Τίτλο Γραφήματος,Υπόμνημα,Legend,Office 13,Office Smart,Series,Smart Office,Style,Values.
  11. Recommended Charts in Excel 13 Θυμάστε τον Σύμβουλο Γραφήματος (Chart Advisor), μία δημοσίευση που είχα κάνει παλιότερα για ένα πρόσθετο που μπορούσαμε να εγκαταστήσουμε στο Excel, έτσι ώστε να μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε ένα επαγγελματικό γράφημα, ώστε να απεικονίσουμε τα δεδομένα μας χρησιμοποιώντας τα προτεινόμενα γραφήματα; Τώρα με το Excel 13, αυτό το χαρακτηριστικό είναι ήδη διαθέσιμο, έτσι ώστε να μην μπαίνουμε στον κόπο να το κατεβάζουμε και να το εγκαθιστούμε. Οι άνθρωποι από τα γραφεία του Microsoft Office Labs είχαν κάνει μάλλον πολύ καλή δουλειά με αυτό το πρόσθετο, έτσι ώστε να τους εμπνεύσει να το συμπεριλάβουν στην νέα έκδοση του Excel. Τι χρειάζεται για να χρησιμοποιήσουμε αυτό το χαρακτηριστικό; Ασφαλώς δεδομένα. Πρώτα από όλα θα πρέπει να επιλέξουμε τα δεδομένα που θέλουμε να απεικονίσουμε σε ένα επαγγελματικό γράφημα. Τότε εάν δεν είμαστε σίγουροι ποιο γράφημα θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το χαρακτηριστικό Recommended Charts (Προτεινόμενα Γραφήματα). Θα πρέπει λοιπόν να επιλέξουμε το tab Insert (Εισαγωγή) και έπειτα από την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Charts (Γραφήματα) να επιλέξουμε την εντολή Recommended Charts (Προτεινόμενα Γραφήματα) όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Αφού έχουμε επιλέξει την εντολή Recommended Charts (Προτεινόμενα Γραφήματα), το παράθυρο διαλόγου Insert Chart (Εισαγωγή Γραφήματος) εμφανίζεται. Το tab Recommended Charts (Προτεινόμενα Γραφήματα) είναι ενεργοποιημένο στην επάνω αριστερή γωνία του παραθύρου όπως μπορούμε να δούμε και παρακάτω. Ανάλογα με τα δεδομένα μας στο φύλλο εργασίας μας, τα πιο σχετικά γραφήματα με τα δεδομένα μας εμφανίζονται ακριβώς από κάτω, και στην δεξιά πλευρά του παραθύρου έχουμε μία μεγαλύτερη προεπισκόπηση του επιλεγμένου γραφήματος με μία αναλυτική περιγραφή ακριβώς από κάτω. Μπορούμε να επιλέξουμε μία μικρή προεπισκόπηση γραφήματος από τα αριστερά του παραθύρου, όπου όλα εμφανίζουν και την περιγραφή τους έτσι ώστε να μπορέσουμε να αποφασίσουμε ποιό γράφημα θα χρησιμοποιήσουμε. Αφού επιλέξουμε ποιο θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε, πατάμε στο κουμπί ΟΚ στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου και το γράφημα έχει εισαχθεί στο φύλλο εργασίας μας, όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Εάν τα δεδομένα μας δεν μπορούν να απεικονιστούν σε γράφημα, όταν θα χρησιμοποιήσουμε την εντολή Recommended Charts (Προτεινόμενα Γραφήματα) θα εμφανιστεί το παράθυρο διαλόγου Insert Chart (Εισαγωγή Γραφήματος) εμφανίζοντας το εξής μήνυμα: “Recommendations are not available for the data you selected. To choose a chart type, click All Charts” “Δεν υπάρχουν προτάσεις για τα δεδομένα που έχουμε επιλέξει. Για να διαλέξουμε ένα τύπο γραφήματος να κάνουμε κλικ στην καρτέλα Όλα Τα Γραφήματα” Έπειτα ακολουθούν όλοι οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους δεν μπορεί να δημιουργηθεί το γράφημα. Στην επόμενη δημοσίευση θα συνεχίσω την περιγραφή νέων χαρακτηριστικών στα γραφήματα, όπως τα μικρά εικονίδια που εμφανίζονται δίπλα από το επιλεγμένο γράφημα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με το χαρακτηριστικό Recommended Charts (Προτεινόμενα Γραφήματα) στο Excel 13. