Jump to content

sakis2007

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Αυτο μηπως βοηθαει; http://techrepublic.com.com/5208-23-0.html?forumID=101&threadID=245120&messageID=2365476 Unread messages in the inbox are bold by default. What causes read messages to remain bold? There are options available to help flag certain emails, similar to flaging but different. You may have this turned on. Point at the column headers above the email message and right click. From the menu, choose custom. Inside the window, click Automatic Formatting and another window opens. Look in the list of items and see if there is something OTHER THAN the 5 default settings ... Unread messages, Unread group headers, Submitted but not sent, Expired e-mail and Overdue e-mail. If there is, highlight it and click "Conditions". Inside there, move to the "More Choices" tab and see if the option for just READ email is turned on. If so, the associated font may be set to bold. Personally, if you have anything other than the 5 default settings mentioned above, I would delete it.
  2. Για αρχή κάνε το εξής: Δεξί κλικ στο εικονίδιο του μηχανισμού, ρυθμίσεις, κατάλογοι αρχείων. Εκεί θα δεις μια διαδρομή π.χ. c:\x-code όπου ο μηχανισμός αποθηκεύει τα αρχεία και πιθανόν μια εναλλακτική διαδρομή όπου αποθηκεύει τα αρχεία για λόγους backup. Στον φάκελο η στους φακέλους αποθήκευσης θα δεις έναν υποφάκελο που θα έχει για όνομα τον σειριακό αριθμό του x-code π.χ. ΕΧΟ0300ΧΧΧΧ και εκεί μέσα κάποιους υποφακέλους με νούμερα 03, 04, 05 κ.τ.λ. που αντιστοιχούν σε έτη 2003, 2004, 2005 κ.τ.λ. και επίσης δυο φακέλους έναν temp και έναν pending οι οποίοι και μας ενδιαφέρουν. Λοιπόν μια κλασική περίπτωση βλάβης του x-code είναι μετά την δημιουργία Z να μην μπορεί να αδειάσει αυτούς τους φακέλους με αποτέλεσμα η εκτύπωση να αργεί υπερβολικά, η εκτύπωση να μην γίνεται καθόλου, η εκτύπωση να ξεκινά μόνη της μετά από επανεκκίνηση του υπολογιστή η τέλος να δίνεις μια εκτύπωση, να μην βγαίνει, και όταν την ξαναδίνεις να βγαίνουν δυο μαζί. Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις λοιπόν είναι ΑΦΟΥ ΠΑΡΕΙΣ Ζ να μπεις σε αυτούς τους φακέλους (temp και pending) και να σβήσεις χωρίς φόβο και πάθος ότι αρχείο βλέπεις μέσα (ΚΑΙ στο εναλλακτικό φάκελο αποθήκευσης). Επίσης εάν κόβεται κάθε μέρα πολλά παραστατικά και έχετε τον μηχανισμό πολλά χρόνια ο φάκελος η οι φάκελοι αποθηκεύσεις πιθανότατα τα έχουν παίξει από τα πολλά αρχεία όποτε συνίσταται ανεπιφύλακτα να τους αδειάσεις, δηλαδή ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ Ζ κλείνεις τον μηχανισμό με δεξί κλικ και κλείσιμο και μετακινείς όλα τα περιεχόμενα του φακέλου ΕΧΟ0300ΧΧΧΧ σε έναν άλλο φάκελο όπου και παίρνεις ένα full backup (μην ξεχνάς να κάνεις ακριβώς το ίδιο στο εναλλακτικό μέσο αποθήκευσης εαν υπάρχει). ΔΕΝ μετακινείς – μετονομάζεις – πειράζεις τον φάκελο ΕΧΟ0300ΧΧΧΧ απλά τον αδειάζεις. Όταν το Tax line ξεκινήσει πάλι θα ξαναδημιουργήσει τους φακέλους που θέλει και θα δουλεύει πιο γρήγορα. Αυτά που σου λέω είναι ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ και εννοείται ότι είμαι εξουσιοδοτημένος από την X-Code.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> Καλή επιτυχία και περιμένω νέα.
