Jump to content

filathlos

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  1. Τελικά πόσοι πήγαν στο event?????????????????????
  2. Δεν το παλεύω με σένα με τίποτα. Θα σου πω τι λέω εγώ παιχνίδι και τι όχι. Ένα μηχάνημα που θα δουλέυει 24Χ7 πρέπει να έχει κάποιες προδιαγραφές. Ένα μηχάνημα που θα κάνει recordings πρέπει να έχει άλλες προδιαγραφές. Οι openvox είναι πολυ καλές κάρτες από σε κάποια ζητήματα ματώνεις(πχ 2 isdn pci-e) Το θέμα κόστος αγοράς είναι πολύ σοβαρό. Σχετικά με αυτό που λές ότι ουδέποτε παρουσιάστηκε τέτοιο θέμα σε προκαλώ να καλέσεις απο HOL στην Softone Θεσσαλονίκης(κάντο δεν χάνεις τίποτα).Την λύση τους την είπα αλλά δεν θα την κάνω κιόλας. Στο adslgr που είναι ποιό ενεργό στο κομμάτι αυτό τα προβλήματα είναι σύννεφο, ότι γνωρίζω απαντάω αλλά δεν ερευνώ για λύσεις.Το fax detection δεν έπαιξε ποτέ σωστά σε καννένα κέντρο και ο λόγος απλός έτσι? Στήνω και πουλάω asterisk ακόμα και προ elastix (freepbx). Θα ήμουν πολύ χαρούμενος άν είχαν καταλάβει όλοι τι δυνατότητες έχει ένα τέτοιο τηλεπικοινωνιακό σύστημα.Δικό σου crm,δικό σου messenger,videoconferance με παράλληλα τηλεφωνική συνδιάσκεψη..........."χάλια σου λέω". Έχω υλοποιήσει αεροπορική εταιρία που ρητά υπήρχε η αξίωση να μην χρησιμοιήται χαρτί με καθημερινά 7500 εξερχόμενα φαξ και κοντά 1200 εισερχόμενα και live chat επιβεβαίωση. Κάτι λίγα ξέρω από το θέμα. Εδώ όμως είναι ένα forum που προτρέπεις ανθρώπους που θα χάσουν την δουλειά τους αν αρχίσουν κάποια πράγματα να μη πηγαίνουν σωστά, και πιστεψέ με έχει γίνει αυτό. Όπως βοήθησα φίλο μες την νύχτα να μην χάσει την δουλειά του από μία τέτοια περίπτωση. Μην ενθουσιάζεις τους συναδέλφους τόσο πολύ. Για μιά isdn δεν χάθηκε ο κόσμος, την τραβάς και μια εκτροπή και παίρνεις τον χρόνο σου. Για ένα κέντρο διανομής με 3 pri όμως χάθηκες και όχι για μια μέρα αλλά για μια ώρα. Και κάτι τελευταίο. Βάλε ένα κέντρο σε amd επεξεργαστή και δες τι γίνεται από περιέργεια και για επιτάχυνση βάλτο και recordigs. Εγώ βγάζω περισσότερα στην περίπτωση που δεν θα δουλεύει κάτι σωστά και με φωνάξεις παρά αν το έχω στήσει εγώ και θεωρώ υποχρέωση μου να σου λύσω ότι θέμα και συμβεί. Φιλικά Γιάννης
  3. "Ο Μπάμπης ο Σουγιάς έτσι το έκανε" λέω εγώ χαριτολογόντας για ένα post. Όπως ακριβώς το περιγράφεις είναι μόνο που θα σου εξηγήσω λίγο τι θα πει "αέρας κοπανιστός" 2 χρόνια πήρε για να μαζέψω όλα τα codecs των συστημάτων του ΟΤΕ αλλά και των παρόχων για να παίζουν σωστά οι Isdn κάρτες που αναφέρεις παραπάνω. Ο αέρας δηλαδή είναι 2 χρόνια για μένα. Σε ΟΛΑ τα κέντρα που πατάνε στον ΟΤΕ όταν καλείς απο πάροχο δεν δουλεύουν πάντα τα IVR σωστά.Άλλους 2 μήνες μέχρι την λύση. Το fax detection σχεδόν ποτέ δεν δουλέυει σωστά από μόνο του. Και για να μην τα πολυλέμε περίπου 350 βελτιώσεις που αφορούν την Ελλάδα έχω βρει και εφαρμόζω πλέον από το στήσιμο του κάθε κέντρου. ΑΠΑΙΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ OPEN SOURCE ΣΥΣΤΗΜΑ. Για να παίζεις παίξε αλλά προτείνεις να το κάνουν άλλοι σε επαγγελματικό επίπεδο?