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: All Charts,Chart Advisor,Charts,Excel 13,Insert Chart,Γραφήματα,Εισαγωγή Γραφήματος. Όλα Τα Γραφήματα,Προτεινόμενα Γραφήματα,Σύμβουλος Γραφήματος,Microsoft Office 13,Office Smart,Recommended Charts,Smart Office
  12. Ιnsert Apps in Office 13 Εφαρμογή Ορολογία: Πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή για συγκεκριμένη εργασία. Μπορεί να “τρέξει” στο Διαδίκτυο, στον υπολογιστή μας, στην κινητή μας συσκευή ή και σε οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή. Πόσες φορές ευχηθήκαμε να υπήρχε μία εφαρμογή που θα επέκτεινε τις δυνατότητες του υπολογιστικού μας φύλλου ή του εγγράφου μας; Αρκετές φορές πιστεύω!!! Εφαρμογές είναι τώρα διαθέσιμες και στις τελευταίες εκδόσεις του Excel, Word και Project. Παρακάτω θα περιγράψω πώς μπορούμε να εγκαταστήσουμε μία εφαρμογή στο Excel. Πρώτα από όλα θα πρέπει να επιλέξουμε το tab Insert (Εισαγωγή) και έπειτα από την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Apps (Εφαρμογές) να επιλέξουμε την εντολή Apps For Office (Εφαρμογές Για Το Office). Αφού εμφανιστεί το πτυσσόμενο μενού επιλέγουμε την εντολή See All (Προβολή Όλων) όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Αμέσως εμφανίζεται το παράθυρο διαλόγου Insert App (Εισαγωγή Εφαρμογών). Οι διαθέσιμες εφαρμογές εμφανίζονται κάτω από την περιοχή Featured (Προτεινόμενα) όπως μπορούμε να δούμε παρακάτω. Για την περιγραφή του post έχω επιλέξει την εφαρμογή με την ονομασία ModelSheet Excel Model. Μπορούμε να δούμε και την αξιολόγηση της εφαρμογής όπως επίσης και να δούμε ποιές είναι διαθέσιμες για Δωρεάν Λήψη. Αφού έχουμε επιλέξει την εφαρμογή κάνοντάς ένα κλικ πάνω του, εμφανίζεται μία ιστοσελίδα που μας μεταφέρει στην τοποθεσία ιστού της office.microsoft.com, που αναφέρεται στην εφαρμογή που είχαμε επιλέξει. Για το δικό μας παράδειγμα έχουμε μεταφερθεί στην ιστοσελίδα που έχει σχέση με το ModelSheet Excel Model Creator, όπου μπορούμε να δούμε όλες τις Details (Πληροφορίες), Ratings (Αξιολογήσεις) και System Requirements (Απαιτήσεις Συστήματος). Για να συνεχίσουμε με την εγκατάσταση θα πρέπει να επιλέξουμε το κουμπί Add (Προσθήκη) όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Αφού πατήσουμε το κουμπί Add (Προσθήκη) θα πρέπει να συνδεθούμε στο Microsoft Account (Λογαριασμό μας στη Microsoft) για να προχωρήσουμε. Αφού συνδεθούμε στο Λογαριασμός μας στη Microsoft μία νέα σελίδα εμφανίζεται με τα επόμενα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουμε για να εγκαταστήσουμε την εφαρμογή. Όπως μπορούμε να δούμε και παρακάτω: Να ανοίξουμε το Word, Excel ή Project. Για το παράδειγμα έχουμε χρησιμοποιήσει το Excel. Τότε θα πρέπει να επιλέξουμε το tab Insert (Εισαγωγή) και από την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Apps (Εφαρμογές) να επιλέξουμε την εντολή που ονομάζεται Apps For Office (Εφαρμογές Για Το Office) και από το πτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται να επιλέξουμε την εντολή See All (Προβολή Όλων). Αφού εμφανιστεί το παράθυρο Insert App (Εισαγωγή Εφαρμογών) θα πρέπει να επιλέξουμε την κατηγορία Office Store και έπειτα να πατήσουμε στο κουμπί Refresh (Ανανέωση) για να δούμε όλες τις εφαρμογές τις οποίες έχουμε κατεβάσει και είναι έτοιμες για χρήση. Αφού έχουμε ακολουθήσει τα βήματα που έχουν περιγραφεί πιο πάνω, επιλέγουμε την εφαρμογή που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε και πατάμε το κουμπί Insert (Εισαγωγή) όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Το Παράθυρο Εργασιών (Task Pane) εμφανίζεται στα δεξιά του βιβλίου εργασίας του Excel, όπου απλώς ακολουθούμε τα βήματα για να χρησιμοποιήσουμε την εφαρμογή. Για το δικό μας παράδειγμα μπορούμε να εισάγουμε το ModelSheet ή στο τρέχον φύλλο εργασίας ή να δημιουργήσουμε ένα νέο βιβλίο εργασίας κάνοντας ένα κλικ πάνω στο αντίστοιχο κουμπί. Αφού έχουμε επιλέξει την εντολή που θέλουμε μπορούμε να δούμε το ModelSheet στο Βιβλίο Εργασίας μας έτοιμο για επεξεργασία. Όποια εφαρμογή έχουμε εγκαταστήσει είναι διαθέσιμη στην κατηγορία Recently Used Apps (Πρόσφατες Χρησιμοποιημένες Εφαρμογές) που βρίσκεται στο πτυσσόμενο μενού Apps For Office (Εφαρμογές Για Το Office). Οπότε όποια θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε απλώς κάνουμε ένα κλικ πάνω του. Οι εφαρμογές που έχουμε χρησιμοποιήσει θα είναι διαθέσιμες και στο Word, Excel και Project, εκτός εάν είναι σχεδιασμένες για την συγκεκριμένη εφαρμογή που χρησιμοποιούμε. Μια πολύ καλή εφαρμογή που έχω χρησιμοποιήσει είναι η Bing Dictionary English. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με την εντολή Insert App (Εισαγωγή Εφαρμογών) στο Office 13. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Apps For Office,Excel 13,Featured,Insert App,Εφαρμογές,Εφαρμογές για το Office 13,Πρόσφατα Χρησιμποιημένες Εφαρμογές,Προτεινόμενα,Office 13,Office Smart,Official Store,Recently Used Apps,Smart Office,Word 13.
  13. How To Insert An Online Video In Word Όλοι πιστεύω θα έχουμε αναρωτηθεί εάν υπάρχει τρόπος για να εισάγουμε ένα video σε ένα έγγραφο του Word. Όχι μόνο στις παρουσιάσεις μας ή παρουσιάζοντάς τα στο διαδίκτυο. Λοιπόν, με το Νέο Office έχουμε τη δυνατότητα!!! Τα βήματα που χρειάζονται περιγράφονται παρακάτω. Για να εισάγουμε ένα Online Video θα πρέπει να επιλέξουμε το tab Insert (Εισαγωγή) και από την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Media (Μέσα) επιλέγουμε την εντολή Online Video όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Αφού επιλέξουμε την εντολή εμφανίζεται το παράθυρο διαλόγου Insert Video (Εισαγωγή Video) όπου έχουμε τις εξής τρεις (3) επιλογές: Bing Video Search (Search the web)-(Μηχανή Αναζήτησης Video Bing) YouTube (The largest worldwide video-sharing community)-(Η μεγαλύτερη παγκόσμια κοινότητα διαμοιρασμού Video) From a Video Embed Code (Paste the embed code to insert a video from a web site)-Από Κώδικα Ενσωμάτωσης Video (Επικόλληση ενσωμάτωσης κώδικα για εισαγωγή video από τοποθεσία ιστού) Bing Video Search (Search the Web)- (Μηχανή Αναζήτησης Video Bing): Στην περιοχή αναζήτησης