  3. Αυτό που λες δεν ¨κολάει¨, ο μηχανισμος η κανει capture μια LPT και αναδρομολογεί όλες τις εκτυπώσεις ανεξαιρέτως, εκτός εάν έχει ρυθμιστεί να αναδρομολογεί μόνο οσες εχουν ένα συγκεγκριμενο script, η κάνει capture έναν συγκεκριμένο φάκελο και εκτυπώνει οποιοδήποτε txt η prn αρχείο δημιουργηθεί εκεί μέσα. Για να μην σε μπερδέψουμε με τεχνικά θέματα θα βοηθούσε πάρα πολύ να μας πεις ποιον μηχανισμό έχεις, για να καταλάβουμε και την διαδικασία. Εννοώ ότι για να δοθεί λύση στο πρόβλημα σου θα πρέπει να ξέρουμε την διαδρομή του παραστατικού και να δούμε που κολάει. Δυστυχώς έχεις μπλέξει σε μια κλασική περίπτωση βλάβης, όπως λέει και ο Τσάκωνας, όπου η μια εταιρια τα ριχνει στην άλλη και στην τελικη δεν εξηπηρετειται ο πελατης ο οποίος δεν μπορεί να πει και τίποτα γιατί δεν είναι τεχνικός. Εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις δηλαδή εάν έχω βάλει μόνον τον μηχανισμό και όχι την εφαρμογή η το ανάποδο επικοινωνώ με την άλλη εταιρία και ΑΠΑΙΤΩ ευγενέστατα από τον οποιονδήποτε συνάδελφο να συνεργαστεί μαζί μου έστω και τηλεφωνικά προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τον κοινό μας πελάτη. Εάν έχεις X-Code, Casio η Algobox θα μπορέσω να σε βοηθήσω αρκετά. Πες μας μόνο τον μηχανισμό.
  4. Η διαγραφή του .oab αρχείου δεν είναι λύση, γιατί κάθε φορά που θα δημιουργείς έναν καινούργιο χρήστη θα πρέπει να το κάνεις σε όλους του υπολογιστές του δικτύου. Απ’ όσο ξέρω από τον 2003 όταν το outlook είναι σε cashed mode διαβάζει την ΟΑΒ του server και ενημερώνει το τοπικό .oab αρχείο κάθε 24 ώρες και η OAB του Server ενημερώνεται από default κάθε πρωί στις 04:00 οπότε η μέγιστη καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις 48 ώρες. Στον 2003 κάνω ακριβώς αυτό που είπε ο Argiris, στον 2007 δυστυχώς δεν ξέρω πως ενημερώνεται μη αυτόματα η OAB.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> Θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά εδώ: http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa997684.aspx και εδώ: http://support.microsoft.com/kb/841273
  5. Δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν έχω εγκαταστήσει exchange 2007 οπότε αυτό που θα σου πω μπορεί να είναι και τελείως άσχετο, αλλά έχεις δοκιμάσει να “παίξεις” με το anti-spam του exchange? Στα παρακάτω site έχει κάποιες οδηγίες για το πώς το κάνεις εγκατάσταση και πιθανόν να μπορείς από εκεί να φτιάξεις έναν κανόνα για τα εξερχόμενα mail που να κάνει αυτό που θέλεις. http://www.petri.co.il/install-anti-spam-exchange-2007.htm <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> http://www.msexchange.org/articles_tutorials/exchange-server-2007/security-message-hygiene/exchange-server-2007-spam-filtering-features-without-using-exchange-server-2007-edge-server.html Πάντως εάν βρεις λύση θα με ενδιέφερε να την μάθω.
  6. Είχα αντιμετωπίσει ένα παρόμοιο πρόβλημα με το sent items folder και το είχα λύσει με την εντολή Outlook.exe /cleanviews<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> Ρίξε μια ματιά εδώ: http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HP010031101033.aspx Επίσης μήπως μπορείς να μας πεις ποια έκδοση του outlook χρησιμοποιούν οι χρήστες; Νομίζω τα όρια του ost και pst αρχείου είναι 2gb για outlook2000 και 20gb για outlook2003. Για αλλαγή των ορίων εδώ: http://support.microsoft.com/kb/832925 Επίσης εάν θέλεις να τσεκάρεις τον exchange καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσεις μερικούς analyzers: http://technet.microsoft.com/en-us/exchange/bb288481.aspx
×
×
  • Create New...