Jump to content

ser_jlv

Members
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

About ser_jlv

  • Birthday 03/01/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Serres

ser_jlv's Achievements

Junior IT

Junior IT (1/5)

0

Reputation

  1. Με το καλό σε αυτή τη νέα πλατφόρμα!
  2. Επειδή το είδα αργά και δε το πρόλαβα, υπάρχει κάπου μαγνητοσκοπιμένο???
  3. Δεν έφτανε που έπρεπε να διαλέξουμε μεταξύ των παράλληλων track, τώρα θα πρέπει να έχουμε και την επιλογή track ή Workshop???? Πόσο ακόμα μπροστά θα το φτάσετε?
  4. Το όλο θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό και νομίζω ότι ενδιαφέρει τόσο τους παλιούς όσο και τους νέους υπεύθυνους σε IT τμήματα. Προσωπικά, δεν ξέρω πώς να ξεχωρίσω εάν όλο το λογισμικό που έχω στην εταιρεία μου είναι αυθεντικό ή όχι. Η εταιρεία μου θέλει να έχει όλο το λογισμικό της νόμιμο. Προσωπικά, θέλω να είμαι καλυμμένος (και από επιλογή τα θέλω και νόμιμα τα δικά μου) αλλά δε ξέρω πώς να το διασφαλίσω!!! Έχετε καμία ιδέα - πρόταση?
  5. Ήρθα για πρώτη φορά πέρσι και αυτό που συνάντησα ήταν κάτι πολύ ανώτερο από αυτό που περίμενα! Εννοείται και φέτος θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να έρθω το 2ήμερο στην Αθήνα!
  6. Στην καινούρια έκδοση του Sysaid, είδα ότι κάνει αυτόματο έλεγχο Inventory με έλεγχο υλικού και λογισμικού και μπορώ να πω ότι συγκεντρώνει περισσότερες πληροφορίες για το hardware από το Spiceworks. Όσο για το upgrade σε win7 pro ΚΑΙ συνδρομητική υπηρεσία, είναι ένα όνειρο και ..... θα παραμείνει έτσι!!! Το είχα δει το Intune, και μου άρεσε αρκετά, πιστεύω ότι έλειπε ένα τέτοιο εργαλείο από την Microsoft.
  7. A, αυτός ο τίτλος είναι: I.T. Coordinator !!! Μου άρεσαν οι sql απαντήσεις, λέω να τις υιοθετήσω!!! Πέρα από την πλάκα, δε νομίζω να υπάρχουν πολλές εταιρείες στον χώρο της Ελλάδος που να έχουν μεγάλα τμήματα I.T. και στις περισσότερες περιπτώσεις καλούμαστε να παίξουμε όλους τους παραπάνω ρόλους στον καλύτερο δυνατό βαθμό που μπορούμε! Το θέμα είναι όμως να γνωρίζει και η διοίκηση την διαφορετικότητα των ρόλων που καλείται να εκπληρώσει ένας I.T. και να μη λέει ότι "όταν έχεις ελεύθερο χρόνο βοήθα και τον τάδε στην χ άσχετη εργασία"!!!! Και βλέποντας τα πράγματα ακόμα πιο ρεαλιστικά, φτάνω να πω "πάλι καλά που υπάρχουν και αυτές οι δουλειές με τον όποιο μισθό τους, θα προσπαθήσω να αφήσω καλές εντυπώσεις για να έχω πλεονέκτημα στην επόμενη...."
  8. Καλησπέρα, Το θέμα είχε ξανατεθεί πριν από 2 περίπου χρόνια. Επειδή τα πράγματα αλλάζουν και το λογισμικό ανανεώνεται, είπα να το θέσω ξανά για να δούμε τι γίνετε και να πάρουμε ιδέες με τα σύγχρονα δεδομένα. Χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα για παρακολούθηση των μηχανημάτων (και του ιστορικού τους) και για "αιτήσεις" βοηθείας από τους χρήστες? Προσωπικά, πρώτα είχα δει το Spiceworks το οποίο και άρχισα να το δουλεύω. Είναι δωρεάν. Έχει μεγάλο community. Είναι agentless: Δουλεύει με πληροφορίες που παίρνει από το WMI των Windows. Αυτό είναι θετικό, είναι και αρνητικό διότι δεν έχει γρήγορη ενημέρωση για τις αλλαγές, τα μηχανήματα έχουν ανοιχτές πόρτες για την επικοινωνία τους με τον server.. Συγχρονίζει με Active Directory. Υποστηρίζει παρακολούθηση αγορών. Μπορείς εύκολα να κάνει δικά σου report. Έχει καλό σύστημα ticketing (από πλευράς διαχειριστή). Δεν έχει εύπλαστο user portal για τον τελικό χρήστη. Δύσκολο στον τελικό χρήστη να αναφέρει το πρόβλημά του. Στη συνέχεια, βρήκα το SysAid και το έψαξα λίγο. Είναι δωρεάν για μερικούς χρήστες. Έχει πολύ καλή διαχείριση ticketing. Είναι πολύ εύκολο στον τελικό χρήστη να αναφέρει πρόβλημα (πατώντας F11 και μπορεί και μόνο να βάλει screenshot). Έχει δικό του Client για απομακρυσμένη πρόσβαση υπολογιστή. Επαγγελματικό Interface, καλά οργανωμένο. Τα παραπάνω τα έχει δουλέψει κάποιος? Προτίμησε κάποιο από τα 2? Δεν ξέρω σε πιο πρόγραμμα να "επενδύσω" και να αρχίσω να περνάω δεδομένα, ακόμα ψάχνω...!
  9. Καλημέρα, Ήθελα να ρωτήσω: Στα δικά σας Job Description, τι γράφει? Πόσο συγκεκριμένη γίνεται η περιγραφή των αρμοδιοτήτων σας? Εμένα λέει (ακριβής αντιγραφή): Network Security and Maintenance Server Security and Maintenance Printer Maintenance ERP Support Education about matters of security and computing Security camera's support Μήπως θα έπρεπε να πω στην εταιρεία να δοθεί κάποιο διαφορετικό Job Description? Σημ. Το τμήμα IT έχει έναν υπάλληλο, εμένα!
  10. ser_jlv