στα δεξιά του παραθύρου πληκτρολογούμε την λέξη κλειδί από το video το οποίο αναζητάμε. Για το παράδειγμά μου έχω πληκτρολογήσει τη λέξη κλειδί “The Dark Knight Rises” και έχω πατήσει το πλήκτρο Enter. Σε λίγα δευτερόλεπτα τα αποτελέσματα της λέξεως κλειδί έχουν εμφανιστεί. Η μηχανή αναζήτησης Bing μας ενημερώνει ότι τα αποτελέσματα είναι 39100. Όταν πλοηγούμαστε πάνω από κάθε video έχουμε μία σύντομη περιγραφή του video, και αφού επιλέξουμε τον μεγεθυντικό φακό μπορούμε να προ-επισκόπησουμε το video σε μεγαλύτερες διαστάσεις όπως επίσης να πατήσουμε το κουμπί Play για να το παρακολουθήσουμε. Εάν είμαστε ικανοποιημένοι από το video μπορούμε να κάνουμε ένα διπλό κλικ πάνω του έτσι ώστε να εισαχθεί στο έγγραφό, ή να πατήσουμε στο πλήκτρο Enter. YouTube (The largest worldwide video-sharing community): Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία και με το YouTube για να εισάγουμε ένα video στο έγγραφό μας. Η λέξη κλειδί κλειδί στο παρακάτω παράδειγμα είναι “The Amazing Spiderman” όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. From a Video Embed Code (Paste the embed code to insert a video from a web site)-Από Κώδικα Ενσωμάτωσης Video-(Επικόλληση ενσωμάτωσης κώδικα για εισαγωγή video από τοποθεσία ιστού): Με αυτήν την επιλογή, θα πρέπει να πλοηγηθούμε στο Διαδίκτυο έτσι ώστε να εντοπίσουμε το video που θέλουμε να εισάγουμε. Τότε θα πρέπει να δώσουμε την εντολή να αντιγράψουμε τον Embed Code (Κώδικα Ενσωμάτωσης) και να επιστρέψουμε στο έγγραφό μας. Τότε θα πρέπει να επικολλήσουμε τον κώδικα χρησιμοποιώντας την εντολή Paste (Επικόλληση) ή τον συνδυασμό πλήκτρων Ctrl+V όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Από τη στιγμή που έχει επικολληθεί ο κώδικας στα δεξιά της περιοχής της εντολής From A Video Embed Code (Από Κώδικα Ενσωμάτωσης Video), επιλέγουμε το βέλος στα δεξιά ή πατάμε το πλήκτρο Enter όπως μπορούμε να δούμε και παρακάτω. Όποιον και από τρεις επιλογές επιλέξουμε για να εισάγουμε ένα video στο έγγραφό μας το video θα εισαχθεί στο έγγραφό μας στο Word όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα. Το μόνο που απομένει να κάνουμε είναι να πατήσουμε στο κουμπί Play (Αναπαραγωγή) και το video θα ξεκινήσει να παίζει. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με την εντολή Insert Online Videos (Εισαγωγή Online Video) στο Word: Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Bing Video Search,From A Video Embed Code,Insert Online Video,Insert Video,Εισαγωγή Online Video,Εισαγωγή Video,Κώδικα Ενσωμάτωσης Video,Microsoft Office 13,Office Smart,Smart Office,Word 13,YouTube
  14. How To Insert Online Pictures in Word 2013 Δεν υπάρχουν τόσες εικόνες στη Συλλογή Clip Art, ή δεν έχουμε τις κατάλληλες εικόνες αποθηκευμένες στον υπολογιστή μας να χρησιμοποιήσουμε; Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε πια, γιατί με την Νέα Έκδοση του Office μπορούμε να Εισάγουμε Online Εικόνες (Insert Online Pictures) στα έγγραφα, υπολογιστικά φύλλα, παρουσιάσεις και ακόμα σε μηνύματα. Όπως όλοι θα γνωρίζουμε, για να εισάγουμε μία εικόνα σε ένα έγγραφο του Word θα πρέπει να επιλέξουμε το tab Εισαγωγή (Insert)και