Jump to content

Panagiotis

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  1. Rule #1 – Give them more than they expect – Surprise them Rule #2 – Prove that you listen to their feedback – Provide follow-ups Rule #3 – Provide tailor-made or customizable offerings – Don’t use the Chinese...(read more)
  2. I was reading recently about Bloom's taxonomy for Learning Objectives. This is a model that goes back to 1956 but I personally believe that it applies even to our present times. When designing a training program or course, we should not simply do a...(read more)
  3. Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα message tracking για να δεις αν είναι πραγματικά δύο τα receipts ή αν απλά φαίνονται δύο φορές στο inbox. Αλήθεια, μιλάμε για εσωτερικά email ή εξωτερικά;
  4. Δεν ξέρω πόσο "αντικειμενική" θα θεωρηθεί η γνώμη μου (μιας και εργάζομαι στη Microsoft) αλλά αυτό που θα σου πρότεινα εγώ είναι να κοιτάξεις το TCO "Total Cost of Owneship" των λύσεων που θα προτείνεις στους πελάτες σου. Δεν είναι τόσο θέμα αν είναι Windows ή Linux (ή whatever) αλλά τελικά αν δίνεις στον πελάτη σου τη λύση που έχει ανάγκη. Αυτό είναι που θα σε κάνει "καλύτερο" (όπως λες και εσύ). Ένα άλλο πράγμα που θα κοίταγα στη θέση σου είναι επίσης το πως μπορείς εσύ (ή ο πελάτης σου) να πάρει υποστήριξη για τη λύση.
  5. <?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /> <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> <?xml:namespace prefix = w ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:word" /> Microsoft, as an innovator of technologies, products and solutions, touches the lives of people all over the world and helps to realise the potential of individuals and communities alike. This is a very human business and one that encourages self-expression, opinion and input from each and every one of our employees. Microsoft Greece is seeking to hire a: Premier Field Engineer – System Center Role Purpose Among the key responsibilities is to provide Onsite Support Services and Incident Prevention Services to Microsoft Premier Customers in EMEA. The Premier Field Engineer builds very successful relationships with the customer through the delivery of a high-quality technical engagement in a specific technology area. Responsibilities § Delivers proactive onsite support and knowledge transfer to customers in Greece and the greater EMEA region § Drives on preventing incidents during the customer visits § Achieves high levels of customer satisfaction § Collaborates with Microsoft teams to deliver a high quality service § Works with Microsoft support engineers using knowledge of the customer’s environment to accelerate problem resolution § Manages customer expectations and delivers a service in line with contractual obligations § Develops and delivers new services to exceed customer expectations § Delivers technical workshops, presentations and documents Requirements § University degree in Computer Science, an MBA would be an asset § 5-7 years of relevant experience, in enterprise environments § Deep technical knowledge of the following Microsoft System Center Technologies: • Operations Manager (SCOM) • Configuration Manager (SCCM) § Sufficient technical knowledge of the following Microsoft System Center Technologies: • Data Protection Manager (DPM) • Virtual Machine Manager (VMM) • Service Manager (SM) § Strong communication and interpersonal skills, customer oriented § Analytical and strategic problem-solving capabilities § Excellent written, oral and presentation skills § Fluency in both Greek and English Language Send your CVs to pamal@microsoft.com
  6. Κανονικά θα πρέπει να μας δώσεις ολόκληρο το NDR. Στο HELO ή EHLO κομμάτι του SMTP δηλώνεις και το hostname σου. Ίσως ο απομακρυσμένος server (υποθέτω πως το email ήταν όχι εσωτερικό αλλά εξωτερικό) έχει κάποιο μηχανισμό για να κάνει check αν υπάρχει το hostname αυτό. Θα ξεκινούσα με έναν έλεγχο αν έχει ο server σου PTR record (ή ακόμα και σωστό A/Host record).
  7. Αυτό το 4.4.2 "δείχνει" προς δικτυακό πρόβλημα και όχι πρόβλημα ρυθμίσεων. Ρίξε μια ματιά στην περιγραφή: http://support.microsoft.com/kb/284204 Αριθμητικός κωδικός: 4.4.2 Πιθανή αιτία: Η σύνδεση μεταξύ των διακομιστών έχει διακοπεί. Αντιμετώπιση προβλημάτων: Αυτός ο κωδικός μπορεί να προκύψει από προσωρινά ζητήματα δικτύου ή από διακομιστές που είναι εκτός λειτουργίας. Ο διακομιστής προσπαθεί να παραδώσει το μήνυμα σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο και, στη συνέχεια, δημιουργεί πρόσθετες αναφορές κατάστασης Υπάρχει περίπτωση να υπήρχε πρόβλημα στο routing ανάμεσα σε εσένα και τον πελάτη σου. Δηλαδή να μη φταις ούτε εσύ, ούτε ο πελάτης σου. Απλά να υπάρχει πρόβλημα ανάμεσα και να έκανε μετά κάτι ο ISP που να το έφτιαξε (μπορεί να είχε ο ISP πρόβλημα στο BGP table του router και να έκανε λίγη ώρα να κάνει update με όλα τα δίκτυα).
