Jump to content

mirto2010

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

mirto2010's Achievements

  1. Καλή σας μέρα! Πρώτη φορά στο forum σας γράφω και να με συγχωρείτε καθώς δεν γνωρίζω πού ακριβώς να δημοσιεύσω το συγκεκριμένο post μου. Η εταιρεία που δουλεύω μετακομίζει σε νέο κτίριο και το αφεντικό μου ανέθεσε να ψάξω να βρω τρόπους ώστε να κάνω την οργάνωση της εταιρείας και τον αυτοματισμό του γραφείου πιο οργανωμένο, με λιγότερη χαρτούρα και ευκολότορη επικοινωνία με τους υπόλοιπους του προσωπικού. ΠΧ θα ήθελα να βρω έναν τρόπο ώστε να γίνεται μια "εσωτερική επικοινωνία" των αφεντικών και των υπαλλήλων μέσω των pc τους σαν ένα, δηλαδή, internal office memo, το οποίο να εμφανίζεται μπροστά στην οθόνη τους. Δηλαδή, εάν εγώ μιλάω στο τηλ και έχω ένα επείγον τηλεφώνημα να μπορεί ο άλλος να με ειδοποιήσει μέσω οθόνης του pc ότι έχω ένα επείγον τηλεφώνημα. Άλλο το οποίο θα ήθελαν να γίνει είναι, να μπορεί να μειωθεί κατά πολύ όλο αυτό το χαρτομάνι που δημιουργείται με την συνεχή εκτύπωση fax και email. Ίσως αυτά να μπορούσαν να αποστέλονται (τα fax) απευθείας απο το pc και μαζί με τα email να μην εκτυπώνοναι αλλά να διατηρούνται σε έναν server ειδικά για αυτά. Kαι οτιδήποτε άλλο μπορέσει να βοηθήσει στην καλύτερη οργάνωση του γραφείου. Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...