έπειτα να εντοπίσουμε την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Απεικονίσεις (Illustrations). Στην καινούργια έκδοση του Word, στην περιοχή αυτή υπάρχει η εντολή Insert Online Pictures (Εισαγωγή Online Εικόνων). Όταν επιλέξουμε την εντολή εμφανίζεται το παραπάνω παράθυρο διαλόγου με τις εξής τέσσερις επιλογές από τις οποίες μπορούμε να επιλέξουμε για να εισάγουμε εικόνα στο έγγραφό μας: Office.com Clip Art (Royalty-free photos and Illustrations): Στην περιοχή αναζήτησης του παραθύρου στα δεξιά, πληκτρολογούμε την λέξη κλειδί για την εικόνα την οποία αναζητάμε. Στο παρακάτω παράδειγμα έχω πληκτρολογήσει την λέξη “Snow” (Χιόνι), και αφού την έχουμε πληκτρολογήσει πατάμε το πλήκτρο Enter και αμέσως ξεκινάει η αναζήτηση. Σε λίγα δευτερόλεπτα τα αποτελέσματα από την λέξη κλειδί την οποία πληκτρολογήσαμε εμφανίζονται. Όταν πλοηγούμαστε πάνω από κάθε εικόνα έχουμε και μία περιγραφή της εικόνας στα δεξιά της και στο κάτω αριστερό άκρο του παραθύρου. Μπορούμε να πατήσουμε πάνω στον μεγεθυντικό φακό για να προεπισκοπήσουμε την εικόνα μεγαλύτερα όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. Αφού αποφασίσουμε για το ποια εικόνα θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μπορούμε να κάνουμε ένα διπλό κλικ πάνω της ή να χρησιμοποιήσουμε το κουμπί Insert (Εισαγωγή) στο κάτω δεξιό άκρο του παραθύρου. Η εικόνα εισάγεται κατευθείαν στο έγγραφό μας. Εάν δεν έχουμε μείνει ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα των εικόνων από τον πάροχο του Office.com. Clip Art, μπορούμε να επιλέξουμε την εντολή Back To Site (Πίσω Σε Τοποθεσίες Ιστού) που βρίσκεται στο πάνω αριστερό του παραθύρου για να αναζητήσουμε εικόνες αλλού. Bing Image Search (Search the web) – (Μηχανή Αναζήτησης Εικόνων του Bing): Χρησιμοποιούμε την ίδια διαδικασία που περιγράφηκε πιο πάνω και με τη Μηχανή Αναζήτησης Εικόνων του Bing όπως μπορούμε να δούμε και στην παρακάτω εικόνα. My SkyDrive Account (Ο Λογαριασμός Μου Στο SkyDrive): Στην παρακάτω εικόνα έχω συνδεθεί στο λογαριασμό μου στο SkyDrive, χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη επιλογή, όπου πλοηγούμαστε στον επιθυμητό φάκελο για να εντοπίσουμε την εικόνα που επιθυμούμε χρησιμοποιώντας την ίδια διαδικασία. Εάν δεν έχουμε συνδεθεί στο λογαριασμό μας στο SkyDrive θα μας ζητηθεί να συνδεθούμε. Also Insert From (Εισαγωγή Επίσης Από): Με την επιλογή των δύο πολύχρωμων κουκκίδων στην κάτω αριστερή γωνία του παραθύρου Insert Pictures (Εισαγωγή Εικόνων) μπορούμε να συνδέσουμε τον λογαριασμό μας στη Microsoft με τον λογαριασμό μας στο Flickr ακολουθώντας τις οδηγίες. Έτσι θα έχουμε τη δυνατότητα να εισάγουμε εικόνες και από το Flickr. Η εντολή Insert Pictures Online (Εισαγωγή Online Εικόνων) είναι διαθέσιμο και στο Excel, PowerPoint, OneNote και Outlook. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με την εντολή Insert Online Pictures: Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below: Technorati Tags: Also Insert From,Autoexec.gr,Bing Image Search,Flickr,Illustrations,Insert Online Pictures,Απεικονίσεις,Εισαγωγή Εικόνων,Εισαγωγή Εικόνων Online,Office 13,Office Smart,Office.com Clip Art,Online Pictures,SkyDrive,Smart Office,SystemPlus