    OneNote 2010

    Το Onenote είναι ένα από τα πολύ ωραία και πρακτικά προγράμματα! Εξαιρετική είναι και η λειτουργία αποσπάσματος οθόνης που διαθέτει από την έκδοση 2007.
  11. Η υποστήριξη που προσφέρει το Small Business για Blackberry είναι μέσω Push και όχι κανονική επικοινωνίας. Έχω επικοινωνήσει για τιμές με την Microsoft, μόλις μάθω θα σας ενημερώσω!
  12. Παναγιώτη, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Δεν είμαι 100% σίγουρος ότι σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου δεν έχει υλοποιηθεί κάτι τέτοιο. Όσο για το εάν είναι εφαρμόσιμη η ιδέα, πιστεύω ότι είναι! Δεν είναι η ανακάλυψη του τροχού, ούτε η κίνηση αυτοκινήτων με θαλασσινό νερό! Σε μία έρευνα που είχαμε κάνει στο διαδίκτυο (στο πλαίσιο της εργασίας) σε δείγμα περίπου 1500 ανθρώπων, το 80% ήταν πρόθυμο να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ιδέας αυτής. Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν να παρουσιάσω την ιδέα σε κάποια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας απλά και μόνο για να υλοποιηθεί (χωρίς credits ή οτιδήποτε άλλο) και να μπορέσω κι εγώ να την χρησιμοποιήσω. Κάποιος μεγαλύτερος σε ηλικία και εμπειρία μου είπε "ψάξτο λίγο καλύτερα και δες τι άλλο μπορεί να γίνει πριν το δώσεις έτσι". Δεν ξέρω στην τελική τι θα γίνει, αλλά μαζεύω απόψεις και είδωμεν! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
  13. Καλησπέρα, Ξέρει κανένας τι παίζει με την κατχύρωση ιδέας - πατέντα για την Ελλάδα ή και την ΕΕ? Όσο το είχα ψάξει παλαιότερα, δεν είχα βγάλει κάποια άκρη. Η ιδέα που έπαιζε ήταν ότι στην ΕΕ μπορείς να κατοχυρώσεις μόνο υλοποίηση (κώδικα) και την Αμερική μπορείς και μόνο την ιδέα. Με κάτι φίλους έχουμε μία εμπορικά εκμεταλλεύσιμη ιδέα αλλά δεν έχουμε καθόλου γνώσεις προγραμματισμού. Για να απευθυνθούμε σε κάποιον για να το υλοποιήσουμε θέλουμε να είμαστε πρώτα κατοχυρωμένοι ότι δε θα μας το "κλέψει"! Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, η ιδέα αυτή να κάθεται εδώ και ένα χρόνο! Μήπως ξέρετε εάν υπάρχει κάποιο παράθυρο για την κατοχύρωση της ιδέας?
  14. Κι εγώ προς την λύση, Cloud καταλήγω (αρκεί να πείσω και το αφεντικό). Από την Microsoft έβλεπα τις υπηρεσίες BPOS και μετά από επικοινωνία μου ανέφεραν τις τιμές: - Microsoft Exchange Online costing, 0-249 - 4,26 Euro per user - Hosted Blackberry costing: 0-249 - 8,52 Euro per user Οι τιμές αυτές (για μένα είναι καλές). Βέβαια, καλύτερη είναι η τιμή 9€ per user που είδα για το Office 365 αλλά δεν κατάλαβα πλήρως τις υπηρεσίες που προσφέρει: Μέσα στο ενημερωτικό Docx που έχει το site, αναφέρει: Example for Existing BPOS Customers: Existing customers of Microsoft’s Business Productivity Online Suite receive the same services with new enhancements. List Price: $10 (USD) / €9 / ¥1000 / $11.75 (CAD) / £6.50 per user per month. Includes: · Exchange Online for email, mobile access, calendar, discovery, anti-virus, anti-spam · SharePoint Online for advanced portals for collaboration · Lync Online for IM and online meetings · 24/7 IT-level phone support · On-premises licenses · Control and management features New enhancements · Single sign on · New Outlook Web App · Email archiving, retention and cross mailbox search · View documents using Office Web Apps · Increased SharePoint storage · My Sites and other new team sites · Site search capabilities Δεν διευκρινίζει τι γίνεται άμα ΔΕΝ είσαι BPOS πελάτης, δεν αναφέρει κάτι για πρόσβαση από κινητά Blackberry.
×
×
  • Create New...