  8. Δε ψάχνεις και για κανένα virus/spyware;
  9. Συμφωνώ πως η "λύση" δεν μπορεί να εξηγήσει τη συμπεριφορά. Προσωπικά, δε νομίζω ότι έχει σχέση. Το default accepted domain έχει να κάνει μονάχα με κάτι "ειδικές" διευθύνσεις που έχουν encapsulated άλλες διευθύνσεις μέσα τους. Στο Technet αναφέρει: Use this parameter to specify whether the accepted domain is the default domain. The default accepted domain is the domain name that is associated with outbound messages that have encapsulated addresses, such as IMCEANOTES-user+40OtherSystem@contoso.com, for non-Exchange e-mail system interoperability. If you don't have to interoperate with a non-Exchange e-mail system in your organization, you don't have to set this parameter. For the first accepted domain that is created in the organization, the default value is $true. For subsequent accepted domains, the default value is $false. http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa997140.aspx Από τη στιγμή που είχες και .gr και .local θα έπρεπε να μπορείς να στείλεις και για τα δύο. Από τις πληροφορίες που μας έχεις δώσει μέχρι τώρα δε μπορείς να βγεί ξεκάθαρο συμπέρασμα του τι ακριβώς συνέβει. Ίσως να είναι name resolution πρόβλημα από τη μεριά σου. Θα πρέπει: α) Να δεις ποιόν DNS server ρωτάει ο Exchange και να δοκιμάσεις ορισμένα nslookup για τα αντίστοιχα MX records του πελάτη σου β) Να δεις αν στο firewall σου έχεις επιτρέψει τόσο την TCP όσο και την UDP πόρτα 53 (DNS) έτσι ώστε να name resolution να είναι σωστό γ) Να δεις τα SMTP protocol logs (δες αν είναι ενεργοποιημένα πρώτα) και if everything fails... Netmon 3 και snif πάνω στο καλώδιο για να δεις τι πράγματι τρέχει. Το ότι όλοι στέλνουν σε αυτόν εκτός από εσένα δείχνει πρόβλημα στη δική σου μεριά.
  10. Να προσθέσω και εγώ πως ένα καλό website για να βρείτε αν ο mailserver σας έχει γίνει bloacklist είναι το www.dnsbl.info.
  11. Αγαπητέ φίλε, Τα recipient policies δεν μπορούν (δυστηχώς) να γίνουν apply βάση OU. Θα πρέπει να βρεις κάποιο άλλο κριτήριο (πχ company name). Σε κάποιο blog βρήκα την εξής ικανοποιητική εξήγηση: Recipient policies based on organizational units (OU) Another misconception and a frequently asked question in many forums is how one can apply a recipient policy to recipients in a particular OU, or apply the policy to an OU so it gets applied to all recipients in that OU. The answer is, you can't. Recipient policies are applied to recipients filtered on recipient attributes, such as department, location, city, or country. They can be used to apply the policy irrespective of the recipient's location in the Active Directory hierarchy of containers and OUs. If you need to apply the policy to all OU recipients, you can either use the common attributes or one of the extension attributes -- perhaps by populating one of them with the name or the distinguishedName of the OU, or some other string. Keep in mind that this will add another task to the process of managing recipients. When users are created or moved to or from the OU, you have to make sure that the particular attribute you decide to use is populated or removed. If the recipient policy is being used to assign an SMTP address from a different address space, you can generate different UPN suffixes for those domains. This is typically done in a hosting scenario where multiple customers with different SMTP/DNS domains are hosted in a single AD forest. Παναγιώτης Μαλακούδης
  12. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει ο IT Manager να καταλάβει πως αυτό το unlimited σενάριο έχει κάποιο κόστος (τόσο οικονομικό όσο και διαχειριστικό/τεχνικό). Υπάρχουν όμως και άλλοι παράμετροι. Ένα mailbox 4GB με email 1 χρόνου είναι χειρότερο από ένα mailbox 500MB 3 χρόνων. Στη δική σου περίπτωση τα mailboxes είναι μεγάλα; Γιατί αν δεν είναι μεγάλα τότε θα σου πουν "Why not?".
  13. Βάλ'το Γρηγόρη. Δεν έχει ακουστεί κάποιο πρόβλημα μετά την εγκατάσταση του.
  14. Τι σου βγάζει το μήνυμα απόρριψης δηλαδή; Για ποιό λόγο το κόβει (και βασικά ποιός το κόβει);<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
×
×
  • Create New...