Jump to content

Costas.

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About Costas.

  • Birthday 07/30/1969

Costas.'s Achievements

  1. Ευχαριστώ για την υποδοχή. Δυστυχώς η παροχή υπηρεσιών είναι πολύ δύσκολο να εξηγηθεί στον πελάτη. Δεν έχω κατασταλάξει αν αυτό είναι ευθύνη του επαγγελματία ή του ανεκπαίδευτου πελάτη. Μάλλον όλοι πρέπει να γίνουμε καλύτεροι. Προσοχή όμως, πελάτης ή πελάτες είμαστε όλοι μας. Συνεπώς δεν εξαιρώ τον εαυτό μου όταν ως πελάτης αγοράζω κάποια/ες υπηρεσία/ες. Μερικά παραδείγματα: α) Ένας έμπειρος ιατρός μπορεί να διαπιστώσει κάποια ίωση σε μερικά δευτερόλεπτα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η αμοιβή του πρέπει να είναι ορισμένα κέρματα. β) Ένας πολιτικός μηχανικός μπορεί να σχεδιάσει μια απλή κατοικία εντός μερικών ωρών. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αμοιφθεί μόνο με 150-200€. γ) Ένας υδραυλικός χρειάζεται για την αντικατάσταση μιας βρύσης περίπου 10 λεπτά της ώρας. Ίσως 10-20€ ως αμοιβή να επαρκούσαν αν ηθελημένα ξεχνούσαμε την επίσκεψη για την διαπίστωση της βλάβης, τον χρόνο για την εύρεση στο εμπόριο της κατάλληλης βρύσης, την χρήση κατάλληλων εργαλείων, τους φόρους που του επιβάλλονται ( ας μην πάμε το θέμα στην έκδοση αποδείξεων ) και τέλος την τέχνη και την εμπειρία. Αν περιμένουμε ωστόσο να εξελιχθεί η ανθρωπότητα ώστε να υπάρξουν εκπαιδευμένοι πελάτες τότε το πιθανότερο είναι να βρούν τα κοκκαλάκια μας οι αρχαιολόγοι του μέλλοντος. Συνεπώς μεγάλο τμήμα της προσπάθειας εκπαίδευσης των πελατών πρέπει να επωμιστεί ο ίδιος ο επαγγελματίας αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο στην παρουσίαση της δικής του εκδοχής της υπηρεσίας που θα προσφέρει ώστε μέσω αυτής ο πιθανός πελάτης να γνωρίσει τι πληρώνει, για πιο λόγο, πιο θα είναι το αποτέλεσμα και ποιοί οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν εάν δεν το κάνει.
  2. Γεια σας και από εμένα. Είναι η πρώτη μου δημοσίευση και θα σας απασχολήσω αργότερα με τα προβλήματά μου. Προς το παρόν απλώς διαβάζω και επειδή έπεσα τυχαία στο παρόν θέμα, παρ΄όλο που έχετε σταματήσει από καιρό την συζήτησή του, ήθελα να συμπληρώσω το εξής: "Ενας τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών καλείται να επισκευάσει ένα πολυσύνθετο κομπιούτερ σε πολυεθνική εταιρεία, το οποίο αξίζει περισσότερα από 12 εκατομμύρια ευρώ. Κάθεται μπροστά στην οθόνη, πατάει ένα - δυο πλήκτρα, κουνάει το κεφάλι του, μουρμουράει κάτι και σβήνει τον υπολογιστή. Στη συνέχεια, με ένα πολύ μικρό κατσαβίδι γυρνάει κατά μιάμιση στροφή μία μικροσκοπική βίδα. Υστερα ανοίγει τον υπολογιστή και διαπιστώνει ότι λειτουργεί τέλεια. Ο πρόεδρος της εταιρείας, ικανοποιημένος απόλυτα, προσφέρεται να πληρώσει τον τεχνικό άμεσα. - Πόσα χρωστάω; - 1.000 ευρώ - 1.000; Τόσα λεφτά για λίγα λεπτά δουλειάς; 1.000 ευρώ για να στρίψετε μια βίδα; Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για υπολογιστή 12.000.000, αλλά 1.000 ευρώ μού φαίνονται υπερβολικά. Γι’ αυτό θα πληρώσω μόνο όταν μου στείλετε αναλυτικό λογαριασμό που να δικαιολογεί τέτοια χρέωση. Ο τεχνικός συμφωνεί και φεύγει. Την επόμενη μέρα το πρωί στέλνει το τιμολόγιο, ο πρόεδρος το διαβάζει προσεκτικά και το εξοφλεί αμέσως, χωρίς διαμαρτυρίες. Το τιμολόγιο γράφει: «Παροχές υπηρεσιών: Στρίψιμο βίδας, 1 ευρώ. Γνώση του ποια βίδα ήθελε στρίψιμο, 999 ευρώ»".
×
×
  • Create New...