  4. Δεν το έχω το προιόν που αναφέρεις. Αλλά θα σου πω παρόμοιο σύμπτωμα που μπορεί να είναι το ίδιο και σε σένα. Το link του isnd στον οτε δεν είναι ενεργό από default οπότε δεν ξυπνάει το gateway για να δεχθεί κλήση. Παίρνεις στο help desk την isdn και ζητάς ενεργοποίηση. Εαν ισχύει αυτό που σου λέω τότε θα κάνεις το εξής: Καλέις από οτε και αυτόματα σηκώνετε το link.Θα παραμείνει ενεργό για κάποια ώρα.Κάνεις κλήση στην γραμμή και βλάπεις αν έρχετε η κλήση.
  5. Θα μου επιτέψετε να διαφωνήσω με τους παραπάνω, virtual τηλεφωνικό κέντρο είναι μόνο για παιχνίδι του Μπάμπη του σουγιά. Τηλεφωνικό κέντρο στο ιντερνετ=δωρεάν κλήσεις σε όλους. Συνδεση με υποκαταστήματα μόνο μέσω vpn. Εφαρμογές σε κινητά=τεχνικός που ξέρει το έργο καλά.(πχ videoconferense) Όπως όλα τα ελεύθερα λογισμικά μπορείς να παίξεις όσο θέλεις αλλά για επαγγελματική χρήση το κάθε λάθος=χρήματα και πολλά σε αυτήν την περίπτωση.
  6. Αν ο πωλητής πουλάει ένα προιόν με τα βασικά και καλύπτουν τον πελάτη τότε δεν χρειάζεται να πάει παρακάτω ο πελάτης γιατί απλά το πήρε για να του κάνει τα βασικά. Προσωπικά ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, μόνο που για να μπορώ να ξέρω τι πουλάω πήρα την βοήθεια του Χρήστου και των Γιώργηδων που μπορώ να πω ότι με ξεστράβωσε. Η μόνη διαφορά μου με το υπόλοιπο συναπάντημα είναι ότι στον πελάτη λέω τι μπορεί να κάνει ένα προιόν, τι μπορώ να κάνω εγώ στην ανάπτυξη αυτού του προιόντος, που σταματάω λόγω γνώσεων αλλά και ποιός είναι αυτός που θα συνεχίσει μετά. Με όνομα και κόστος. Η Microsoft ίσως να μην μπορεί να εκπαιδεύσει τόσο κόσμο αλλά σίγουρα μπορεί να πει Επώνυμα ποιός μπορεί να το εγκαταστήσει. Και το απόλυτο θα ήταν αν υποχρέωνε το χψ κατάστημα να αγοράσει από αυτόν που ξέρει να το εγκαταστήσει.Τότε να δεις κόσμο για πιστοποιήσεις, και πόσο γρήγορα θα έστρωνε η αγορά. Δεν γίνεται να πουλάς κάτι αν δεν μπορείς να το υποστηρίξεις. Σ. τα 100 είναι τεράστιο ποσό.Και όπως και εσύ παραδέχεσαι κάποτε το έκανες με 50 και από το σπίτι, οπότε ανήκεις ή τουλάχιστον ανήκες στην κατηγορία των Ταλιμπάν.Blackman.Κατά την γνώμη μου δεν μπορείς να αναθεματίζεις κάτι που και εσύ έκανες γιατί απλά δεν ξέρεις την εξέλιξη που θα ακολουθήσει ο καθένας. Ο πελάτης δεν ξέρει τίποτα.Αν ήξερε τότε δεν θα είχαμε δουλειά.
