Jump to content

Call center-ΕΕΤΤ


Recommended Posts

Μετά τα ανεπάλληλα κρούσματα με χιλιάδες καταγγελίες για εξαπάτηση από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των τηλεφωνικών πωλήσεων η ΕΕΤΤ θα αρχίσει πλέον να ζητάει αναφορές από τις εν λόγω εταιρίες για το που καλούν κάθε μέρα.

 

Από όσο έχω δει το μόνο αυτοματοποιημένο σύστημα κλήσεων με καταγραφή όλων των συμβάντων είναι τα voip κέντρα.

Το elastix με ενσωματωμένο το callcenter και το trixbox cc.

 

Μήπως έχει δει κάποιος άλλη λύση έστω και σε ericsson?

 

Για να μην χάνουμε τσάμπα το χρόνο μας με την ανάπτυξη των παραπάνω αν δεν υπάρχει λόγος.

 

Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω να προγραμματίζονται ώστε να κάνουν κλήσεις τα παραπάνω.

Καταγραφή ναι σίγουρα κάνουν.

Tην ιδιότητα call center ψάχνω.(Για το 3CX δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα).

 

Link to post
Share on other sites

Σε βρίσκο αδιάβαστο. Γενικά αν δε κάνει η avaya ή η alcatel κάτι, τότε δεν το κάνει κανένα τηλεφωνικό κέντρο. Απλά δεν ξερω αν είσαι έτοιμος να δεχθείς το κόστος απο κάτι τέτοιο.

http://support.avaya.com/japple/css/japple?PAGE=Area&temp.bucketID=108025

Εδώ μπορείς να δείς όλο το software της Avaya.

Link to post
Share on other sites

Αν και η ερωτηση είναι λίγο γενική να πω τα ακόλουθα:

 

Το functionality callsenter μπορεί να παντρευτεί με οποιοδήποτε κέντρο διαθέτει TAPI. Είναι θέμα software που θα αξιοποιήσει βάση δεδομένων με τηλέφωνα και δυνατότητες predictive dialing (δες π.χ. altitute software http://www.altitude.com). Τα elastix-trixbox προσφέρουν και κάποιο απλό callserver σύστημα (με power dialer) ή αν θέλει κανένας κάτι καλύτερο σε open source μπορεί να δοκιμάσει το ViciDial (predictive dialing).

 

Link to post
Share on other sites

Ωραία,

θα το αναπτύξουμε το θέμα γιατί είναι τουλάχιστον 20 φορές φθηνότερο από τις λύσεις που αναφέρετε.(Τιμή εκκίνησης της ericsson 80.000)

 

Οπότε αξίζει.

Ήδη φτιάχνω το demo μηχάνημα με 1 isdn και 2 agents.

 

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...