  15. We Think You’ll Love It!!! Σε αυτό το post θα αναφερθώ περιληπτικά για τις νέες δυνατότητες που είναι διαθέσιμες στο Νέο Office. Όπως όλοι θα γνωρίζετε η τελευταία έκδοση του Microsoft’s Office 2013 είναι διαθέσιμη για αξιολόγηση και είναι διαθέσιμη και για τα Windows 7 και για τα Windows 8. Top of the Top Κοινή Χρήση και Επεξεργασία Εγγράφων Σε Πραγματικό Χρόνο Cloud Power: Επιτρέπει στους χρήστες να εργαστούν, να μοιραστούν και να συνεργαστούν μεταξύ τους οπουδήποτε και αν βρίσκονται και σε οποιαδήποτε συσκευή. Οποιεσδήποτε ρυθμίσεις έχουν γίνει στις εφαρμογές που έχουν εγκατασταθεί θα είναι διαθέσιμες όπου και εάν βρισκόμαστε μαζί με όλες τις προσωπικές ρυθμίσεις, κάνοντας την εργασία μας πιο γρήγορη και πιο αποτελεσματική. SkyDrive: Οι οικιακοί χρήστες μπορούν να αποθηκεύσουνε αρχεία κατευθείαν στο SkyDrive, εννοώντας ότι έχουμε πρόσβαση στα έγγραφά μας από οποιονδήποτε υπολογιστή και οποιαδήποτε στιγμή. Δηλαδή τα αρχεία μας είναι ενημερωμένα πάντα με τη χρήση του SkyDrive. Έχουμε πρόσβαση στα αρχεία μας οπουδήποτε και εάν βρισκόμαστε και σχεδόν σε οποιαδήποτε συσκευή. Μπορούμε να μοιραστούμε και να συνεργαστούμε με άλλους χρήστες. Τα αρχεία μας αποθηκεύονται στον φάκελο SkyDrive στον υπολογιστή μας και συγχρονίζονται στη διεύθυνση SkyDrive.com. Εάν δεν είμαστε συνδεδεμένοι, τα έγγραφά μας θα συγχρονιστούν την επόμενη φορά που θα συνδεθούμε ώστε να ενημερωθούν. Social: Μπορούμε εύκολα να δούμε μηνύματα, συνομιλίες, καταστάσεις, ενημερώσεις, φωτογραφίες με την σύνδεσή μας στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα όπως Facebook, LinkedIn και άλλα. Sign in Option: Στην επάνω δεξιά γωνία κάθε εφαρμογής του Office 13, έχουμε την δυνατότητα σύνδεσης στον λογαριασμό μας στη Microsoft, στις προσωπικές μας ρυθμίσεις, στα προγράμματα του Office, και στα έγγραφά μας. Όλα βρίσκονται εκεί ανά πάσα στιγμή. Νέο Περιβάλλον Εργασίας: Η αισθητική του νέου Office παραπέμπει στα Windows 8. Όλες οι εφαρμογές παρόλο που είναι σχεδόν ίδιες με την κορδέλα του Office 2010, μας κάνει να νοιώθουμε ότι θα πρέπει να είναι εγκατεστημένα τα Windows 8 για να νοιώσουμε άνετα. Μερικά Από Τα Νέα Χαρακτηριστικά Στις Παρακάτω Εφαρμογές: Read And Edit pdf files Resume Reading (Pick Up From Where You Left) Insert Online Pictures Insert Apps For Office Insert Online Video Flash Fill Quick Trend Quick Analysis Recommend PowerPivot Tables Quick Explore (Office Professional Plus) Power View (Office Professional Plus) Timeline Improved Presenter View Insert Images from Online Service without saving them first More Video Formats Support Peeks Inline replies Improved MailTips Weather Apps in Calendar Chat Σε μελλοντικά post θα περιγράψω αναλυτικά καινούργιες λειτουργίες του νέου Office στις διάφορες εφαρμογές. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video σχετικά με το Νέο Office. Whoever wants to read this post in English can do so by clicking on the icon below. Technorati Tags: Cloud Power,Excel 13,Microsoft Office 13,Office 13,Office Smart,Outlook 13,PowerPoint 13,SkyDrive,Smart Office,Social,Word 13
×
×
  • Create New...