  7. Φταίει οπότε η Microsoft. Που επιτρέπει σε εμένα να πουλάω το λογισμικό της χωρίς ουσιαστικά να ξέρω τι πουλάω. Που δεν με εκπαιδεύει έστω να ξέρω τι πουλάω, τουλάχιστον. Φταίει το autoexec. Γιατί λύνει πολλές απορίες ανθρώπων που πούλησαν χωρίς να ξέρουν τίποτα και τώρα ψάχνουν την λύση. Και φταίτε και όλοι εσείς που δώσατε τα χρήματα και τον χρόνο σας για να μορφωθείτε και ποτέ δεν διαφοροποιήσατε την θέση σας από όλους εμάς. Και γιαυτό εμείς θα σας αποκαλούμε συνάδελφους και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γιαυτό. Ίσως η κρίση που περνάμε όλοι να αποκαταστήσει λίγο τα πράγματα αλλά είναι και η χρυσή ευκαιρία να διορθωθούν τα κακός κείμενα. Ο λόγος και η λύση είναι στα χέρια σας. Κάντε κάτι γιαυτό.
  8. Δεν θέλω προσωπικά να γίνει virtual όπως πιθανόν να σχεδιάζεται σαν εναλλακτική λύση. Θέλω να βρείτε χορηγούς για να γίνει μεγαλύτερο. Δεν είναι το ξενοδοχείο το κόστος ούτε το catering και το ξέρετε. Και χορηγοί υπάρχουν στο χώρο αρκετοί. Και για χορηγούς μπορούμε όλοι να ψάξουμε από τώρα αν έχουμε τα οικονομικά στοιχεία που χρειάζονται.
  9. Η χάρη δεν θα είναι η παρουσίαση αλλά το γεγονός ότι θα σε ξαναδούμε από κοντά.
  10. Επιτέλους να καταλάβουμε πως γίνεται κάτι τέτοιο. Συγχαρητήρια στον Κ. Σίμο. Και μάθαμε και 5 πράγματα για τον Forefront. Επίσης συγχαρητήρια και στον Κ. Ανδρίτσο που επικεντρώθηκε στο "ζουμί" του καινούργιου Exchange. Και χωρίς μπλε οθόνη.
  11. Άντε να δούμε καλύτερα τα lab να βγάλουμε και καμιά άκρη. Wired πάντα έτσι κύριε Σίμο? (τελικά στην Αθήνα τους δούλεψε?)
  12. Το καλό θα είναι να γίνεται και ταυτόχρονα.Δίπλα στο τραπέζι να έχει και τον προτζέκτορα. Μπράβο πάντος για την παρουσίαση που έκανες γνωρίζοντας και τις δυσκολίες αλλά και τον ελάχιστο χρόνο που έπρεπε να γίνει η προετοιμασία. [Y]
  13. Ωραία, θα το αναπτύξουμε το θέμα γιατί είναι τουλάχιστον 20 φορές φθηνότερο από τις λύσεις που αναφέρετε.(Τιμή εκκίνησης της ericsson 80.000) Οπότε αξίζει. Ήδη φτιάχνω το demo μηχάνημα με 1 isdn και 2 agents.
  14. Δεν νομίζω να προγραμματίζονται ώστε να κάνουν κλήσεις τα παραπάνω. Καταγραφή ναι σίγουρα κάνουν. Tην ιδιότητα call center ψάχνω.(Για το 3CX δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα).
×
×
  • Create New...